iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
msh 24.02.2017 12:52

Divmasniekam nav nekāds sakars ar "bio", bet gan ar mašīnā sēdošo komfortu - divmasnieks noslāpē zemu apgriezienu vibrācijas kuras tiešās iesmidzes ķīselim straujā sadegšanas sākuma dēļ bez divmasnieka ir ļoti izteiktas. Pilnai laimei šī iemesla dēļ, iespējams, arī pagarinās kārbas mūžs.

msh 24.02.2017 12:47

Kvalitātes ziņā - bez šaubām. Kad tavs moņģiks būs sasniedzis 28 gadu slieksni, varēsim šo jautājumu apspriest no jauna.

Nē, šajā situācijā benzīns neder, sevišķi šāds piemērs - veci fordeļi, kādus vairs fordelis neražo, jo nevienam nevajag krutu un dārgu fordeli [taurus neskaitās, tas ir fords; cits ražotājs, paredzēts citam kontinentam], un tāpēc skorpis jau labu laiku atpakaļ tika izbeigts bez aizstājēja - tikmēr tavs moņģiks uzskatāmi parāda ko vajag fordeļa pircējiem - lētu kasti, kur galvenais ir cena, un tāpēc tirgus neprasa lai tur būtu sešu katlu dīzelis un ražotājs nepiedāvā pseidopilnpiedziņu, jo to tāpat neviens neņemtu - pakaļas pārvietošanai pietiek ar četru katlu belarusnieku un divu riteņu piedziņu. C6 3.0 TDI quattro, manuprāt, ir pietiekami bieža parādība gan dižajā pilsētā gan citur

msh 23.02.2017 23:51

Vai nu tajā servisā par mehiem strādā kādas TV slavenības , vai arī tā siksnu maiņa patiesībā saturēja ko stipri vairāk par siksnām. 900 ls - tas ir stipri par daudz priekš tā motora zobenes un eļļas maiņas pat ar visu purna nojaukšanu - tik diez vai pat paceltos D2 A8 4.2, kam zobenes maiņas komplekts pats par sevi maksā ~300 ls.

Drīzāk tur pie viena arī mainīja rokerus un kompensatorus.

msh 23.02.2017 20:22

Nebija konkrētu naudas ierobežojumu, bet mistiskā kārtā pieklājīgi aprīkotam zvēru karalim tika pretī nostādīts pliks passāc [vai tik nejauši šī nevienādā kombinācija nebija vienādās cenās], un tad mistiskā kārtā zvēru karaļa aprīkojums ņēma virsroku, tā vietā lai paņemtu 5-10k dārgāku passātu ar 2.0 TDI un tikpat labu aprīkojumu kā zvēru karalim...

Es pieņemu ka tava otrā rindiņa atbilst patiesībai, bet tavs izvēles process ir ar to pretrunā

msh 23.02.2017 20:18

Apbēdināšu tevi - golfs no konveijera - laikam volfsburgas, un nevis briseles - noripoja 1989. gada 28. februārī - reku tūlīt dzimene mašīnai būs No 1991. gada tur ir spēka agregāts un čupiņa ar to saistītu detaļu.

msh 23.02.2017 20:17

Jā, protams ka mums šroti ir pilni ar tādām mašīnām, kādas brauc pa ielu. Kam tad, tavuprāt, tajos bija jābūt? Par kārbām pats tu muldi. Protams ka mešalkas ir pārsvarā, jo to, protams, dabā ir vairāk, bet šrotos ir cita attiecība nekā dabā.

Mešalkas plīst vienādi kā tomāti? Kad sapņo, tad aizver acis. Reti kurai mešalkai ir eļļas dzesētājs, kuru satraumēt. Mešalkai eļļa lielākoties ir optimistiski izrakstīta uz mūžu - tomātam tā ir regulāri jāmaina - nez kāpēc... Mešalka, ja to nespīdzina, var gadiem darboties ar beigtiem sinhronizatoriem vai gaudojošiem gultņiem - nav dzirdēts ka kāds būtu gadiem braucis ar gļukojošu tomātu - ā nu jā - pie beigtiem sinhronizatoriem vadītājs pielāgosies, bet tomātu vadītājs nekontrolē, un to kontrolējošā elektronika pie defektiem nepielāgosies. Mešalka nekad neieslēdzas divos robos vienlaicīgi [parkings]. Mešalkai nav vadības bloks kam nosprāgt. Mešalkai vienīgais slēdzis, kas var nosprāgt, ir atpakaļgaitas lukturu slēdzis, bez kura var braukt - tomātam tur ir pavisam cita opera... Mešalka ir vienkārši nesalīdzināmi vienkāršāka, ne par velti pilns internets ar bēdu stāstiem par tomātu, kamēr mešalku aizved pie normāla meistara, tas tur samaina dažas detaļas un tā ies vēl n gadus un ar garantiju. Un kā ar to sīkumiņu ka mašīnu ar tomātu pircējiem ir bail no piekabes āķa, jo kārba var būt samocīta velkot lielas piekabes, kamēr mešalku pircēji piekabes āķi var tikai uzskatīt par plusu?

Ar to ka es baidoties no visa jaunā, situācijā kur ir runa par tomātiem, tu mani labi sasmīdināji Baigais jaunums - tikai ~65 gadi - jeņķu ražotāji sāka tomātus piedāvāt četrdesmito beigās/piecdesmito sākumā. Nē, atšķirībā no vecajiem, senilajiem večiem un sievietēm, kam patīk tomāti, man patīk ka esot pie stūres, es kontrolēju mašīnu - nevis kaut kas cits - ka nospiežot labo pedālīti, mašīna sāk paātrināties, nevis vispirms jāsagaida kikdaunis, un tad sākas kaut kāds paātrinājums. Un, diemžēl, man nav "bail no jaunā" - es esmu praktisks reālists un pārāk labi redzu kā dabā izskatās tā tava rozā sapņu pasaule.

msh 23.02.2017 19:59

Parādīsi man vagīnu, zvēru karali vai fordeli ar sešu cilindru dīzeli un pastāvīgo pilnpiedziņu? Vai varbūt ar astoņu cilindru benzīnnieku un pastāvīgo pilnpiedziņu?

msh 23.02.2017 12:55

Par to tu vari teikt paldies jauno kastu "kvalitātei", nevis mešalkai. Divmasnieks ir aprīkojums, bez viņa var iztikt [bez sajūga gan ne], un normāli divmasnieki pēkšņi neizjūk - sēžot stiliņā es redzu kā divmasnieki izbeidzas divdesmitgadīgiem audī ar ķīseļiem - parasti lai tas notiktu, ķīselis ir ticis sačipsots, un praktiski vienmēr par maiņu tiek domāts jo parādās graboņa vai vibrācijas - bet nav dzirdēts ka kādam piepeši kaut kas būtu izbeidzies - nu varbūt vienam no simta tā sanāk.

Mešalka tādā ziņā ir lieliska lieta ka to pēdējo 20 gadu laikā ražotājiem nav izdevies sapist - jo kaut kādas regulas neprasa tajās bāzt puņķainas kosmosa tehnoloģijas, kā motoros, bet saekonomēt uz kārbām vienalga nevar - griezes momenti ir palikuši tajā pašā līmenī vai pieauguši.

msh 23.02.2017 12:46

Muhahā... Šito tu aizej pasaki powera lietotājiem, un viņi pateiks kādā apģērbā tu tērpies.

Var redzēt ka tu tajā forumā neko ne reizes pat neesi palasījis, bet tikai runā no saviem aizspriedumiem - nē, es neesmu tā foruma aktīvs lietotājs, bet sev interesantas tēmas es reizēm mēdzu palasīt. Ja tu arī lasītu, nevis tikai dirstu, tad tu būtu pamanījis ka tajos abos tofikos pa lielam problēmas bija ar 5-10 gadus vecu mašīnu kārbām, un tur man liekas ka no nosauktajiem gadījumiem pat puse nebija BMW.

msh 22.02.2017 23:18

Pie fana braukšanas stila es neticu tiem vidējajiem 87,5 kmph

msh 22.02.2017 23:14

Minis pieder bembijam bet nav bembijs - pretējā gadījumā tur būtu bembija ķīselis un pakaļas bezpiedziņa. Fordelis arī nav vācu ražotājs, tam vienkārši tur atrodas viena no fabrikām.

Kas notiek ja vācu ķīseļi sakurina vairāk degvielas nekā tas franču šķidrums maksā? Nekas, cilvēkam kas var atļauties nopirkt tādu mašīnu tās kapeikas noteikti neinteresē - toties tas ka viens šķidrums mazāk ko liet gan varētu interesēt.

