iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
msh 04.09.2017 17:38

Tāpat tā mašīna ir ļoti lēta - daudz visādu knibuļu par tikai 42k, ciparu, cik maksāja mans audī pirms 30 gadiem. Priecājies, fan, par naudas daudzumu, par kādu senāk varēja nelielu sedanu ar piecu katlu, desmit vārstu atmosfēru, piecu robu mešalku, vienkāršu pilnpiedziņas sistēmu un dažiem knibuļiem [ABS, stūres pastiprinātājs, vēl daži nieki] - nu par to var nopirkt lielu opeli, kurš ir piekrāmēts ar kosmosa tehnoloģijām.

msh 03.09.2017 20:48

Vēl viens dižās pilsētas nomocītais kurš pieradis ka visur par stāvēšanu jāmaksā, un dārgi. Varēji vēl pabrīnīties kāpēc visi nelieto Debilly, super duper ērtu veidu kā atbrīvoties no naudas, bet tikai saistošu dižās pilsētas iemītniekiem - jo tak uz jūrmalu brauc tikai dižās pilsētas iemītnieki, bet ne tūristi un latvijas iedzīvotāji... Nu daži dīvaiņi te augstāk brīnījās, kāpēc vēl esot tādi, kas maksā ar naudu, lai arī loģiski domājot, tie automāti tur būs un nekur nepazudīs, un ja vien jūŗmalas domes iemītniekiem galvās neieviesīsies vairāk puves, turpinās būt ar naudu, jo noteikti ka NVS valstu iemītniekiem nav sevišķi izdevīgi maksāt pāris eiras ar karti.

msh 03.09.2017 10:11

Nu, atšķirībā no kanibāla japāņiem, kuri jāgaiso, VAGmobīļu motori normāli atgaisojas paši no sevis - bet ja nu tomēr kāds kurkulis kaut kur ir ieķēries, tad var provēt to izdzīt ar atvilkšanu, un ar to es domāju pilna pulksteņa [tahometra] izgriešanu - cirkulācijas problēmām mēdz palīdzēt. Karstu gaisu ieslēgt vajag tikai lai būtu indikācija vai nepaliek labāk.

Bet tā šajā situācijā normāli būtu pieslēgties ar kompi motora vadības blokam un paskatīties kādu temperatūru tas redz. Es esmu piedzīvojis ka kilometra laikā motors pārkarst - bet ne tik tālu lai lampiņa iedegtos, tikai līdz tvaika mākoņiem - bet nu tur bija galvas blīvei čau un dzeses sistēma vienkārši nedarbojās kā vajadzēja...

msh 03.09.2017 10:04

Ko tā karstā gaisa ieslēgšana mainīs?

msh 31.08.2017 22:51

Reizēm var būt situācijas kad to salveti var nākties pieturēt kādu dienu...

msh 31.08.2017 18:07

Ko tieši tur ir jāmāk lietot, marli, šķēres vai sedziņu?

Darbā redzu tādu aptieciņu tiekam lietotu reizēs kad kādam vajag kādu grieztu brūci pārsiet.

msh 31.08.2017 12:34

Ar aptieciņu ir tieši tāpat kā ar bugatieri - tu nekad nevari zināt kad un kāpēc vajadzēs. Tu pats zini kas ir aptieciņā iekšā - tad nu izdomā, kam to var vajadzēt.

msh 30.08.2017 21:21

Tas jau nekas ka tev nav paskatījies neviens - TĀ IR PRASĪBA! Kādu vēl mašīnas aprīkojuma vai stāvokļa punktu tu neuzskati par vajadzību nodrošināt, jo apskatē neviens 10 gadus nav skatījies? Gan mašīnas tehniskais stāvoklis, gan veste, gan trīsstūris, gan aptieciņa, gan bugatieris ir vajadzīgi TEV PAŠAM, nevis apskates rūķītim. Man bez šīm nosauktajām lietām un ripuļa maiņas komplekta vēl arī striķis vienmēr mašīnā stāv, bet bugatieris ir nevis kaut kāds dezodorants, bet gan valpro 4 kilo darinājums mašīnas tureklī. Tieši prasīta neviena no šīm lietām nekad skatē nav tikusi, bet pēdējoreiz apskates rūķītis bez komentāriem, ejot apkārt mašīnai, pārbaudot jostas un durvis, bik pacēla grabažnieka vāku un ielūrēja.

