iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
msh 14.02.2017 12:35

Elementāri - ar piekto līdz 3k ir jūtami vēlāka aizdedze, dēļ kā pie 3k pēkšņi motors sāk celt labāk + lielāks patēriņš. Tieši to visu piedzīvoju ar nestes zupu - gan golfam tas nav tik izteikti kā šo atšķirību izjuta audī,

Es toreiz brīnījos, kāpēc piepeši patēriņš par litru palielinājies, līdz otrajā no krusta paātrinoties atkodu ka ir parādījies griezes momenta slieksnis pie 3k - atsāku lietot staķiku un viss bija kā agrāk.

Ja motors nebūtu kārtībā, lasīt - aizdedze būtu kaut kur saregulēta [manam motoram tā 26 gadus ilgajā mūžā vispār sadalītājs nav aiztikts ] un būtu beigts detonācijas devējs [samainīju], tad taisni kā reiz ar nestes žļurgu varētu močīt, pie noteikuma ka uzliek mīksto tam ka motors detonē.

msh 13.02.2017 19:58

Tas tāpēc ka tu nesaproti, bet es saprotu. Konkrētā klase, kā parasti, ir ražotāju radīta jauna "niša" [lasīt - mode] lai varētu piebāztā tirgū fiksi kaut ko relatīvi pārtikušiem pircējiem nogrūst. Tāpēc saradās gan visi džipi, gan pseidodžipi, gan pilsētu bezceļnieki, gan šitentā cacmobīļu klase. Ja bankas nogrieztu kredītus, tad visas šitās klases izmirtu pašas no sevis, jo neviens tās vairs nepirktu.

msh 13.02.2017 19:53

Es jau labprāt, bet kopš tās reizes kad nestes astotais izrādījās neesam astotais...

msh 12.02.2017 18:23

Šad un tad man ir sanācis pa to ceļu braukt - parasts grants ceļš. Vot tas ceļš kas iet no ķīburiem uz rudi - tā dzīvāko posmu gan man pirms pāris gadiem ir gadījies redzēt pavasarī sabrauktu nevis bedrēs, bet viļņos

msh 12.02.2017 17:47

Nevis "otaņķi - grobiņa", bet "rude - grobiņa" [otaņķi ir 6 km no rudes] - un kas vispār tajā posmā ir tik ļoti slavens? Normāls, parasts grants ceļš - to vēl 2007. gadā atremontēja, ar ieklājēju uzklājot jaunu grants kārtu.

msh 12.02.2017 16:10

Ja jau "citreiz tā, citreiz tā", tad vispirms jāpārbauda visādi motora vadības štekeri, sevišķi vadības bloka, un jāpamēģina arī cits vadības bloks. Vēl - es nezinu kā ir mono, nav bijusi vēlme un vajadzība iedziļināties, nopietnākām vadībām drošinātāju kastes 3. releja ligzdā [kopā ir 12 divās rindās, un sanumurētas] ir kompja barošanas relejs - ja arī šim tāds ir, iesaku pamēģināt citu, jo viņi mēdz gļukot.

msh 12.02.2017 16:06

Pērkot noteikti dīlerim jāieķeksē pie opcijām normālas atsperes.

msh 12.02.2017 16:01

650 rakstīja: Es neko, tikai nevainīgi izteicu novērojumu. Nav jau uzreiz no kontexta jāceļ ārā.Nav runa par "mazāk lietojamo" virzienu, bet gan par to, ka lielākam pagastam ar vairāk "lietotājiem" nākas pus-ceļu kratīties uz "pasaules centru" pa cita/mazāka pagasta teritoriju.

Rupji runājot un neņemot vērā tagadējo Novadu utt debilo dalījumu- piem tādi Valkas "rajona" Trikātas iedzīvotāji visbiežāk darīšanās brauc nevis uz Valku, bet 15km uz Valmieru. Savu "atbildīgo" ceļa gabalu (dažus km) tajā virzienā viņi uzkopj, abet tikko pirms Brenguļiem sākas Vamieras "atbildībā" esošie daži km, tā tur tradicionāli var izsist zobus un nolauzt riteņus, neskatoties ka tika pat remontēts.

