iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
msh 08.08.2017 18:54

Nu tur ir darbiņš psihiatram, ne mašīnu tirgotājam. Un runājot par klaustrofobiskām sajūtām - es minos trīs tavas mašīnas - honda jazz, kas pat nav kompakts, tb mazāks par golfa klasi, honda cr-v, kas reāli ir piepacelts un garumā pastiepts honda civic, kompakts, un opel zafira, kas ir opeļastma, tikai pastiepta garumā - karoč tu ar vieniem vienīgiem kompaktiem vien močī.

Kā jau varbūt atceries, esmu 1,95m garš un 106 kilo smags, un braucu ar mk2 golfu, mašīnu, kas ir ideāli piemērota manam augumam.

msh 08.08.2017 12:49

Interesanti gan, kāpēc?

Tas nomikam un par kompaktklasi, protams.

msh 08.08.2017 12:38

Nē nu - ražotājs tomēr ir japonamaķ, tā ka visādi var gadīties, tomēr apšaubāma tehnika, nav paredzēta remontam bet presei.

msh 07.08.2017 18:18

Subāram jocīga dzeses sistēma, ja jau reiz līmenis nosaka ventilatora darbības biežumu. Normālām mašīnām ir tikai divi varianti - vai nu līmenis ir pietiekams lai būtu lielajā lokā cirkulācija, vai arī nav.

msh 07.08.2017 18:17

Par ko man jākaunas - par drūmo realitāti ka sievietes daudz biežāk ir izklaidīgas/netehniskas? Nu tā nu reiz ir, bet nu tur neko nevar padarīt un tā mana vaina nav - no savas puses es vienīgi savu sievu taisos mēreni izglītot - iedot palasīt kādu grāmatu lai saprot mašīnas darbības pamatprincipus, iemācīt lodēt, metināt un vēl šo to...

msh 06.08.2017 18:01

Kā var nepamanīt? Nu tā vienkārši - ir tāda braucēju grupa kas pārāk tam nepievērš uzmanību, lielākoties sievietes. Acīmredzot uz planētas Kanibāls-256 dzīvo viens un tāpēc to neesi pamanījis. Mana mutere kādu laiku atpakaļ pamanījās sava golfa motoru uzvārīt līdz līmenim kad iedegas lampiņa, un laikam vēl turpināja braukt, jo beigta salona apsildes radiatora dēļ bija dzeses šķidrums pazudis, bet nu neko, viss labi, pēc sākotnējās problēmas novēršanas motors darbojas normāli. Ir dzirdēts vēl labāks variants - vienam zināmam karakteram draudzene paņēma viņa E36 bembiju, motors nepamanīti pārkarsa līdz motors nosprūda...

msh 05.08.2017 10:22

Cik dienas esi spējīgs iztikt bez kafijas? Ja tiešām dienas, tad ticu.

msh 04.08.2017 17:10

Laikam neesi pamanījis ka atkarību līmeņi ir dažādi, kā arī atkarīgo rocība ir dažāda - gan šmigai, gan nikotīnam, gan kofeīnam Alkoholiķis - miljonārs netukšos tesmeņus, bet gan dārgus visīšus. Kofeīna atkarīgos parasti redzu vidēja līmeņa - visādas biroju žurkas kas regulāri ninnā no tādām krūzītēm, kas man ir viens malks, tādu melnu, no maltās kafijas bez cukura uztaisītu šļuru kur acis bezmaz sprāgst laukā no pieres. Uz tādiem indivīdiem paskatoties nerodas izbrīns kāpēc staķika kafijai ir tāds noiets arī dienas stundās...

msh 03.08.2017 23:52

Problēma jau ir nevis ar portālu, bet gan ar sludinājumu licējiem. Pa lielam tas pats kas ar jebaju - lēts ir tikai tas, ko nevienam nevajag.

msh 03.08.2017 17:36

Man vajag astoto, tāpēc neste atkrīt - jo man vajag lai bākā reāli ielīst astotais, nevis no pistoles ar uzrakstu "98 futura" tek piektais...

Latvijas otrā galā izvēlos viršus.

msh 03.08.2017 17:35

Pie sūkņa var maksāt tikai ar karti, un arī ne pie katra sūkņa - kā kurā tankā, protams. Par to "Kādēļ jādzer jebko, ja var dzert labu kafiju?" es tevi saprotu - spēcīga kofeīna atkarība, tāpēc arī šāds teksts.

msh 03.08.2017 12:45

Nu tad šo "labi pagatavoto kafiju" vajag izvākt no staķikiem nah ārā - benzīntanks ir domāts lai uzpildītos un lai atlietu, un benzīntankā var būt dajebkāda kafija - ja migsi ciet, dzersi jebko - un ja man kādreiz gadīsies šāda situācija, tad arī, vienīgi ja tas būs staķiks, nebūšu sajūsmā par to cenu, tikai tāpēc, ka tā saskrūvēta jo kaut kādiem īpaši piekasīgiem narkomāniem liekas kaut kas ūber, un tāpēc tā tiek pozicionēta un uzskrūvēta attiecīga cena.

Priekš dzeršanas braucot ir domāts ūdens, gluži vienkārši tāpēc lai kompensētu šķidruma zudumu. Citreiz mājās no krāna pieleju pusotra litra pudeli, ja tāda mašīnā mētājas, citreiz pa ceļam, parasti jau kādu 100 km attālumā, nopērku, nu citreiz vēl ir pasažieri kuriem paprasīt lai iedod padzerties...

msh 02.08.2017 21:05

K-aplis, jeb vienkāršāk Kaplis.

msh 02.08.2017 21:04

Es personīgi apbrīnoju visus tos staķika kafijas ninnātājus - dārgi un neērti - un tos, kuri šādas vēlmes dēļ vecās mašīnās liek glāžu turētājus. Nē nu nav jau tā ka tie turētāji nekam neder - vienreiz braucu kopā ar vienu cilvēku, kurš mums abiem nopirka pa diviem saldējumiem - attiecīgi katrs vienu turēja rokā un otrs tika ielikts glāžu turētājā.

Es mēdzu ēst un dzert braucot - ēdiens parasti ir saldējums vai kādi cepumi maisiņā, dažreiz čipsi, dzēriens - kaut kas pusotra litra pudelē - abas rokas aizņemt spēj tikai čipsu paka, un tas tiek pieļauts vai nu stāvot, vai uz šosejas, kur var stūrēt ar kājām.

msh 02.08.2017 12:58

Tur nav nekādas filosofijas - ja tev tā liekas, tad tu neesi saskāries ar sabiedriskā transporta realitāti. Man gadā golfam sanāk 15-20k noskrējiens, no tā cipara lielākoties ir "brauciens iepirkties" vai "brauciens savākt kādu no autobusa". Dzīvotu pilsētā, varētu nopietni apsvērt par atteikšanos no visām mašīnām, jo vienkārši vairs nebūtu īstas vajadzības.

msh 02.08.2017 12:56

Nevajag braukt tikai vasarā, ja pēc sālītiem ceļiem nomazgā un sīkās rūsiņas iznīcina, tad viss notiek. Vectētiņš savulaik savu 2103 pārdeva 26 gadus vecu, ar 250k noskrējienu, no ārpuses izskatījās ļoti labi, vienīgi dažās vietās kur nosista krāsa bija kaut kas uzpindzelēts.

msh 02.08.2017 12:52

Nu bet kas tur īsti notiek - kijas braucējs tur kaut ko diršas, fūrists cenšas tikt garām un kiju samet krustām priekšā - kurš tad tur īsti ir vainīgs?

msh 01.08.2017 19:45

650 rakstīja: msh, bet kā gan Tu pats zini, kā ir ar to golfu uz 150 braukt? No kurienes te šīs zināšanas, ja Tu tālāk runā par to, ka principā/parasti Tu pats kko "ievēro" un taa? Es tik zinu to, ka "labs" braucējs aizbrauks ātri un kādam garām vienalga ar dajebkādu braucamo.Bet- Jūs divi "labie braucēji" nevarat noskaidrot, kuram kas "labāk" iet uz 150 un līkumā nekā citādi, kā viens otram parādot savu "gatavību" pārkāpt, riskēt un apdraudēt.Mēdz būt kāda robeža, jau aiz kuras tas vnk ir stulbi.Ja ārzemēs (mēdz būt) divi tādi pārkāpēji kaut kādā brīdī "samierinās" viens ar otru un to pārkāpjošo kustību turpina viens par ortu teorētiski "rūpējoties" (piem,brīdinot aizmugurējo aizmugurējo vai neradot lieku stresu priekšābraucējam astē sēžot), tad LV mums pieņemta ir "konkurences cīņa" līdz pat pēdējam metram un vienmēr to otru oponentu pieņemts ir uzskatīt par lohu.Kā jūs divi varat zināt- varbūt kāds no jums šodien ved vecomammu vai mucu ar ūdeni- ja viņš to dara citus netraucējot, tad kur ir problēma. Pareizi- mums problēma ir tur, ja tas 150 cienītājs šodien nav paredzējis skriet, tad viņš uzskata sevi vienalga par globālās situācijas noteicēju un visiem apkārtējiem stāsta, ka "nav jāskrien", vienlaikus demonstratīvi maisoties pa kājām tam ,kuram varbūt tieši šodien ir tas iemesls būt steidzīgam.

Zinu fizikas likumus un ir sanācis bik normāli pabraukt pa šoseju ar tādas klases mašīnas izstrādājumu kā nomika cirvis.

Jebkurā gadījumā tam tekstam bija cita doma - nomiks te filosofēja ka nav svarīgi kā vadītājs brauc/izpildās, galvenais lai mašīnā ir daudz baltu balonu un daudz zvaigžņu testā, kur mašīnu iestāda betona bluķī - tad arī mašīna ar diezgan nožēlojamām īpašībām, kura aļņa testu bez strādājoša ESP visdrīzāk beigtu ar kūleni, skaitās drošāka. Man tu šitos tekstus vari nebīdīt; man ir pie kājas, kā tur kāds aizskrien, agrākos laikos nodomāju "bagātais pimpis", pēdējos gadus vairs ne, jo tomēr kādi 2% no šādiem lidotājiem pat steidzas, un tikai pārējie 98% izrādās.

Man vairāk būtu interesanti uzzināt kas tādam nomikam atrodas un notiek galvā, ja jau reiz tajā ir iesēdies uzskats ka atļautais ātrums viņam nav saistošs. Es saprotu ja kādreiz kaut kur ir jāsteidzas, nu gadās, arī man - man vidēji reizi pa pāris mēnešiem sanāk kaut kur skriet uz 120 un no pēdējā gada laikā nobrauktiem 15-18k, kādi 500 km gan jau ir bijuši uz 120 - bet ja ikrīta brauciens uz darbu pārvēršas par "ikrīta dzemdi", tad laikam tomēr modinātājs jāliek 5 min ātrāk, un tad nevajadzēs katru rītu kaut kur triekties. Šajā gadījumā gan tas vēl zīmējas kopā ar vēl vienu ļoti uzkrītošu dabas parādību - to ka liela daļa dažus gadus veca premiuma un daļa dažus gadus veca širpotreba braucēji uzskata ka viņiem atļautais ātrums ir tik, cik gribas, šīs dabas parādības cēloni noskaidrojis neesmu bet laikam dīleris jaunas mašīnas pircējam izraksta uz rūtiņu lapas atļauju neievērot CSN, ar piebildi mazos burtos ka sodus būs tomēr jāapmaksā pašam braucējam...

P.S Interesanti ka nomiks atsaucās uz ārzemēm - es domāju ka uz rietumiem no latvijas tādus izlēcējus izdrāž tā ka maz neliekas un pēc tam viņi piedalās satiksmē tāpat kā citi - nevis kaut kur lido.

msh 01.08.2017 12:57

Kas tur jocīgs; nav jau dižās pilsētas maģistrāle ar divām joslām katrā virzienā. No liepājas līdz apvedceļam, ja nemaldos, trīs gabali kopā ir.

msh 01.08.2017 12:48

nomiks rakstīja: Biju brīvdienās paņēmis no Nippon testā jauno Honda Civic ar 1.5 l benzīna motoru maksimālajā komplektācijā. Tādam jaunam cena 27,5 kEUR.

Teikšu tā, ka šādi aprīkotu auto gribētu savu nākamo auto. Nevar teikt, ka mans CRV būtu slikti aprīkots, bet ir vairākas lietas, kas man tiešām patika, kā praksē darbojas:

1) adaptīvā kruīzkontrole. Nekad tā nebiju ar tādu saskāries, bet tā ir super opcija. Distanci līdz priekšējam auto var regulēt 3 pozīcijās (tālu, vidēji, tuvu) un priekšē'jā auto ātrums tiek monitorēts ļoti precīzi, gan samazinot ātrumu, gan palielinot ātrumu.

Te gan es iedomājos, ka diez vai iedegas bremžu signāli, smazinoties ātrumam, līdz ar to aizmugurē braucošajam diez cik omulīgi nav, redzot, ka strauji samazinās ātrums, bet bremžu ugunis nedeg. Varbūt kļūdos.

2) Brake Hold funkcija. Apstājoties D režīmā, nav jātur nospiests bremžu pedālis. Zinu, ka VW šāda opcija jau sen ir, bet Hondām līdz šim nebiju manījis.

3) bezvadu uzlādes stacija. Ar Samsung Galaxy S8 strādā perfekti. Ar Iphone 6S bija problēmas - nestrādāja

4) automāts strādā klusi, nemanāmi, nodrošina ļoti labu dinamiku (182 ZS);

5) braukšanas joslas saglabāšanas palīgsistēma arī ir laba štelle - tā notur auto joslas vidū un samazina nepieciešamību manuāli veikt korekcijas ar stūri. Tas tiešām reāli strādā. Apzināti izmēģināju.

6) par lietus sensoriem, adaptīvajām gaismām, joslu maiņas brīdinājuma sistēmu, aklās zonas sensoriem neko nerakstu, jo tas viss ir pat manā Jazz, līdz ar to priekš manis nebija nekāds jaunums.

Nobraucu kopā 680 km, no kuriem par pilsētu kādus 15 km, pārējais šoseja un grants ceļš (kādi 50 km).

Borta kompis rādīja vidējo patēriņu 6,7 l/100. Reāli pēc bākas metodes bija 7,0 l/100 km. Protams, tas ne tuvu neatbilst ražotāja solītajam degvielas patēriņan, bet melošu, ja teikšu, ka braucu ekonomiski. Nebūt ne.

- Neliels, bet tomēr mīnuss, ir tas, ka trūkst saules briļļu novietnes (griestos vai priekšējā panelī).

- Biju pārsteigts, ka nav start&stop sistēmas. Man CRV un Jazz tāda ir. Personīgi es šādas sistēmas trūkumu novērtēju ar plus zīmi, jo saviem auto tāpat to vienmēr izslēdzu, kad braucu.

- Lielākais jaunā Honda Civic (hečbeka) trūkums ir troksnis salonā. Ja līdz 100 km/h vēl ir normas robežās, tad, piemēram, pie 130 km/h sarunāties salonā jau kļūst apgrūtinoši un ceļa+vēja skaņas jau kļūst kaitinošas. Pie 150 km/h pat radio uzgriezts uz max īpaši nelsāpē trokšņus.

Runā, ka sedani neesot tik skaļi un tā ir hečbeku īpatnība, bet negibas tam ticēt. Jazz nav tik skaļš, CRV arī ne. Pat Opel Zafira ne tuvu nav tik skaļa, neskatoties, ka fonā var dzirdēt nelielu dīzeļa rūkoņu.

Tieši iedomājos, ka Kasinsh79 šāds Civic ļoti labi derētu tālajos braucienos uz Poliju, jo ir ļoti dinamisks, salīdzinoši ekonomisks un komfortabls auto. Bet lielā trokšņa dēļ šāds variants viņam pat nebūtu apskatāms, jo tālos gabalos ilgstoši klausīties būtu pilnīgs mazohisms. Varbūt ir iespējams labāk nopakot durvis, bet nedomāju, ka tas nodrošinās izcilu klusumu salonā.

Ja tas adaptīvais kruīzs bremzē ar darba bremzēm, tad noteikti arī ir lukturi, un noteikti arī bremzē ar darba bremzēm, jo neba 1.5 benzīns to pasmago mašīnu spētu "strauji samazināt ātrumu".

Degvielas patēriņš ir atbilstoši tam ka mašīna nav sevišķi viegla un ir automāts; nevar jau gribēt lai uz gaisu vien darbotos. Trokšņa līmenis - apakšgala honda. Bet sistēma kas notur mašīnu joslas vidū varētu būt laba štelle - lai galu galā nonestu kādu gājēju vai kādu citu šķērsli, jo pierodot pie tā, ka nav jāiespringst uz ceļu bet var arī skaitīt vārnas, pie tā galu galā arī var nonākt. Ko tā sistēma dara tur, kur nav līnijas - neko, vai ne?

msh 01.08.2017 12:32

Nav rotaļlaukums? Par apzīmējumiem nezinu, bet zīmes gan liek kā kurš sagrib - uz novadu ceļiem kā visādas domē ievēlētas tantiņas grib, un uz valsts autoceļiem kā tur kādi dumi taukumuļi izdomā. Man savulaik, kad vēl A11 starp nīcu un rucavu bija galīgā pakaļā, patika kā tur antoni spēlējās ar zīmēm - vislabākais bija viens pavasaris, kad uz viena bedraina posma, kurš bija ne lielākā ānusā kā jebkuru pavasari, parādījās ātruma ierobežojums kilometra garumā, bet pie pāris citiem tādiem posmiem parādījās zīmes "slidens ceļš", kur radās iespaids ka tas, kuram bija vara tās zīmes uzlikt, ņēmis burtiski uz zīmes redzamo - mašīnīte līkločiem bedres apbrauc...

msh 31.07.2017 12:38

Par to drošības līmeni mēs varētu pārbaudīt, tos 150 pa kādu līkumaināku šoseju paņemot, un tad pārbaudot, kur ir augstāks drošības līmenis - trīsdesmitgadīgā golfā braucot uz 150, vai divgadīgā cirvī uz 150 kūleņojot ;) Nebaidies, trīsdesmitgadīgs golfs par divgadīgu cirvi gan labāk paātrinās, gan labāk stājas, gan labāk vienkārši turas uz ceļa - pārējais jau vairs nav svarīgi - jeb kā sers Alec Issoignis, oriģinālā miņa projektētājs, teica - "es radu savas mašīnas ar tik labām bremzēm, piekari un stūres sistēmu ka ja kāds nonāk avārijā, tā ir viņa paša vaina". Protams, ja regulāri patīk braukt stipri palielinot avārijas riskus, tur visādi spilveni un elektroniskas figņas palīdz - tā nu tu ar savu braukšanas stilu noved sava cirvja drošības līmeni līdz mana golfa līmenim.

Pa lielam pie kājas, brauc tu pa to šoseju ikdienā vai nē - no tā izmainās tikai līkumu un tamlīdzīgu vietu pazīšana, bet nemazinās ne degvielas patēriņš, ne risks, kas rodas kad kāds ass brauc 10-20 kmph ātrāk par citiem. Es pa A11 regulāri braukāju padsmit gadus, bet tas nekādīgi nemazina risku, kuru man rada visādi purnā līdēji un tamlīdzīgi zvēri.

Par rietumeiropas pieeju satiksmes ierobežojumiem vari nestāstīt, zinu to tāpat. Tas nemaina faktu ka bezjēdzīga vmax pārkāpšana, pārkāpšanas pēc, ir bezjēdzīga izpildīšanās uz ceļa.

msh 31.07.2017 12:16

Diez vai, es viģikus reti skatos, un tādu neesmu skatījies.

msh 30.07.2017 17:17

Bet varbūt nevajag dzīvot tajā apvidū, vai vismaz censties nebraukt turpat, kur visas lielās masas?

Pasaules prakse rāda ka papildus ceļi/ceļu ietilpība satiksmi pasliktina, jo pie labākiem/vairākiem ceļiem vairāk cilvēku izdomā pa tiem braukt, radot papildus noslodzi, kamēr pretēja darbība samazina cilvēku vēlmi kaut kur braukt, noslodzi samazinot. Tā ka varbūt vajag uz jūrmalenes vienu vai divas joslas katrā virzienā nahrenizēt...

msh 30.07.2017 10:32

Ražotājs spuldzes neražo tā ka tava "oriģinālā manta" pa lielam ir vienkārši oriģināls veids kā 50-100 eiras uzdāvināt trešajai personai. Labākajā gadījumā tās dīlera spuldzes būs OEMa spuldzes ar kādu kvalitātes kontroli vairāk izveiktu.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti