Kas tev tur augšā ir pazudis?! Man liekas ka audī arī ir, vismaz aftermarketa stikliem ir.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Kas tev tur augšā ir pazudis?! Man liekas ka audī arī ir, vismaz aftermarketa stikliem ir.
Tak kāda starpība, kura ražotāja?
Pirms pāris gadiem vajadzēja vecvecākiem nopirkt teliķi. Viņiem bija budžets un viņi zināja kādu izmēru viņi grib - es tikmēr skatījos lai būtu full HD un nebūtu vājdatora funkcija aka šmārts [lasīt, izmet naudu par vipendronu, kas pēc pāris trīs gadiem visdrīzak vairs nedarbosies] - ieejot rd electronics, viens modelis, kas visām šīm prasībām atbilst, atradās, filipsis, citi vai nu bija dārgāki, vai šmārts, vai tikai HD ready, vai divi vai trīs no šitiem kopā.
Un kāda jēga vispār ir no 4k? Vai tad vismaz ir pieejamas filmas tādā izšķirtspējā?
Kā jau teicu, esmu n reizes sēdējis vecos golfos arī aizmugurē, un es tomēr redzu, kur atrodas pasažieriem kājas - ja man aizmugurē sēdošais ir pārāk saspiests, tad to sajūtu ar savu muguru..
Šaubos ka manas kompānijas cilvēki iztiktu bez komentāriem, ja būtu ko komentēt, bez tam, pēc vairāk kā stundas neērtas sēdēšanas no mašīnas noteikti izkāptu redzami stīvi cilvēki. Bet vienīgie komentāri, ko esmu braucot saņēmis, ir vai nu bijuši par mīkstu mašīnu, vai par manu braukšanas stilu...
Jā, nu un kāds ir labums no tevis nosauktajiem minimikroautobusiem? Pats jau nosauci, cik tie ir mazi. Es esmu formāls biedrs organizācijā, kurai pieder trešā gada galaksis, veidojums, kas noteikti ir lielāks par zefīru. Tā miza ir aprīkota ar jumta grabažnieku, un parasti septītais ķeblis stāv birojā, lai nedaudz vietas arī mantām paliktu, jo viens pats jumta grabažnieks grabažnieka trūkumu kompensēt nespēj. Tajā pašā laikā es nevaru aizmirst skatu kā sievišķis manā vecumā pirms braukšanas no jūrmalas uz rīgu lūdza Dievu - pati par sevi jau tā ir laba nodarbe - jo viņai bija bail braukt, jo tomēr tā kaste ārēji ir jūtami lielāka par to pašu golfu - nezinu ar ko viņa parasti brauc - bet neviena cita tur uz vietas, kam būtu vadītāja apliecība, nebija. Četrdesmit centimetri vairāk nekā golfam - pilsētā tas ir DAHUJA. Man parkošanās diez ko nepadodas, bet nu jau esmu piešāvies liepājā čoma mājas priekšā ieparkoties starp diviem kokiem, starpā, kuru parasti neviens neizmanto, jo šaura.
Vārdu sakot, ja tev ir tik ļoti svarīgi tie daži centimetri vairāk aizmugurē sēdošajiem, jo regulāri mašīna pilna ar divmetrīgiem cilvēkiem - pērc passātu, vētru, un tamlīdzīgas mašīnas - ja grabažnieks par mazu, tad sedana vietā universāli - bet priekš kam kaut kādu brīnumu, kas nav īsti ne tas, ne tas, un ar ietilpību arī nevar lepoties? Bet ja šitie apstākļi neizpildās, tad tu tikai sev sarežģī dzīvi. Pa šoseju, protams, ir gandrīz pohuj ar ko braukt, bet dižajā pilsētā mazāka mašīna noteikti ir ar saviem plusiem.
Jā, man arī tavi spriedelējumi liekas smieklīgi, jo rodas iespaids ka neesi braucis ar mazāku mašīnu par to pašu A6 vai līdzvērtīgām mašīnām
Man, kopš man ir golfs, sanāk vidēji reizi ceturksnī aizbraukt uz kādu tālāku jauniešu nometni, pieredze braucot ar pilnu kompaktklases mašīnu pāris trīs simtus kilometru vienā virzienā liek nopietni domāt kā sastāv ar čuru daudzumu un spiedienu galvā subjektiem, kuri cilvēkiem, kam nav īpašas vajadzības [piemēram, aansim, kurš mēdz regulāri braukāt pa rietumeiropu, kas ir īpaša vajadzība] mēdz ieteikt bezjēdzīgi lielas mašīnas. Pēdējais brauciens bija uz jūrmalu. No liepājas bijām septiņi purni, ieskaitot pusotru mēnesi vecu sīko - tā kā bijām tikai septiņi, kas neattaisnoja braukšanu ar divām mašīnām, sīkā vecāki aizbrauca ar savu 125 kubu pļerdaku, tā nu man turpceļā bija trīs pasažieri, atpakaļceļā četri [viens liepājnieks bija jau tur]. Atpakaļceļā vispār bija skaisti - četri pasažieri, septiņu cilvēku mantas [nometnes garums bija nedēļas nogale], lielie bērnu rati un divi salauzti krēsli
- vienīgais iemesls kāpēc pakaļas logu nācās aizkraut, bija tie krēsli, bez tiem viss būtu salīdis grabažnieka līmenī. Ar sēdēšanu arī viss normāli, protams, pie iekāpšanas es noorganizēju pasažierus tā lai nebūtu tā, lai garākais sēdētu aiz manis, bet divi īsi sēdētu labajā pusē, izniekojot vietu. Kaut kā tā. Principā pats biju nedaudz pārsteigts par mašīnas ietilpību - es biju atstājis mājās grabažnieka plauktu - beigās jau izrādījās ka pareizi, bet tikai to krēslu dēļ, kuri uzradās negaidīti.
P.N. Ir savā laikā sanācis arī diezgan daudz otrajā un trešajā golfā pasēdēt aizmugurē - kamēr priekšā sēž cilvēks vidējā latvieša ragumā [1,75-1,85], tikmēr tur ar vietu ir ideāli. Bet tofiks vispār ir par mašīnām, kas maksā 4,5k, tātad piektais sestais - tajā vēl varētu būt kripatu vairāk vietas.
Nortel rakstīja: Kurš ļauj braukt pa koplietošanas ceļiem ar AIXAM 500-4? Šorīt viena ome ar šādu aperātu (v/n M-3L) reāli čakarēja satiksmi braucot ar 65 vietā, kur atļautais ir 90. Un nevis pa joslas vidu, bet gar labo malu, tādejādi provocējot bīstamas apdzīšanas.
Nē nu davaj, traktoriem un citai smagajai tehnikai arī aizliegsim braukt pa koplietošanas ceļiem - atšķirībā no šitentās kastītes, kas teorētiski līdz kādiem 90 spēj ieskrieties, tie ātrāk par saviem 60 nespēj, un aizņem visu joslu, un bieži vien vairāk...
Varbūt ārēji, bet ne jau iekšēji. Nezinu kā pirmais golfs attiecas pret otro - ceturtais iekšēji ir pāris centimetrus platāks, un, droši vien, pāris centimetrus garāks par otro - esošais gan jau ir vēl vienu divus centimetrus garāks un platāks nekā ceturtais, vārdu sakot, 30 gadu laikā pienākuši klāt daži centimetri.
Jā, šitas joks mani plakanajiem telefoniem uzjautrina - ka izturība ir nevis kosmiski dārgo eksemplāru ekstra, bet tieši otrādi - dārgais gals ir jēlas olas, aprīkotas ar super puper plīstošiem stikliem, bling bling nolūkos. Izturības ziņā laikam nekā labāka par plastmasu nebūs - bet tā ir tikai lētučiem.
Eu nu šitas jau sāk palikt par jautri - ar kuru vietni cenšamies konkurēt, boot, notepad? ![]()
Tas ir kaut kāds jaunums? Tā tak ir ar visām "gribu sēdēt augstu, ar pončo galvā, un augstu klīrensu" tipa kastēm, jo ja tām nāktu tādi dubļu aizsargi kā fūrēm, tad tas tak būtu pārāk praktiski un pieklājīgi.
Vispār jau sūds par dubļiem - nepatīkamāk ir kad kopā ar dubļiem lido akmentiņi.
A kāpēc tu tā domā? Turbodīzelis pazeminātos apgriezienos = atmosfērisks dīzelis - domā ka smago merivu 1.3 atmosfērisks ķīselis spētu kustināt? ![]()
opelis rakstīja:
kasinsh79 rakstīja: Apāvu savu zvēru karali ('C) ar tādām riepām:
GOODYEAR ULTRA GRIP ICE 2
Pirmais iespaids - nereāli komfortabls brauciens, pat nejūtu, ka ziemenes. Bet gumijas sastāvs drīzāk mīksts nekā ciets, laikam līdz pavasarim būs man braukt prātīgāk (saudzīgāk riepām) ![]()
Es šogad arī pavilkos uz Good Year. Nopirku savam V70 Good Year ultra grip performance gen 1, uzlicis vēl neesmu. Pirms daudziem gadiem nopirku Audi-100 Quattro no Šveices un tam virsū bija labas Good Year skujiņas. Tik pie ceļa pielīmēts auto jebkuros laika apstākļos man līdz un pēc tam nav bijis.
Kamēr runa ir tikai par paātrinājumu, kvatra arī ar vasarenēm paātrināsies kā pa sausu asfaltu. Vot ar bremzēšanu būs sūdīgāk...
Ar to "eko" varētu būt ļoti vienkārši. Manā dzimtajā novadā pirms kāda laika ar kaut kāda projekta starpniecību uzstādīja, ja nemaldos, piecām autobusa pieturām apgaismojumu - saules baterija, propelleris un zemē ierakts aķis, darbina diožu lampu. Kāpēc tā jājās, tā vietā lai vienkārši uzliktu kādu tīklam pieslēgtu lampu? Tāpēc ka mums ir valsts uzņēmums, kurš par pieslēgšanu prasa elpu aizraujošus ciparus - visām tām pieturām turpat netālu ir elektrība, bet šitentās figņas uzstādīt vienalga bija lētāk nekā atvilkt vadu un uzlikt skaitītāju.
Paga, tu, runājot par minimikroautobusiem, nerunāji par to, ka tie ir lielāki? Reku tu salīdzini zefīru - golfa klases mašīnu, kas ir nedaudz pagarināta un paaugstināta [lai tur varētu iesēdināt septiņus mietu norijušus cilvēkus], ar A6 avantu - vismaz vienu izmēru lielāku mašīnu, kura ir garāka, jo, atšķirībā no zefīra, var tikt nokomplektēta ar savam izmēram adekvātiem motoriem, kuri ir novietoti garenvirzienā. Ak jā, nezinu kā esošās un iepriekšējās paaudzes A6, bet C4 un C5 avanti varēja arī komplektēties ar diviem ķebļiem grabažniekā.
Es pēc tava teksta padomāju ka tu runā par reāli lielāku mašīnu, nevis tikai placebo efekta dēļ lielāku mašīnu. Nav bijusi darīšana ar zefīru, tikai ar šarānu - pieņemu ka šarāns varētu būt kripatu lielāks, jo pirmā paaudze ir uz savas platformas, kamēr otrā uz passāta platformas, kamēr zefīrs ir uz astmas platformas - vai viņš ir lielāks par golfu? Kripatu lielāks ir. Vai viņš ir jūtami lietderīgāks par golfa klases mašīnu? Diez vai. Grabažniekā esošā trešā rinda tāpat ir domāta maziem cilvēkiem [ir man tur gadījies sēdēt ar savu metru deviņdesmit pieci, ar kājām aizkabinātām aiz ausīm], un tās esamība tur uzreiz amputē bagāžnieka funkcionalitāti, vārdu sakot, tā pat nav septiņvietīga mašīna, ja vien nav nokomplektēta ar jumta grabažnieku vai piekabi aizmugurē. Aizmugurē sēdošajiem ir nedaudz vairāk vietas, bet to pašu efektu var iegūt, nopērkot passātu [kas uz uzpūstas golfa platformas vien atrodas].
Es domāju ka tu te vismaz džeri iesaki... ![]()
Pēc idejas būtu jābūt otrādi - minimikroautobuss varētu būt par otro vai trešo mašīnu, jo neba četru cilvēku ģimenes ikdienas vajadzībām golfa klases mašīna būs par mazu. Tad jau tikpat labi varētu pirkt VW Westfalia par pirmo mašīnu, jo reizi gadā patīk padzīvot ārpus mājas, un visu gadu braukāt apkārt ar viesistabu un virtuvi...
Protams, ja ģimene ir pieci purni, katrs uz 150 kilo, tad jā, golfa klases mašīna būs par mazu, bet savādāk, nevajag pārspīlēt ar savu "saspiešanos". Un ja arī tiešām četru vai piecu cilvēku ģimene ir tāda, ka vismaz trīs regulārie braucēji ir divmetrīgi, tur vienalga minimikroautobuss ir tik vajadzīgs kā zaķim stopsingāls - tam ir domātas tādas mašīnas kā audi A6, un citas tās klases mašīnas - gan grabažnieks liels, gan aizmugurējajiem vietas daudz, un atšķirībā no minimikroautobusa, braukšanu ar tādu varēs arī izbaudīt.
Par minimikroautobusu jāsāk domāt ja ģimenē ir vairāk cilvēku, nekā salien divās rindās, un arī tad ir mazākas mašīnas. Manas draudzes mācītājs brauc ar dacia logan universāli, septiņvietīgo, jo viņam ir sieva, četri bērni, vecumā no pieciem līdz kaut kādiem, hvz, 12 gadiem, un mutere. Tā kā tur nevienam ratus vairs nevajag, pieņemu ka ietilpība garākos braucienos pietiek. Vispār prikola pēc būs jāpaprasa viņam atsauksme par tās mizas ērtumu.
A no kā tam nemotoriņam būtu jābeidzas? Gāze pēc idejas ir labāka degviela par benzīnu, vienīgi parasti uzstādījums ir līks, bet fanam vismaz tas līkums izpaužas vienīgi gāzes plusu negūšanā, cenu izņemot.
Šitam es piekrītu - bet nu ir mašīnas, ar kurām brauc, un kuras atbilst euro 5 standartam. Loģiski būtu piegādātāju izdrāzt ar labu sodiņu, un pieprasīt modifikācijas lai atbilst euro 6.
A ko? Loģisks ieteikums. Rati noteikti tai fabijai grabažniekā lien ![]()
Kvalitāti parāda tas ka vācijā mainīja tikai sprauslas, nevis taisīja kapitālo remontu - pēdējās desmitgades audī, laicīgi nepamanot ka commonreila sprauslām ir iestājies čau, var bik izkust virzuļi...
Esi dzirdējis tādus terminus kā "dīleris" un/vai "ražotāja pārstāvis"? Ja tu aizbrauc ar gadu vecu mašīnu pie dīlera, un paprasi lai ieliek, teiksim, kādu aprīkojuma punktu - kā ražotājs var atteikt garantiju, ja to ir darījuši bāleliņi - ražotāja pārstāvji? Man uzreiz nāk prātā Alpina - BMW, kuru vācu bāleliņi ir tik daudz izmainījuši, ka tur virsū ir pavisam cits vārds, nevis BMW - a ko dara bembijs, kad iestājas garantijas gadījums - triec prom, jo tas nav BMW? Nē, izveic garantijas remontu.
Bet par manipulācijām - saregulēt motoru, kuru tirgo lietošanai uz ceļa nav tik vienkārši kā sportam paredzētu benzīnnieku, kur tikai speciālists apsēžas mašīnā un pēc stundas vai mazāk gatavs
Tur ir visādas jāšanās ar kalibrācijām, sertifikācijas, un vēl visādas figņas, un tas viss aizņem laiku...
Tas jau parāda lietošanas stilu, ja ceļojuma laikā jāmaina sprauslas...
Droši nē - pēc 500 metriem nākamais luksis un viss sākas no jauna... ![]()
Ja tevi interesē kaut kādi sausi cipari, tad tu neesi lietotājs
Kāda ir starpība starp VNT turbīnu un parasto? Elastība. Es, cilvēks kas iemācījies braukt un turpina braukt ar atmosfēriskiem benzīnniekiem, nekad nesapratīšu tos mazohistus, kas no brīvas gribas izvēlas turbodīzeļus ar nemaināmas ģeometrijas turbīnām - sevišķi vēl šajā situācijā, kur līdz brīdim, kad pienāk pūtiens, palielāku un pasmagāku mašīnu jākustina 1.5 tirkšķītim - un tad laimīgais dustera braucējs var visu laiku vaktēt lai apgriezieni nenokrīt pa zemu, un ja nokrīt, raut zemākā robā... Es aptuveni varu iedomāties cik tāds dusteris ir briesmīgs - pirms dažiem mēnešiem bik sanāca pabraukāties pa liepāju ar nultā gada VW LT35, garo augsto B kategorijas pasažieri, ar 2.5 TDI - 110 zs/260 nm, un tā kaste sver, neatceros, 2 vai 2,5 tonnas - zato tur pūtiens sākas pie 1,7 vai 1,8 tūkstošiem [dusterim pie 2k] - ātri vien palika skaidrs, kāpēc tur ir tik ļoti ergonomisks ātrumkloķis - kad tu otrajā sagaidi pūtienu, tālāk tu izmisīgi cīnies lai motoru noturētu 2-3k diapazonā, un braukājot pa liepāju, to kloķi varēja uz brīdi atlaist vienīgi braucot pa kādu maģistrālo ielu
Tāds pats motors, tikai jaudīgāks un iekš C4 A6, diezgan kaitina, jo tur ir tikai divi varianti - var vai nu gāzt, vai sēņot, bet vidus pozīcijas nav...
Četru katlu ķīselis ar maināmas ģeometrijas turbīnu arī nav nekāda debessmanna, bet vismaz jēdzīgāk ir.
Kā tas ir - "nesanāk"? Rietumos mēdz pārbūvēt motorus, lai tie atbilstu atgāzu normām, kādās tie nekad no rūpnīcas nav ierakstījušies, bet te motoriem, kam noteikti ir euro 6 versija, nesanāk?
Varam pavilkt paralēles ar man pazīstamākiem aparātiem. 90 zirgspēku 1.9 TDI adekvāts liekas iekš mk3 golfa - neliela hečbeka ar 1,1 tonnu pašmasu - citās bundžās, kur audī vai fofāgens to motoru lika, nē, smagākas - paātrinās viņš normāli, lai arī, kā jau dīzelis, piedevām ar parastu turbīnu, ir neatsaucīgs, gribētos teikt - kā gumijas motors - un zem atmosfēras spiediena viņam pietiek spēka lai varētu mierīgi dudināt zemos apgriezienos - man pa manu dzimto miestu ar tādu stumdoties bija sev jāatgādina ka tad, ja gumijas pedāli iemīs grīdā un pagaidīs, viņš sāks iet labāk. Ar ko dusteris atšķiras no tā trešā golfa? Lielāks, smagāks, un tas nemotoriņš ir mazāks, lasīt - kamēr nav sagaidīs pūtiens, viņš ir vājāks, bet savādāk +/- tas pats - es biju šokā palasot wiki par vagīnas 1.5 nemotoriņiem - to ka eiropas ražotājs mūsdienās vēl ražo dīzeļus ar nemainīgas ģeometrijas turbīnām - ja gribas vagīnas 1.5 ķīselīti ar maināmas ģeometrijas turbīnu, jāņem niknākais no attiecīgās paaudzes eksemplāriem, savādāk vajadzēs ar gumijas pedāli grīdā gaidīt līdz kamēr nāks pūtiens pie 2k...
Degvielas uzpildei pietiek ar 90 sekundēm priekš 800 kilometriem, kad to sasniegs elektrouzlāde? (+ VIDEO)
26
Rīt TV un interneta tiešraidē paziņos Latvijas Gada auto 2026 uzvarētājus, atklāti finālistu auto nominācijās (+ VIDEO)
9
Jā, es savulaik, sešus gadus atpakaļ, pēc šitādas loģikas atļāvos nopirkt lietotu 2002. gada izlaiduma 17" LG Flatron moni - šobrīd šitento rakstot, tajā skatos - vienīgi augšējajā malā viena krāsa bik sagurusi, no nemainīgas bildes ieņem tādu ēnu, kas pazūd pēc izslēgšanas.