Kādus padsmit gadus atpakaļ, kad vēl mācījos nīcas vidusskolā, klasesbiedrenes no tolaik vēl otaņķu pagasta [nu ir nīcas novadā] bija novērojušas dabas parādību ka ceļš pa kuru sesks brauc uz savu māju, tiek greiderēts salīdzinoši biežāk nekā citi Tur jau droši vien arī tas pats princips ar mazāk svarīgiem un svarīgākiem ceļiem darbojas/darbojās [nezinu kā tagad]

msh 10.02.2017 20:04

Nevis klases, bet platformas ;) Līdz kaut kādam 1999. gadam audī ražoja tikai audī - nu ja neskaita Audī 50 no 1975. līdz 1978. gadam, jo ironiskā kārtā pirms fofāgens nopirka audī, audī zem merša bija izstrādājis modeli, kurš kļuva par VW Polo - bet visi pārējie modeļi bija ar DKW pagātni - DKW no trīsdesmitajiem ražoja mašīnas ar priekšas bezpiedziņu un trīscilindru divaktniekiem, spēka agregātu garenvirzienā un kārbu aiz motora - mersis pēdējo DKW, DKW F102 uztaisīja par Audi F103 - feislifts un trīscilindru divtaktnieka vietā četru katlu četrtaktnieks, motors, kurš kļuva par ciltstēvu fofāgena lielā bloka četriem katliem - no tā modeļa vēlāk, jau fofāgena īpašumā, izveidoja B1 A80, un tās tehnoloģijas izmantoja lai izveidotu C1 A100.

msh 10.02.2017 19:59

Visdrīzāk sala izraisīts gļuks - ir pašam gadījies piedzīvot jautru situāciju ar 2.3 motoru kur -15 grādu salā vienlaicīgi izbeidzās starterim ogles, un mašīnas uzvilkšanu sarežģīja kaut kas pa šito tēmu - uzvelk, pielec, kā palaiž pedāli vaļā, tā noģībst, beigās paprasīju lai vilcējs man noņem striķi un pasniedz pa logu, lai var neatlaižot pedāli aizbraukt mājās - pie mājām padarbinot problēma pazuda.

msh 10.02.2017 19:57

Ja? Kurā virzienā tad, tavuprāt, tas motors tur atrodas?

msh 08.02.2017 12:47

Laikam honda beidzot ir iemācījusies ergonomiku. Piecus gadus atpakaļ esot anglijā gadījās vienreiz braukt uz darbu ar četriem leišiem ar deviņdesmito vidus akordu, kas priekš hondas ir liela mašīna - man atvēlēja priekšējā pasažiera vietu - da nu naksuj - tizlās paneļa formas dēļ aizbraucot 40 km attālajā galā kājas bija notirpušas...

msh 08.02.2017 12:45

Un kas tur smieklīgs? Audī - tā ir mašīna ar motoru garenvirzienā, un līdz ar to pieejama ar pastāvīgo pilnpiedziņu. Golfa un polo bāzes mašīnas ir fofāgena dzelzis uz kura uzlikta bik savādāka virsbūve un savādāks salons, bet tas nemaina faktu, ka tur ir fofāgena dzelžu ierobežojumi.

msh 08.02.2017 1:05

Izklausās drīzāk pēc kaut kā samudrīta vai, ja tas bija C5, nosprāguša pacēlājsūkņa, tik jāprasa kāpēc rādītājs rādīja attiecīgi - vai varbūt tikai rādītājs rādīja nepareizi. Nevienam audī nav tik maza bāciņa - mazākā noteikti būs A3, tā kā tas ir mk4 golfs, zinot ka mk4 bāku var ielikt mk2, tad noteikti tie paši mk2 55 litri būs - īstajiem audī pamatā ir 70-80 litri - B5 varbūt bija bik mazāk - un ar pārbūvētu bāku TA neiziet - ja nu vienīgi kontrabandas paslēptuve ierīkota

msh 08.02.2017 1:01

Nu, liela daļa vērtē kā tu, tik pēc markas/modeļa. Ja es brauktu ar X5, diez vai kāds man pie pakaļas dīdītos

msh 07.02.2017 18:40

Es paātrinos lai ieskrietos līdz 95, nevis lai kādam traucētu apdzīšanu. Ja mans mērķis būtu kādam traucēt apdzīšanu, tad es tajā vietā nomestos līdz otrajam, un tad sāktu paātrināties , jo mana golfa motoriņš tam vien zināmu iemeslu dēļ, lai arī ir ar vairāk nekā pietiekamu griezes momentu, tomēr tā pa īstam paveras virs 3k, kas ceturtajā iestājas pie 80 - tā ka tam, kurš tik ļoti izmisīgi grib mani apdzīt, ir pilnas iespējas to izdarīt. , ne jau viņš apdzīšanas manevru sāks ar 1,8k pulkstenī kā es savu paātrināšanos.

