iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
msh 17.10.2017 7:50

Motorolers rakstīja: Man liekas, izvēlēties pirkt auto, kurš tērē 6-7L jau ir diezgan liela domāšana ar galvu, jo tas ir MAZ!!! Uztraukties vai tie būs 5,8 vai 6,7L, tā ir kapeikpi....! Nedomāt ar galvu - dzīvot 9 stāvenē un nopirkt 2003.gada BMW 750i!

Taviem riskiem nenoskrāpē, nenozog, nenoplīst ir domāta Kasko polise un 5 gadu garantijas serviss. Kas nafig jaunai mašīnai ir sarežģīts remontos??? Kurš Tev viņu liek remontēt!?! Dročīt un nodarboties ar seksu Tu šobrīd vari lūkojoties uz plakātiem virs dīvāna, kuros ir redzamas jaunas mašīnas!

Saņemies un saproti, ka eksistē arī medaļas otra puse un visi tie, kas pērk jaunus labus auto nav lohi, drīzāk viņi ir "biš" gudrāki par Tevi, jo viņu prātus nepārņem problēmas, ka tik nesalūzt auto!

6-7 litri nav daudz, bet jautājums, vai tas ir adekvāti. Tev pa lielam ir tāda cūkas pieeja - cik varēt, aprīt, pārējo iemīdīt dubļos.

Varētu jau ticēt tai tavai pasakai/ilūzijai par kasko polisi, tikai ir viena problēma - tu varbūt tici ka tas ir līdzvērtīgi, bet nav. Kaska cīnās ar sekām, bet nenovērš cēloņus. Tev, iespējams, nav svarīgi, vai tev brīdī, kad jābrauc, mašīnas tur varbūt nav, jo tā ir nosperta, jo brauciens nav svarīgs, galvenais ka kaska atmaksā zaudējumus - man ir. Ja tev mašīnu kāds noskrāpē, kaskas risinājums arī diemžēl nebūs tāds, ka tev, kamēr tu strādā, atbrauks, savāks mašīnu, un pēc tam atvedīs atpakaļ - nē, tu pats brauksi kaut kur, tērēsi savu laiku, nervus un visu pārējo. Man personīgi labāk patīk gaiši brūni mati - tev laikam labāk sudraba krāsas.

Un tie, kas pērk jaunas kastes [labas reti kad], gudrāki nav, toties bieži vien ir vieglprātīgāki - prātus nepārņem doma par palikšanu uz ceļa, līdz brīdim kad tas notiek. Pa lielam ir trīs tādu cilvēku grupas - tie, kas dalās ar pieredzi, tie kas nedalās, un tie, kam paveicas. Reku kasiņš, piemēram, ir godīgs un dalās - viņa evakuatora lietošanas pieredze ir nesalīdzināmi bagātāka par manējo. Ja nebūtu lasīts pietiekami daudz citu stāstu par jaunu lamatu nopietnu mezglu plīšanām, varētu uzskatīt ka viņš ir neveiksminieks, bet kā jau kopējā aina rāda, tā nav.

Un vispār tevis nosauktos cilvēkus kā reiz šāda doma pārņem daudz biežāk par mani - mani tāda lieta neuztrauc, jo savas mašīnas tehnisko stāvokli kontrolēju es pats, un tā sastāv no kvalitatīvām detaļām. Tikmēr šie cilvēki ļoti bieži saprot ka brauc ar lētiem sūdiem kas tūlīt, tūlīt sāks šķīst, un tāpēc ik pēc dažiem gadiem jāmaina. Vari neapgalvot ka tā nav, jo šī paša foruma lietotāji to vairākos topikos raksta, starp rindiņām, protams - tiešais teksts parasti ir "mašīna ļoti patika, bet beidzās garantija" vai kas tāds.

msh 17.10.2017 5:42

650 rakstīja: Kā tad,po-uj, tur mazāks spēks vai lielāks, pec varbūtības teorijas katra kustība noteikti kaut kādā momentā apstāsies. Un TA strādā papuasi un divniekus liek vienkārši aiz darīt nav ko.Un normāls lietotājs jau pats arī nejēdz kas viņam ir vai mazāks vai garāks.Un viss tik daaargs ka pilnīg drist gribās.

