iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
msh 29.04.2017 11:22

Jā, bet tikai tāpēc ka pēdējos desmit gadus ražotāji ir ražojuši tikai puņķainas lamatas. Ja varētu nopirkt normālas, kvalitatīvas mašīnas, tad pircējiem būtu nospļauties, vai garantija ir divus gadus vai vispār dažus mēnešus. Tāpēc jau tagad tās piecu - septiņu gadu garantijas ir panesušās - psiholoģiskais mierinājums braucējiem, kuri nevar zināt kurā brīdī viņu "auto" noplīsīs.

Galu galā, arī tā garantija ir runga ar diviem galiem - jāapkopjas pie dīlera un ja iestāsies garantijas gadījums, tu vēl nezini kā tev nāksies jāties [skatīt fana seksu ar fabijas reiku]...

msh 25.04.2017 12:32

Braukšanai ar velosipēdu dižajā pilsētā reāli traucē vienīgi sarkanais luksoforos un vēlme nepārkāpt CSN, braucot pie tā sarkanā... Protams, tas ir ļoti atkarīgs no braucēja un braucamā - bet ar tādu pilsētai piemērotu braucamo kā mans salieķis pa dižās pilsētas ietvēm var pārvietoties jestri un ar baudu. Kā parasti, problēma ir galvās, nevis apstākļos - nu tas tāpat kā tas komiskais fakts ka lielākajai daļai eksistē "velosezona" - nu labi, man arī tāda ir, bet manējā sākas 1. janvārī un beidzas 31. decembrī.

msh 24.04.2017 18:09

Nē, neaizmirsu. Mums pa šo tēmu ir pretējas dabas - man ir naudas maz, bet es par to sevišķi nesatraucos, kamēr tev ir daudz naudas, bet tu skaiti kapeikas - un es to nedomāju kā uzbraucienu, bet fakta konstatāciju, jo es ne tikai atceros ka tu esi cilvēks, kurš spēj pacelt pāris samērā lētu bet jaunu mizu līzi, un tajā pašā laikā samērā nelielu kilometrāžu brauc ar gāzes plīti, bet arī atceros kāpēc tu vispār līdz tai gāzei nonāci - ne jau nespējas ieliet benzīnu dēļ, bet gan tāpēc ka pirms krīzes kāpjot degvielas cenai, tā sasniedza tevis uzstādītu "kapeikpišanas punktu" [tu gan to sauci par "sāpju punktu"], kurā brīdī iepriekšejais cirvis tika sagāzēts, un kopš tā laika jau ir otrais cirvis ar gāzes plīti, tb problēma ir nevis tur, kur lielākajai daļai gāzes plīšu braucēju - maciņā, bet gan galvā.

Un atgriežoties pie sākotnējās tēmas - kā jau teicu - nē, neaizmirsu. Arī liepājā, vietā kur jebkur centrā mašīnu nāksies novietot tālākais 200-300 metru gājiena attālumā, lai nebūtu jāmaksā, velosipēds ir ērtāks - priekš velosipēda vienmēr atradīsies vieta blakus veikala durvīm - kamēr tu meklēsi kur noparkot savu cirvi, es jau sen būšu veikalā - uz velosipēdu neattiecas vienvirziens, jo ar to var braukt arī pa ietvēm - un šitā var paturpināt ko vēl var darīt ar velosipēdu, ko nevar ar mašīnu, kas dižajā pilsētā izpaužas stipri sāpīgāk nekā liepājā - jo jau liepājā ar velosipēdu var aizbraukt kaut kur ātrāk nekā ar mašīnu, izņemot maršrutus, kas iesaista pāris garās maģistrālās ielas, kur mašīna teorētiski var uzvarēt.