Piemēram, situācija vakar - liepājas dienvidu robeža, tuvojos zīmei, aiz muguras dīdās B5 passāc, brīdī kad ieminu aiz zīmes grīdā, mūs abus sāk kost nost F astma - astma diezgan mierīgi mūs abus nokoda un aizgāja uz ~120 - passāc uz brīdi atpalika, pēc tam pagāja garām un aizgāja uz ~105.

msh 06.02.2017 20:58

Nē - bet tie, kas tos 100-200 metrus pirms apdzīvotas vietas beigām aiz manis sāk dīdities, ir tirliņi vai āksti, un viņiem par godu es parasti līdz ko mana mašīna aizbrauc aiz tās zīmes, kārbai esot ceturtajā robā, ieminu pedāli grīdā - paretam gadās ka kāds pretējajā joslā paātrinās apmēram kā es vai švakāk un pēc dažiem simtiem metru atkārtojas atpakaļ. Man vislabāk patika pirms pāris mēnešiem situācija, kur man steidzoties pa šoseju, pirms apdzīvotas vietas pagāju garām vienam busam uz 120, pieklājīgi izbraucu cauri apdzīvotajai vietai, uz beigām tam busam sākot dīdīties un izrādot spēcīgu vēlmi mani apdzīt - lai arī pirms tam viņš redzēja uz cik es braucu - nu un tad pēc apdzīvotas vietas beigām man atkal ieskrienoties līdz 120, šis ātri palika aizmugurē - ko šis tur dīdījās, nezinu.

Ja tu neesi pamanījis, apdzīvota vieta beidzas pēc attiecīgās zīmes, nevis 100 metrus pirms tās. Cepisti arī to mēdz izmantot. Es agrāk mēdzu pats piekopt tādu āksta gājienu, citu no muguras braucošu ākstu spiediena rezultātā - un tā nu četrus gadus atpakaļ tapa līdz šim vienīgā mana bilde - 63 kilometri stundā 200 metrus pirms apdzīvotas vietas beigām

msh 06.02.2017 20:43

Nortel rakstīja: Hondām, kā jau japāņu "lētajam" galam vienmēr ir bijušas problēmas ar skaņas izolāciju (izņēmums ir nopakotās ASV versijas). Pa grants ceļiem brauc kā ar žiguli, bet nevis ar parastu žiguli, bet stipri sēdinātu. Motori nepateicīgi, daudz jāgriež. Tas tā no pieredzes ar Accord un FRV.

Nu, ja gribas hondu ar motoru un skaņas izolāciju, tad jāpērk honda, kurai virsū rakstīts "acura". Es vispār biju šokā, wikipēdijā apskatoties kas ir atrodams iekš acura - nu, piemēram, iekš CR-V - eiropai divlitrīgs nemotors, jeņķiem 2,4, kurš noteikti nav īpaši labāks - acuras attiecīgajam modelim tur ir 3,5 V6...

msh 06.02.2017 20:38

Pusotra gada laikā kādas 8 reizes varētu būt sanākušas, ieskaitot 3 reizes kad panelis rauts ārā - varbūt pat vairāk.

msh 05.02.2017 10:39

Lai jau būtu kā tu saki. Nekad necenšos skriet pa ceļiem vai ielām ar divām vai vairāk joslām, tāpēc pašam nesanāk pārbaudīt

msh 05.02.2017 1:42

Ar tālajiem pamirkšķināt nemāki? Ja dari, neko, bet ja slalomē bez, tad par ko tu sūdzies, ja no savas puses neko nedari?

Nesen par šitādiem dzimumlocekļiem, kas bez jebkāda mēģinājuma braukt normāli tikai slalomē, lika aizdomāties viena situācija. Braucu liepājā pa brīvībeni, pa kreiso joslu, labajā fūre, kura brauc diezgan jestri un mums ātruma starpības praktiski nav - loģika saka novākties pa labi, bet negribas to darīt kamēr nav uzaudzēta pietiekami liels attālums, ja nu nejauši šim sāktu maisīt - bet es ātrāk pa 60 braukt negribu, un aizmugurē braucošais minis arī aiz manis gandrīz fūres garumu, tātad nekur nesteidzas. Kā tad - kā biju no fūres kādu pāris mašīnu garumus uz priekšu, bet joprojām kreisajā joslā, tā minis piepeši ieskrējās un strauji apslalomēja mani - lai turpinātu braukt tālāk ar max +5 vairāk nekā man. Kas tas ir - dižās pilsētas tvaiks galvā sakāpis?

Vakar gan uz ganībenes redzēju vienu ļoti centīgu slalomistu ar pajaunu bitsumišī lanceri, varbūt steidzās ka tik ļoti vajadzēja jāt sev prātu, braucot nemitīgā zigzagā - jo plūsma, dabiski, kā jau liepājā pieņemts, gāja uz 55-60 un pa abām joslām vienādi.

msh 05.02.2017 1:26

Tāpat kā stāvošam - izmērot. Šajā gadījumā blakussēdētājs ar testeri var mērīt piepīpētāja caurumā esošo spriegumu - tas būs kādu ceturtdaļvoltu zemāks nekā spriegums uz aķa, bet nu tomēr.

msh 04.02.2017 7:46

Dānijā tu tādas mašīnas redzēji jo 1) maigāks klimats 2) nezinu par kādiem modeļiem tu runā, iespējams, autoentuziasti tur arī var būt pie vainas.

Vaskošana un "pretrūsas apstrāde", vismaz regulāra, būs tāda diezgan otršķirīga un nevajadzīga lieta bez kā var iztikt. Ja baigi gribas jāties, lūdzu, metode - atbraucot mājās pēc braukšanas pa sālītu ceļu, pirms iebrauc garāžā, paņem šļūteni un nomazgā mašīnu, apakšu ieskaitot - un, protams, mašīnu turi garāžā. Vectētiņš savu trešo žiķeli ar 250k noskrējienu pārdeva 25 gadu vecumā, hvz kāpēc izdomāja ka jānopērk mk2 golfs [ne manējais, pirms tam viņam gadu bija eksemplārs ar 1.6 tomātu] - darīja viņš šitā - ārēji neminos ka kaut kur būtu varēts rūsu manīt, vienīgi pāris punktos, kur ar kaut ko asu uzsists un nosista krāsa, tas punkts aizkrāsots ar kaut kādu krāsu - teica ka slieksnis vienā vietā bija parūsējis, jo kaut kas bija uzsities. Nākamais īpašnieks šitā nedarīja - pēc diviem gadiem tā mašīna bija rūsas čupa.

msh 04.02.2017 7:37

Bļaujot telefonā 90 db uzspiest var.

msh 03.02.2017 17:08

Tikko uztaisīju vienu mērījumu, rezultāts uzjautrinošs.

Tātad, iekāpju golfā, cenšos elpot cik vien klusu varu [ārpusē, protams, viss kluss] - 28 db. Piešķiļu - 63 db. Braucu uz 50 pa granti - 80 db. Uzbraucu uz samērā līdzena asfalta un trešajā ieskrienos līdz 95 un pēc tam uz tik braucu piektajā - 75-76 un ne brīdi vairāk - sākoties lupatu deķim, uzkāpj uz 80.

BET - es darbā nostājos blakus zāģim, kurā divi elektromotori griež divas zāģlentes, kuras zāģē nomaļus dēļos - vidēji 80 db, augstākais rādījums bija 82 db uz momentu - trokšņu līmenis tāds ka ar kolēģi, ar kuru stāvējām blakus, saskaroties pleciem, sarunāties varēja, nu, bļaujot akurāt ne, bet tuvu tam - tikmēr golfā nevienu brīdi nebija tāds trokšņu līmenis kas prasītu pacelt balsi sarunājoties, ja kāds būtu bijis mašīnā...

Lasītākie raksti

Jaunie raksti