iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
msh 22.02.2017 12:30

Es saku ka viņi tā nedara? Bet nu te stāsts ir par ko citu - ka mašīnai darbībai vajag TRĪS [!!!] šķidrumus regulāri papildināt, no kuriem viens ir specifisks, noteikti jāmeklē kur nopirkt un bez kura citi iztiek.

msh 22.02.2017 0:38

Nē nu var, protams - pārtraukt izdedzināt - attiecīgi vispirms pēc dažiem tūkstošiem parādīsies liels patēriņš un sūdīga iešana, un vēl pēc kāda laiciņa vispār nevarēs iedarbināt, jo izplūdes gāzēm nebūs kur palikt.

Jeb tu domāji kādu citu veidu kā ražotājs varētu ietekmēt kvēpu filtra, ierīces, kuras atrašanos mašīnā nosaka likums, darbību, bez papildierīcēm, kuru krāpšanās funkcija būtu skaidri saskatāma? Programmatūra kvēpus cauri filtram, tiem tajā nepaliekot, nespēj aizsūtīt

msh 21.02.2017 23:14

Ne jau fofāgens vienīgais NEizmanto tur to franču metodi ;) Un, kā jau tu esi palaidis garām - fofāgena, un vispār jau arī opeļa, krāpšanās attiecas uz EGR un SCR [ne]lietošanu - ar kvēpu filtru neviens ražotājs krāpties nav spējīgs - tukšus bunduļus likt nedrīkst un programmiski funkcionējošu filtru apiet nevar.

msh 21.02.2017 20:53

Ā, forši - biju aizmirsis ka zvēru karalis ir francūžu veidojums, un viņiem ir nosliece kaut ko sarežģīt vai uztaisīt caur tirsu, kā tas ir noticis šeit - galu galā tam nolūkam, kam šitentā dročāmierīce [fap ir anglisks žargonvārds dročīšanai] izmanto kaut kādu specšķidrumu, vācu dzelži vienkārši padod papildus degvielu. It kā nepietiktu ar adblue...

msh 21.02.2017 19:43

Vispār jau nē - adblue ir domāts citai funkcijai - daļiņu filtrs ķer kvēpus, bet adblue ir vajadzīgs lai slāpekļa oksīdus pārtaisītu, neatceros, par ko, kaut ko nekaitīgu - un pēc loģikas būtu jābūt kādai brīdinājuma lampelei ka tas trauks ir tukšs. EURO 3 diez vai SCR un līdz ar to adblue diez vai bija.

msh 21.02.2017 18:30

Kurā katalogā ir norādīts kura ražotāja kura produktu sērija oriģināli komplektējas x ražotāja y modelī? Kaut kādi mistiski krievu katalogi? Nezinu par citām markām, VAGmobīļiem entuziasti ir atkoduši kas ir kam OEMs, jo pa lielam nekur tāda infa neuzrādās.

msh 20.02.2017 17:16

Vispār jau kopējais stingrums ir atkarīgs no tandēma pederes/amarti, nevis vieniem pašiem amartiem, un mīksta mašīna uz nelīdzena ceļa nebūs diez ko patīkama - man tāda ir - vakar normāli, uz 95, braucot pa kalnciema šoseju, mašīnai pa ķieģelisko šūpojoties, tb visiem stūriem vienlaicīgi, un pilnu mašīnu, aizdomājos, diez cik liela iespējamība šitā sasist karteri...

Jebkurā gadījumā, gāzenieki ir dažādas cietības, paredzēti dažādiem pielietojumiem.

msh 20.02.2017 12:45

Katram ražotājam ir vismaz divas amartu sērijas. Kā noteiksi kura būs īstā?

msh 20.02.2017 12:44

Nav tāds "orižinal brend", ir OEM - Original Equipment Manufacturer.

Daļā gadījumu - iespējams. Tantes stāsta ka fofāgena grupas oriģināldetaļām tiekot izveikta vēl kāda papildus kvalitātes kontrole, attiecībā pret OEMa paša brenda detaļām. No otras puses - tas gan laikam attiecas uz detaļām kas sākotnēji ir atrodamas mašīnā - Pirmais te savulaik stāstīja - jeb vai tas bija Sviests, neatceros - ka var būt arī tieši otrādi, speciāli palētinātas detaļas, lai ierakstītos budžetā.

Jebkurā gadījumā - kā jau tu teici - jāizvērtē vai tas ir tā vērts. Sachs sajūga komplekts zilā kastītē maksās divreiz lētāk nekā pelēkā kastītē ar audī un fofāgena simboliku - kas tiem abiem var atšķirties - bik nevienmērīgāks diska uzlikas biezums? Nu pajāt, tāpat piedils. Šaubos ka victor reinz blīves un blīvslēgi pat tik ļoti atšķirsies no tādiem pašiem, tikai sakrāmētiem pelēcīgās kastītēs un par citu cenu. Tā var paturpināt. Vēl jo vairāk, dīleris pat var tirgot parastu tirgū pieejamu detaļu kā oriģināldetaļu - tas gan vairāk attiecas uz vecākām mašīnām.

Es paretam mēdzu nopirkt iekš SD Autocentra kādu nieku audī vai golfmašīnai, bet tās ir tādas lietas, kuras kāds nezināms ražotājs ir saražojis uz fofāgena pasūtījuma un kuras nekur citur nav pieejamas - piemēram, audī pakaļas difera satelītu šeibes.

msh 20.02.2017 0:07

Ja liksi tos, ko paredzējis ražotājs, piemaksāsi dīlerim otru amarta cenu par smuko kastīti ar ražotāja logo - bet brīdī kad prasi kur maksās lētāk, tu jau vairs neņem tos, ko paredzējis ražotājs

msh 19.02.2017 23:46

Nu a ko tu gribi no tā 1.6 TDI? Tas mazais tirkšķītis jau tomēr noteikti atrodas iekš kāda tagadējā golfa vai polo, mašīnas, kuras pavilkšanai tajā vispirms kāds bārs virsspiediena jāiepūš, kam tas vispirms ir līdz pāris štukām jāuzgriež. Zemu apgriezienu ekonomija strādā ar atmosfēriskiem benzīnniekiem vai relatīvi lieliem dīzeļiem.

msh 19.02.2017 23:43

Tomātam ir tāds maziņš mīnusiņš - tu nezini kurā brīdī tu paliksi uz ceļa un tavā kabatā ielīdīs resna truba, kura no tavas kabatas sūks ārā simtus un tūkstošus. Reku, piemēram, viens powera tofiks www.bmwpower.lv/forum_topic.php?topic=28275 un reku otrs www.bmwpower.lv/forum_topic.php?topic=26002 , abi par vienu un to pašu tēmu - cik dārgi mēdz izmaksāt slinkums pārslēgt robus ar roku. Nobeigumam retorisks jautājums - cik daudzas 25 gadus vecas mašīnas ar tomātiem, kam to mūžā tikai eļļas mainītas, zini? Nē nu kāda jau ir - bet tas ka manā iecienītākajā liepājas šrotā tomāti ir redzami nesalīdzināmi lielākā proporcijā nekā dabā mašīnās, jau kaut ko izsaka.

Ja no tomāta arī varētu sagaidīt kalpošanu, tad tas tiešām būtu tikai gaumes jautājums. 25 gadus atpakaļ to vēl it kā varēja sagaidīt, bet tagad, kad 5-10 gadus vecām mašīnām tomāti sprāgst kā mušas...

msh 16.02.2017 18:21

Wikipēdijā var B sērija agrāk saucās Audi 80, nu saucas A4, C sērija saucās A100 un tagad ir A6. Modeļu kodi ir citi - B3 ir Typ89 vai Typ8A un C3 ir Typ44, utt.

msh 16.02.2017 12:56

Tik ātrs kāpums nav skaista lieta. Ja paveiksies, būs sūknis - man ar vecākiem četru katlu benzīnniekiem tikai bez cirkulācijas temperatūra kāpa lēni - ātru uzkāpienu piedzīvoju ar muteres mk3 kad tam pakorodējušās galvas dēļ iestājās dzeses problēmas, kuras vienkāršības dēļ var saukt par "izpūsta galvas blīve" - tur pusotra kilometra distancē remdenam motoram temperatūra uzkāpa virs 110 un sāka tvaiku pūst...

msh 15.02.2017 23:42

Es nezinu ar kādām plikām žurkām tu brauc ja padsmit gadus vecai mašīnai nav dzeses šķidruma līmeņa devējs - pēdējais audī, kam tā bija ekstra, nevis standartaprīkojums, laikam bija B3 un varbūt C3. Un parasti arī vajag kaut kur atstāt normālu peļķi lai dzese pārstātu darboties - piemēram, B3 četru katlu motora dzeses sistēma darbojas pilnīgi normāli iztrūkstot vienam litram šķidruma no, ja nemaldos, piecarpus - man nav ne jausmas cik daudz ir jāiztrūkst lai sāktos problēmas.

msh 15.02.2017 23:38

Kopš kura laika termostatam ir vadi?

msh 15.02.2017 23:37

Sūknis - kā jau te minēja, lai nebūtu siltums, ir jāizpaliek cirkulācijai - bet gaisa burbuļiem pašiem no sevis nav jārodas. Lai siksna aizlidotu, kā ezis min, dzeses šķidrumam būtu jāsasalst - pietiekami daudz ir lasīts par situācijām kur sūkņa rotors aiziet pašplūsmā, ne šitam motoram bet vispār.

Bet vispār brīnos kādas vārnas tofika autors skaitīja braucot, ja jau reiz sagaidīja temp brīdinājumu - man tik stipri nervi nav lai noskatītos kā temperatūra uzkāpj līdz 120 grādiem, kur tas brīdinājums parādās.

msh 15.02.2017 23:29

Ar nīkulīgiem motoriem tātad braukāji. Un gan jau par A92 "tīrāks" bija septiņdesmit sestais...

msh 15.02.2017 23:28

Jā, ir tieši tā, kā tajā rakstā, pēdējā rindkopā, ir teikts. Motora klucis ir nokonfigurēts konkrētai degvielai, un elektroniskā aizdedze pieļauj pakāpīti zemāku degvielu, upurējot jaudu un ekonomiju. Man tuvo motoru - veco fofāgena grupas 2 vārstu špricmotoru - gadījumā parastā problēma ir braucēju uzskats par pareizas degvielas liešanu ir tas pats, kas par normālas eļļas ieliešanu - "veca mašīna, priekš kam tai tik labu vajag" - nu vēl arī vispār lietošanas instrukcijās nez kāpēc oktānskaitļa cipari atšķiras no realitātes. Audī man piekto patērēja divus litrus vairāk un nehuja negāja, golfam nav tik izteikti, attiecīgi litrs un mazāk jūtama atšķirība.

Mūsdienās gan astotais ir mazāk vajadzīgs, ražotāji spiež uz nīkulīgākiem regulējumiem/kosmosa tehnoloģijām/varbūt vēl labāku degkameras formu/degmaisījuma samaisīšanos, lai varētu iztikt ar piekto.

msh 15.02.2017 23:18

Es nepiekrītu motorollerim kad ir runa par visādiem gigantiem - ārzemju lielveikaliem, lielajām ārzemju DUSu ķēdēm, tādām iestadēm kā CSDD - jo tās ar savu lielumu ir izsitušas no savas bankas mazākus komisijas procentus un ir pietiekami nobarojušies lai varētu to atļauties - bet kad tu kādā mazajā veikaliņā norēķinies ar karti - tu esi pimpis - nu vienīgi kā jau lielākā daļa, tu pats to neapzinies. Motorolleris ar 1,5% komisiju ir optimists - tik varētu būt lielveikaliem - mazajiem rūķīšiem ir savienojuma maksa + kādi 3% komisija - komisiju var dabūt bik uz leju, ja maksā kaut kādu tur pietiekami sulīgu abonēšanas maksu - pazīstams mazais uzņēmējs, ja nemaldos, sauca 80 eiras mēnesī. Šī iemesla dēļ, piemēram, lielākajā liepājas veloveikalā NAV termināļa - nav izdevīgi - un daudzos citos liepājas mazajos veikaliņos arī nav. Šī paša iemesla dēļ pie mums nav tāda ačgārnajā salā izplatīta lieta kā Cashback - kur tev lielveikala pārdevēja pie maksāšanas ar karti piedāvā noskaitīt no tava konta naudu, kuru tev skaidrā noliks uz letes - jo pie mums tas nozīmēs ka tev no konta pazudīs vairāk nekā nonāks tavā makā.

Tātad, salīdzinošais piemērs - mēs abi ieejam mazajā veikaliņā un nopērkam kaut ko par cēneri, vienīgi tu samaksā ar karti, bet es nolieku naudaszīmi - no tevis veikals ir saņēmis kādus 35 centus mazāk nekā no manis.

msh 14.02.2017 18:45

Tā tava filosofija ir interesanta. Ar viperu vienīgais veids kā būt uzmanības centrā pa lielam būs tajā pašā veidā kā to dara čaļi strīpainās trenūzenēs ar bembijiem - viperam vienīgi katlu vairāk, var taisīt lielāku trobeli un valkāt trenūzenes ar vairāk strīpām. Bet par to pelēcību gan ir otrādi - priekš pelēcībām ir tādas mašīnas kā nosauktā - ļoti uzkrītoši parāda ka cilvēkam ir tik švaki ar izdomu ka nebija nekā labāka kā nopirkt mašīnu ar švaku vadāmību un lielu motoru. Kamēr ja gribi būt personība, nopērc VAGmobīli, vēlams, ārēji pēc iespējas neinteresantāku, un sakrāmē niknus dzelžus - teiksim, kādu B5 A4 quattro sabūvēt virs RS4 specifikācijas - izcirtīs to viperu gan taisnē, gan trasē, un vēl pat spēs vest četrus pasažierus - var būt vēl unikālāks un paņemt, teiksim, B2 synchro passātu un tajā ielikt kaut ko niknāku, un kurš no malas iedomāsies ka õpapu mašīna spēj simtu sasniegt sešās sekundēs vai mazāk...