Fanam divnieku ielika par nevienmērību un noplūdi, ne par mazāku bremžu spēku. Pagājušogad manam golfam apskatē uz ruļļiem bija 1.0 priekšā un 0.7 aizmugurē, šogad 1.2 priekšā un 0.8 aizmugurē [mašīna smagāka palikusi] - mierīgi braucot priekš tonnu smagas mašīnas pietiek, bet lai uz asfalta kaucinātu priekšas riepas, priekšas bremzēm vajadzētu būt kripatu stiprākām, un vienīgais rādītājs bremžu relatīvajam vājumam ir spēks, ar kādu straujāk stājoties pedālis jāiemin grīdā. Kaut kad būs jāsaņemas sasmilšot un sakrāsot donora bremzes; pēc to uzlikšanas golfs noteikti skatē pie diviem ņūtoniem leks nost no ruļļiem.

msh 15.10.2017 21:28

Nejauc domāšanu ar galvu ar kapeikpišanu. Ja mani ienākumi būtu x10, tad es bezūpīgāk iepirktos un kādus atsevišķus golfa un audī remontdarbus uzticētu citiem, pazīstamiem cilvēkiem - nah censties saremontēt to, kas darbojas, tb normālu, lietojamu mašīnu mainīt pret lamatu, kuru jābaidās ka nenozog, nenoskrāpē, nenoplīst? Tavs piemērs par passātu arī ir līks - kāpēc lai tas 1.6 tērētu mazāk par 2.0? Ja vajadzētu pieciest jaunu passātu, tam būtu jābūt 2.0 TFSI ar mešalku, nevis kuļenei, kur nu vēl 1.6... Bet drīzāk nepieciestu, pārāk sarežģīts remontos, nah man tās mokas, mašīna ir domāta braukšanai, ne seksam vai dročīšanai.

Lolvo šībrīža "motorus" par motoriem īsti vairs saukt nevarētu - pirms 10 gadiem vēl bija, bet nu jau tādi golfa klases motoriņi vien palikuši, ar domu ka pēc max 10 gadiem tolmets panāks, un tāpēc par resursu po.

P.N. Kad tu runā par "nabadzības viedokli", atceries - vismaz oficiāli visur cepas par mazākiem oglekļa dioksīda izmešiem un mazāk izniekotiem resursiem. Mani teksti iet ar to kopā, kamēr tu sludini "ja es varu atļauties būt pimpis, es tāds arī būšu, un ja tu varēsi, tu arī būsi!" Nu nav visi tādi - palasi, piemēram, par vienu no pasaules bagātākajiem cilvēkiem, aizmirsu kā sauca, to kam Berkshire Hathaway pieder, ar ko brauc utt...

msh 15.10.2017 21:14

Es arī atsevišķās situācijās kreiso pagriezienu mēdzu izveikt no pretējās joslas - lai nebremzētu aiz muguras braucošos, ja redzu ka neviens pretī netrāpīsies.

Lauko rajonos frontālos droši vien taisa ja attiecīgajā apvidū nezina ka krustojumos trajektorijām jābūt savādākām nekā trasē, tb ka kreisais pagrieziens nav jāņem pa iekšmalu. Manā dzimtajā ciemā +/- visi brauc normāli - manā patreizējajā ciemā +/- visi močī pa iekšmalu... Un es vēl pirms 5 gadiem brīnījos ka viens čoms brīnījās cik es pareizi braucu... Nesen vienā krustā ar ričuku dabūju mukt nost no ceļa, jo viens kadrs pa iekšmalu izņēma kreiso pagriezienu, un, pretī vienam trāpoties, rāva pa labi tā, ka ja nebūtu nomucis, būtu mani nostūmis nost no ceļa... Pa ziemu vienreiz tajā krustā mani ar trīsriteni braucošu novada domes Vagīnas busiņš gandrīz nonesa, atkal, ņemot kreiso pa iekšmalu...

msh 15.10.2017 19:08

6-7 litri divu litru ķīselim - tas ir maz? Nē nu kur jau brauc... Man liekas ka buldoga purna XC90 ar pašvako D5 kaut kādus septiņus litrus uz šosejas rij; līdzvērtīgi ar C6 A6 3.0 TDI, nesalīdzināmi dinamiskāku un patīkamāku mašīnu...

Cilvēkiem, kas aiz naudas pārpilnības baro bankas un dīlerus, reizēm ir nespēja saprast kas ir cenas/veiktspējas attecība. Nomikam viņa cirvja divlitrīgās gāzes kapsētas strebiens 11-12 gāzes litru apmērā liekas maz, jo viņam tās eiras ir sīcene. Man tikmēr tā neliekas nevis tāpēc, ka man tās sešas eiras uz simta nozīmē vairāk kā viņam, bet gan tāpēc ka zinu ka tādā braukšanas režīmā kā viņam tādu ciparu varētu patērēt A8 4.2 quattro - kas ir patīkamāks, kaut kāds CR-V vai sedans ar pastāvīgo pilnpiedziņu un V8 motoru, izdomā pats. Es savam golfam motoru principā nomainīju tā paša iemesla dēļ - nah braukt ar motoru, kurš patērē vismaz tikpat, cik divreiz jaudīgāks, bet nehuja neiet.. Bet nu nezināšanā ir spēks; labāk nezināt ka ir mašīnas ar labāku cenas/veiktspējas attiecību, jo tas palīdz degvielas tirgotājiem un citiem preču un pakalpojumu importētājiem - piemēram, kāpēc pirkt kādu lolvo S60, ja var pirkt XC60...

msh 15.10.2017 18:53

Starpība ir, jā - lolvo par sliktu, jo neba kāds viņu bezceļiem pērk, bet gan lai izpildītos uz šosejas, kur tie liekie centimetri nozīmē vairāk zvalstīšanos [skatīt tādu nesvarīgu lietu kā "smaguma centrs"]. Bik jau ir smieklīgi ka pseidodžipam nav pat pseidopilnpiedziņas, bet kāda starpība, kāds klīrenss un piedziņa ir dranduļetam, ar ko stumdīties pa dižās pilsētas korķiem, tas ja kāds čīkst ka uz dažām ielām ir dažas bedres, pa lielam ir dēļ attiecīgā indivīda braukt nemācēšanas.

msh 15.10.2017 16:43

Bradypus rakstīja: Atslēgfrāze ir "tā pati šoseja" - noziedzīgs darinājums. Tā ir projektēta kā automaģistrāle ar attiecīgiem līkumu rādiusiem un mānīgu (ne)redzamību. Tam, kurš šo murgu uzprojektēja un realizēja, skaidri zinot, ka otra puse un bānis kopumā pārskatāmā nākotnē NETIKS uzbūvēti, vajadzētu stāties tiesas priekšā par tīšu slepkavību, atbildot par visām tur notikušajām avārijām.

"Netiesā, lai tu netiktu tiesāts". Ko tu gribi tiesāt - projektētāju, kurš uzprojektēja autostrādi, paredzētu ātrumiem līdz 150 kmph? Vai LPSR funkcionārus, kas finansiālās situācijas dēļ lika uzbūvēt pusi no šīs maģistrāles, nezinot ka pēc kādiem gadiem PSRS sabruks, finansiālā situācija pasliktināsies vēl vairāk, un vajadzība pēc maskavas virziena maģistrāles saruks?

Šodien ekskursijas nolūkā no aizkraukles līdz ogrei braucu caur koknesi pa tīnūžu šoseju, lai apskatītos, kāda tad tā šoseja īsti ir. Secinājums - jā, bik īpatnēji ir, bet nu principā nekā īpaša, ja neskaita līmeņa krustojumu neesamību - mums trūkst latvijā šoseju ar gariem, līkumainiem gabaliem, kuros apdzīšana ir praktiski neiespējama? Tā ka laikam tomēr lielākā vaina būs jāliek uz džigitiem laķētās kastēs, kuriem parastais brauciens ir dzemde uz 110-120+, un braucot aiz fūres rodas nemiers, un tāpēc jāapdzen par katru cenu - kas uz šīs šosejas var būt ar dzīvības cenu...

msh 15.10.2017 16:24

Varētu padomāt ka lolvo XC sērija izceltos ar ekonomiju,.. Viss kas ir liels, rij.

msh 15.10.2017 16:18

feciic rakstīja: No otras puses priekš kam ražotājam censties ja lielākā daļa patērētāju to tāpat nenovērtēs, sekundes līdz simtam un litrus uz simtu vismaz var samērīt ar kaimiņu.

Braucējam vulgaris lielāku prieku sagādās podziņa ar uzzīmētu amortizatoru un uzrakstiem sport un comfort, nekā kautkāds līku stienīšu biezoknis kautkur tur aiz riteņiem.

Kāda tev vēl podziņa - lielāku prieku sagādās izmainīts ārējais izskats...

msh 14.10.2017 23:45

Vispār jau tīra cena bez nekā vairāk ir sauss, neko neizsakošs cipars - reku, piemēram, no tofika autora nosauktā cipara manam golfam jau sākas riepu krutais gals - kamēr tavas 200 eiru riepas jau uz ežiem velk...

msh 14.10.2017 20:42

Pēdējā frāze ir patiesa - tu pats to apliecini Pa lielam vienīgā situācija, kur cepistam vajag pirmo īpašību, ir attiecībā par ātrumu apdzenot. Braucējiem gan ir švakāk ar to saprašanu - atļautais ātrums ir tik, cik ir, ja tu esi sajuties ka tev ir tik kruts dranduļets, uz kuru tas neattiecas, tad paturi prātā ka kruta braukšana ar krutu dranduļetu ir maksas pakalpojums, bet ja akorda belarusniekam ir uzlikts riktīgi labs čipsis, tad pēc tam reizēm var gadīties kādu pusgadu vai gadu pašam klabēt un tarkšķēt, vērojot ainas pa autobusa logu...

msh 13.10.2017 12:13

A ko tu gribēji - lai mašīnai, kas bāzēta uz golfa platformas, piekare no golfa atšķirtos vairāk kā nepieciešams priekš platākas un smagākas mašīnas? Mūsdienās ir jātaupa visur, kur iespējams, bez tam - konkurenti, piemēram, opelis, sekmīgi smērē patērētājiem vairākas desmitgades vecas piekares, uz tā fona tas passāc ar savu 12 gadus veco pakaļas neatkarīgo piekari vēl ir ļoti moderns...

msh 13.10.2017 12:08

Es vispār par tām funkcijām, kas man ir attiecībā pret mašīnu...

msh 13.10.2017 12:05

Ko lai saka, švaki brauc pa tiem biķeriem - es domāju ka no iespējamības iznīcināt mašīnu adrenalīnam vajadzētu būt lielākam nekā tikai no iespējamības padirst vadītāja apliecību... Ja nu vienīgi tu pa to TDIgavenes šoseju stiepi tā ka mašīna zvalstās uz visām pusēm un nezini kurā brīdī tā nah parausies uz augšu un uz divīti ielidos grāvī...

msh 13.10.2017 12:02

Kāpēc tu tādus mani? Jo tu brauc pa pilsētu, konkrētāk - pa dižo pilsētu, kur visas malas ir apgaismotas ar laternām, un jaunajām kastēm ir saradušies dienas gaitas lukturi. Es liepājā reizēm tumsā mēdzu aizmirst ieslēgt lukturus - un tu vēl brīnies ka cilvēki, kam priekšā kaut kas spīd, neieslēdz tuvos...

msh 12.10.2017 19:47

Jā, man bija tāda aizdoma, ka varbūt tas bija viņš, ne tu. Diemžēl, ja uz vienu no jums obligāti būtu jāattiecina tavs pēdējais teikums, to vajadzētu uz tevi - viņš vienkārši ir cilvēks ar spēju neatkarīgi domāt, nevis tikai piebalsot batonu bāzējiem.

msh 12.10.2017 19:43

Stāsts bija par to ka nekvalitatīva detaļa tika izņemta arī no oriģināldetaļas kastītes, nopirktas pie dīlera

Sarežģīts ne sarežģīts, bet KĀDA VELNA PĒC celiņsiksnu var ieraut zobenē? Ja inženieri nespēj paredzēt ka tā siksna var arī pārtrūkt, tad tādus vajag padzīt, bet ražotājam - uztaisīt atsaukumu un izveikt vajadzīgos labojumus [niknāks zobenes aizsargs utt] lai tas vairs nebūtu iespējams.

msh 12.10.2017 19:33

Vai tad mēs te runājam par tik vecām mašīnām kā B5 passāc? B6 un uz augšu ir atbilstoši savai klasei - tas pats makfērsons.

msh 12.10.2017 19:31

...uz mašīnu arī... Vienīgi tām vieglāk uzlikt mīksto...

msh 12.10.2017 17:57

Šito loģiku uz tuvajiem var vēl vairāk attiecināt - tad ko, aizliegt lietot lukturus naktī?

msh 12.10.2017 17:51

GTD2 rakstīja: superbam letaka piekare ,kaa golfam , parejais pa lielam tas pats

Man palika pilnīgi interesanti - kā tad golfa piekare var būt lētāka nekā passātam? Abām mašīnām radniecība ir tāda pati, kā astoņdesmito beigu/deviņdesmito pirmās puses passātiem un golfiem - passāts ir uzbūvēts uz pastieptas golfa platformas, un gan jau tāpat kā agrāk, passātam ir bik platāki tilti, un tur arī atšķirība beidzas. Passātam vienīgi varētu kādas niknākas detaļas, kas nāk niknākiem golfiem, nākt standartā...

msh 12.10.2017 17:43

Tieši tā, "būtu". Gābešņiks te vienreiz atstāstīja šādu gadījumu - aizlidoja 30 štukas nogājusi siksna, parāva līdzi zobeni, speciālists nosecināja ka spriegotājrullim ir pārāk asas kantes, bet kaut kā visi nopērkamie ruļļi, oriģināldetaļu ieskaitot bet to, kas nāk no rūpnīcas, izņemot, bija tādi, asi. Tātad, ja spriegotājs veicina siksnas izjukšanu, un zobenes aizsarga konstrukcija veicina pārtrūkušas siksnas nokļūšanu zobenē, kas tas ir?

Man pašam personīgi nekad nekas nav trūcis - nobraukumi man ir tādi, ka zobenes esmu mainījis tikai profilaktiskos nolūkos pēc motora maiņas - bet neviena mašīna ar puņķainajām celiņsiksnām nav bijusi - ķīļsiksnas parasti iet gandrīz mūžīgi, ja baigi nepārspriego.

msh 12.10.2017 17:35

...bet mašīnai tāpat ir jābūt tāda mazsvarīgāka ģimenes locekļa statusā [kā jau esmu labi pamanījis, lielākajai daļai ir citas domas] - un vispār sievai ir savas funkcijas...

msh 12.10.2017 17:11

Man patīk ka tu atsaucies uz lietuvu, kad ir runa par lielajiem autoceļiem, bet pēc tam no tās lietuvas atslēdzies. Jā, lielie lietuvas autoceļi ir diezgan labā stāvoklī - LIELIE. Šobrīd, kad liepājas - klaipēdas šoseja ir tikusi daudzmaz atjaunota, un starp liepāju un rīgu daudzmaz tāpat, es vispār praktiski nejūtu starpību, šķērsojot robežu - nu tikvien ka jaunais palangas apvedceļš, kurš liepājas - klaipēdas šoseju no palangas lidostas aizved pa tiešo uz klaipēdas divjoslu maģistrāli, ir ar tevis nosauktajiem žogiem - protams ka abi vecie ceļi, lietuvas robeža - palangas lidosta un klaipēdas maģistrāle ir bez tiem žogiem - pēdējajai varbūt arī nevajag.

Toties braukšanas kultūra - uiiii... Jebkurā brīdī kaut kur var rasties kāda sēne, lielākoties ar kaut kādu līdz kliņķim nopistu brīnumu, un lielākoties ir tā, ka cenšoties ievērot atļautos ātrumus [netrūkst tajā pusē visādu mūsu bāleliņu, kas aizbraukuši paālēties; te daži arī pieteicās], ja aiz muguras sāk vairāki tuvoties, zini ka esi palaidis garām zīmi kas atļauj braukt vairāk, jo parasti, braucot uz 95, pašam nākas apdzīt ne vienu vien. Tajā pašā laikā ir diezgan liels lidotāju procents - un tie visi brauc pa vieniem un tiem pašiem ceļiem. Ne par velti uz klaipēdas šosejas vasarā vienā braucienā var nākties apdzīt dažus leišus, un pārītis apdzen mani.

msh 12.10.2017 12:48

Nu ja Kuļene Pieci ar to foršo uzbūves īpatnību, ka aizlidojot celiņsiksnai, to ierauj zobenē, ir tās mašīnas lielākais pluss, tad es bail iedomāties cik liels sūds ir viss pārējais tajā mašīnā... Man vispār būtu interesanti uzzināt, cik tajos jaunajos lolvo ir tādu tehnisko risinājumu, kas domāti lai laimīgais 5-10 gadus vecas mašīnas īpašnieks pamētātos ar tūkstošiem remontos, līdz atmestu ar roku un zvanītu uz tolmetu - pagaidām zinu tikai divus - šito iepriekšējo joku ar zobeni, un tādu foršu uzparikti stūres pastiprinātāja sūknim - pretvārsts, kas uz visiem laikiem noslēdzas ja pazūd eļļa, sūces vai remonta rezultātā - lai laimīgais īpašnieks varētu pirkt JAUNU sūkni [jo šrotiniekam arī tas vārsts jau ciet].

Uz šitā fona šī gadsimta fofāgena grupas motoru problēmas izskatās vienkārši pēc lažošanās ar ražošanas ekonomiju, nevis speciāla kaitniecība no ražotāja puses...

Lasītākie raksti

Jaunie raksti