iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
msh 10.10.2017 12:27

aigi rakstīja: Kur rakstīts, ka ceļi ir domāti tikai automašīnām?

Braukšanas kultūras līmenis ir ne tikai auto pret auto, bet arī pret visiem pārējiem kuri pārvietojas pa autoceļiem.

Vismaz puse tavas problēmas ir tava paša vaina. Ja tiešām tās tavas mazās desiņas, kas ir uzliktas normālu virsdeķu vietā, parastu latvijas ceļu gadījumā [bedrains asfalts vai grants] sprāgst, tad nerādies ar to velosipēdu uz koplietošanas ceļa, vai arī uzliec ceļa lietošanai adekvātus virsdeķus.

Attiecībā par to "iztērējiet desmit sekundes lai paskatītos" - un ko tu pats dari lai tevi būtu vieglāk pamanīt? Pāris gadus atpakaļ, regulāri braucot garākus gabalus ar salieķi pa šoseju, ļoti spēcīgi iekrita acīs tas joks ka pa tumsu braucot ar normālu apgaismojumu [ģeneratorrumbas barotas diodes ar 13w kopjaudu], pretī braucošie ļooooti savlaicīgi pārslēdz lukturus, kamēr braucot ar velosipēdu bez apgaismojuma, bet uzvelkot vesti, katrs otrais pretīmbraucējs ar saviem tālajiem apgaismoja manu izstiepto faķīti... Es domāju ka dienā šitas faktors arī daļēji varētu izpildīties...

msh 09.10.2017 18:36

GB12 rakstīja: Apvienotajā karalistē nav vadītāja CTA apdrošināšanas.

Un kas tad tas skaitās, ja jāapdrošina kombinācija vadītājs/konkrētā mašīna? Un vispār jau var arī apdrošināt pats sevi, ir tomēr profesijas, kuru pārstāvjiem jādrīkst piesēsties pie kādas mašīnas stūres, pirms tam nesmērējot papīrus un netērējot laiku...

msh 05.10.2017 20:32

Vārdu sakot, superba galvenā problēma - ka nav tīrs sedans ar garu grabažnieka vāku.

Tas ka S-klasei ķebļi nenolaižas, mani principā nepārsteidz, jo dēļus vai ko tādu neviens ar to mašīnu vest netaisās. To, cik viegls vai smags liekas grabažnieka vāks, pa lielam nosaka grabažnieka vāka amartu spēks.

msh 05.10.2017 18:38

Tev vienkārši tā domāšana ir vēl vienkāršaka kā man, par tēmu "visas mašīnas ir golfi, ar kurām jāved kartupeļu maisi un ledusskapji". Ir mašīnas kas ir tam domātas, un mašīnas, kas nav. S klasei tad jau droši vien arī vajadzēs lai pakaļas stikls būtu daļa no grabažnieka vāka - tak būtu tik praktiski un ergonomiski - vai ne? Tevis nosauktais variants ar superbu ir pilnīgi saprotams un loģisks, vienīgi tev ne - ikdienā virini sedana grabažnieku, kad jāiestumj ledusskapis, atver arī stiklu - bet nu tā kā tev patīk visu laiku cilāt lielu vāku, nopērc šito - tam tiešām cita varianta nav kā visu laiku cilāt lielu, smagu vāku

msh 05.10.2017 12:46

Tu apvienoto karalisti piemirsi...

msh 04.10.2017 18:51

Ar ko autokārs tajā likumā atšķiras no traktora, kuram TA un okta ir obligāti?

msh 04.10.2017 17:17

Traktoram TA un OCTA vajadzīgi bija jau agrāk. Pēc admina teksta vairāk velk uz to ka grib lai firmas autokāriem pērk oktu...

msh 03.10.2017 17:43

Izlasīju virsrakstu, nobijos, izlasīju, sapratu ka uz manu audī tas neattiecas...

msh 01.10.2017 14:43

Un kas tad ir?