msh 14.02.2017 18:32

Tie pieci mīnusu spiedēji varētu pieteikties publiski lai varētu padiskutēt par motoru vadībām, savādāk parasti man liekas ka retais kaut ko par šo tēmu sajēdz, bet te veseli pieci !!! cilvēki šo tēmu un veco VAGmobīļu motoru konstrukcijas īpatnības pārzīst tik labi ka atļaujas man mīnusus likt

msh 14.02.2017 18:29

Jebkuras mašīnas bāzīte ir garlaicīga kaste - te vienkārši ir atšķirība starp jēdzīgiem un garlaicīgiem ražotājiem - pirmie piedāvā mašīnai pie aprīkojuma ieķeksēt motoru, otrie ne. M3 ir topmodelis - teiksi ka 316i ir interesants? Es tur redzu vācu žiguli - nemotors priekšā, velkošā ass aizmugurē. Mans golfs no dzimšanas arī bija neinteresanta mašīna - pabraukt varēja, apdzīt varēja, viss - ieliku 2x jaudīgāku motoru un ja nav ko darīt, var dzenāt garlaicību izdzenāt uz visām pusēm pēc sirds patikas. Diez vai tas pats passāc ar jaudīgāku 2.0 TSI vai 3.6 VR6 [jeņķiem] ir garlaicīgs - vienkārši visiem ir garlaicīgi dīzeļi.

Par tām "vienādajām kastēm" - ko diez darīja autobraucēji pirms 20 gadiem un agrāk, kad mašīnas pa lielam ražoja ar funkciju, un ja mašīna bija maza, tad pārdomāti izveidota lai tā vienalga būtu ietilpīga [oriģinālais minis, piemēram] - nav gadījumā statistika, cik daudzi autovadītāji izdarīja pašnāvību dēļ tā ka jābrauc ar "vienādām kastēm" jo neko citu nevar izvēlēties - ? Bija ļoti daudzas un dažādas mašīnas ko izvēlēties, vienīgi nebija iespējams izvēlēties bezjēdzīgas mašīnas, kamēr tagad tās reklamē visās malās, uzsverot visādas muļķības, bet noklusējot mašīnas funkciju trūkumu. Protams, skaidrs, kāpēc tā - mode, lai cik bezjēdzīga, veicina pieprasījumu, un, kā teica viens cilvēks "lai ražotājs varētu uzražot mašīnu ar astoņiem cilindriem, viņam ir arī vajadzīgs nabaga cilvēks kas nopirks mašīnu ar četriem cilindriem" - vēl viens iemesls kāpēc mikro-pseido-džipu mode ir panesusies.

msh 14.02.2017 12:55

Daļēji varu piekrist. Daļēji - jo galvenās izjūtas ir tās, kas rodas sēžot pie stūres, un tās neietekmē tas, vai no ārpuses mašīna izskatās pēc ķieģeļa, olas vai nākamā gadsimta kosmosa kuģa. Tikmēr ražotāju veikalings ar visu spēku spiež uz nenopietnu buļļa sūdu - pietiek tepat palasīt visus tos reklāmrakstus, kur izrādās, ka piemēram, jaunā opeļmoka izskatoties "muskuļaina" un visādas citādas šāda veida pērles. Ja tev pērkot mašīnu būs pieejams tikai sedans, universālis un hečbeks, jo nekā cita nebūs, tu vienu pēc savas gaumes izvēlēsies un gūsi tajā savas izjūtas, un tas nekas ka brauksi ar praktisku mašīnu, nevis niecīgu wannabe ņivu [nissana joks] vai kaut ko tamlīdzīgu, nekam nederīgu, bez motora, bez salona ietilpības un bez nekā cita. Es domāju ka jeņķi no saviem pikapiem arī gūst sajūtas - lai arī tā ir otra galējība.

msh 14.02.2017 12:39

Mani atkal fascinē visi šie gudrie kas mūžīgi dirš par ražotāja norādītajiem patēriņiem. Jā, tur vajag rubīt fišku kas ir kas - mistiskie "vidējie", protams, nav dabūnami, bet šosejas patēriņam ir jābūt dabūnamam.

Attiecībā par tiem 0,3 litriem - cilvēks kurš pievērš uzmanību šādiem sīkumiem un pazīst savu mašīnu, to pamanīs. Kam pie dirsas, kā tev - tam vajadzēs tūkstošus. Ķīselim vēl piedevām tie 0,3 litri ir šausmīgi daudz - lai šāda izmaiņa rastos apstākļu dēļ, tur vajadzēs spēcīgu pretvēju.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti