iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
msh 15.12.2016 12:54

Janozaurs rakstīja: Priekšā ne labāk.

Pirmais kas izbesīja - elkoņturis, kurš it kā ir, bet viņa nav, un neērtais krēsls, tad divi nepraktiskie caurumi pie ātrukloķa. Nezinu, kam viņi ir domāti, bet tikai ne krūzei.

Vienīgais pluss ir klimata kontrole, kura man likās ļoti ērti regulējama.

Nerunājot par neērto izkāpšanu, vadāmību, u.c. lietām.

Kaut kas tev tur nav kārtībā. Elkoņbalsts - tas ir aprīkojums, papildaprīkojums daudzām mašīnām, vispār, un viņš var arī nebūt, un nekādas problēmas. Caurumi - ļoti slikti ka tur ir tā sačakarēts salons ar kaut kādiem caurumiem - bet vispār braucot ar mašīnu ir jābrauc, nevis jāspēlējas ar bīstamām strebekļa glāzēm - izgāzīsi un aiz šoka ieliksies grāvī, tur arī vagīna būs vainīga ka sūdīgu mašīnu uzražojusi? Klimats ir jāregulē vienu reizi - pirmo reizi kad brauc ar mašīnu, pēc tam vēl vienīgi īpašos gadījumos ir jāspiež DEFOG un pēc tam AUTO - tev tiešām ērta mašīna ir tāda, kurā klimatu ir regulāri jāspaida?

msh 15.12.2016 12:46

imzz rakstīja: Bet 1,2 TSI tak nav autobūvētāju augstākais sasniegums, šādas klases auto FORD apgādā ar 1,0 ECOBOOST, kurš turklāt 2018.gadā vēl būs ar vienu atslēdzamu cilindru !

Priecājies - kā redzi, fabija ir augstākas klases auto - tur tu saņem nevis trīs, bet veselus četrus cilindrus!

msh 12.12.2016 20:02

Protams ka man fanam līdzīgos nesaprast. Mašīnai ir jākustas uz priekšu, ērtos bezdinamikas sēdekļos var sēdēt mājās. Bet nu pats fans vismaz nefilosofē par vienu dzīvi un piemaksāšanu, tā vietā viņš dročī uz plikām, jaunām mizām...

msh 12.12.2016 18:10

Nu un ko tu ar to gribēji pateikt?

Un vispār "otrajos" variantos būs arī stipri vairāk aprīkojuma. Piemēram. 1.9 TDI niecīgs procents rūpnīcu atstāja ar klimatu, nu pēdējajiem gadiem daļai bija kondišs - tikmēr S2 reti kuram nebija klimats un vēl visādi vipendroni, kuri puslīdz pašsaprotami bija tikai tajos B4, kas aprīkoti ar V6 motoriem. A8 tāpat starp 4.2 un 2.8 ir "neliela atšķirība", gan ne tik liela kā B4

msh 12.12.2016 18:01

Nu kā to ņem. Kasiņš runā par "gribu izbaudīt, dzīvoju tikai vienu reizi, tāpēc esmu gatavs pārmaksāt par baudu", bet neredz tās baudāmās mašīnas - pēc tehniskās sarežģītības un visa pārējā, +/- to ko viņa mašīnas dod, varētu saņemt no deviņdesmito sākuma audī, nu varbūt vajadzētu iztērēt dažus simtus eiru lai tādu mašīnu nopakotu. Tās divas mašīnas, ar kurām viņš brauc, šodien kotējas kā mans golfs pirms 27 gadiem, ja ne vēl zemāk. Nekā īpaši baudāma tur nav, parasti pakaļas pārvietotāji.

msh 12.12.2016 17:20

Komforts? Domājot par "mašīna ar V8 un tomātu" man galvā stāvēja Audī A8 4.2 quattro - vai tajā mašīnā, neatkarīgi no tā, kuras paaudzes, komforta ir par maz? Un domājot par "sportiska mašīna ar V6 biturbo un pilnpiedziņu" man galvā stāveja B5 S4/RS4 - es domāju ka arī tur ar komfortu viss ir kārtībā, un tā ir ne mazāk kā kasiņa zvēru karalī.

Bez tam, kā jau mēs redzam, kasiņa zvēru karalī ir pārāk daudz komforta priekš viņa - kā jau viņš ir rakstījis ne reizi vien, viņam patīk bezjēdzīgi un bez vajadzības pārkāpt ātrumu uz šosejas par 20 kmph, un ir skaidrs, kāpēc - lai viņš justu ka brauc - skaņas izolācijas par daudz. Gan jau ar manu golfu viņš ātrāk par 90 braukt negribētu

msh 12.12.2016 12:58

kasinsh79 rakstīja: Tam nav nozīmes. Jau minēju, rēķinu summu, kas man būs jāmaksā ik mēnesi, nevis kopējo iegādes summu.

Funkcionālās prasības arī manas ģimenes prasības (teorētiski) nosegtu lēta un veca grabažiņa, bet - dzīvojam tikai vienu reizi, auto ir uzskatāms par vienu no dzīves baudām (papildus funkcionalitātei), par to es un citi ir gatavi maksāt vairāk. Pat stipri vairāk

Nu paga, bet tad jau jāprasa - a par ko tu maksā? Jo tava baudīšana sāk izklausīties pēc fana baudīšanas procesa, tikai ne tik ļoti mazohistiska. Ja jau reiz pārmaksāt par mašīnas baudīšanu, tad tur gala rezultātā jāsanāk nevis zvēru karalim ar četru katlu ķīseli [ko tādā vispār var baudīt, to ka no četru katlu kuļmašīnas nevibrē visa mašīna?] vai vārgam prīmusam, bet gan V8 ar tomātu, ja patīk mierīga braukšana, vai V6 biturbo ar pilnpiedziņu ja asāka. Šobrīd tavs baudāmais zvēru karalis ir apmēram tikpat baudāms kā mans golfs - tev tur ir vairāk vipendronu un skaņas izolācijas, zato motors neatsaucīgāks...

msh 12.12.2016 12:54

Neatceros cik gadus nav bijusi vajadzība viņu uzrunāt, sākot ar kaut kādu viņas apzīmējumu Toties atceros kā viņa pirms kaut kādiem n gadiem ierēca, ieraugot ka esmu saglabājis viņas numuru telefonā kā "Māte".

msh 12.12.2016 12:52

Kamēr dators nav porķiks un rokas neaug pilnīgi no dirsas, dators nav obligāti jāpērk vienā piegājienā. Tas pats variants man sanāk ar velosipēdiem; tur arī notiek evolūcija lai nebūtu vienā piegājienā jānoloka 5-7 simti eiru. Nu un ar visām trīs mašīnām man arī ir sanācis tas pats variants, tur gan iemesli ir bijuši nedaudz citi.

msh 12.12.2016 12:31

Nu tad jau toč ar ieskrējienu, ja vien nav pārliecība ka nevar noslīdēt nost. Un atmuguriski būs labāka sakere.

msh 11.12.2016 14:47

msh 10.12.2016 23:03

Kas te notiek, bik par daudz uzņemts uz krūts?

msh 10.12.2016 21:45

Rādītāji - slēgt pie kompja, palaist testa režīmu. Ko tu gribi no tā ekrāna? Visos tajos ekrānšāvienos redzams ka dzeltenajā joslā rādās autočeks - tev tāds ir? Un ja ir, tev ir kaut kas slikts noticis ka gaidi lai tur kaut kas parādītos?

msh 10.12.2016 18:44

Esmu nedaudz pamētājies, bet neesmu ne reizes aizgājis no kāda darba algas dēļ. Esmu skolas gados vairākas vasaras kaut kur strādājis, no pirmā nopietnā darba pēc pusotra gada aizgāju, jo nepatika tas darbs zem klajas debess, tad bija krīze ar dažām šaubīgām darba vietām un anglija ar ko līdzīgu, pirmais darbs pēc atgriešanās bija ar noteiktu apjomu - uzbūvēt 20 vai cik tur mājeles kempingam, tās tika uzbūvētas un darbs beidzās, pēc tam sekoja iepriekšējā darba vieta kur tika nostrādāts pāri par trīs gadiem un aiziets jo pārvācos, lai arī krita uz nerviem uzņēmuma vadības stils, mūsu valsts darbības stils mikroskopiskā formātā; īsti mani negribēja laist vaļā, un tagad ir esošā darba vieta.

Kas tev nepatīk vārdā "mutere"? Normāls vārds. Bet tam pārējajam pienāks laiks, kaut kad, bet pienāks. Protams, te nedaudz spēlē tā latvijas stulbā īpatnība ka ārpus dižās pilsētas nekā nav; gan jau ja es eksistētu dižajā pilsētā, noteikti pēdējo pāris gadu laikā būtu paguvis apprecēties, bet nu pienāks tas aŗī bez dižās pilsētas.

msh 10.12.2016 18:22

Janozaurs rakstīja: Tik traki man nav. Varbūt tāpēc ka mašīna ir augstāka un aizmugurējais bamperis izlien uz āru par desmit cm vismaz.

Šodien papētīju - lielākais nobrauktais attālums pēc kura prasās tīrīt pakaļas logu, ja grib caur to skatīties, ir kilometrs. Protams, pakaļas loga tīrītāja releja iebūvētais intervāls gan ir pārāk mazs - braucot uz 95 kmph, sanāk ik pēc 100 metriem.

msh 10.12.2016 18:20

Nevietā jā, bet ne jau tāpēc, ka nebūtu sakars ar ātrumu, bet gan tāpēc, ka tam ir sakars ar ātrumu UN konkrētās mašīnas formas īpatnībām. Piemēram, ar B3 audī var braukt pa granti ar līdz galam nolaistiem abiem priekšas logiem - līdz ~85-90 kmph - kamēr brauc tik lēni, viss labi, kā sāk braukt ātrāk, tā sāk nest putekļus salonā. Citām mašīnām nes jebkādā ātrumā...

msh 09.12.2016 23:22

Kādu iespēju - neuzņemties nevajadzīgas parādsaistības?

Man prieks par tavu kredītvēsturi. Novēlu nekad nepalikt bez darba uz ilgāku laiciņu, vai pāriet strādāt uz stipri zemāk atalgotu darbu, a to esošā kredītvēsture paliks kaķim zem astes un tiesu izpildītāji vēl varbūt novilks pēdējās apenes, ja pēc līzē ieķerto lietu pārdošanas paliksi vēl parādā.

msh 09.12.2016 23:06

198 eiras gadā - tas ir smieklīgi maz? Tu gadā šitā notrallini manus 2-3 nedēļu ienākumus - vai manas vecmāmiņas pensiju - vai arī summu, cik gadā kopā, degvielu neskaitot, izmaksā 20-25 gadus veca, normālā stāvoklī esoša vagmobīļa ekspluatācija - un tikai tāpēc lai varētu atļauties nopirkt diezgan lētu mašīnu - es saku "lētu", jo pirms 25 gadiem par tām 20k eirām varēja nopirkt kaut kādu mk2 golfu ar 1.6 motoru.

msh 09.12.2016 22:48

Pa 5k sanāk LABS A4, nevis nolietots - pa 500 eirām var ieķert agrīnu B5, un ja labi gribas, arī tas var būt labs.

Atbildot uz tavu jautājumu par 5k vērtu škodu - nezinu kas tur plīsīs bet 5k vērta škoda būs pietiekami jauna lai tai būtu dārgas detaļas, kamēr 500 eiru vērta mašīna būs vismaz 20 gadus veca un ar stipri lētākām detaļām, gan jaunām, gan lietotām. Piemēram, ja es ar savu 27 gadus veco un bik virs 300k noskrējušo golfu tikai brauktu, nevis to uzlabotu, man gada laikā varbūt būtu aizgājušas kādas 200 eiras lai šo to saremontētu - tagad tā vietā ir aizgājušas kādas 600-800, jo ir nomainīta burtiski puse mašīnas. 5k vērtai škodai tikmēr jau viens riteņa gultnis droši vien vilks tuvu 100 eirām...

msh 09.12.2016 13:13

Mērķi un vērtības? Mana vērtība un mērķis ir - ĢI-ME-NE, un ne jau viens vai divi sīkie - pārējais ir līdzekļi. Ja tavas vērtības diktē to ka tavs mērķis ir uzdienēties par bosu aptirsināšanas kompānijā un nopirkt jaunu mašīnu, tad jāprasa - a kāda jēga no šādiem mērķiem, ja neskaita pašlepnuma apmierināšanu?

Bet nu jā, pieņemu ka tu tos, kuri mētājas pa darba vietām, vērtē augstāk - "cilvēkam ir mērķis".

P.N. Tu te sameti visus vienā maisā - tevis nosauktais ir realitāte, bet tā konkrēti manā darba vietā ir viena kategorija. Pārējie ir normāli, bet viņiem, kā redzi, mērķis nav karjera un lieli ienākumi, tāpēc strādā.

msh 09.12.2016 13:01

Es varu piekrist tam ko saka kt... . Man ir prieks ka tev patīk ja līze ir maza - man atkal patīk ka nav nevajadzīgas parādsaistības, un ar to es domāju ne tikai mašīnas vai mājas līzi, bet arī kaut kādus pakalpojumus ar ikmēneša maksu un līguma termiņu.

msh 09.12.2016 12:56

Jā, un šīs nepacietības dēļ tad tu arī vari visu savu darba mūžu barot bankas - tā vietā lai vienu reizi dažus gadus krātu naudu un pēc tam atlikušo mūžu brauktu ar sev piederošām mašīnām, tu izvēlies visu mūžu braukt ar bankas mašīnām, jo tad nav jākrāj.

msh 09.12.2016 12:41

Palaidniek, tavs piemērs ir tāds "papīra piemērs". Dabā tās mēneša izmaksas divām tādu cenu mašīnām būs apgrieztas otrādi un 500 eiru mašīnai kurai katru mēnesi vēl remontos būs ieliktas vismaz 50 eiras pēc trijiem gadiem vērtība tiešām kritusies nebūs - tikmēr 5k vērtai mašīnai vērtība kritīsies pat ja tehniskais stāvoklis īpaši nepasliktināsies.

msh 09.12.2016 12:35

Un kāpēc nevarēja uzbraukt, buferis par zemu? Atmuguriski mēģināji?

msh 08.12.2016 22:09

Tas tāpēc ka galvā sakāpušas čuras un vērtību sistēma ir sagriezusies kājām gaisā. Pirms 80 gadiem latvieši tiešām dzīvoja trūcīgi - bet visādu vipendronu vietā bija bērni - nākotne. Tagad nākotne tiek apēsta tagad, tūlīt, plakano telefonu, plazmu un līzē ieķertu jaunu mašīnu formā, tik jāprasa - a ko jūs vecumdienās domājat darīt?

Lasītākie raksti

Jaunie raksti