msh 30.08.2017 19:05

Purnā līdēji pa lielam laikam visādās lielākās pilsētās mīt - normāli man jābrauc rīgas virzienā, lai man kāds līstu purnā, bet tagad, vasaras sezonā, tepat uz klaipēdas šosejas reizēm viena brauciena laikā pat pāris indivīdi to izdomā darīt, un tad es brīnos, jo citos gada laikos tas te tā nenotiek...

msh 30.08.2017 19:02

Nu par to jau vispār būtu jāatceras ja brauc ar mašīnu, ar kuru kādreiz arī apskati domā iziet...

msh 29.08.2017 18:16

Svētdien ap vienpadsmitiem priekšpusdienā, iebraucot dižajā pilsētā no D-pils puses, uztrāpījos uz alkoreidu - divi cepisti, zizlis vienā rokā, alkometrs otrā, katrs ņēma priekšā savu rindu. Braucu pa labo joslu, piepeši priekšā braucošais lolvo bremzēja, pārkārtojos uz kreiso, skatos, priekšā cepisti - priekšējais uzreiz aizbrauca, saprotot kas te notiek, kamēr cepists man teica savu sakāmo, jau ieštepselēju pirmajā - iepūtu, dabūju novēlējumu un dragāju tālāk...

msh 28.08.2017 17:45

650 rakstīja: Lūdzu izvērs plašāk- ko konkrēti Tu darīji padomju laikos vai 80/90 gadumijā? No kurienes šie apgalvojumi?

Tajā transporta intensitātes aprakstā ir lērums visādas liekas nianses.Bojā gājēju skaits bija milzīgs dēļ tā, ka tika lietots krievijā ražots autoparks, ieskaitot smago transportu.Katrs kaut cik nopietns gadījums vai vieglā sadursme ar jebkuru smaogo parasti uzreiz beidzās letāli.Drošības jostas netika lietotas kā suga, bieži tika braukts alkohola reibumā un itin visur tāpat kā šodien tika pārsniegts ātrums un veselais saprāts.Disciplīna kā jēdziens bija tikai tiem, kas bija "ideoloģiski taisni" un "priekš muļķiem".Ja šodienas auto ir tomēr drošs un sliktā situācijā kaut cik tomēr savaldāms, tad tur bija viss otrādi.Satiksmes "organizācija" bija līdzīga šodienas krievijai (no kurienes tie tur youtūba gadijumi miljonos, kad uz līdzenas vietas un ne ko kā...).Rīgā uz Čaka un Brīvības ielas bija atļauts kreisais pagrieziens pie jebkura staba.Brīvdienās ārpusrīgā bariem brauca vasarnieki ar apšaubāmām svētdienas iemaņām.Ziemā nebija ziemas riepu.Ārpuspilsētas virzienos bariem pārvietojās krievu armijas oficieri, kam bija gan nauda, gan iespēja tikt pie vieglā auto. Tam visam pa vidu kaudze dažāda ranga kravas auto - parasti apšaubāmā teh.stāvoklī.Deviņdesmito gadu sākumā masveidā 24/7 brauca mežavedēji ar 40t kravu- un viņiem nebija itin nekādu ātruma ierobežotāju.Pirmie no ārzemēm ievestie auto bija tehniski sliktā stāvoklī un cilvēkiem nebija pieredzes braukt uz 200- te atkal auzas un zārku kaudze. Kurš var reāli apstrīdēt kaut vienu no šiem maniem apgalvojumiem?

Nevis "ziemā nebija ziemas riepu", bet "vasarā nebija vasaras riepu", mauca apmēram kā es tagad, vasarā ar ziemenēm. Tas kas nebija, noteikti bija kaut kāda riepu protektora kontrole uz ceļiem. Jā, un tas ka dižajā pilsētā būtu atļauti kreisie pagriezieni visādās vietās, būtu patīkami, savādāk reizēm labākajā gadījumā nākas lieki nobraukt pāris trīs kilometrus apkārt kvartālam, sliktākajā raut pār nepārtraukto līniju, lai nebūtu jānobrauc hvz cik liels gabals lai varētu apgriezties vai nogriezties...

msh 28.08.2017 17:31

Izklausās pēc feika jautājuma. Tās kas grib, sameklē kur un aiziet pašas - čoms jau kādus gadus mācās par automehāniķi, teica ka viens sievišķis kursā esot, ar pārdesmit gadus vecu civiku, kam nemotora vietā iestutēts kaut kāds tur 2.2 vai kas tamlīdzīgs...

msh 21.08.2017 18:01

Kanibaals rakstīja: Izdrukā ar 3D printeri no plastmasas ;)

Ne jau Toyota vainīga, ka mums patīk savus auto ziemās iesālīt.