Franču autobūve neizceļas ar idejām un jauninājumiem [tā latviski ir "innovations"] - tā izceļas ar ērmīgu ārējo dizainu - nu laikam kvalitāte stipri zem vidusmēra ir pagātne, par cik jēdzīgāki ražotāji savu kvalitāti ir pazeminājuši un šitie paaugstinājuši [cik sūdīgi ir bijis, atliek palasīt wikipēdijā par deviņdesmito gadu eglēm un zvēru karaļiem - kamēr vācieši vēl ražoja pēdējās kvalitatīvās mašīnas, tikmēr franču kastēm, necik vecām, gļukoja elektrība un kas tur vēl ne] - nekādi sevišķie jauninājumi tur nenotiek tāpat kā citur - pionieris ko sauc par egli jau kaut kādus 40 gadus pieder zvēru karalim un neko modernu nedrīkst vairs ražot, tā vietā pakāpeniski nākas atteikties no pagātnes sasniegumiem, jo īsti neiet kopā ar parastajiem masveida dzelžiem.

Tas ir ļoti slikti ka pēdējie trīs passāti vispār ir trīs passāti, bet tās ir veikalinga, kas prasa iebarot patērētājam "jaunu" modeli, sekas - zinot cik apakšā maz izmaiņu, normāli tur būtu varējis jau 10 gadus būt viens modelis, tieši tāpat kā savulaik VW T4 gāja 11 gadus. Savādāks izskats pa gadiem - tas nav jauninājums - tas ir tikai apgrūtinājums nākotnes īpašniekiem remontos, jo grūtāk un dārgāk būs sameklēt detaļas, nekā tad, ja vienas un tās pašas detaļas būtu gājušas 5-10 gadus.

msh 22.02.2017 22:54

Es domāju ka viņš ar terminu "vidējais ātrums" domāja borta kompja aprēķinātu divciparu skaitli

msh 22.02.2017 22:52

Kāpēc? Tāpēc ka reizēm rodas nepieciešamība izveikt šaurākus manevrus - apdzīt uz šosejas ar pietiekami dzīvu satiksmi, izbraukt uz šosejas ar pietiekami dzīvu satiksmi, nogriezties pa kreisi uz ielas ar pietiekami dzīvu satiksmi, utt. Kā tev, piemēram, patīk tie kas "ar vidēju intensitāti" apdzen, skrienot tev purnā - forši ne? Tu mierīgi brauc bet vari ķert asas izjūtas tāpat, vienkārši taisni braucot pa ceļu Tāds variants ir priekš tevis - priekš manis ir cits - reizēm gadās - sēžu aiz fūres, ir izdevība apdzīt, hujaks, manā priekšā to pašu izdara kāda jaunāka kaste, kura ir spējīga uz paātrinājumu tikai "ar vidēju intensitāti", un tad man, aprēķinājušam manevru priekš manas mašīnas spējām, nākas aiz viņa sēdēt ar pusnospiestu pedāli, rēķinot, pagūšu pabeigt manevru ar tik lēnu paātrinājumu vai nē...

Pilnai laimei adekvātam motoram vēl ir arī jaudas rezerve, kura lieliski noder viskautkur - velkot piekabi, braucot ar pilnu mašīnu, vai vienkārši mierīgi braucot un spēt bez problēmām lietot augstākus robus.

msh 22.02.2017 22:13

Un? Zviedrijā, norvēģijā un dānijā ir citas algas un citas pensijas, līdz ar to normālām mašīnām ir lielāka iespējamība nonākt zem preses [lai arī tāda cilvēku grupa kā autoentuziasti eksistē arī tur] - un tur arī ir citi ceļi - pie mums tikmēr izdzīvo stiprākās mašīnas.

msh 22.02.2017 20:15

Un ja tic šitam avotam balticlpg.lv/lv/informacija/dzirkstelaizdedzes-motoru-atgazu-raksturojums/ , tad mans golfs normā ierakstās ar sesto daļu pieļaujamo CO un divpadsmito daļu pieļaujamo ogļūdeņražu

msh 22.02.2017 20:12

Protams ka bija - dabā ieviesa kaut kādā septiņdesmito vidū, pie jeņķiem, dēļ kā nācās veikt motoriem visādas problemātiskas modifikācijas. Vāciešiem bija vaļīgākas atgāzu normas, tur sāka ieviest astoņdesmito sākumā - vidū. Jebkurā gadījumā - mums ir patīkamas atgāzu normas - mans golfs, kura motoram katalizators ir ticis amputēts pirms manis, nedēļu atpakaļ skatē mašīnai kas vecāka par 1991. gadu paredzētajās CO normās ierakstījās ar vienu piektdaļu no pieļaujamā lieluma - neskatījos kāda bija HC norma, bet ar to bija līdzīgi. Līdz kaut kādam nulltajam gadam arī katalizators nebija obligāts, tāpēc ir vispārpieņamts mašīnām kas vecākas par to ciparu, katalizatorus amputēt, un tāpat atgāzēs ierakstās.

msh 22.02.2017 20:08

Es tur biju septiņus gadus atpakaļ, tāpēc 2015. gada fiestas vietā nāksies ielikt 2000. gada Ka[kuci]. Tā kā tagad ir 2017. gads, tad tur tagad droši vien izplatītas būs 2005. gada fiestas un kakas.

Kas tur nožēlojams? Tas ka 1.2 vai 1.0 nemotoriņš nespēj nodrošināt azartisku paātrinājumu. Tur jaunieši pērk tādus sūdus ne jau tāda mazohisma kā tavējais, dēļ, bet gan apdrošinātāju mafijas dēļ - es sēžu pāris britu autoforumos un redzu kā tas notiek ;)

msh 22.02.2017 19:36

A varbūt tofika autors neprecīzi izteicās un patiesībā plastmasas rotors aizgāja pašplūsmā?

msh 22.02.2017 19:34

Nē, kā reiz bolderājā neesmu bijis, jo tur man nav ko darīt - kad sanāk aizbraukt uz dižo pilsētu, tad uz centru - toties sešus gadus atpakaļ sanāca ar kājām regulāri izstaigāt glasgovas apkārtnes guļamrajonus, un redzēt ka turienieši pa lielam līžu un apdrošināšanas dēļ brauc ar diezgan nožēlojamām [lai arī jūtami jaunākām mašīnām kā te] mašīnām - bet nu pieklājīgākos rajonos ir gan audī, gan bmw, gan porsche manāmi.

msh 22.02.2017 19:32

Nopērc divdesmitgadīgu benzīnnieku un atkritīs arī problēma kas saucas "vajadzība pēc katalizatora".

msh 22.02.2017 19:11

Tas nemaina faktu ka vācu ražotāji filtru izdedzina ar to pašu degvielu, nevis speciālu šķidrumu kas regulāri jāpapildina.

msh 22.02.2017 19:10

Ā, un zvēru karalis NAV klasi zemāks? Tas ir klasi zemāks gan no tirgus pozīcijas, gan arī no kvalitātes - kaut gan vācieši ir pakāpeniski noslīdējuši līdz tai franču kvalitātei. Jebkurā gadījumā fofāgenu un audī joprojām var dabūt ar kādu odziņu, kamēr zvēru karaļa odziņa būs fap fap fap...

Laiks rādīs kā šībrīža kastes turēs - minos ka IkdienasViesis savulaik minēja kaut kādu deviņdesmito gadu zvēru karaļa modeli, kurš bijis dižajā pilsētā samērā populārs, bet desmit gados izzudis - pat opelim ir labāka izturība...

msh 22.02.2017 19:05

Tu izliecies vai tiešām esi naivs? Mums te forumā arī ir visādi francūžu un korejiešu braucēji - kāpēc viņi izdarīja šādu izvēli? Pāāreizi, cena - no tā, cik tā miza maksā, ir atkarīgs, cik mēnesī aiziet līzinga kompānijai - un ja gribas regulāri to mizu mainīt, tad tas paliek vēl svarīgāk, un tā nu vajag kaut ko lētāku.

Pārticīgākā guļamrajonā tāpat dominēs vācieši - šaubos ka vācijā būs stipri savādāk kā skotijā.

msh 22.02.2017 12:37

Un šitas "caur dirsu" tipa risinājums palīdzēs to filtru ātrāk izraut - neviens neskatīsies vai tas šķidrums ir beidzies, un bez šķidruma, nevarot izdedzināt filtru, tas aizdirsīsies.

msh 22.02.2017 12:33

Tātad tās mizas, kurām ir šis risinājums, jau ražotājs ir paredzējis fiksi mest zem preses - cik liela iespējamība ka kāds desmitgadīgai mašīnai nedīlera servisā zinās ka tur tajā caurumā ir jāskatās? Nu labi, realitāte gan ir cita - tai mizai, ja tā sasniegs 10 gadu vecumu, kvēpu filtrs būs jau izrauts un to šķidrumu tāpat nevajadzēs.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti