iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
msh 07.03.2017 1:01

Bet vai es kaut kur teicu ka tev ir šāda problēma? Es vienkārši norādu ka tev tas acīmredzot liekas pieņemami, jo pa lielam atšķirīgais vmax ir vienīgais, ko es tām abām grupām saskatu - vienai 150-200, otrai 200-250.

msh 07.03.2017 0:58

Šis teksts ir dzirdēts, bet tur ir sava kripata patiesības. Nekad neaizmirsīšu to situāciju, kad 2012. gada nogalē, ziemai sākoties mana kvatra bija uz 3 nedēļām nostājusies mājas priekšā, jo es nesteidzīgi veicu dažus uzlabojumus, un tāpēc nevarēja aizbraukt pakaļ ziemenēm - un vajadzēja pāris detaļas liepājā, un tāpēc ņēmu muteres golfu, kam bija uzliktas ziemenes, un ar to braucu uz liepāju, un tur varēju pāris reizes čikāties lai izkustētos - kad audī viss bija salikts atpakaļ un varēja braukt samainīt ripuļus, lieki teikt ka tā mašīna ar 7 gadus vecām vasarenēm uz ceļa uzvedās daudz labāk kā muteres golfs ar ziemenēm.

Bet nu protams, tas attiecas tikai uz turēšanos uz ceļa un paātrinājumu, ne bremzēšanu. Un ja vēl gribas ziemā izņemt slidenus līkumus, spiežot gāzi, tad kvatrai vajag LABAS ziemenes.

msh 06.03.2017 22:42

Tas tāds vidusmēra izmērs tam modelim - mazākais ir 17", lielākais 20".

msh 06.03.2017 17:55

Jā, un? Tam pašam D3 ražotājs paredz gan 16", gan 17", gan 18", gan 19", gan 20" un pat 21". Tas ja tu izvēlies sezonai vai latvijas ceļu apstākļiem nepiemērotāko izmēru, jo tev patīk ka izskatās ka mašīnai uzlikti zirga ratu riteņi - tā ir tava problēma, ražotāju te neiepin. Reku te nesen šajā forumā tika apspriests cits piemērs par šo tēmu - jaunajam kia šrotaž nopērkot nāk lieli diski ar zemprofila mizām, kuras šī foruma lietotāji uzskata par tai mizai nepiemērotām - bet nu tak ražotājs tādas tur ir paredzējis, jābūt labām, vai ne

Pieņemu ka tā frāze ka A8 un X6 nav žiķelis vai golfs norāda uz to ka tev liekas pieņemami ar tādu mašīnu stiept uz 200-250 - tad es tiešām nebrīnos ka vissezonenes vasarā izrādās esam tik sliktas. Bet nebaidies - manam golfam ir apaļas trīs reizes vairāk par tevis nosaukto ciparu, kas noved pie nesliktas jaudas/svara attiecības - tik vien ka tas divlitrīgais motoriņš ne tikai to mašīnu paātrina, bet arī bremzē.

msh 06.03.2017 17:45

Varētu padomāt ka tava pilsētas sprukstiņa, kam galvā sakāpusi dižā pilsēta, attieksme būtu labāka. Komunisms nav beidzies - vienkārši ir notikusi pāreja no astoņdesmito gadu līmeņa komunismu uz četrdesmito beigu līmeņa komunismu, kad cilvēkiem pašiem vēl kaut kas piederēja, bet valsts centās to pašu izspiest un izģērbt. Kad mudini citus dzīvot "tur kur ir ceļi", palasi teiksim, par Liānu Hiršsoni.

Es varbūt esmu kaut ko palaidis garām - vai tad pašvaldības kaut ko saņem no ceļu fonda par greiderētajiem ceļiem un uz ceļa uzbērto grantu?

msh 06.03.2017 17:24

16. februārī, dienu pēc apskates, nomainīju vissezonenes pret 15 gadus vecām naglotām otrajām hakapeliitaam, kuras šovasar derētu noplēst, jo ja es tās turētu par ziemenēm, tad tās pie manis vēl varētu arī 20 gadus sagaidīt. Uz ziemu būs jānopērk jaunas vissezonenes, atbilstoši mūsdienu realitātei, kur prasās pēc trīs komplektiem - vasarenēm vasarai, vissezonenei ziemai un ziemenēm ja tā ziema tiešām arī atnāk.

msh 06.03.2017 17:21

Drīkst zināt kas ar tām vissezonenēm ir jādara lai tās šaubīgi uzvestos - vispirms ar bembija motora palīdzību tās jāuzsilda, un tad jālido, dzenot visus nost?

