iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
msh 14.08.2017 12:46

Nav tik labi, lai arī no priekšas izskatās pieņemami - aizmugurē vietām rūsa lien laukā, bet nu šogad gan lielākā daļa līdz rudenim būs jāiznīcina - pagājušogad noslinkoju - un daži mazi pleķīši jāsametina, a to vēl pēc pāris gadiem varēs pa nopietno metināt.

msh 14.08.2017 12:39

Tāpēc ka japānis, un subārs tikko tik to savu boksera ķīseli ir palaidis ražošanā, tāpēc vēl nav precīzi atkosts, cik daudz metāla kādā formā jābūt lai 10 gadus novilktu, bet nekā lieka nebūtu, un rezerves arī ne. Tikmēr fofāgens spiež no saviem 2.0 klak klak arvien vairāk laukā, bet mehāniski visdrīzāk neizmaina neko, vai izmaina sīkumus, jo pats dizains ir pietiekoši izturīgs - protams, kā jau šī gadsimta veidojumiem, arī tur ir vājie punkti, bet tie nav pašā kloķa-klaņa mehānismā.

msh 13.08.2017 22:35

Kā jau starp rindiņām var izlasīt, es pat nepamanīju ka tur kaut kas ir noplīsis un/vai ka tur kaut ko remontētu. Acīmredzot kā jau jaunajām lamatām pieklājas, piepeši nošķīda motors/kārba vai kāds vadības bloks. Tas tā pretstatā citam skatam, kuru arī vakar redzēju - kuldīgā 20m attālumā X5 laikam bija dabūjis mīksto un ar opeļastmas kravas versiju atbraucis čalis, gan jau no kāda tuvējā servisa, tur ņēmās lai to samainītu.

mk2 šādu uzdevumu izpildīja pirms nedēļas

msh 13.08.2017 22:29

Tā tik gābešņiks var šādas frāzes burtiski saprast...

msh 13.08.2017 16:47

Es atkal vakardien redzēju citu interesantu skatu - sanāca dažas reizes vēlā pēcpusdienā nobraukt liepājā gar jauno ostmalu - pirmo reizi tāpat, pēc tam vēl dažas reizes, jo bik paķimerējos ar rietumu centra stāvlaukumā stāvošu mazdu - pirmajā reizē braucu, skatos, stāv blakus tramvaja tiltam Q7 ar kāzu dekorācijām bet bez cilvēkiem, nu forši, lai arī man šķiet ka kāzām prasītos pēc limuzīna, ne bobika, bet nu gaumes jautājums... Braucu nākamo reizi, aiz tā stāv A100 ar ieslēgtām avareikām, domāju, ielicies, vai? Apskatos, tomēr nē. Braucu vēl bik vēlāk garām, tad ieraudzīju, ko tas Q7 tur gaidīja - evakuatoru... Skaisti - kāzu mašīna noplīst...

msh 13.08.2017 14:32

Superbs ir passāts pa īstam, kamēr oktāvija dažam labam ir "kā passāts", kamēr realitātē oktāvija ir škodas variācija par džetas tēmu. Paskaties kā tas bija agrāk, pirms fofāgens ieviesa MQB - oktāvija bija uz golfa platformas, superbs uz passāta.

msh 13.08.2017 14:29

Bet varbūt tev? Jeb kuras tad ir tās "vecās, noplīsušās lupatas" - kompaktklase?

msh 13.08.2017 8:43

Tavs aprēķins ir pilnīgi kaķim zem astes, vienkārša iemesla dēļ - KURŠ tiem motoriem taisa kapitālos remontus? Nē nu taisa, jā - vīlētāji - bet viņiem ir dziļi pie dirsas ka jāizdod bik vairāk naudas tur, kur gala rezultāts ir 400-500 zs un motors, kurš nikni rēcot uzrauj mašīnu līdz 300 kmph - jo ķīselis tur vienkārši nav variants. Visi pārējie par pārsimts eirām nopērk citu motora kluci, ja kaut kas smags, vai nedaudz virspusēji pārlasa, ja kas vieglāks. Pie tam, tik jaunām mašīnām reti tur kas vēl ir noticis - nu ķīseļiem vienīgi reizēm aizlido siksnas, saliecot vārstus un varbūt vēl salauž sadaleni.

Parasti saistošākas ir barošanas sistēmas daļas, bet tās tu kaut kā pamanījies izlaist... AGR, cik skatos, laikam vēl ir ar sūkni - nu tad vienai sprauslai smidzinātājs varētu būt 50-70 eiras + vēl viņu nomainīt, un kādu 20 gadu vecumā tas punkts varētu iestāties - 1.8T tas nav saistoši, tās benzīna sprauslas pārdzīvos pašu motoru, ja nu vienīgi ja cels jaudu un vajadzēs ielikt lielākas sprauslas... Un kad ķīselim 20-25 gadu vecumā izļurkās plunžeri - cits plunžeris vai cits šrota sūknis maksās tikpat, ja ne vairāk, kā benzīnniekam jauns degvielas sūknis. Jā, benzīnniekam ir aizdedzes sveces, bet nemaksā tās kosmosu un nemaz tik bieži nav jāmaina - toties dīzelim ir kvēlsveces, kurās mēdz izbeigties, un pēc tam reizēm atklājas ka nevar izskrūvēt...

Vēl tu savādā kārtā paņēmi tieši divus deviņesmito beigu motorus - varēji paņemt piecus gadus jaunākus - apmēram tādu pašu 1.8T un 1.9 PD TDI, bet nu tad nevarētu apgalvot "jo jaunāki motori, jo apkopes izmaksu starpība kļūst mazāka", jo ja benzīnniekam cipari nemainītos, tad dīzelim nāktu klāt vēl vairākus simtus eiru gabalā vērtas sprauslas... Un vēl savādā kārtā tu paņēmi divus turbiķus, piemirstot ka benzīnniekam turbīna ir ekstra, bet ķīselim nepieciešamība [savādāk vispār kaulus pavilkt nespēj] - bet nu jā, tad tur pret ķīseli nostāties varētu ne tikai 1.8 20v, bet arī EA827 sērijas 2.0 8v, principā astoņdesmito gadu dizains ar atbilstošām detaļu cenām.

Vēl tu piemirsi to sīkumu ka ķīselis degvielas izmaksās gāzes plītij līdzi tur tikai ar zagtu vai agroķīseli bākā...

msh 12.08.2017 8:30

Stāsts jau vispār par to ka jebkura mašīna ir kompromiss, vienkārši golfa klases mašīna ir optimālākais lielākajai daļai cilvēku - ja tu 80% laika brauc ar 1-2 pasažieriem, un tikai 20% ar pilnu mašīnu, un mašīna ir tāda, kurā visi puslīdz ērti salīst var, tad nah kko lielāku?

Kā bērnu krēsli var nopietni aizņemt vietu, ja tajā sēdošajiem nav tik garas kājas kā nepilnus divus metrus gariem cilvēkiem? Nu tādu loģisku izklāstu, lūdzu, līdz šim ir bijusi darīšana tikai ar zīdaiņiem, uzkabini aizmugurē un stumdi savu krēslu bez ierobežojumiem. Jeb tur tā problēma ir tāda ka neaudzināti bērni spārda priekšā esošā krēsla atzveltni un tāpēc no tām kājām jāmūk?

Es gan tikko iedomājos ka, iespējams, gābešņika pēdējais dzērājjoks, ka ērtas golfa klases mašīnas visas ir 30 gadus vecas [lasīt iepriekšējo lapu] varbūt pat satur zināmu patiesības graudu - jo jaunāka mašīna, jo lielāks priekšējais panelis palicis, līdz ar to es pie sava golfa stūres visdrīzāk varu pietiekami ērti sēdēt tādās pozīcijās, kādas tev tavā oktāvijā vienkārši panelis nepieļauj- es ar saviem 1,95 varu piebraukt diezgan tuvu panelim un viss būtu labi, ja vien labā kāja nesāktu stutēties uz asu viduskonsoles stūri - kad ir vienīgais iemesls man sēdēt vairāk uz aizmuguri, tā lai kāja trāpītu nevis uz viduskonsoles, bet šaipus.

msh 12.08.2017 8:01

Un vēl atsevišķi foruma lietotāji mēdz bīdīt sūdu, vai, precīzāk sakot, dzērājjokus [ar loģiskiem argumentiem kopā nelīmējas, bet lietojot alkoholu paņirgt var] pa tēmu "tev patīk tas, kas tev ir, jo tev gadījās pie tāda tikt".

Starp citu, parādīsi kurš dīleris tirgo jaunas 30 gadus vecas golfa klases mašīnas? No šī pēdējā dzērājjoka tā sanāk - ka visas golfa klases mašīnas ir vecas.

msh 11.08.2017 19:26

Drīzāk jau "laiks nokalpots", jo jaunie pī ir pietiekami puņķaini. Ļoti labi šitas redzams VAGmobīļiem, jo fofāgens ap gadsimtu miju vispirms paeksperimentēja ar saviem kosmosa risinājumiem, pirms no sūkņa pāriet uz kommonreilu - tā nu deviņdesmito gadu ķīseļi bija labi, ja neskaita audī TDI vecās vadības, līdz 1994. gadam, kam tur vienu parametru sūknī mērīja ar dilstošu potenciometru, un kurš 20 gadu vecumā mēdz izbeigties - tā viss pārējais - nu 20 gadus vecam ķīselim varbūt prasās pēc jauniem smidzinātājiem, kādas 50 eiras gabalā, vērtiem un pie 25 varbūt plunžeris paņem izdilst, bet tā ir normāli. Pēc tam ieviesa 2.5 V6 TDI ar tā kaprīzo sūkni [ne tikai gāzu sadales mehānisms tur ir puņķains] un sūkņsprauslas; tur jau paliek jautrāk. Nu un visbeidzot ieviesa Common Rail, vispirms ar 2.7/3.0 TDI un kaut kad vēlāk uz 2.0 TDI, un tur jau paliek pavisam forši, kad dažus gadus vecai mizai jau var sprauslas sprāgt nost...

msh 11.08.2017 12:58

Psiholoģiskas dabas problēmas - nu par to neērtumu.

msh 11.08.2017 12:57

Es tevi apbēdināšu - es cenšos lietas saukt īstajos vārdos. Lupo nav un nevar būt liels - tajā nevar sakāpt pieci cilvēki, sakrāmēt mantas četrām dienām un aizbraukt dažus simtus kilometru - nu varbūt vienīgi ja to lupo aprīkotu ar jumta grabažnieku, pieņemot ka tai mizai ir pieejami reliņi... Arī no ārpuses var redzēt ka lupo proporcijas ir nepareizas, kaut kā pietrūkst, toties ir ļoti īss.

msh 10.08.2017 17:57

Principā tās sajūtas nav nekas īpašs, vienkārši mūsdienu autobūve ir cītīgi centusies padarīt mašīnas arvien nebaudāmākas, tāpēc tas liekas ievērības cienīgs. Es tādas gūstu katrā braucienā ar golfu - motors ir adekvāta lieluma atmosfēra ar mehānisku droseli un mehānisko kārbu, līdz ar to atsaucīgs zemos apgriezienos; pilnam efektam vēl mīksta piekare, kuras dēļ jebkurā robā bik paminot pedāli, notiek svara pārnese un var sajust kā iespiež ķebļos - piektajā mazāk, pirmajā vairāk... Tālākais paātrinājums gan jestrāks nekā tai kijai.

Attiecībā par to griezes momentu no 0 apgriezieniem, man būtu interesanti pabraukt ar elektromobīli pa ledu - esmu braucis ar elektrokāru pa slidenu virsmu, un tur tas elektromotors ar savu griezes momentu ļoti smagi iesūkāja, jo bija grūti nodozēt gāzi, atšķirībā no autokāra - bik paspied pedāli un riteņi jau spolē. Vienīgi pieņemu ka mūsdienu elektromobīļiem standartā nāk pretslīdēšana un pedāļi ir ērtāki un nejūtīgāki kā elektrokāram.

msh 10.08.2017 17:49

Katra no tām mašīnām ir vairāk samazināta iepriekšējā... Polo pa lielam ir sašaurināts golfs, bet lupo ir polo, kam norauts nost grabažnieks...

Kad redzi mašīnu, kurai aizmugures ķeblis beidzas pie grabažnieka vāka - lūk, tā ir maza mašīna...

msh 10.08.2017 12:35

Pieliec blakus polo un lupo un smaidi vesels

msh 09.08.2017 20:06

kasinsh79 rakstīja: Lietuvā nav tik traki. Pa bāni lieku kruīzi uz 150 (pēc spidometra), kas laikam būs kādi 144 reāli (pēc GPS). Tā neraustos no CP ne pavisam, ir nācies pat garām tiem pabraukt tādā ātrumā.

Cits jautājums (uztraukums) - tā ir kolosāla vieta izskrieties bez riska, lai pēc tam brauktu mierīgi. Pavisam negribētos ielidot kādam netrafarētajam LT CP nagos ar ātrumu 200+ Tiesa, īslaicīgi, bet tomēr.

Es sen nebiju bijis tālāk lietuvā kā par palangu, bet sestdien sanāca aizbraukt uz neringu, tātad pa palangas - klaipēdas šoseju. Biju nedaudz šokēts - tagad saprotu ko tu te fano - tev patīk uz koplietošanas ceļiem paālēties, un lietuvas pusē valda kaut kāds sviests. Palangas - klaipēdas šoseja, apmēram kā tur tā, kas savieno rīgu ar ogri, bet bez nevienas pašas zīmes kas atļautu braukt ātrāk par 90, bet tāpat daļa brauc jūtami ātrāk. Atpakaļceļā viens fuckuss ļoti agresīvi gribēja leišu A1/klaipēdas-palangas šosejas aplī man ielikties pakaļā. Par šito papļāpāju ar kolēģi, kurš uz lietuvu brauc regulāri un prot arī lietuviski runāt, teica ka tā tur viņi brauc, minēja piemēru kur vienreiz pāris stundas gaidījis pie viena apļa un skatījies kā tur visi kā pamuļķi brauc, griež viens otram ceļu nost, pīpina utt. Šito redzot palika skaidrs kāpēc tepat pa mūsu šoseju leišiem sanāk gan iet garām, gan daļa leišu iet garām man.

Laikam pie mums tomēr ir labāk - lielie lidotāji tomēr pa lielam tiek izdrāzti.

msh 09.08.2017 20:00

nomiks rakstīja: Msh

Es parasti cenšos pārvietoties plūsmas ātrumā. Uz Jelgavas šosejas tāds tas vidēji arī ir.

Sodus nemaksāju ne LV, ne ārpus. Jo nav iemesla. Jau rakstīju, ka arī CP neinteresē pārkāpēji līdz +20. Ar retiem izņēmumiem.

Nedaudz lielakam ātrumam nav pilnīgi nekāda sakara ar pašu auto. Bez tam mans CRV nu galīgi nevar tikt uzskatīts par premium vai kādu ārkartīgi dārgu auto.

Sāc beidzot pelnīt naudu nevis tik daudz sēdēt tepat forumā! Ka noprotams, tev rokas nav no d...as, tad liec lietā savas prasmes, pelni $ un maksā nodokļus. Tad arī varēsi jaunu Golf līzingā paņemt!

Kas tā ir par tādu īpašo plūsmu, kura sestdienas vidū neeksistē - dažu skrējēju plūsma? Un kā saprast to tekstu par jauna golfa nopirkšanu - ķipa, ja es uzkāptu šim nepatīkamajam grābeklim, arī sāktu uz ceļiem regulāri izpildīties? Nesanāks - pat ja būtu man tā lamata, nesāktu.

Klasiskā situācija kur kāds skrējējs stāsta ka viņš skrien "plūsmā", tik nez kāpēc kā parasti man par attiecīgo ceļu braucot ar atļauto ātrumu +5 kmph robežās, nekāda "plūsma" garām neskrien... Šitos stāstus par lidotāju plūsmām esmu dzirdējis laikam par jebkuru šoseju pa kuru nācies braukt...

Jautājums ir pavisam vienkāršs - ko tu no tās hroniskās skriešanas gūsti?

msh 09.08.2017 19:41

Vispār jau nav "bākas" metode, bet gan " sūkņa" metode - starpība, sevišķi tik maza, var rasties tanka sūkņa kļūdas dēļ.

msh 09.08.2017 12:23

Mašīnas platums, tb šaurums reizēm arī šur tur lieliski noder. Vēl, protams, noder tādas lietas, kuras mūsdienās kļuvušas par retumu, kā piemērots mašīnas augstums un riepas ar pietiekami augstu profilu.

msh 09.08.2017 12:19

Man patīk tas teksts "tas bija agrāk", it kā kaut kas būtu nenormāli mainījies, visi palikuši slimi, tizli vai nenormāli resni. Tas par to nevarēšanu par tādu braucienu - nu tas pa lielam ir atkarīgs no vadītāja smadzeņu esamības vai neesamības - visi jau nav divmetrīgi, līdz ar to atliek atbilstoši sasēdināt - tā kā man tie divi metri gandrīz ir, tad braucot tālākos braucienos, īsāko pasažieri nosēdinu aiz sevis, pārējos pēc citiem kritērijiem.

Jā es zinu ka šodienas kompaktklase ĀRĒJI ir sasniegusi vidējās klases izmērus - tā problēma ir tā ka iekšēji tas pieaugums ir daudz mazāks, un līdz ar to jau šībrīža golfa klases mašīnas ir aptaukojušās līdz diezgan smagām un neveiklām mašīnām [paskatāmies uz hujdaja i30 n, kurš ar 275 zs līdz simtam uzrauj 6,3 sekundēs - jo smags]. Man būtu ļoti interesanti samērīt piektajā golfā šādus tādus izmērus [jo šībrīža golfs jau principā piektais vien ir] un salīdzināt, par cik tad kas ir audzis, tik viena problēma - īsti nezinu nevienu kurš ar tik jaunu brauktu - novada domei viens ir, un viens ir vienai radiniecei, bet ar to sakaru nav...

msh 08.08.2017 23:46

Nu un tālāk? A tu kādreiz otrajā golfā esi iekāpis, klaustrofob? Tas ka zefīrā ir vairāk vietas virs galvas nekā astmā, to nepadara sevišķi lielāku - vienīgi var atstāt vairāk vietas aizmugurē sēdošo kājām uz "sēž kā mietu norijuši" rēķina.

Un vispār tā klasifikācija ir pēc mašīnas garumiem - zefīrs tiešām nav kompaktklasē, bet tikai dēļ garāka grabažnieka, bet pārējais sevišķi nemainās... Tas tāpat kā ahūni lielais cr-v, kādam sēžot astē, mēdzu pasmīkņāt par to ļoti uzkrītošo skatu, ka lai arī tā miza ir augsta, bet proporcionāli ļoti šaura. Ne par velti mums te viens savulaik ir stāstījis ka divi bērnu ķebļi iekš cr-v īsti vietu trešajam pasažierim aizmugurē neatstāj...

EDIT: Palūrēju wikipēdiājā, izrādās ka C zefīrs, kurš uz latvijas ceļiem pa īstam parādīsies pēc gadiem 5, pat skaitās bik lielāks - nu tad tur varbūt ir pāris ceņi šur un tur vairāk nekā astmā, un varbūt šarāns būs panākts - bet tikmēr latvijā pietiekami daudz izmantotajā A zefīrā un ārpus dižās pilsētas diez ko neredzamajā B zefīrā ir izmantota attiecīgā perioda astmas platforma ar visu no tā izrietošo.

msh 08.08.2017 23:32

Garāks. Ja neesi pamanījis, pilsētās reizēm vajag novietot mašīnu ielas malā starp citām mašīnām. Lai arī mans golfs ir salīdzinoši liels [salīdzinot ar īstām pilsētas mašīnām kurām grabažnieka nav nemaz], es ar visu savu diezgan slikto mašīnas novietošanas spēju mēdzu līst spraugās, kuras citi lielākoties atstāj tukšas.

msh 08.08.2017 19:00

Nekas tur sevišķi izmēros nav audzis - nu ārējajos ir, bet iekšējajos maz, ko uzskatāmi parāda kā visādi rietumu entuziasti mk2 golfos sastūķējuši mk5 paneļus, kas nebūtu iespējams ja mk5 būtu palicis jūtami lielāks. Kādu centimetru šur un tur pa pēdējiem 30 gadiem gan ir piemetuši, to nenoliedzu.

msh 08.08.2017 18:58

Tu esi kaut ko bik sajaucis - tās mašīnas, kurās rīvējas viens pret otru, ir polo klases mašīnas - tas pats honda jazz, polo, A1 utt. Golfa klases mašīnās nekur nerīvējas. Man vispār reizēm golfa plašums krīt uz nerviem - sieva bik par tālu sēž, kaut gan, ja mk2 komplektētos ar viengabala priekšas ķebli, būtu ok.

Attiecībā par pirmo filosofiju - golfa klases mašīna ir ideāla mašīna cilvēkam kas ikdienā kaut kur stumdās apkārt bet reizēm brīvdienās kaut kur izbrauc. Jo atšķirībā no tevis izslavētajiem kuģiem, ar golfa klases mašīnu var izbraukt ārpus pilsētas, bet ar kuģi pa pilsētu būs sūdīgi stumdīties. Ak jā, golfa klases mašīna arī būs ekonomiskāka, gan pilsētā, gan ārpus tās.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti