Tas tāpēc ka tu nesaproti, bet es saprotu. Konkrētā klase, kā parasti, ir ražotāju radīta jauna "niša" [lasīt - mode] lai varētu piebāztā tirgū fiksi kaut ko relatīvi pārtikušiem pircējiem nogrūst. Tāpēc saradās gan visi džipi, gan pseidodžipi, gan pilsētu bezceļnieki, gan šitentā cacmobīļu klase. Ja bankas nogrieztu kredītus, tad visas šitās klases izmirtu pašas no sevis, jo neviens tās vairs nepirktu.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam























Elementāri - ar piekto līdz 3k ir jūtami vēlāka aizdedze, dēļ kā pie 3k pēkšņi motors sāk celt labāk + lielāks patēriņš. Tieši to visu piedzīvoju ar nestes zupu - gan golfam tas nav tik izteikti kā šo atšķirību izjuta audī,
Es toreiz brīnījos, kāpēc piepeši patēriņš par litru palielinājies, līdz otrajā no krusta paātrinoties atkodu ka ir parādījies griezes momenta slieksnis pie 3k - atsāku lietot staķiku un viss bija kā agrāk.
Ja motors nebūtu kārtībā, lasīt - aizdedze būtu kaut kur saregulēta [manam motoram tā 26 gadus ilgajā mūžā vispār sadalītājs nav aiztikts
] un būtu beigts detonācijas devējs [samainīju], tad taisni kā reiz ar nestes žļurgu varētu močīt, pie noteikuma ka uzliek mīksto tam ka motors detonē.