iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
msh 16.03.2017 17:38

Nu ja tu tajā brīdī brauc pa milzīgu, veļasdēlī sabrauktu grants ceļu ar labu ātrumu, un uz indikācijas diodēm neskaties, varbūt. Bet pa lielam tā ir miglu lietošanas neprašana. Kad man bija 16 gadi, es arī tā mēdzu darīt, pa nakti braukt pa šoseju ar ierubītiem visiem iespējamajiem lukturiem. A80 priekšas miglu nebija, kamēr A90q sāka ripot pa ceļu, biju jau iemācījies, kam tā pakaļas migla ir domāta.

msh 16.03.2017 17:35

Volkswagen Audi Group.

msh 16.03.2017 12:43

iuziite rakstīja: oo jā " bet kaitina (vairāk nekā traucē), ja ieslēgta pakaļējā migla." Citreiz pat riktīgi kož acīs.

Tātad netiek izmantota paredzētajos apstākļos. Likumā rakstīts - to drīkst izmantot tikai sliktas redzamības apstākļos; šaubos ka braucot pa šoseju ar 100m redzamību kādu migla var traucēt vai kaitināt.

msh 16.03.2017 12:40

Priekš apskates var aizlīmēt ar bandīteni, šitāds variants ir dzirdēts.

msh 16.03.2017 12:39

iuziite rakstīja: Khmm, nekad neviens ar migliniekiem nav apžibinājis. Toties, spiež acīs ielas apgaismojums, ka dēļ pa nakti braucu ar saulessargu pa izgaismotām ielām (šī gan jau tik mana īpatnība) Taču busiņi un "džipi" gan, sevišķi, ja aizmugurē.

Nedēļas nogalē sanāca pavizinaties ar auto kuram adaptīvās gaismas. Tas tik ātri izslēdz tālos un tuvos pagriež pa labi, ka nezinu kā kādam var tās traucēt.

Laikam esi īsa...

Adaptīvās gan jau arī priekšā braucošajiem pie pietiekami lielas augstumu starpības acis ēd ārā.

msh 15.03.2017 12:53

Reku atbilde uz to "vai jūs bībeli esat lasījuši?"

Pārējo uzrakstīšu vakarā (c) Gābešņiks.

msh 15.03.2017 0:24

2) Eiropā bija attīstīti ceļi un šauras pilsētas, kā arī nodokļi uz darba tilpumu, bieži vien uz cilindra diametru. Tā nu jeņķi varēja atļauties būvēt lielas degvielas kapsētas, bet eiropieši nē.

msh 15.03.2017 0:18

Šito tu pasaki nomikam...

msh 15.03.2017 0:17

Ar tumsonību nevajag lielīties. Ebreji ziemassvētkus nesvin, viņiem tur nav ko svinēt, lieldienas arī nesvin, vienīgi kaut kur ap lieldienām viņiem bija citi svētki, aizmirsu kuri.

Bet pagānismam ir vietas vēstures grāmatās, un no tām to ārā vilkt nevajag, jo neko labu tas nav atnesis nevienai tautai. Tāpat tas liekams uz viena plaukta ar astroloģiju.

msh 15.03.2017 0:13

Nu beidz, kāpēc tu gribi nodokli, kurš aizslaucītu 95% amerikāņu mašīnu no latvijas ceļiem, atstājot dažus pagarinātus limuzīnus un katafalkus...

msh 15.03.2017 0:10

Protams. Lai man vismaz nav tik ļoti jāsmejas katru reizi kad tu iejūties smilšu strīpu atstājoša tēla lomā

msh 14.03.2017 12:45

Dižās pilsētas večuk, atjaunini ģeogrāfiskos datus...

msh 14.03.2017 12:44

Un kas man jāsalīdzina? Paskatījos miņu specifikācijas, biju vīlies, negaidīju ka tie ir tik švaki ka mans golfs parastos miņus jau ceļ ārā. Nikna ibiza kā minimums būs cooper līmenī, un ja Cupra komplektācijas ibiza vēl neceļ ārā Coopera S, tad čipis un varbūt citas sprauslas, un arī to kodīs nost; motori tomēr ibizā ir plaši pieejami un entuziastu aprindās pazīstami, sevišķi pirms 10-15 gadiem izmantotais 1.8T, kura jaudu samērā vienkārši var uzcelt līdz kādam 300 zs līmenim.

msh 13.03.2017 23:59

Tad priekš kam tev tas opelis? Kur tur prieks palika?

Lai braucot gūtu prieku, nevajag obligāti braukt ar ērmu. Ja gribas mazu bet ņipru mašīnu - var ņemt seat ibiza; polo platforma tikai pieklājīgāki dzelži, kuri tāpat sastopami visās malās, un tāpēc detaļas arī ir sastopamas visās malās, virsbūves daļas izņemot. Ak jā, spidometrs arī būs priekšā, nebūs uz to jāšķielē pa labi... Pie tā ka bembija miņi oriģinālajam līdzi netur, kāda starpība, bembija minis vai dajebkas cits mazs un ar jaudīgāku motoru...

Te laikam būs tā dzimumu atšķirība - man arī patīk braukt ar prieku, bet funkcijai un praktiskumam man ir svarīga nozīme, bet ērmīgam ārējajam izskatam - nulles nozīme

msh 13.03.2017 23:07

Nē, neesmu. Kur es to brīnumu redzēšu, ja tādi dīvaiņi, kas tādu var izdomāt nopirkt, mitinās tikai dižajā pilsētā? Ārpus rīgas pilsētvalsts uz ceļiem atrodas stipri savādākas mašīnas

msh 13.03.2017 22:53

Neteiktu vis. Drīzāk pastiepts passāc :P

msh 13.03.2017 22:08

Vadītājam vienkārši ir jādomā ar galvu, izvietojot bagāžu un pasažierus. Pēdējā pusgada laikā divas reizes ir sanācis braukt ar golfu no liepājas uz jūrmalu - pirmo reizi atpakaļceļā bijām četri pieaugušie un viens zīdainis, septiņu cilvēku mantas nedēļas nogales nometnei, lielie bērnu rati un divi salauzti krēsli, un vēl kaut kam būtu vietas sanācis - otrajā reizē atpakaļceļā bijām četri pieauguši cilvēki - ērti bija visiem - protams, tā kā es esmu 1,95 garš, es vienmēr pirms brauciena nostādu savus līdzbraucējus rindiņā un īsākais dabū sēdēt aiz manis

msh 13.03.2017 21:31

Nu tu tur filosofēji par saspiestību...

msh 13.03.2017 20:42

Eļļa var ietekmēt to, cik atsaucīgi kārba slēdzas robos, sevišķi aukstam, bet vairāk neko.

msh 13.03.2017 18:31

iuziite rakstīja: Nu vai zin.. ielīst arī Mini Cooperā var 3 cilvēki, no kuriem viens 1.80 un trīs cilvēku bagāža braucienam Rīga - Vācija - Rīga. Tik vien jautājums vai komfortabli jūtās visi un cik komfortabla ir braukšana tālāk par Rīga - Jūrmala.

Starp citu "kas rij katru dienu un vel pa 6x." Veselīgi ēst būtu 5x dienā mazas porcijas :P Un lai ēdienu dabūtu tālāk par muti, ir jārij, bez šīs darbības nekādi Piedod.

Jazz ir izmēros kaut kas uz golfa klasi, nu tad kur ir problēma?

msh 13.03.2017 18:28

core rakstīja: msh, es īsti varbūt nesapratu, bet vai tev liekas ka tas ir slikti ka tagad var brīvi ceļot, ka nav uz katras robežas stundām jāstāv?

Es nesaku ka tas ir slikti - es saku ka šo burkānu nevajag stādīt augstāk par nācijas interesēm. Jā, var brīvi ceļot, bet apmaiņā tev jālaiž iekšā savā valstī jebkuru, kurš grib tur iebraukt - paskatāmies uz zviedriju un vāciju, tur lēnām tam briest augļi - kas vēl būtu ja orbāns, veselā saprāta vadīts, nebūtu uzcēlis žogu...

Spēcīgi neiedziļinoties rādās ka ES labākajā gadījumā ir kaut kāds oligarhu projekts, domāts lai veicinātu lielo korporāciju bizīti - sliktākajā gadījumā - hvz kā interesēs izveidots projekts eiropas valstu iznīcināšanai. Ja viens no šiem diviem nebūtu - kāpēc ES apmaiņā pret piedalīšanos kopējajā tirgū valstīm, kas nav ES, bet tur piedalās - norvēģija un šveice - uzspiež nekontrolētu cilvēku plūsmu?

msh 13.03.2017 12:42

Pierēķini vēl pārstrādi... Nerunājot jau nemaz par to ka ir braucēju grupa, kurai pie tiem 120k elektromobīlim aķis sprāgtu nost no vecuma...

msh 13.03.2017 12:38

Tāpēc ka lai ieseksotu centu, pērk lētus ķīnā ražotus sūdus. Gan ķīnā, gan polijā var saražot arī labas lietas, tikai tās nebūs lētas, lai arī lētākas kā rietumvalstīs ražotas.

Man velosipēdi, izņemot rāmjus, pa lielam sastāv no vidusmēra ķīniešu detaļām - daļa taivānā ražotas, daļa ĶTR. Nekāda vaina, pa lielam galvenais mīnuss - nevar pavicināt vēdeklīti, saucot krutu brendu - nu, piemēram, Schwalbe mizām būtu pavisam cits krutuma līmenis kā Cheng Shin Tyres vai MAXXIS mizām, tas nekas ka tām ķīnietēm nav ne vainas, toties cena ir 2x lētāka...

msh 12.03.2017 16:04

Nē nu protams, ja apakšējā truba ir auksta, tātad nav cirkulācijas. Salonā siltums vispār ir?

Pirms ķerties pie instrumentiem, iesaku pamēģināt izdzenāt kurkuļus, bik kaut kur atvelkot, otrajā un trešajā robā izgriežot pilnu pulksteni. Ja ir tikai kāds burbulis vai kaut kas tamlīdzīgs ieķēries, tad tas visdrīzāk palīdzēs.

msh 12.03.2017 8:49

Nu, ļoti nožēlojami cipari, mašīnas kas domātas lai veci, slimi un vārgi pastumdītos pa pilsētu. Zinu par šiem cipariem, nebaidies. Tevis nosauktie man vēl derētu ikdienas, vai, pareizāk, iknedēļas braucieniem uz liepāju, bet elektromobīlim, kurš spētu pilnvērtīgi aizstāt manu golfu, būtu jābūt ar vismaz 800 km nobraucamo attālumu - tādam vēl vismaz būtu cerība ka pēc 10 gadiem tas vēl saglabātos 500 km, tb līdz dižajai pilsētai un atpakaļ, lai kaut kur aizbraucot nebūtu jāpaliel par pimpi un uz apciemojamā rēķina jālādējas...

Lasītākie raksti

Jaunie raksti