Tev, acīmredzot, ir darīšana tikai ar smuki, līdzeni izbetonētām, tīrām telpām - būsi pārsteigts - autokārus mēdz ekspluatēt arī nesmukākos apstākļos. Ar ko parasti riepas mūsu kāristam gadās pārdurt, nezinu, neesmu pētījis vai prasījis, nav interesējis. Minos arī, 10 gadus atpakaļ gadījās strādāt vienā mazā autoservisā, un tajā pašā teritorijā bija arī kaut kāda firma ar kāriem, un kā reiz atceros reizi kad mūsējie čaļi varēja lāpīt vienam viņu kāram riepu...

msh 01.10.2017 10:04

Man darbā ir divi autokāri, laikam abiem ir pneimatiskās riepas, varbūt pārspīlēšu sakot ka tam, kurš tiek lietots visu laiku, reizi mēnesī ir mīkstais, bet reizi pa diviem ir toč.

msh 30.09.2017 12:17

Tur pietrūkst punkts ka pneimatiskajām var atrauties mīksto, bet pilnajām ne...

msh 29.09.2017 20:20

Smilšoju pēc metināšanas, Rilak Epoprim laikam epoksīda grunts būs

msh 28.09.2017 23:42

Katru otro gadu metina jo ķep ļep variantā sametina vietas, kur izveidojas caurumi [jo pa 2 gadiem 1 mm metāls caurrūsēt nevar] - ja vienreiz nopietni pārietu pāri, tad nākamreiz metinātu pēc pieciem gadiem vai vēlāk. Tavs piedāvājums gan ir tāds diezgan komisks - principā mūžīgu busu, kam galvenā problēma ir rūsa, nomainīt pret kaut kādu sūdu. Interesanti vienīgi kas tas ir par sapņu MB, vēl briesmīgāk pūstošais vito vai sprinteris, kas LT/krafteris vien ir.

msh 28.09.2017 12:56

Tad atkal ir jāprasa, kas tad ir tās populārās apstrādes? Es šobrīd eksperimentēju ar rilak krāsām, uzkrāsotām uz nosmilšota metāla, bet nu tas mašīnas apakšā. Kad tiks līdz ārpusei, būs jāsāk domāt, ko un kā.

msh 28.09.2017 12:53

Nu bet JUMTS... Durvis, spārni, arkas, grabažnieka vāks, tie ir saprotami, pa ziemu dabū normālas sāls porcijas - bet jumts?!

msh 27.09.2017 23:20

Nu kaut kā tak frančiem ir jāpievilina pircēji saviem sūdiem - 406. zvēru karalis arī bija cinkots - bet ko tas dod, ja tāpat tās mizas masveidā tolmetā vai šrotos nonāk 10-15 gadu vecumā - nu varbūt mazliet vairāk metāla ko pārstrādāt.

Fabija ir ekonomijas klases mašīna, un ir runa par šī gadsimta mizu, kas krāsota ar ūdens bāzes krāsām. Rūpnīca ir devusi CAURrūsēšanas garantiju - šaubos ka tai fabijai arī 2020. gadā jumtā būs izrūsējis caurums Izklausās gan pēc mehāniska bojājuma, jumti nemēdz rūsēt, parasti rūsē detaļas kas ir zemāk - mans darba devējs brauc ar apmēram tāda paša gada jetiju, tam ap pakaļas arkām ir rūsa, jo krāsa ir vietām nosista, bet man nav ilūziju par to, kur tā mašīna brauc. Novada domes piektajam golfam sliekšņi arī ir aprūsējuši, bet tie arī noteikti daudz granti redz, bet braucējiem pajāt ka tur kaut kas rūsē...

msh 27.09.2017 23:09

GB12 rakstīja: Pēc tādas kā strīķējošas skaņas, strādājot motoram, kā arī izteiktām vibrācijām tukšgaitā. Bet dīzelis tāpat vairāk vibrē, līdz ar to vari arī nepamanīt. Katrā ziņā, ja vien pati nebrauksi skatīties, bet arī kādu zinošāku paņemsi līdzi un pārbaudīsi servisā, viņi to noteikti pateiks.

Parasti tomēr beigts divmasnieks grab...

msh 27.09.2017 23:08

Pie tā, kāpēc tos divmasniekus liek [kā viens labi pateica - dīzelis ar vienmasnieku - tas ir apmēram kā kārbu ar āmuru dauzīt], tad nebrīnītos ja arī parastajam tomātam uzliktu divmasnieku situācijā, kur to ar ķīseli jūgtu kopā...

msh 27.09.2017 17:31

Šobrīd cilvēkos nesaprašanu radi tu. DSG ir tomāts, tik vien ka nav hidrotransformators. Robots ir kārba, kas fiziski ir parasta mešalka, kuru mehānisms slēgā.

msh 27.09.2017 17:27

Man palika pilnīgi interesanti - kas tad ir par problēmām jaunajiem fofāgena grupas benzīnniekiem?

Piemirsi vēl ka lolvo jāizvairās no D5 [uzprojektēts lai lidotu zobene] un tomāta [šķīst], tikai viena problēma - būs problemātiski nopirkt XC60 bez tiem abiem...

msh 27.09.2017 12:36

Nu vispār ir jau arī - vienam ir trīs cilindri, otram tomēr ir četri...

msh 26.09.2017 1:08

Eļļas patēriņš ir nevis defekts, bet fīča, vismaz tik jaunām mašīnām kā esošā. Zinu gadījumu, kur cilvēks ar pusduci gadu vecu fofāgenu aizbrauca uz molleri, sūdzēdamies par eļļas patēriņu litrs uz 1k km - tur viņam pateica ka tas esot maz...

msh 23.09.2017 16:00

jaaanis rakstīja: Ņemot vērā, ka Latvijā daudziem oficiālie ienākumi ir stipri zemāki nekā faktiskie tad ideja par sauda pielīdiznāšanu auto vērtībai varētu būt samērīga.

Tai pat laikā tas nozīmē ka šādu auto īpašnieki maksās vienādus sodus(vērtība ~15 000):

- Honda Jazz '17

- BMW 550 vai 650 ~'07

- Škoda Octavia '17

- Mercedes GL500 vai S500 ~'07

- VW Polo '17

- Audi A8 vai Q7 ~'07

Ja līdz tam kādreiz nonāks - visdrīzāk - nekad - jo visas iesaistīās personas tāpat brauc ar tādām mašīnām, ar kādām pieņemts kā minimums atļauto ātrumu mēreni ignorēt, un tad kāpēc pašiem sev zāģēt - tad būtu trīs varianti:

1) ja likumu pieņēmēji apzinātos realitāti ka vidējais latvijas braucējs brauc ar stipri lētāku mašīnu par 15 štukām, tad mašīnas vērtību uzliktu kā koeficientu, nevis kā reizinātāju, lai nabagi turpinātu maksāt kā līdz šim un turīgie maksātu bik vairāk

2) realitātes apzināšanās ar vēlmi ievest kaut kādu kārtību - vērtība kā reizinātājs, bet tā kā nabagu daudz, tad esošie sodi būtu apakšai - nu, teiksim, sodiņš, kas man, braucot ar 500 eiras vērtu mašīnu šobrīd ir 20 eiras, tevis nosauktajai grupai būtu 600 eiras...

3) bez realitātes apzināšanās, viens vai otrs variants, ar esošajiem sodiem pieliktiem kaut kur pa vidu - varētu būt interesanti...

msh 19.09.2017 17:49

Cilvēks, kurš vēlas būt objektīvs un loģisks, sāktu šaubīties par ciparu objektivitāti, ieraugot ka 160 zs eksemplārs ir lēnāks par 137 zs eksemplāru, bet tev tā nav problēma, jo tas tak ir skaidrs - mazs un viegls nevar būt ātrāks par lielu un smagu, un jaudīgs opelis ir ātraks par visu uz ceļa Mans vienīgais izskaidrojums tām 8,3 sekundēm ir tāds ka tas visdrīzāk ir oficiālais Rallye Golf cipars, mašīnai, kurai ir 150 kilo klāt dēļ pseidopilnpiedziņas.

Baigi trūcīgi sābam ar entuziastu mērītiem laikiem, izdevās atrast tikai vienu, 185 zs eksemplāram - kaut kādas deviņas sekundes mešalkai un desmit tomātam.

Līdz šim tālākais brauciens, kas ir sanācis, ir bijis no viena latvijas gala līdz otram. Viss kārtībā, patīkami un ērti - tik garos gabalos man vienīgā lieta kas nepatīk, ir acīmredzamā degvielas rādītāja krišanās...

P.N. Man ļoti patīk šitentā interesantā loģika par tēmu "liels un smags noteikti ir ātrāks par mazu un vieglu", man tā braucot šad un tad sagādā jautrus brīžus pat neko īpašu nedarot, vienkārši braucot savā nodabā, jo ar šādu "loģiku" slimo diezgan daudzu pajaunu kastu, sevišķi pseidodžipu, braucēji.

P.P.N. Nē, man ir bik savādāki ķebļi, trešā golfa ar patīkamāku lupatu, un, pats galvenais, normālu aizmugures ķebli.

msh 19.09.2017 17:05

OBD2 protokols piedāvā visu vajadzīgo datu pārraidi; pa lielam visa vajadzīgā infa lai pārliecinātos par devēju funkcionēšanu ir dabūnama ar dajebko. Bez tam, pat ja ar kaut ko nebūtu - ja tas servisa rūķītis būtu ar smadzenēm, viņš pats saprastu ka kaut kas ir jādara lietas labā.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti