iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
msh 27.10.2016 0:51

Es prasīju tieši fanam Par buferi saki paldies ražotājiem ka modē ir nevis noapaļoti buferi, kā agrāk, bet gan zemi - bet nu ja brauc ar tādu mašīnu, pie tā var piedomāt.

msh 27.10.2016 0:20

A kāds te sakars ar egles rūpnīcā esošajiem francūžiem? Nevajag ne francūžus, ne egles rūpnīcu - tikai egles dīleri, kurš uzstādīs attiecīgos grabuļus, lai motors kļūtu EURO 6 normām atbilstošs.

Gābešņiks lapu iepriekš interesējās kā var samazināt izmešus - paņemsim tādu vecāku piemēru - leģendāro audī 2.5 10v TDI - pirmo reizi no konveijera noripojušā mašīnā tas motors ieklabējās iekš C3 A100, tālajā 1990. gadā - pēdējoreiz kaut kur ap piekto gadu, vai nu iekš mk2 LT, vai T5, nezinu - es domāju ka to 15 gadu laikā nomainījās divas vai trīs eiro normas - cigārā tam motoram bija ļoti primitīva vadība, nekā lieka - C4 A100 jau parādījās EGR un katalizators - gan sotakā laikam tā vēl bija opcija, ar vienu [vācijas tirgum] retu motoru, un attiecīgi gaisa masas mērītājs, ap 1994. gadu tie nāca visiem - 1994. gadā nāca bik modernāka vadība, vai tā ko ietekmēja atgāzēm, nezinu - ap gadsimtu miju, kad to bīdeli vairs izmantoja tikai fofāgena busi, nāca modernāka vadība, vecie kompji bija 8 bitu, šie 16, līdz ar to precīzāk spēj sarēķināt degvielas padevi, un VNT opcija, varbūt vēl kaut kas, nezinu, bet pats motora klucis noteikti palika +/- nemainīgs visus ~15 gadus.

Ir jau arī modernāks piemērs - reku tas pats bēdīgi slavenais fofāgena 2.0 TDI, ar kuru šie krāpās, lai nebūtu jāliek adblue - izlaida to motoru 2005. gadā, kas tolaik bija, EURO 4 laikam?

msh 26.10.2016 23:30

VWfans rakstīja: Nissan X-Trail priekšrocība ir lielais klīrenss un pavisam mērenā dīzeļdegvielas apetīte. Pēc vācu interneta lapas www.spritmonitor.de datiem, Nissan X-Trail ar dīzeļmotoru vidējais degvielas patēriņš ir 7,9 litri uz 100 km. Turpretī Volvo-XC90 tērē 9,7 litrus uz 100 km. Ja gadā nobrauc 20 tūkst.km, tad starpība degvielas izmaksās ir 360 eiro...

Ko lai saka - traki - par baudu jāmaksā 360 eiras gadā...

Mani mūžīgi uzjautrina šitentā filosofēšana par klīrensu - jautājums, fan, tev, tieši tev - kuru tu ikdienā saskati nepieciešamību pēc 5 vai cik tur ceņus augstāka klīrensa - kam fabija nespēj pārrāpties pāri vai pret ko regulāri atsit apakšu?

msh 25.10.2016 19:27

Davai, fan, neprovocē Abas tās mašīnas ir pseidodžipi, bet xtrails ir bik lielāka kaste, uzmesta uz golfa klases mašīnas, kamēr XC90 ir bik lielāka kaste, uzmesta uz A6/E klase/500 sērija/whatever klases mašīnas. Tur ir tāda "neliela" atšķirība. Gribi nissanu, pērc almeru, priekš kam pārvadāt lieku gaisa daudzumu?

msh 25.10.2016 19:19

Tevis nosauktajā situācijā aizbrauc uz šrotu un ieķer komplektiņu lai ieliktu mešalku - kārba, pedāļu kaste, kulise, vēl šis tas - šrotā diez vai vairāk par kādiem 5 simtiem sanāktu atstāt, tik vien ka jautrība nomainīt... Bet šitentajam bembijam gan jau ir parasts tomāts.

msh 25.10.2016 0:02

Sūds par rīgas autoskolām - kur tos laukumus izraus citur. Pieņemot ka liepājas CSDD laukums neskaitīsies, noteikti varēs kādas personas vārīties uz jauna laukuma uzbūvi un iznomāšanu.

msh 24.10.2016 23:55

Dārgāks par tavu fabiju noteikti ir, bet ne milzīgi daudz. Nav pat dzirdēts ka tiem bembija ķīseļiem būtu tādas bērnu slimības kā audī 2.5 V6 TDI - bet brauc ar viņiem cilvēki, vienīgi vajag nedaudz prātu pie pirkšanas un uzturēšanas. Te jau pat nav runa par uzturēšanu, bet par nezinātāja ieberzienu uz defektu. Izteikšu minējumu ka bez servisa iesaistīšanas par kādu štuku izdotos to bembiju sataisīt, ja tur ir tikai uzvārtīts motors un nosprādzis tomāts.

msh 24.10.2016 23:51

Tepat blakus vienā tofikā cilvēki spriež ka mašīnas izvēle - tās ir emocijas - a te tu cilvēku nosauc par lohu par to, ka izvēlējās kaut ko, kas nav pilnīgi garlaicīga kaste. Principā jau diezgan piezemēta izvēle - troika un ķīselis, vienīgais ko var pārmest - tehniskās zināšanas vidējā iauto lietotāja līmenī un/vai nespēju piesaistīt kādu zinošāku pirkšanā.

msh 24.10.2016 23:36

Nepatīk mk2, ieliec tā vietā +/- jebkuru mašīnu ar mafērsona statnēm, normālu detaļu pieejamību un bez visādiem dzīvi sarežģījošiem vipendroniem.

msh 24.10.2016 18:04

Es, tev, nomik, varētu daļēji piekrist, bet es pasmīnēju par to tekstu "Ja nevar reizi gadā samaksāt nodokli, tad visdrīzāk arī naudas pienācīgam remontam nav" - es, piemēram, savam golfam par 100 eirām varētu budžeta variantā visu priekšas piekari pārvākt...

msh 24.10.2016 17:59

Tiktāl viss būtu pareizi, bet tālāk paceļas jautājums - a kam ir jāpatīk? Kuriem tieši mašīnas aspektiem? Reku man, piemēram, patīk ka manai mašīnai riteņa gultnis maksā 10-20 eiras - nevis kā, piemēram, bagātajiem pēdējās desmitgades opeļu īpašniekiem, kur tas pats prieks ir 100+, jo jāmaina visa rumba. Patīk ka ielikt 2x niknāku motoru izmaksā dažus simtus. Patīk ka arī citas detaļas maksā samērīgi, un pat iespējams ka atrodas liepājas veikala plauktā un nav jāpasūta no dižās pilsētas. Patīk ka mašīna ir ārēji maza, bet ietilpīga. Un tā varētu turpināt, un tālāk gan varētu kaut ko subjektīvāku likt klāt - bet jāsāk ar šitiem. Un nevis sākot ar subjektīviem iespaidiem, kas pakļauti placebo efektam - nu kā te viens, piemēram, filosofēja ka golfa klases pseidodžips esot plašāks, tātad patīk - gan neteica, par ko plašāks, ja par tās pašas platformas hečbeku, gan jau mērlente paradītu ka pāris centimetrus plašāks...

Un kad tu runā par patikšanu - cilvēkiem prasības ir dažādas, līdz ar to var patikt kaut kas tāds, kas tev nepatīk. Reku, piemēram, mums te gābešņiks ir vai nu īss, vai ar muguras problēmām, un tāpēc viņam vajag kaut kādu īpašu ķebļa regulāciju un pat regulējamu stūri - es, tikmēr, to ka mana golfa dzimtajam vadītāja ķeblim nebija augstuma regulācija, atklāju vismaz mēnesi pēc tam, kad biju sācis ar to mašīnu braukt, braucot aizdomājoties ka fans merivai pie aprīkojuma visur pieminēja vadītāja ķebļa augstuma regulēšanu, un apčamdot ķebli, nokonstatēju faktu, ka nekur nav kloķis, ar kuru regulēt augstumu... Un nekādas problēmas, viss labi un ērti. Līdz ar to ja man būtu jāizvēlas kaut kāda mašīna, es pat nemaz neskatītos, stūre regulējas vai nē - nu vadītāja ķebļa augstuma regulāciju gan pierasts pieņemt par normu, vismaz audī tā bija...

msh 23.10.2016 23:54

Tur vajag naudu, un vēlmi, un samedīt pāris retas detaļas. Man ir problēmas atrast vēlmi ielikt plauktā stāvošas detaļas mašīnā, kas tiek lietota, bet tu gribi lai es ķertos klāt mašīnai, kuru es nelietoju...

Šobrīd es pamatā nodarbojos ar perspektīvāku transportlīdzekli

msh 23.10.2016 22:07

Ir jau vēl arī pretēja dabas parādība. Manam golfam, piemēram, ir vājas bremzes - bet apskati ar tām iziet var...

msh 23.10.2016 22:01

Man patīk tie cilvēki, kas filosofē par to, ka dusteris esot "lauku auto". Realitāte ir mazliet savādaka - parasti lauku auto ir kāds mk3 golfs vai B3/B4 passāc, bet ja zemniekam ir labāka rocība, tad drīzāk kāds japāņu džips [džips, nevis pseidodžips] vai pikaps. Dustera niša ir firmas mašīna vai fanam līdzīgs privātais īpašnieks.

