iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
msh 28.11.2016 19:09

Kur tu brauc ka tik liels patēriņš - kaut kāds jauktais režīms, kas satur arī daudz dižās pilsētas?

msh 28.11.2016 19:07

Pačukstēšu priekšā ka tādas konfigurācijas piecu katlu motors, un līdz ar to tas pats rullis, bija atrodams arī fofāgenos. Ne par velti visi vecie audī piecu katlu motori valkā vārstu vākus ar abiem simboliem.

msh 28.11.2016 19:02

Tendenciozs varbūt arī ir, bet tur ir ļoti daudz patiesības - vienīgi jautājums, cik daudz - 50%, 75%, 90%. Pobeda bija sūdīgs piemērs, fofāgens gan ne. Kaut gan principā arī tā pobeda kvalitātes ziņā par mūsdienu mašīnām sliktāka noteikti nav.

msh 28.11.2016 17:10

Es tam ticu, bet tāpēc arī jautajums, ko tās apkopes satur. Jo tur noteikti dara arī tādas lietas, kurām lielākā daļa mašīnu īpašnieku uzliek mīksto - nu, davai, paceļ rokas no apkārtējajiem, kurš pēcgarantijas mašīnai reizi pa diviem gadiem maina dzeses šķidrumu vai bremžu šķidrumu, bez īpašas vajadzības, tikai tāpēc ka tā ir noteikts?

Es te intereses pēc ielūrēju pirmajā manuālī, kas man gadījās pa rokai, kurā es zināju ka būs šitas saraksts - haynes B3 audī manuālis - ik pēc 15k eļļa un filtrs, ik pēc 30k kopā ar motora eļļu vēl vajag mainīt gaisa filtru, sveces, tomātkārbas eļļu, karburatornieka degvielas filtru [nekur neredzu piezīmi pēc cik ilga laika špricmotoram] - un ik pēc diviem gadiem dzeses un bremžu šķidrumus - es speciāli izlaidu garo sarakstu ar lietām, kuras pie viena ir jāpārbauda un uzrakstīju tikai tās, kuras ir obligāti jāmaina.

msh 28.11.2016 16:56

Kā kuru detaļu. Piemēram, tām pašām bremzēm ir tieksme augt lielumā - dabiski ka lielāks bleķa gabals gan satur vairāk metāla, gan vairāk izmaksā to aizvest līdz veikalam. Motoros mēdz sarasties visādas kosmosa tehnoloģijas, vai vismaz puņķaini risinājumi. Vēl, protams, tāds faktors kā pieprasījums pēc attiecīgās detaļas - savādāk es nevaru izskaidrot to kāpēc, teiksim, 25 gadus vecam audī piecu katlu motoram zobsiksnas rullītis maksā divreiz dārgāk nekā tikpat vecam VW/audī četru katlu motoram, lai arī abi vizuāli ir ļoti līdzīgi, nu, piecu katlu motora rullītis satur nedaudz vairāk metāla.

msh 28.11.2016 14:33

Ja vari to atļauties, ieskaitot laika tērēšanu lai dotos uz servisu utt - vari aizvietot "3-4 stundas" ar "50 eiras". Ļoti elementāri.

msh 28.11.2016 14:28

VAGmobīļus no šī mašīnu saraksta var droši izsvītrot - nezinu par oriģinālajām diagnostikas iekārtām un programmām, jo priekš VAGmobīļiem Ross-Tech, kreisā firma, jau sen laiž ārā kabeļus, aprīkotus ar spēcīgu diagnostikas programmu kas var praktiski visu, izņemot tādas specifiskas darbības kā spidometru kruķīšana, immo PIN izvilkšana/saglabāšana un gaisa spilvenu vadības bloka avārijas datu nomešana. Oriģinālais kabelītis maksā kaut kādus 400-500 zaļos, bet pilns jebajs ar ķīniešu kloniem - tikai tie, izliekoties par oriģinālajiem kabeļiem, darbojas tikai ar noteiktu programmas versiju, jo jaunāka spēj atkost ka kabelis nav īstais - mans 28 eiras vērtais kabelītis, piemēram, darbojas ar tādu versiju, kas der VAGmobīļiem līdz 12. gadam - ja būtu bijis svarīgi, būtu dažas eiras piemaksājis par kabelīti, kam šī robeža ir pāris gadus augstāka.