Kad aizpagājušā gada septembra beigās mans golfs nonāca manā īpašumā, tas bija apauts ar ne tām vecākajām, bet arī ne tām jaunākajām Debica vissezonenēm. Nobraucu pagājušo ziemu, izgāju apskati, nobraucu pagājušo vasaru, nobraucu šo ziemu, līdz 15. februārī apskatē dabūju divnieku - vienai priekšas riepai bija bik zem 4, otrai digitālais mērītājs paradīja 2,2. Lieki teikt ka visu ziemu nobraucu bez problēmām un bez nevienas nekontrolētas slīdēšanas - un pagājušajā vasarā arī tās mizas uzvedās kā normālām riepām pieklājas. Laikam tomēr blīve starp stūri un sēdekli kaut ko arī nosaka...

Attiecībā par tavu pēdējo rindkopu - a kurš tev liek likt "šodien ierastos" platumus? Ripuļu izmēru ir jānosaka bremžu izmēram, nevis jaunākajai modei. Paskatoties ielās, nemaz nepateiksi ka pirmās paaudzes A8, C5 A6, B6 un B7 A4 varēja komplektēties ar 16" bleķiniekiem un C6 A6 un D3 A8 varēja komplektēties ar 16" ļitakiem [neskaitot topmodeļus, kuru bremzes tādus diskus nepieļauj]

msh 06.03.2017 17:14

Vai tad tās tevis nosauktās dižās pilsētas ielas ir latvijas valsts ceļu pārziņā?

msh 05.03.2017 14:50

Un kāpēc tas ir jāvar? Lai notrāpoties pareizajā vietā un pareizajā laikā, atbrīvotos no TA nakļenes?

msh 05.03.2017 0:30

Kāpēc man tas būtu jādara? Tai mašīnai ir pavisam cita mērķauditorija.

msh 04.03.2017 19:21

Ko tieši? Kūpināt riepas? Ne tikai to, bet arī to, ko tie viģiku ķīseļi nespēj - paātrināties.

Bet nu viģikos redzamajām jeņķu atejām vajadzētu klapējot ar kūvaldu pa sūkni paregulēt padevi, lai tik briesmīgi nekūp, un braucējiem ar pārdesmit kulaka sitieniem pa zobiem atgādināt ka tam ir jāseko līzi. Bik tomēr ir starpība - vai tur 2-3 litru eiropiešu ķīselis paātrinoties bik nokūp pelēkiem dūmiem, vai aizvēsturiska jeņķu havaja ar n litru darba tilpumu pārtaisīta par kvēpu ģeneratoru sabiedrības veselības pasliktināšanai. Great power comes with great responsibility (c) Uncle Ben.

msh 04.03.2017 15:18

Bet cik bieži pie mums dabā eksistē amerikāņu mašīnas BEZ gāzes? Ar to domājot modeļus kas ir nopērkami/bijuši nopērkami TUR, aprīkoti ar benzīnniekiem un nav retro svētdienas mašīna - ?

msh 04.03.2017 15:12

Šaubos, nav jau pārdesmit eiru vērts skaitītājs...

msh 04.03.2017 11:06

Pāris gadus atpakaļ, regulāri braucot ar velosipēdu pa klaipēdas šoseju, novēroju interesantu anomāliju - velosipēda spidometrs, kurš ir precīzāks par mašīnas spidometru, jo atšķirībā no mašīnas spidometra, tam var piekasīties un kalibrēt ripuļa apkārtmēru centimetros - braucot regulāri vienu un to pašu maršrutu no nīcas uz liepāju, kaut kas ap 20 km, rādīja ka viens virziens sanāk ~200m garāks par otru - vienīgais loģiskais izskaidrojums - virziens uz liepāju ir lielākoties pa labi, pa iekšmalu, kamēr virziens uz nīcu ir lielākoties pa kreisi, pa ārmalu - nu un ar velosipēdu, protams, tiek braukts pa asfalta malu, tāpēc tam tā atšķirība ir vēl lielāka.

Vairs neatceros kāpēc, bet toreiz izdarīju secinājumu ka laikam tie stabiņi ir tikuši mērīti gar iekšmalu.

msh 04.03.2017 10:59

Man patīk ka tev patīk. Es vienkārši pārāk labi zinu borta kompja darbības principu - motora vadības bloks izrēķina momentāno cilindros nonākošo degvielas daudzumu, padod attiecīgu signālu borta kompim, kurš tad pieliek klāt laiku un attālumu un sarēķina savus ciparus. Tātad, ja motora vadības bloks sarēķinātu pārāk mazu degvielas daudzumu, sanāk ka šis reāli gāž iekšā vairāk degvielas nekā vajadzētu - bet par brīnumu atgāzēs ierakstās - bet ja borta kompis ir speciāli uztaisīts neprecīzs - kāpēc vēl neviens nav naksuj iesūdzējis vismaz kādu autoražotāju par to tiesā? Amūrikā varētu izdrāzt hoķ to pašu hondu ka maz neliekās...

Tikmēr es neesmu palaidis garām faktu ka pie mums pārbaudes DUSos atrod ka sūkņi pa lielam kļūdās uz atļautās kļūdas robežas - uz mazuma pusi, protams - forumu lielie borta kompju špeciālisti gan nez kāpēc to regulāri piemirst...

msh 03.03.2017 22:47

Kā reiz mērot ar mērtrauku, visdrīzāk izrādītos ka tas borta kompis ir daudzmaz pareizs...

msh 01.03.2017 23:14

Oriģināldetaļu katalogs rāda ka pēc desmitā gada feislifta neviens vecais stikls neturpinās; tā kā šie tajā feisliftā pamainīja platformu, hvz - tur jāskatās aftermarketa katalogos, kurus nepārzinu. Vēl, protams, ļoti iespējams ka pat ja nebija oriģināli tāda lieta, tam varētu eksistēt aftermarkets; piemēram, mk2 golfam var nopirkt tādu stiklu, lai arī astoņdesmitajos tāda lieta vispār neeksistēja

msh 01.03.2017 17:24

Zemnieks es neesmu, radošās domāšanas man nav [tas par to "atrast ko darīt" tēmu], ar papīriem un valsts dienestiem jāties nejūtu ne vismazāko vēlēšanos.

msh 01.03.2017 13:01

Jā? Atver acis, večukiņ. Ko tu nesen par mani teici - ka es neizmantojot savu potenciālu. Kā es to varētu pilnvērtīgi izmantot? Jā, emigrējot uz dižo pilsētu!

Pirms kāda laika pasiroju pa sociālajiem tīkliem lai paskatītos kur palikuši mani klasesbiedri - pamatenē manā klasē mēs bijām kādi 19, videnē 15 - kopā esmu mācījies ar kādiem ~25 - ceturtā daļa ārzemes, otra ceturtā daļa dižā pilsēta, viens vai divi kaut kur citur latvijā, pārējie it kā vēl ir liepājas rajonā, bet nīcas novadā reāli ir tikai daži, pārējie laikam ir liepājā. Tas ir tas, ko tu atbalsti - "sava potenciāla izmantošana", kura rezultātā iestājas tava čoma problēmas.

msh 01.03.2017 12:57

Ko nozīmē "augstākā pieejamā kvalitāte"? Augstas kvalitātes kameras plakanajos parādījās pirms dažiem gadiem, laikam sākot ar ceturto sifonu, vai kaut kā tā [neesmu iedziļinājies, nopietnai fotografēšanai ir domāts fotoaparāts] - ko tu kopš tā laika esi ieguvis, neskaitot liekus izdevumus? Viģiku augstākā izšķirtspējā jūtubē par 1080p Full HD tu ielikt nevari, pārdesmit megapikseļu palagus tu arī nepublicē.

msh 01.03.2017 0:23

Kā jau teicu - tās ir divas galējības. Mans dzīves līmenis noteikti nav patērētāju kults, bet tavs gan visdrīzāk. Es lietoju dažādas lietas un ierīces bez plāna tās mainīt ātrāk kā tad, kad šīs lietas vai ierīces nebūs iespējams saremontēt - mašīnai - ja tā tiks sasista lupatās vai sapūs caura kā siets ka tur vairs pat nebūs ko lāpīt - telefonam - kad tas tiks iznīcināts tā ka ar vienu pašu ekrāna vai aķa maiņu nepietiks [un LG E430 kā visi lētuči ir ļoti sīksts ] - vajadzību pēc jaunām mēbelēm es vispār neredzu, jo dzīvoju mājā, kuru mani vecvecāki ir astoņdesmitajos gados aprīkojuši ar mēbelēm, kuras ir labi saglabājušās - un ja vajag kādu mīksto krēslu pārvilkt, tas nav grūti - nekad neesmu pircis portatīvo datoru [divi ir bijuši, abi savam laikam briesmīgi veci, šobrīd garāžā stāv otrs, ar kuru pie mašīnām slēgties un shēmas lasīt] un tikai vienu reizi mūžā esmu no nulles sastellējis visu datoru - tas, pie kura šobrīd sēžu, ir ceturtais dators [porķikus neskaitot] ko savā mūžā esmu saucis par savu, šitas gan pa lielam tika savākts no nulles, bet ielikts padsmitgadīgā korpusā - kāpēc jaunu pirkt, ja esošam IBM korpusam tikai bija jāizfleksē viens caurums?

Rezultāts - mums ar vecmāmiņu divatā dzīvojot agrāk viens mazais plastmasas atkritumu konteiners gāja ceturksni [!] - protasms, palīdz arī tas ka papīri aiziet plītī un ēdiena paliekas vistām - tagad pašvaldība nomainīja atkritumu izvedēju un mums uztiepa reizi mēnesī - nākas vilkt no bēniņiem un šķūnīšiem vecus krāmus lai nebūtu jāmaksā par tukša konteinera izvešanu...

Kas ir svarīgāks - tauta vai ekonomika? Tauta vai iespēja "brīvi ceļot"? Es agrāk uzskatīju ka ES ir kaut kas labs, līdz man parādīja pierādījumus ka ES ir PSRS, tikai nesmukākā formātā. Tā ir mūsu tautas traģēdija ka mums jābūt kaut kādā savienībā lai neatrastos krievijas sastāvā, bet mēs, diemžēl, atrodamies sliktā savienībā... Mani vienmēr ir fascinējuši tie cilvēki, kas kā vienu no galvenajiem ES plusiem sauc "iespēju brīvi ceļot" - tas velk uz tiem pašiem batoniem, ko savulaik par eiro bāza - tik daudz, ka tas palika aizdomīgi pat neiedziļinoties - ka eiro vajag "lai varētu salīdzināt cenas ar citām valstīm"...

msh 28.02.2017 23:29

Acīmredzot pārāk ātri brauc. Pāris gadus atpakaļ, kad vēl regulāri braucu ar velosipēdu garākus gabalus, lielākoties starp nīcu, rucavu, bārtu, kalētiem, gramzdu, priekuli, grobiņu, liepāju un pāris reizes līdz aizputei sanāca aizskriet [viena no tām bija līdz kuldīgai], lielākoties braucot bija skumji skatīties apkārt uz visādām lauksaimniecības ēku drupām, pamestām mājām utt.

msh 28.02.2017 23:27

Redzi, gābešņik, mums laikam nedaudz atšķiras vērtību skala Es netaisos naudas dēļ tiekties uz sirmiem matiem, un es neredzu iemeslu kāpēc man naudas dēļ būtu jāpārceļas hvz kur - šādas domāšanas kā tu dēļ latvijā ir viena ūdensgalva un pamiruši lauki, jo visi, kas uzskata ka viņiem ir kaut kāds potenciāls, aizmūk uz dižo pilsētu kaut kā jāties tur - un pēc tam internetā var lasīt ka dižajā pilsētā algām jābūt tik un tik [fantastiskiem cipariem, kādus te pelna cilvēki, kas garas stundas strādā smagu darbu], jo dzīvokli savādāk nevar izīrēt... No profesionālā viedokļa varētu vienīgi vēlēties regulāri pa kādai haltūrai, bet nu tas pamazām uzņems apgriezienus, tomēr esmu nosacīti svešā vietā. Dižās pilsētas apkaimē dzīvojot varētu gan strādāt, gan haltūrēt pilnām rokām, bet tur nav mana vieta - tieši tāpat kā anglijā vai skotijā.

msh 28.02.2017 23:17

Dzīvojam savā valstī kura atrodas vājā savienībā [kāds spēks ir savienībai, kura nespēj savas ārējās robežas kontrolēt?], kuras mērķis ir iznīdēt nācijas, tātad arī latviešus - vai nu biznesa, vai korupcijas vārdā. Mēs nedzīvojam sevišķi brīvā sabiedrībā [lai arī brīvākā kā daudzviet citur, rietumeiropu ieskaitot]. Tevis nosauktie vipendroni ir viens no iemesliem kāpēc latvijas valsts kā valsts grimst - jo latvieši nodarbojas ar uzdzīvi uz kredīta, sevišķi dižās pilsētas iedzīvotāji [nesen pabiju dižajā pilsētā - toč tā nav latvijas daļa, bet atsevišķa valsts, pietiek tikai paskatīties uz to ka tur apkārt braukā mašīnas, kuras ārpus dižās pilsētas reti var redzēt] - trīsdesmitajos gados kāpēc latvija plauka? Jo daudz eksportēja bet maz importēja, jo nepatērēja visādus vipendronus. Kā vectētiņš teica, viņa bērnības dienās ģimenei vajadzēja pirkt četras lietas - es aizmirsu visas četras, atceros tikai ka petroleja un sāls - pārējais viss bija pašiem. Protams, tā ir otra galējība, bet patērēšanas kults valstī, kurai visu laiku jāaizņemas...

msh 28.02.2017 0:20

Protams ka B3/B4 audī rullē - ne par velti laukos, kur cilvēkiem trīs štukas, par ko nopirkt japāni, kurš tūlīt sāks šķīst un pūt [līdz tam vecumam, kurā ir tās divas mizas tajos sludekļos, tās toyotas noteikti kalpoja labi, nav šaubu], tie B3 un B4 ir daudz palikuši, sevišķi izteikti lauciņos, kur svarīgāka ir izturība pret laikapstākļiem, un nevis pret nobraukumu - pensionāriem un citiem cilvēkiem kam vajag ekspluatācijā lētu mašīnu relatīvi nelielam nobraukumam.

Jaunākai mašīnai nevis būs labākā stāvoklī, bet tai ir procentuāli lielāka iespējamība tādā būt. Bet tas nemaina faktu ka tu piedāvā tehnoloģiski sarežģītāku un puņķaināku mašīnu, ar zemākas kvalitātes virsbūvi, ar trīs reizes augstāku cenu, kura ir divas reizes augstāka par nosaukto budžetu, saucot "juhū, šī būs labākā stāvoklī! sagrabini tikai naudu!".

Pastāsti, kā tu piedāvā samazināt izdevumus - ietaupot uz mašīnas remontiem, lasīt - ietaupīt uz mašīnas stāvokli? Un ko dos tā "remontu pabīdīšana"?

Un jā, tas ka japānis sapūs ātrāk nekā tas B4 - tas IR akmenī cirsts. Parādīsi regulāri lietotu un ārā turētu divdesmitgadīgu japāni, ar oriģinālo krāsojumu, bez burbuļiem visās malās, bez mainītiem sliekšņiem un arkām - ? Pieņemamam B4 vajadzēs šur tur, lielākoties apakšā, bik apkarot rūsu, bet ja slinkums, metināt vajadzēs pēc kādiem pieciem gadiem - tas viss - mašīnai kas sasniegusi vismaz otro pilngadību.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti