Es trešdien sapratu kāpēc tu visu laiku piemini savu augumu par labu lielas kastes izvēlei - man sanāca izveikt liepājas braucienu ar golfu kam izņemts starteris, lasīt, mašīna vienu reizi tika iedarbināta uzvelkot, vienu noripinot no rampas un trīs uzstumjot - tev, acīmredzot, ir vai nu slikti lietošanas paradumi kas beidzas ar sausu aķi, vai trāpās nopisteņi kurus nedrīkst remontēt, un tāpēc bieži jāstumj - to es tagad tiešām atzīstu - mazā mašīnā tai ripojot 1,95 garam ir grūti ielekt...
Bet tevis nosauktais ir pieradums - pieradums pie bezjēdzīgi liela gaisa pārvadātāja. Tā pati fabija ir precīzi aprēķināta lai priekšā varētu ērti iekārtoties divi 1,95 gari cilvēki, un aizmugurē vēl diviem īsiem cilvēkiem kaut kāda vieta paliktu - tikmēr tāds XC90 ir paredzēts priekš repera ar sombrero galvā, iekāpj un tad sāk vicināties, un līkumos ripinās pa salonu apkārt, un par to jālej normāls papildus degvielas daudzums bākā - lai lieku gaisu pārvadātu. Ja mašīnai ir jābūt lielai, tad vismaz tā, lai no tā izmēra būtu jēga - VW LT ir augsti griesti, un tik augsti, ka tur var vadītājs piecelties kājās, izlīst starp priekšas ķebļiem un aiziet uz aizmuguri - XC90 tā var? ![]()
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam






















Nu bet tad nevalkā 20 cm biezu pufaiku un sombrero galvā, ja mazauto ir par mazu...
Pie stūres vispār ir jāsēž un jābrauc, nevis jādīdās. Un atkal tu citiem lipini klāt savus kompleksus... 