Protams, finansiālais aspekts te arī spēlē - liepājā aizbraucot pie drauga vai radinieka, tev nepieslēgsies slaucamais aparāts un nesāks no tevis pumpēt naudiņu ārā tikai par to, ka esi novietojis mašīnu pie dzīvojamās mājas - un man dziļi pie dirsas ka dižās pilsētas "klusajā centrā" māju pirmajos stāvos ir visādi veikali - tās tāpat ir dzīvojamās mājas - bet pie tām ir stāvvietas par pāris eirām stundā - bet primāri ir prāta pišanas faktors - brauc, stumdies pa korķi, veic visādus līkumus apkārt, jo kreisais ir aizliegts vai ir vienvirziens, meklē kur novietot mašīnu utt - tu vienkārši esi pie tā seksa pieradis un tāpēc tev liekas ka tas ir normāli. Nē, tas nav normāli, un ja man nāktos pārvākties uz dižo pilsētu, būtu skaidrs - bez mašīnas, lai varētu gan naktīs mierīgāk gulēt, gan pa dienu pārvietoties ērti un bez trīsstāvīgu vārdu lietošanas.

P.N. Manas draudzenes velosipēds pirms pāris gadiem tika izvilkts no mana šķūnīša, nosmilšots, nokrāsots, apkarināts ar jaunām vai pāri palikušām bet labām detaļām un viņai uzdāvināts, tā ka mans piektdienas iepirkšanās brauciens pa dižo pilsētu varēja būt vienīgi uz mana rēķina.

msh 22.04.2017 21:00

Tad varbūt daļai vismaz sāks strādāt smadzenes un radīsies domas "priekš kam man to paļurku, kuru nav kur likt". Pēdējo pāris mēnešu laikā divas reizes aizbraucu uz dižo pilsētu pie draudzenes - abas reizes golfmašīna palika liepājā, jo naksuj man to dižās pilsētas seksu par tēmu "kur lai to mašīnu nomet" - pirmajā reizē vēl bagāžā salieķi paņēmu - pēdējoreiz pa dižo pilsētu pabraukāju ar draudzenes velosipēdu.

msh 21.04.2017 16:37

Vienkāršais risinājums - pārvākties uz vietu, kur nav sastrēgumu, tb jebkuru vietu ārpus dižās pilsētas.

Sarežģītais - ačgārnajā salā redzēju ne vienu vien ielu, kas šāda iemesla dēļ ir pārcirstas uz pusēm, vai nu pilnībā, vai atstājot izbrauktuvi priekš spectransporta, ar ķieģeli no abām pusēm.

msh 21.04.2017 9:37

650 rakstīja: Man šodien nebija laika nekur lasīt, bet dzirdēju ka Lietuvā esot ieviesti riktīgi sodi par rupjībām kā piem nepārtrauktās līnijas pārkāpums 1200 eur atkarībā no smaguma utt.Interesanti ,ka cikreiz esmu kur pieminējis nupat pāris gadu jauno to viņu modi ar 10 km garu dubultlīniju un platu sarkanu rievotu vagu, bet liekas ka neviens cits LV braucējs, izņemot mani ,nezkapēc par to neuztraucas. Līdzbraucēji bieži vien pieprasa, lai uz viņas ponta pēc uzbrauc, tā ka jāskatās pēc finansiālajām iespējām;D

Nē nu - barbariem no latvijas vajag tik šitos gājienus turpināt un gan jau arvien vairāk tās sarkanās joslas aizstās ar metāla barjerām. Nesen sanāca ar autobusu aizbraukt līdz vācijai, un līdz ar to pavērot kā izskatās lietuvas platais gals - kādās pāris vietās redzēju arī parastu ceļu ar barjeru pa vidu.

msh 20.04.2017 11:00

Šaubu nav - jo ja mašīnā motora vietā ir lūžņu čupa, tad motoru nav iespējams nokaut, jo tāds nemaz mašīnā nav atrodams...

msh 10.04.2017 18:59

imzz rakstīja: "tāds mazs sīkumiņš ka netiešās iesmidzes benzīnnieks ir diezgan neelastīgs attiecībā uz pieļaujamo degmaisījuma treknumu"

Vispār jau TSI ir tiešās iesmidzināšanas dzinēji,

"Degvielas oktānskaitlis to, kādu degmaisījumu kompis padod, NEIETEKMĒ " Varbūt šiem dzinējiem neietekmē, bet vispār, kompis ir spējīgs to ietekmēt. Saprotams, kompis neko nezin par oktānskaitli, bet par detonāciju gan-no sensora. Vairāk gan "pasaules presē;)" ir pieminēts pretējais variants: The ability of an engine to account for the use of lower octane fuel by retarding spark timing and enriching air-fuel ratio to reduce knock. Tātad , dzinējs ir spējīgs patreknināt maisījumu, lai noverstu detonāciju, ne tikai izmainot aizdedzes apsteidzi. Tātad, arī pretējais ir iespējams.

" tava sapņu situācija beigtu nost motoru ar karstu sadegšanu un ražotu daudz slāpekļa oksīdu. Apskates nolūkiem arī liess degmaisījums ir nederīgs."

Attiecībā uz pēdējo. Pārāk liesu maisījumu jau nepieļaus kompis. Bet pie mēreni liesa maisījuma visi izmeši pie viena un tā paša motora apgriezienu skaita ir mazāk, nekā pie trekna. Par slāpekļa oksīdiem benzīna motoru sakarā nekāds uztraukums nav, tie tos ražo daudz mazāk kā dīzeļi, tos, kas tomēr radušies, sadedzina katalītiskais konvertors. Bez tam, esi pārliecināts , ka mūsu TA tos slāpekļa oksīdus vispār mēra ?

Es te vispārināju - nu tiešajai iesmidzei ir bik savādāk, bet pa lielam efekts tas pats, kas mazāk nospiežot pedāli.

Motors ir saregulēts priekš diviem oktānskaitļiem, un ja augstākais, kam tas ir saregulēts, ir piektais, tad tā motora vadība nekādīgi nerēķināsies ar astotā iespējamību esamību, pat ja varētu izdarīt kā tu domā. Bet ja ir saregulēts priekš astotā, tad ražotāja apgalvojums par piekto ir fufelis.

Par slāpekļa oksīdiem un citām nelabām atgāzēm kas rastos brīvgaitā ar 10% liesāku degmaisījumu uztraucās jau pirms 25-30 gadiem; visām vecajām mašīnām vadība ir saregulēta ar mērķi - lambda 1.0 brīvgaitā - minos arī ka savulaik igauņu čipšķūneris prj, aprakstot vadlīnijas kā viņš saregulēja savu Audi UrS6, uzrakstīja ka ekonomijai zemai slodzei viņš ir uzlicis viegli liesu degmaisījumu, bet brīvgaitai 1.0, lai izietu TA - atceries ka runa ir par deviņdesmito vidus mašīnu - ja te pieminētie motori būtu saregulēti tā, kā tu gribi, tad jāgaida kad panesīsies FSI/TSI-geita, kad atklāsies ka tie motori ar liesu degmaisījumu sirsnīgi piedirš gaisu brīvgaitā...

msh 07.04.2017 21:42

Nefilosofē par lietām, par kurām nesaproti. Patēriņš ar astoto var samazināties tikai divu iemeslu dēļ: astotais nesatur spirtu, piektais to satur, attiecīgi piekto vajag vairāk, vai arī - patiesībā motors spēj izmantot augstāku oktānskaitli un pagriezt agrāku aizdedzi, iegūstot vairāk enerģijas [griezes momenta] no tā paša degvielas daudzuma. Degvielas oktānskaitlis to, kādu degmaisījumu kompis padod, NEIETEKMĒ - nepieciešamo degmaisījuma treknumu nosaka slodze, nepieciešamība aizsargāt motoru un nepieciešamība ierakstīties atgāzu normās - un tāds mazs sīkumiņš ka netiešās iesmidzes benzīnnieks ir diezgan neelastīgs attiecībā uz pieļaujamo degmaisījuma treknumu - tava sapņu situācija beigtu nost motoru ar karstu sadegšanu un ražotu daudz slāpekļa oksīdu. Apskates nolūkiem arī liess degmaisījums ir nederīgs.

msh 07.04.2017 17:42

Nezinu kas nestei ir un kas nav, bet pagājušā gada rudenī vairākas reizes iepildoties divās liepājas nestēs, nācās pārliecināties ka no astotā pistoles tek ārā piektais, tātad jāturas no tās piparbodes pa gabalu.

msh 07.04.2017 17:40

Pie kājas - augstāks oktānskaitlis nekā motora klucis ir paredzēts var tikai zemās temperatūrās pasliktināt iedarbināšanu.

msh 07.04.2017 12:38

iuziite rakstīja: Ko ražotājs paredzējis liet?

Un ja izrēķina starpību $ ko samaksā par 98+patēriņš un nobraukto km skaits, un $ ko samaksā par 95+patēriņš pret nobraukto km skaitu, ir jēga?

Ražotājs jebkam nosaka minimālo oktānskaitli. Es šaubos vai būs kāds pielietojums, kurā oktānskaitlis varētu būt par augstu - kamēr vien tur nav kādas niknas piedevas [kā otrā pasaules kara laika 130 oktānskaitļa aviācijas degvielai - nenormāls tetraetilsvina daudzums] kas pašas par sevi varētu traumēt lambdu - lej kaut aviācijas degvielu.

msh 07.04.2017 12:35

kasinsh79 rakstīja: Pirmo reizi dzirdu, ka ir starpība patēriņā, lietojot 98e, nevis 95e

Kā saprotu, citādi ar pirkumu esi ?

Tātad ausis ir, bet nedzird. Es to regulāri te un vēl pāris vietās kladzinu. Lai motoram no astotā nebūtu jēgas, tur vai nu motors ir uztaisīts švakāks, nekā dzelzis pieļautu un/vai izmantotas kosmosa tehnoloģijas. Manām mašīnām nav ne viens, ne otrs - golfs ar astoto ir nedaudz asāks un patērē litru mazāk - audī bija nenormāla starpība zemos apgriezienos un divi litri. Vienvārdsakot - es neesmu tik bagāts lai brauktu ar piekto.

msh 06.04.2017 18:38

nomiks rakstīja: Uz Jūrmalu braucu varbūt kādas 15 reizes gadā. Vienmēr samaksāju 2 EUR, izmantojot Mobilly aplikāciju. Lēti un ērti. Lēti, ja ņem vērā apstākli, ka par stāvvietām nav jāmaksā.

Jebkurš koncerts Dzintaru koncertzālē sanāk izdevīgāks kā Arēnā Rīga.

Un vispār - lēti ir tikai tāpēc, ka te valda komunisma princips - visi sametas naudu lai samaksātu par stāvvietu tiem, kuriem to stāvvietu reāli vajag, piemēram tev.

msh 06.04.2017 0:50

Pie dižās pilsētas mazohisma pieraduša cilvēka teksts. Vajadzētu viņiem ieviest divas dažādas caurlaides - vienu tiem, kas tur ierodas tīri nosist laiku un mašīnu nomet kaut kur publiskā vietā - esošo - un vienu tiem, kas brauc uz punktu B, un ar mērķi - bezmaksas. Man neko lētu neizdodas tur ieraudzīt, ja jāmaksā 2 eiras lai piebrauktu pie privātmājas - jebkurā citā latvijas apdzīvotā vietā tāds gājiens maksā 0 eiras.

msh 05.04.2017 0:31

Piemirsi vēl saujiņu ar japāņu džipiem un pikapiem, piemēram, bitsumišī L300.

msh 04.04.2017 12:52

osscar rakstīja: Vai kaut kas tika iepirkts ? Man nepatīk ne viens ne otrs - honda dizainiski + nepatīk, ka nav pastāvīgs awd. Nissanam ir iespēja ieslēgt pastāvīgu awd, bet pie zināma ātruma tas atslēgsies+ tas centra panelis. Kā arī abiem nav ierobežotas slīdes diffs aizmugurē (laikam turbo versijām bija, bet tādu te nav). Vispār mūsdienās suv pārvēršas par parodiju ar savām awd sistēmām un nu jau daļu ražo fwd - kaškai, jukes, pežo, škoda uc.

Pie iegādes rēķinies, ka vajadzēs 1k - siksna/ķēde , eļļas diffos kārbā, dzinējā...

tie kuri saka benzīna versijas neiet - paskaties datos 0-100kmh - nav tur praktiski atšķirības. jā ēd vairāk, bet vismaz ziemā silti.

ja awd sistēma strādā - tad tur nekāds kosmoss nav remontos - ja salūzt - būs dārgi...kolēga nisanam par kardāna/gultņa un kas tur vēl bija remontu - 800 eur nolocīja ne dīlera servisā.

Vispār jau SUV definīcija ir vienkārši tikusi pastiepta, visi šitie brīnumi, kuri bāzēti uz golfa klases hečbeku platformām nav tiesīgi par SUViem saukties. Kāpēc tu vēlies kaut ko labāku par pseidopilnpiedziņu no golfa klases mašīnas, nu tik vien ka paceltas un uzpūstas? Platforma un spēka agregāts no tā nemainās ka neliels hečbeks ir pārtaisīts par "gribu būt džips". Un tas ir tikai loģiski ka šitentās klases mašīnas bieži ir pieejamas bezpiedziņas versijā - augstākais viens no simta tādu pērk lai iebrauktu kaut kur, kur nevar ar vieglo mašīnu izbraukt.

msh 01.04.2017 23:21

Tu jau nezini vai tas nav 1.8 mono...

msh 29.03.2017 22:59

Jā, bet ja ķīselis, tad gala rezultātā sanāks belaruss.

msh 29.03.2017 12:52

Vai tad televizoru kāds bez pensionāriem vēl skatās?

Vecvecākiem dažus gadus atpakaļ vajadzēja jaunu teliķi - bija budžets, zināms izmērs, tā kā bija teksts "izvēlies priekš sevis", tb ka tas nākotnē varētu kļūt mans, skatījos lai nebūtu vājdatora funkcija un būtu Full HD - visas četras prasības apmierināja filipsis. Nekāda vaina, sūdzību nav.

Man pašam pēdējos 6 gadus pat ir kaut kāds televizors, jo no anglijas mājās atvedos dažas vecas konsoles - vispirms bija vecs CRT ar blāvu kineskopu, no muteres draudzenes savākts - tad dažus gadus atpakaļ mana meistare un kaimiņiene vienā personā paprasīja lai aiznesu un izmetu viņu televizoru - ieraugot ka tas ir daudz labāks par manējo, tālāk par pirmo stāvu tas nenonāca - un tā nu man ir samsūds ar plakanu CRT ekrānu, kura vienīgais bojājums ir izlauzta antenas ligzda, kura man nekādīgi nepietrūkst Šobrīd pat atrodas manā istabā; sestdienas vakarā sanāca iznest no bēniņiem lai divatā ar oriģinālo xkasti uzgrabinātu pāris spēles un paskatītos vecus viģikus

msh 26.03.2017 23:39

Vai tad šis fakts ir pieminēšanas vērts? Hondas komplektējas ar nemotoriem, kuri pēc dizaina ir domāti vai nu darbībai brīvgaitā korķī, vai mierīgam paātrinājumam, atkal korķī - tāpēc arī fanam ir tīri pieklājīgi vidējā cipari, bet pieklājīgākas mašīnas cipari garākos gabalos. Prīmusam ir šī pati problēma, šī paša iemesla dēļ. Bet tev ir ķīselis.

msh 22.03.2017 20:03

Diez vai būs daudz tādu muļķu, kas nevilks ar dinamometrisko atslēgu secīgi [kaut gan tādi ir, nesen golfklubā viens čalis no liepājas tādu stiķi - bez dinamometriskās atslēgas mainīja galvas blīvi - izdarīja], attiecībā par skrūvēm - pagājušovasar biju norāvis savam golfam galvu, jaunas skrūves neliku, zināju ka diezgan bieži nemaina, paprasīju viedokli čomam, kurš mācās augstāko izglītību par mehu, jau kādu trešo vai ceturto gadu, agrāk strādāja pāris gadus servisā, nu krāsotavā - šis teica ka fofāgena grupas motoriem parasti nestiepjas, bet lai paskatās vai nav stiepušās - un tā nu liku vecās un vilku uz 40-60-80-100. Nav arī pirmā reize kad tā darīju, lai arī pirmā kad pastāvīgi.

msh 22.03.2017 17:38

win kas darbojas uz virtuālās mašīnas uz aizkostā ābola datora.

msh 21.03.2017 19:55

No kā tās skrūves lai paliktu vaļīgas? Tie laiki kad regulāri bija jāpārvelk galvas skrūves ir vismaz pusgadsimtu senā pagātnē.

msh 21.03.2017 18:15

Kas ir "priekšējais tilts" - pusrāmis? Loģiski domājot vajadzētu derēt - ja citiem nemotoriņiem ir savādāki stiprinājumi, tiem būtu jābūt pārskrūvējamiem.

Bet vispār forši ja pēc 13 gadiem vajag citu pusrāmi, rūsas dēļ noteikti.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti