Nu šobrīd smieklīgs paliec tu, maisi manus tekstus un saliec tos kā vēlies, lai pasniegtu ko vēlies. 6,4 ir normāls cipars - 7 ir kaut kas ne pārāk īpašs. Wiki dati golfam? 8,4 - eksemplāram ar bik vājāku 1.8 motoriņu. Audī ir tāds vienkāršs piemērs interesantai mašīnai, jo tam eksemplāri kas jau standartā simtu spēj aizsniegt kādās sešarpus sekundēs piedāvājumā ir vairāk kā 30 gadus.
Es droši vien dzīvoju nepareizajos laukos - manā ciemā ir kādi trīs 9-5, nu vismaz divi vienādi, ap nullto gadu izlaisti 2.3t toč - un tikai viens Audi 90 2.2 20v turbo quattro [ne mans]. Vienā no tiem ir sanācis pasēdēt, pa lielam galvenā atšķirība pret normālu mašīnu - ķer pie stūres pēc atslēgas, huj, tās tur nav...
Atšķirību pret golfa ķebļiem īpaši nemanīju - tur gan laikam bija tādi prastāki ķebļi, sābs tomēr ir domāts šosejai, tur neko īpašu nevajag, kamēr man ir rekāro - bet, iespējams, tev ir taisnība, un sāba ķebļos ir salikti svina gabali, lai mašīna nepaliktu par ātru... ![]()






















Kas ir "pasažieru spuldze"?
Ar kļūdu kodiem ir divas problēmas. Pirmā - tam, kurš skatās kompja ekrānā, vajag smadzenes lai saprastu ko viņš redz. Mūsdienās diezgan izplatīta problēma, servisus ieskaitot, dēļ kā forumos regulāri var lasīt topikus par tēmu "tāda un tāda problēma, servisā neko neizdarīja, kļūdu nav". Otrā - kļūdas tiek piefiksētas par kaut ko nopietnu, tāpēc par tavu raustīšanos nekā nav.
Attiecībā par raustīšanos, nekāda sakara ar degvielas filtru. Ja viegli uzgāzējot raustītos dēļ nepietiekamas degvielas padeves, tad braucot smagi purinātos vai rītos ciet, un visu laiku, nevis vienu rītu no desmit.