msh 28.11.2016 14:22

Nosauc tos apkopes ciparus, tb ko tur dara un cik tas maksā. Man, piemēram, ir interesanti cik fans [pār]maksā uz šito punktu, jo viņa fabijā noteikti drīkst liet visus tos pašus šķidrumus, ko es savā golfā - kaut kādā tur TDI, FSI vai TFSI noteikti ir jālej krutāka, noteiktai VAG specifikācijai atbilstoša eļļa.

msh 28.11.2016 12:34

Vai tad slikti? Kā jau teicu, tā miza ir cilvēkiem pilnīgi bez prasībām, bet ar naudu kabatā. Es gan labāk nopirktu trešo golfu - kvalitāte apmēram tāda pati - lasīt, pa 22 gadiem nokritusies tikpat, cik tam jazz'am pa 12, motori ir domāti darbībai zemos apgriezienos, un maksā arī adekvāti...

Blakus tofikā es apgāzu tavu apgalvojumu ka ar tādu nemotoriņu nevar apdzīt - var. Bet nemotoriem ir viena maza problēmiņa, kas gan parasti cilvēkiem, kuri neko no mašīnām nesajēdz, nesagādā problēmas - neadekvāts patēriņš. Man diez ko nepatika braukt ar kaut ko tik vāju, kam apetīte bija vēl lielāka nekā 2.3 kvatrai. Esošais 2.0 ir divreiz stiprāks, braucu es ar viņu asāk - patērē tas mazāk. Honda tādu opciju - adekvāts motors - nepiedāvā gandrīz nevienā modelī - nu acurās vienīgi.

msh 28.11.2016 11:43

Nu nu, krāsotāju servisos droši vien mīl jau sen. Jebšu beidzot honda būtu uzlabojusi kvalitāti lai 15 gadus vecas mizas vairs nebūtu sapuvušas visneiedomājamākajās vietās kā deviņdesmito gadu modeļi?

Vēl aizmirsi piebilst ka tā miza ir domāta cilvēkam pilnīgi bez nekādām prasībām pret mašīnu, nu tik vien ka lai kustas. Ar motoriem tā miza aprīkota no rūpnīcas netika. Salons lēta un nekvalitatīva ateja. Otrā paaudze varbūt ir labāka otrajā punktā, nav bijusi ar to saskarsme, bet tā gan jau neatbilst šim tofikam.

msh 28.11.2016 11:32

Protams ka pilni - jo to mašīnu ir daudz. Pēc šīs pašas loģikas mēs varam sākt nodirst volgo - man savulaik čalis, kas strādā recro, teica "nekad nepērc volvo ar automātu" - sanāk ka baudāmajā XC90 galvenais ko var baudīt, ir iespēja remontēt kārbu...

Pēc šīs tavas loģikas jāpērk kaut kāds rets sūds - servisos nav, jo neviens ar viņiem nebrauc.

msh 28.11.2016 11:26

Piekritīšu es tad, kad pats dabā būšu redzējis mašīnas, kurām tā vienkārši un ikdienišķi sašķaida buferus tā, ka tie izmaina formu tik ļoti, ka no tā ir šķības miglas - un tad uz apskati samaina buferi, saregulē miglas, un drīz pēc apskates atkal, blaukš, buferis lupatās, miglas šķības un tā močī līdz nākamajai apskatei...

Kāpēc lai tu dirstu stāstot ka tevi nesaregulēti lukturi žilbina? Pilnīgi parasta situācija, diezgan bieži, sevišķi ja vēl gadās aizbraukt dižās pilsētas virzienā, ir tādas situācijas, kur es priecājos ka pabraucot pretī braucošajam garām, es vismaz kaut ko redzēšu, jo uzreiz ieraušu stiprus tālos. Bet, nav bijusi neviena, atkārtoju, NEVIENA reize, kad šādu sajūtu - spēcīgu apžilbināšanu - būtu radījuši konkrēti divi punkti buferī. Līdz ar to tavs iecepiens ir vienkārši vēlme vienai braucēju grupai ieriebt un piespiest viņus apkarināt savas mašīnas ar kaut kādiem smirdīgiem diožu dienasgaitniekiem.

msh 28.11.2016 11:16

A ko tu gribi, dižās pilsētas iemītnieks - tur, ja labi gribētu, varētu arī pa nakti močīt ar izslēgtiem lukturiem...

msh 28.11.2016 2:30

Ceturtais golfs, B5 passāc, C5 A6 - nezinu kur tā līnija velkas polo, bet droši vien trešā paaudze, tb tas, kurš beidzās 2003. gadā. Kāpēc? Pēdējie VAGmobīļi ar normālu elektrosistēmu bez funkcionālajiem blokiem, paši par sevi izplatīti, ar plašu detaļu pieejamību, motori arī ir +/- uzticami, izņemot 2.5 V6 TDI, un tur vēl nav iestājušies visādi tehniski risinājumi, kuri sadārdzina detaļas lai taupītu darba izmaksas [kas latvijā var atpelnīties darboties tikai ja izmanto dīlerservisa pakalpojumus] vai cita man nesaprotama iemesla dēļ - teiksim, tam polo kas nāk pēc trešā gada, priekšas riteņa gultnis pavelk uz vismaz 50 eirām, jo satur arī stupicu, detaļu kas normālām mašīnām izmantojas atkārtoti, kamēr normālajā situācijā pliks gultnis maksā labi ja 20 eiras - H astmai līdzīga iemesla dēļ simtu...

msh 28.11.2016 1:07

Jā, tava jāšanās ir viens ļoti uzskatāms piemērs PRET jaunu mašīnu, ja vien to nepērk skaidrā naudā, lai mašīnas īpašnieks, kurš neesi tu, netraucē pašam novērst problēmas. Manam golfam tagad, ja kas, ir šī pati problēma - graboša reika - donoram tāda problēma bija, kura pārnāca uz manu mašīnu, jo no donora tika ielikts stūres pastiprinātājs, līdz ar to reiku - uz nerviem pārāk nekrīt, jo reti braucu pa veļasdēli vai bruģi, kur tad sāk sist pa stūri - kaut kad būs šrotā jāsameklē sausa reika bez luftes, tā jāizņem [ar šrotista palīdzību] un pēc tam jāuzliek, kopā tas pasāciens man prasīs 3-4 stundas, 0 nervu un 20-30 eiras. Cik tev tas izmaksāja pa šīm pozīcijām? Ja man būtu tāda fabija, MAN, nevis bankai, tad šādā situācijā man tā bilance būtu līdzīga, tikai tā naudas summa būtu bik lielāka 50-100.

msh 28.11.2016 0:56

"Problēma" ir tad, kad nevar pabraukt vai aizbraukt Problēmu skaitu gada laikā es tev jau nosaucu - viena - izbeidzās benzīns. Cik es gadā nobraucu? Daudz, 15k šī gada laikā būs stabili, ļoti iespējams pat vairāk, tas nekas ka mašīna garāžu vidēji pamet divreiz nedēļā. Kur ir vaina, kāpēc atlikušās lietas netiek novērstas? Divas - slinkums un rocība. Lasīt - es nevēlos "čakarēties", kā tu to sauc, un šo to es nevaru atļauties, jo ir citas prioritātes. Ja tavs fāteris var atļauties mēnesī nolocīt pāris simtus tikai par to, ka garāžā vai pie mājas stāv mašīna - man mašīna mēnesī drīkst izmaksāt līdz kādam simtam, vēlams mazāk + viena bāka benzīna. Garāžā laiku kopš vēla pavasara esmu pavadījis ļoti maz [tieši kaut ko mašīnai darot], tieši tā iemesla dēļ ka slinkums. Bet ja ņemtu un vispār vilktu kopā visu šogad darīto, skaitot kopā stundas [ja tās varētu saskaitīt] - nu varbūt gada laikā divas nedēļas kopā sanāktu - jo arī ir bik izdarīts - 1.3 karbuļa/4 robu kārbas vietā ielikts 2.0 špricmotors/5 robu kārba [motortelpā gandrīz nekā no vecā nepalika] [tas pasāciens gaja kādas piecas dienas, dienā veltot tam kādas sešas stundas], citā reizē motoram norauta galva lai tur visu sakārtotu, no nulles uzlodēta mk4 centrālā atslēga, sastellēti elektriskie logi un spoguļi, nopietni elektroinstalācijas uzlabojumi, vēl šis tas, vārdu sakot, bez pārspīlējuma - samainīta puse mašīnas - bet nu tas lielākoties bija gada pirmajā pusē. Pēdējos trīs mēnešos domāju ka nemelošu, sakot ka vienīga reize kad es ilgāk par piecām minūtēm kaut ko mašīnai darīju, bija tad kad nesen izbeidzās starteris [ko gaidīju kopš motora maiņas] - tad pēc tam vienu vakaru pagājušonedēļ garāžā pavadīju kādas trīs stundas, liekot atpakaļ un iekšā starteri, un kad jau panna norauta, tad arī tika norausti putekļi no plauktā stāvošā stūres pastiprinātāja sūkņa un motora balsta un tie ielikti.

Par tavu otru komentāru, kā jau izteicos, mašīna man ir bik ilgāk par gadu, un spēka agregāts, nācis no diezgan nolaista donora, pusgadu, līdz ar to vēl visi gļuki nav izķerti. Ja mašīnā, kurā agrāk nav bijis stūres pastiprinātājs, ieliek stūres pastiprinātāju, vienīgi sūknis darbojas paaugstinātos apgriezienos, bet brīvgaitā ne, un trīs mēnešu laikā pazaudē puslitru eļļas - tas jau ir uzlabojums no tā kā bija agrāk un pabraukt var

Vēl pēc gada tā mašīna droši vien gadā prasīs kādas desmit stundas laika un kādas simts eiras pa virsu apskatei un oktai.

msh 28.11.2016 0:15

Tu pārspīlē, nu par to "ārpus pilsētas". Tāda fabija noteikti ir ņiprāka nekā bija mans golfs no dzimšanas - un kad tajā bija tā dzimtais nemotoriņš, 1.3, 60 zs un 98 nm - nekāda problēma braukt pa šoseju un reizēm arī kādu apdzīt, arī ar pilnu mašīnu. Vienīgā problēma bija apziņa ka tam nemotoriņam ir neadekvāta apetīte - bet tādai fabijai ar ķīseli arī tādas problēmas noteikti nebūs.

msh 27.11.2016 17:29

Atliek secināt ka dzīvo apvidū, kur ir slimība braukāt ar šķībām miglām Es, protams, šad un tad tieku uz šosejas apžilbināts, bet nekad ar miglām.

Saki, moņģikam un mazdai palokot buferi, tas pēc tam var rasties pavisam savādākā formā nekā pirms tam, ja? Vispār tā ir plastmasa, elastīgs materiāls kas lokās un pēc tam atgriežas iepriekšējajā formā. Tām mašīnām, kurām tur ir +/- tikai plastmasa, arī ir pēc tāda principa - lai lokās, bet pēc tam atlokās atpakaļ. Tā ka jāprasa - cik bieži savai moņģikam vai mazdai traumē miglas, tās atsitot pret kaut ko, vai sasitot buferi lupatās?

msh 27.11.2016 13:42

Man mana 27 gadus vecā mašīna ir bik virs gada, un esošais 25 gadus vecais motors un viss ar to saistītais [kārba, pusasis, kulise, bāka, sūknis, izpūtējs] pusgadu, tā ka tas ir diezgan normāli ka ir visādi kāši, kas jāizķer, kuri piedevām pamatā ir dabisks novecojums vai dabiska nolietošanās - sakaltuši blīvslēgi, sakaltušas blīves, sakaltuši blīvgredzeni, izdilušas granātas, izļurkātas kulises sviras utt. Tikmēr ja nopērk normālā stāvoklī esošu mašīnu, kurai nav nekādi puņķainas konstrukcijas mezgli, kas var paši no sevis šķist - nu kā te deviņdesmito vidus opelis - tad, ja pats nejēdz, tad vienkārši vajag jēdzīgu meistaru, kam reizi pusgadā iedot mašīnu lai uzmest aci, lai tā tiktu uzturēta. Mana mutere ar savu 22 gadus veco mk3 brauc jau 12 gadus - pieņemu ka vienīgā reize kad viņa palika uz ceļa bija šoruden ventspilī, laikam aizmirsa izslēgt gaismas un sūdīgs aķis nosēdās - kaut kāds cilvēks viņu aizveda uz veikalu, nopirka jaunu aķi un palīdzēja samainīt - tehniski viss normas robežās, kaut gan, kopš tā miza nonāca manā aprūpē, kad viņa pirms kāda pusgada izšķīrās ar savu veci, servisnieku, ir nācies šo to saremontēt - bet nu vislielākā cīņa ar laiku būs ar virsbūvi, jo tā ir aizlaista... Savādāk tā mašīna savā līdzšinējajā mūžā ir bijusi ļoti uzticama un ekspluatācijā ļoti lēta - eļļas, siksnas, ūdens sūknis, kaut kas tāds.

msh 27.11.2016 13:11

Kas tu esi, vīrietis, lupata vai invalīds? 25 km pa asfaltu nekas nav. Tajā naktī pirms gada, kad vēl mašīnas dēļ nebiju tā atrofējies kā tagad, ar labākiem apaviem es noteikti būtu varējis nosoļot arī visus 45 km līdz liepājai. Ir bijuši arī jautrāki pārgājieni, piemēram, šovasar vienā pasācienā bija grupveida pārgājiens pa usmas mežiem un purviem, 6 stundas, vakariņas ieskaitot , tātad kādi 20 km bija - lielo pusi nogāju ar basām kājām, jo no sandalēm nebija nekādas jēgas, toties basas kājas deva neapšaubāmas priekšrocības

msh 27.11.2016 3:08

Es tev pa pusei varu piekrist, bet tikai pa pusei. Ir, protams, "shit happens" faktors, kā ar to spoli, bet savādāk, ja piepeši sāk rasties čupa ar problēmām, tas vairāk ož pēc sūdīgas uzturēšanas, nevis vecuma. Par tām ģeneratora problēmām es sasmējos - samaina gultni, un piecas dienas vēlāk šokolādi - es tai lietai pieeju kompleksi - abi gultņi, slīdgredzeni un šokolādei jaunas ogles, viss vienā piegājienā, nevis samaina vienu un pat neskatās vai tūlīt nebeigsies otrs - vecajam boša ģeneratoram šitās četras detaļas maksā 10 eiras - nu deviņdesmit piektā gada opelim varētu jau būt jaunais boša ģenerators, tur varbūt pāris trīs eiras vairāk. Nerunājot nemaz par to ka ja mašīna pieder 16 vai cik tur gadus, tad tā paša ģeneratora stāvoklim var ļoti elementāri sekot līdzi. Ja "sāk izbeigties gultnis" ir tikai tas, ka sāk gaudot , tad tam var kādu laiku likt mīksto, kamēr izdomā to ģeneratoru pārlasīt, nevis uz karstām pēdām skriet mainīt vienu gultni, jo neba slēgtais gultnis vienā dienā izbeigsies. Es golfam pirms pusgada samainīju spēka agregātu, kurš saturēja ņerkstošu ģeneratoru - pusgads un vismaz 10 štukas apkārt, joprojām braucu, borta spriegums ir normās - principā slinkums, garāžā stāv pussalikts pārjaukts jaudīgāks ģenerators, jau kādus trīs mēnešus, kaut kad būs jāsamaina. Tāpat es šito pusgadu nobraucu ar ņerkstošu un stipri sulojošu un sagurušu stūres pastiprinātāja sūkni - to gan pirms nedēļas nomainīju, nepierasti ka brīvgaitas apgriezienos pastiprinātājs darbojas. Vēl man tur šis tas ir apšaubāmā stāvoklī, bet es apzinos savas tehnikas robežas un tām pāri nekāpju, un tāpēc nekas ārā nejūk - kas draud, to samainu.

Attiecībā par to piemēru par spoli, kuru pēc tam vajag dabūt - nu tas atkal ir organizatora talants, vai tā trūkums. Bija pirms gada līdzīga situācija, gan ne ārpus mājas bet garāžā, tik ne savā - pārjaucu sadalītāju, un holls apvainojās par traucējumu un nosprāga - svētdienas vakars, astoņi, bezmaz visi šajā ciemā pazīstamie brauc ar ķīseļiem, kur dabūsi citu sadalītāju kā detaļu vai kā donoru... Aizgāju ar kājām uz 25 km attālajām mājām, jo negribēju nevienu traucēt lai mani aizvestu [viens piedāvājās, atraidīju], nākamajā dienā, protams, jāstrādā, uz šrotu netieku - zvans šrotistam un zvans vienam pazīstamam cilvēkam kurš brauc uz liepāju un vēl neesmu maiņu beidzis kad sadalītājs ir somā - vakarā sēžos uz ričuka, dragāju tos 25 km pēc mašīnas, samainu hollu, pārloku ričuku uz pusēm, iemetu grabažniekā un braucu mājās.

Es varētu sarakstīt čupu ar problēmām, ko esmu savai mašīnai gada laikā novērsis, un otru čupu ar problēmām, kas vēl ir jānovērš. Uz ceļa esmu gada laikā palicis vienreiz - izbeidzās benzīns pārāk optimistiska rādītāja dēļ - domāju ka bākā vēl kādiem 10 litriem jābūt.

msh 27.11.2016 2:36

Nu un kas tad ir? Reku paskatāmies uz jauno opeļastmu, tepat ir izbrauciena atsauksmes - piekare no D kadeta laikiem tai mašīnai fundamentāli nav mainījusies - pakaļā nācis klāt kaut kāds stabilizators un, protams, bik pamainījusies ģeometrija, un viss - tātad jaunā opeļastma ir tikpat skaļa kā 1981. gada kadets, ar skaidri dzirdamu motoru un grabošu paneli? Nē? Nu tad jau laikam piekare un bukses tomēr nebūs noteicošais skaļumā vai klusumā...

Reāli sēžot mašīnas salonā, tu atrodies telpā, kas ir noizolēta no piekares, tik vien ka šī telpa ir milimetrīgs bleķis. Nolīmē visu šo bleķi ar skaņas izolāciju + vēl visu paneli no iekšpuses + apšuvumus no iekšpuses - un tu būsi radījis papildus izolāciju no piekares un buksēm. Tas no kā tiešām nevar īsti noizolēties, būs vēja troksnis, sevišķi tādām mašīnām kā mans golfs - ar ķieģeļa formu un logu blīvējumiem, kas nav īsti aerodinamiski, kamēr visu kas ir uz leju var noblīvēt vai apklusināt.

msh 27.11.2016 2:26

Tāds ļoti bārdains joks... Kurš tagad ir jaunākais žiķelis, vesta?

msh 26.11.2016 22:13

Es gan to ainu, kuru es redzu uz lietuvas ceļiem, sauktu bik savādāk un tiešāk - lietuvietis brauks ar jebkuru sūdu. Atliek secināt ka vidējais lietuvietis mašīnu izvēloties domā apmēram tā kā vidējais iauto lietotājs - nevis "šitam fofāgenam un audī šrotos detaļas būs daudz pieejamas, šitam seatam no fofāgena derēs viss kas nav virsbūve un salons, un ar šito volgo varēsi sūkāt līko, kost pirkstos un katrai detaļai dzīties pakaļ uz rīgu", bet gan "šī mašīna sastāv no četriem riteņiem, stūres, trīs pedāļiem, kloķa, interesantas emblēmas uz restes un divitūkstošā izlaiduma gada".

Trīspadsmitajā gadā pabraukājot pa klaipēdas apkārtnes šrotiem vēl iekrita acīs fakts ka meklējot priekš B4 audī detaļas, no apbraukātā pusduča šrotu tikai vienā kaut kas bija - pārējos teica "pārāk veca mašīna" un jaunākais bija B5f, tb mašīna, kam tolaik bija tikai 15 gadi.

msh 26.11.2016 21:48

Nezinu par sedana pakaļas stikla nožūšanu, jebkurā gadījumā no tiem gadiem, ko esmu nobraucis ar saviem B3 audī, man nav palikušas tādas atmiņas, kā tas, ko es izbaudu slapjā laikā ar savu golfu - kuram slapjā laikā braucot pa šoseju aizmugures loga VIENKĀRŠI NAV, ja vien neieslēdz lai logu tīrītājs regulāri viņu tur nemahā - pārējā laikā dubļu un ūdens maisījums, proporcija atkarīga no ceļa, pa kādu brauc, un kurš pēc notīrīšanas atgriežas pēc pāris kilometriem. Varbūt arī tāpēc jaunākās modes hečbeku dizaineri, skatīdamies uz pakaļas logu, nodomāja "nē, lol, nau werc", un normāla stikla vietā ielika mazu šaujamlūciņu - nav vienīgi skaidrs kāpēc nav atteikušies no logu tīrītājiem - mani, piemēram, ļoti interesē, ko redz kia cee'd vadītājs salona spogulī pēc tam, kad šis ir iedarbinājis aizmugurējo strupucīti - par loga tīrītāju to mazo figņu neklājas saukt - manam golfam vismaz pakaļas stikla tīrītājs notīra apmēram tādu laukumu, kā tam cee'd ir viss pakaļas stikls...

Hečbekam uz pakaļas plaukta nav nekādu problēmu turēt zvērus - pats es arī turu pārīti - nu vienīgi tajās retajās reizēs kad veselais saprāts liek atstāt mājās to plauktu, tad arī mājās paliek tie zvēri... Taustāmāks sedana pluss un hečbeka mīnuss ir nevarēšana izvietot normālus skaļruņus aizmugurē - sedanam nav problēma un palodzē parasti ir skaļruņi - mk2 ir tajos sānu plastmasos mikroskopiskas elipsītes, mk3 dizaineri saprata ka nav vērts un tās nolikvidēja, ieliekot lielākus apaļus skaļruņus aizmugures durvīs, un tā konfigurācija noteikti golfam ir saglabājusies līdz šodienai - to sūdaino variantu, kur kāds ir izgriezis plauktā caurumus un ielicis elipses esmu redzējis, nē, paldies.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti