murx rakstīja: Pirmajā ātrumā tagad jāliek līdzīgi, kā rakstīts lietotāja instrukcijā automobiļiem, kuriem nav atpakaļgaitas sinhronizatora: Nospiest sajūgu un brīdi pagaidīt, kamēr apstājas primārā vārpsta kārbā, tālāk ieslēgt atpakaļgaitu. Tagad šis teikums attiecas arī uz pirmo pārnesumu.
Mešalkām NEKAD nav sinhronizators atpakaļrobam, jo ja priekšas robiem zobratu pāri atrodas uz vārpstām, un tikai viens no tiem ir jāsabloķē pret vārpstu, kur tad darbojas sinhronizatori, tad atpakaļrobs tiek ieslēgts fiziski ieliekot divus zobratus sazobē, un pēc tam izņemot no sazobes, kur sinhronizatoru iesaistīt nesanāks...






















kasinsh79 rakstīja: Tā gan ir. Par laimi, lielākā daļa to palīgierīču ir noderīgas, palīdzot braukt vieglāk, patīkamāk. Piemēram, agrāk nepatika adaptīvā kruīzkontrole - tagad apgalvotu, tā ir viena no labākajām ekstrām, kas pieejama
Braukt gan es gribu pats, nevis uzticēt 100% tehnikai visu.
Palīdz braukt vieglāk, patīkamāk, atrofējot iemaņas vai neļaujot tās nemaz iegūt... Stāsta ka tas esot drošībai un ērtumam - es jau gan teiktu ka visas tās sistēmas ir domātas lai visādi āksti, kas jau tāpat par daudz braucot iebāž degunu plakanajā telefonā, to varētu darīt vēl vairāk - un pēc tam atkal kāds ņaudēs "cilvēks ir šausmīgi izklaidīgs un avāriju avots, viņu vajag aizvietot ar autopilotu!". Paskatoties kā pēdējās desmitgades lolvo ir piebāzti ar šitādām herņām, to mašīnu mērķauditorija paliek skaidra - zābaki, dzērāji, pilnīgas blondīnes... Ja mašīna braucot pa garāžas durvīm sāk pīkstēt lai mani brīdinātu par to, jo domā ka es neredzu, kur es stūrēju - nu kas tad cits vēl varētu sēdēt pie stūres? Bet nu skatīsimies uz to no pozitīvā viedokļa - gan jau pēc pāris gadiem ar jaunu lolvo varēs braukt pilnīgā ķitē, bet droši - vajadzēs tikai turēt pedāli grīdā un reizēm paraustīt stūri - lolvo pats apstāties māk jau tagad, gan jau noturēt joslu arī, vēl tik vajag lai vadoties pēc GPS automātiski izveiktu ātruma ierobežojumu