imzz rakstīja: Bet 1,2 TSI tak nav autobūvētāju augstākais sasniegums, šādas klases auto FORD apgādā ar 1,0 ECOBOOST, kurš turklāt 2018.gadā vēl būs ar vienu atslēdzamu cilindru !
Priecājies - kā redzi, fabija ir augstākas klases auto - tur tu saņem nevis trīs, bet veselus četrus cilindrus!
![]()






















Janozaurs rakstīja: Priekšā ne labāk.
Pirmais kas izbesīja - elkoņturis, kurš it kā ir, bet viņa nav, un neērtais krēsls, tad divi nepraktiskie caurumi pie ātrukloķa. Nezinu, kam viņi ir domāti, bet tikai ne krūzei.
Vienīgais pluss ir klimata kontrole, kura man likās ļoti ērti regulējama.
Nerunājot par neērto izkāpšanu, vadāmību, u.c. lietām.
Kaut kas tev tur nav kārtībā. Elkoņbalsts - tas ir aprīkojums, papildaprīkojums daudzām mašīnām, vispār, un viņš var arī nebūt, un nekādas problēmas. Caurumi - ļoti slikti ka tur ir tā sačakarēts salons ar kaut kādiem caurumiem - bet vispār braucot ar mašīnu ir jābrauc, nevis jāspēlējas ar bīstamām strebekļa glāzēm - izgāzīsi un aiz šoka ieliksies grāvī, tur arī vagīna būs vainīga ka sūdīgu mašīnu uzražojusi? Klimats ir jāregulē vienu reizi - pirmo reizi kad brauc ar mašīnu, pēc tam vēl vienīgi īpašos gadījumos ir jāspiež DEFOG un pēc tam AUTO - tev tiešām ērta mašīna ir tāda, kurā klimatu ir regulāri jāspaida?