Kāds detaļas numurs?

Ir arī pa 150€ - www.autospares.lv/search.html?article=7720142182

Toyota ir vainīga pie tā ka tur ir metāla gabals... Laikam vienreiz stila vārdā upurējuši ekonomiju ka nav kā golfiem kopš 1975. gada - viengabala plastmasas bāka.

msh 17.08.2017 17:59

Interesanti, kāds sakars braukšanai ar mašīnu īsus gabalus ziemā ar ērtībām? Tur ir vienas vienīgas neērtības, kādu velosipēdam nav... Ja jau tev gribas ērtības, tad mašīnai piecas dienas nedēļā jāstāv pie mājas un nedēļas nogalē tā tiek likta lietā otrajā rindkopā uzskaitītajām lietām, kur tiešām mašīna tās ērtības dod.

msh 17.08.2017 17:40

Par 1k eiru var nopirkt labu mk3 golfu, B4 passātu vai B4 A80, pie noteikuma ka nav dīzelis. Bet vispār tas tūkstotis - tā ir nauda, kuru braucot ar sev piederošu mašīnu tu varētu nolikt nākamajai mašīnai. Ja vēl tu ar to mašīnu pabrauktu nevis 5, bet 10 gadus, tu vēl ietaupītu kādus tūkstošus nākamajai mašīnai. Bet šobrīd tā ir tava maksa par nepacietību - šajā gadījumā gan diezgan maza, piekrītu, bet gan jau ne vienīgā.

msh 17.08.2017 17:34

Bet kāpēc tu domā ka kāds reāli grib samazināt izmešu ietekmi? Elektrība tā vienkārši neplūst pa vadiem, to vajag saražot, un nu bleķa gabala, kurš satur nedaudz naftas produktu, vietā tiek piedāvāts liels ķīmiskais atkritums. Tas viss ir liels lohotrons ar lobiju no kaut kādām ieinteresētajām pusēm un "noderīgajiem idiotiem" pa vidu. Ja reāli valdības gribētu samazināt atgāzes, tad ieviestu nodokļus, kuri mudinātu tādus kā tu, kam mašīna maz vajadzīga, to lietot pēc iespējas mazāk vai vispār atteikties no mašīnas.

Attiecībā par subsīdijām - ļoti labi ka pie mums tādas nav. Rietumvalstis ir bagātākas, tās var šitā mētāties ar naudu, bet latvijas gadījumā tas burtiski būtu - trešo un ceturto golfu braucēji sametas lai kāds kundziņš sev elektromobīli nopirktu.

msh 17.08.2017 17:23

Kā to ņem. Mašīna savas funkcijas un savas cenas dēļ prasās būt par otrās šķiras ģimenes locekli - nu kā suns vai kaķis - kuru kopj un kuru tur līdz nomirst [mašīnas gadījumā bik mazāk]. Bet nu pateicoties banku un autoražotāju veikalingam, labai daļai pircēju, kas arī uzskatāmi ir redzams šajā tofikā, mašīna ir kā lēta mauka - "ai, apnika", "ai, garantija beidzās" - nah, CITU! Un pēc tam brīnās kāpēc jaunās lamatas ir tik nekvalitatīvas, kad lielā patērētāju masa prasa nevis kvalitāti [10 gadus tak mašīnai būtu normāli jānokalpo, ne?], bet gan zemu cenu.

Attiecībā par cenu, man ļoti iekrīt acīs tie cipari, kas šī tofika lietotājiem liekas paceļami un kuri dārgi. Ja tagad būtu deviņdesmito sākums un nopirkt varētu tikai VAGmobīļus, šī tofika lietotāji ķertu līzē plikus mk3 golfus ar 1,6 mono vai 1.9D, B3 passātus ar 1.8 mono - kāds varbūt spētu atļauties Audi 80, vai passātu, kuram būtu kāds 2.0 motors un elektriskie logi... Tā tāda maza filosofija, aptuveni zinot cik tās mašīnas pēc inflācijas pārrēķināšanas maksāja tolaik.

msh 17.08.2017 12:54

Neesmu nekad redzējis ne sigu, ne immo uzstādītu tā, kā tu apraksti, lai arī šad un tad vai nu ar lodāmuru rokos svešās ejošās mašīnās, vai ar knaiblēm šrota mašīnās...

msh 17.08.2017 12:51

Atpakaļgaita ir atkāpšanās no iepriekš teiktā - es nekur neatkāpjos, jo nav no kā atkāpties - vienkārši dažs labs iedomājās ka es varētu priecāties par kāda nelaimi... Nē nu protams, pēc šādas mērauklas mērot to tā var iztulkot, man vienkārši tādas mērauklas nav, un tāpēc tādu situāciju aprakstiem lietoju gan to, gan citus, līdzīgus vārdus.

msh 16.08.2017 18:25

Sūds par turbīnu - vairāk tāds [ne]lietošanas režīms ietekmēs eļļošanas sistēmu, kartera ventilāciju un akumulatoru - sevišķi ziemā.

Lētāk un vienkāršāk būtu nopirkt labu velobraukšanas apģērbu; cik noprotu, tad cilvēks bīstās no lietus.

msh 16.08.2017 12:39

Degviela ir bez akcīzes, ceļa nodokļa nav, vēl ir visādas bezmaksas stāvēšanas vietas - kādas subsīdijas tu vēl gribi?

Tās mašīnas tiešām plašākas masas nesasniegs, bet ne jau tāpēc, ka mūžīgie banku barotāji nespēj pabarot bik vairāk, bet gan to mašīnu īsmūžības un neuzticamības dēļ. Latvijas vidējās mašīnas vecums ir 13 gadi, un tik maz tikai tāpēc, ka atšķirībā no visas latvijas, kur vidēji ir ap 20 gadiem, rīgas centrs ir pilns ar šajā desmitgadē ražotām mašīnām - bet nu iedomāsimies ka vidējā mašīna ir 13 gadus veca. Cik lietojams būs 13 gadus vecs hibrīds vai elektromobīlis? Nu lūk, arī atbilde, kāpēc tās mizas plašākas masas nesasniegs - gan jau vēl pēc kādiem 5 gadiem varēsim redzēt prīmusus, kam hibrīd-nemotori aizvietoti ar parastiem toyotas spēka agregātiem, šur tur noteikti pat dīzeļiem...

msh 15.08.2017 23:36

Esmu pāris reizes braucis tālākus gabalus ar čoma sīko man aizmugurē, kurš atbilst tavam aprakstam "Virzienā uz priekšu visvairāk vietas aizņem zīdaiņu krēsli, kas tiek sēdināti (guldīti) atmuguriski", mana ķebļa konfigurācija bija pa tēmu "aizmugurē neviens nesēž" - nē, varbūt kļūdos un vajadzēja man savu ķebli nedaudz pielāgot - pabraukt uz priekšu par vienu robu vai mazliet stāvāk pacelt atzveltni - bet mazāk, nekā jāpielāgo, ja aiz manis sēž 1,70m cilvēks.

msh 15.08.2017 12:52

Sestdien redzēju vēl vienu neparastu skatu - kaut kur ap aizputi, laikam šaipus aizputes, kāds eksperta radinieks nodarbojās ar kulšanu, un kombaina atbalsta mašīna bija dodža auns, tik neparasta izvēle latvijas laukiem ka iekrita prātā. Bet nu tur gan jau gāzes plīts vietā ir 6.9 Kūmiņš un maģī čikāgas piecīšu kasete, skanot "...iekāpju es pikap trakā..." ...

msh 14.08.2017 18:56

Neesmu vēl redzējis ka kāda bērnu sēdeklītī sēdoša bērna kājas beigtos tur, kur beidzas divmetrīga pasažiera ceļi - tev laikam ir sēdeklīši ar autonomo gaisa apgādi un aiz bērna muguras atrodas skābekļa baloni un tāpēc tas bērns ir tik šausmīgi daudz uz priekšu... Kad nākamreiz atbrauks brālēns ar saviem 7 un 4 vai cik tur vecajiem sīkajiem, papētīšu, bet izklausās pēc fantastikas.

Ķebli, dabiski, mazākās mašīnās līdz galam nevar aizstumt vienalga ar kādu pasažieri aizmugurē, bet reāli tas nav vajadzīgs, nu vismaz kamēr pie stūres nav jānosēdina porziņģi... Tevis nosauktajos bobikos, protams, vadītājs sēž nevis kā mašīnā, bet kā pie pusdienu galda, ar kājām pavisam citā leņķī, un tāpēc tik daudz vietas nevajag.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti