650 rakstīja: Kā tad,po-uj, tur mazāks spēks vai lielāks, pec varbūtības teorijas katra kustība noteikti kaut kādā momentā apstāsies. Un TA strādā papuasi un divniekus liek vienkārši aiz darīt nav ko.Un normāls lietotājs jau pats arī nejēdz kas viņam ir vai mazāks vai garāks.Un viss tik daaargs ka pilnīg drist gribās.
Fanam divnieku ielika par nevienmērību un noplūdi, ne par mazāku bremžu spēku. Pagājušogad manam golfam apskatē uz ruļļiem bija 1.0 priekšā un 0.7 aizmugurē, šogad 1.2 priekšā un 0.8 aizmugurē [mašīna smagāka palikusi] - mierīgi braucot priekš tonnu smagas mašīnas pietiek, bet lai uz asfalta kaucinātu priekšas riepas, priekšas bremzēm vajadzētu būt kripatu stiprākām, un vienīgais rādītājs bremžu relatīvajam vājumam ir spēks, ar kādu straujāk stājoties pedālis jāiemin grīdā. Kaut kad būs jāsaņemas sasmilšot un sakrāsot donora bremzes; pēc to uzlikšanas golfs noteikti skatē pie diviem ņūtoniem leks nost no ruļļiem.






















Motorolers rakstīja: Man liekas, izvēlēties pirkt auto, kurš tērē 6-7L jau ir diezgan liela domāšana ar galvu, jo tas ir MAZ!!! Uztraukties vai tie būs 5,8 vai 6,7L, tā ir kapeikpi....! Nedomāt ar galvu - dzīvot 9 stāvenē un nopirkt 2003.gada BMW 750i!
Taviem riskiem nenoskrāpē, nenozog, nenoplīst ir domāta Kasko polise un 5 gadu garantijas serviss. Kas nafig jaunai mašīnai ir sarežģīts remontos??? Kurš Tev viņu liek remontēt!?! Dročīt un nodarboties ar seksu Tu šobrīd vari lūkojoties uz plakātiem virs dīvāna, kuros ir redzamas jaunas mašīnas!
Saņemies un saproti, ka eksistē arī medaļas otra puse un visi tie, kas pērk jaunus labus auto nav lohi, drīzāk viņi ir "biš" gudrāki par Tevi, jo viņu prātus nepārņem problēmas, ka tik nesalūzt auto!
6-7 litri nav daudz, bet jautājums, vai tas ir adekvāti. Tev pa lielam ir tāda cūkas pieeja - cik varēt, aprīt, pārējo iemīdīt dubļos.
Varētu jau ticēt tai tavai pasakai/ilūzijai par kasko polisi, tikai ir viena problēma - tu varbūt tici ka tas ir līdzvērtīgi, bet nav. Kaska cīnās ar sekām, bet nenovērš cēloņus. Tev, iespējams, nav svarīgi, vai tev brīdī, kad jābrauc, mašīnas tur varbūt nav, jo tā ir nosperta, jo brauciens nav svarīgs, galvenais ka kaska atmaksā zaudējumus - man ir. Ja tev mašīnu kāds noskrāpē, kaskas risinājums arī diemžēl nebūs tāds, ka tev, kamēr tu strādā, atbrauks, savāks mašīnu, un pēc tam atvedīs atpakaļ - nē, tu pats brauksi kaut kur, tērēsi savu laiku, nervus un visu pārējo. Man personīgi labāk patīk gaiši brūni mati - tev laikam labāk sudraba krāsas.
Un tie, kas pērk jaunas kastes [labas reti kad], gudrāki nav, toties bieži vien ir vieglprātīgāki - prātus nepārņem doma par palikšanu uz ceļa, līdz brīdim kad tas notiek. Pa lielam ir trīs tādu cilvēku grupas - tie, kas dalās ar pieredzi, tie kas nedalās, un tie, kam paveicas. Reku kasiņš, piemēram, ir godīgs un dalās - viņa evakuatora lietošanas pieredze ir nesalīdzināmi bagātāka par manējo. Ja nebūtu lasīts pietiekami daudz citu stāstu par jaunu lamatu nopietnu mezglu plīšanām, varētu uzskatīt ka viņš ir neveiksminieks, bet kā jau kopējā aina rāda, tā nav.
Un vispār tevis nosauktos cilvēkus kā reiz šāda doma pārņem daudz biežāk par mani - mani tāda lieta neuztrauc, jo savas mašīnas tehnisko stāvokli kontrolēju es pats, un tā sastāv no kvalitatīvām detaļām. Tikmēr šie cilvēki ļoti bieži saprot ka brauc ar lētiem sūdiem kas tūlīt, tūlīt sāks šķīst, un tāpēc ik pēc dažiem gadiem jāmaina. Vari neapgalvot ka tā nav, jo šī paša foruma lietotāji to vairākos topikos raksta, starp rindiņām, protams - tiešais teksts parasti ir "mašīna ļoti patika, bet beidzās garantija" vai kas tāds.