Lai vai kā, dacijai, vismaz pirmās paaudzes logana izpildījumā, ir viens patīkams pluss - tā miza ir taisīta ar domu par īpašnieku, kura rocība ir atbilstoša vidējajam latvietim - visa tā miza ir mana golfa sarežģītības līmenī, vai vienkāršāka, kā kura sistēma. Tik vien ka tur ir labi saekonomēts.

msh 23.10.2016 21:46

Kruīzam, fan, ir viena problēma - tam ir jābūt savienotam ar adekvātu motoru. Manam audī ar to aizvēsturisko hellas pneimatisko kruīzu spidometra bultiņa stāvēja pret vajadzīgo iedaļu kā pielīmēta, kaut vai braucot no dižās pilsētas uz cēsīm un tur kaut kur siguldas apkārtnē braukājot augšā lejā kalnos. Tikmēr tavējais trīscilindru purkšķītis, visdrīzāk, piektajā nespētu mašīnu ne uzvilkt augšā, nesamazinot ātrumu, ne ripojot lejā, nobremzēt, tāpēc arī ir pamats kāpēc tev labāk patīk bez - jo tāpat ir jāspaida pedāļi un jāpārslēdzas...

Principā tas ir tikai mans slinkums, kāpēc golfs vēl nav aprīkots ar kruīzu... Bet kaut kad beidzot būs jāsaņemas.

msh 23.10.2016 10:37

Interesanti. Kā man esot brīvdomātājam, būtu bijis iespējams būt ideālam komunistam un paklausīgam funkcionāram? Es baidos ka tas būtu bijis pret maniem uzskatiem. Šajā forumā tu potenciālos paklausīgos funkcionārus vari meklēt starp tiem, kas luncina astīti par katru jauno mizu, ko kāds ražotājs izlaiž, neatkarīgi no tā, cik tā ir praktiska, uzticama vai skaista.

msh 23.10.2016 10:02

Redzi, dārgais draugs, šīs tēmas ietvaros tava problēma ir tā, ka tu brauc ar tik jaunām mašīnām, kuras nav jāuztur - ja kāds puņķains mezgls motorā izjūk un jāejakulē uz servisu, neskaitās - līdz ar to tu, acīmredzot, dzīvo utopijā ka TA kontrolējot tehnisko stāvokli. Man laikam būs jāatkārtojas, ko aansis/sēne mēdz malt - tā tas nenotiek. Tas ir naudas slaukšanas aparāts, nekas vairāk - nu tad kāpēc nepaslaukt tos, kam tās naudas ir 2-5-10x vairāk?

Pēdējoreiz apskates punktā biju ar muteres golfmašīnu - biju salāpījis vienu slieksni [bet no otra rūsa lien laukā, nesanāca laika pieķerties tai pusei] un "pa ceļam" vēl bija sanācis raut nost un noēvelēt galvu, jo braucot uz apskati, uzvārijās motors - kur maiņas procesā nejauši sanāca, pagriežot ar starteri pliku bloka apakšu, izpumpēt kādu puslitru eļļas motora priekšā stūres pastiprinātāja sūkņa rajonā - saliku motoru, biju ļoti steidzīgs, nebija laika ne tur ko slaucīt, nekā - aizbraucu uz apskati, priekšas piekarē kaut kas grab - uz pacēlāja izkratīja, un pateica "ar ritošo viss ir kārtībā" [man tajā brīdī gribējās rēkt] - bet iedeva divnieku par "pastiprinātu eļļas noplūdi" , jo kratot uz grīdas nopilēja desmit piles no stūres pastiprinātāja sūkņa - pateicu kas un kā, bet tas rūķītis tik turpināja vāvuļot ka vajagot paskatīties.

Vēl pirms tam tajā dienā biju ar čoma 25 gadus veco zvēru karali, nelaimes čupu - biju pārsteigts ka iedeva tikai piecus divniekus, no tiem vienu par to, ka oriģinālā drošības jostu konfigurācija vairs neder - no rūpnīcas nebija vidējā josta aizmugurē - un mutisku brīdinājumu par to lai uz nākamo apskati gatavojas mainīt priekšējos bremžu diskus.

Vārdu sakot, kamēr naudiņa ripo, viss ir kārtībā. Vot sliktāk varētu sanākt, ja kāds ar 25 gadus vecu mašīnu censtos dabūt apskati uz pirmo - beigās izdomās un ieliks divnieku ne par ķeksi - nu, teiksim, nepatiks pilnīgā kārtībā esoši lukturi... Nē nu ir jau kas dabū, bet pietiekami lasīts un dzirdēts par iešķiebtiem divniekiem ne par ko.

Varētu vēl pacelt pārbūvju tēmu, tas vispār ir interesants jautājums...

msh 23.10.2016 1:42

A varbūt otrādi? Tiem, kas var atļauties braukt ar mašīnām līdz 10 gadiem, ir vairāk naudas - līdz ar to vajadzētu nevis reizi pa tik un tik gadiem to pumpēt ārā, bet divas reizes gadā, un nevis 20 eiras, bet kādu sulīgāku summiņu...

Tev nepietiek ar to marazmu ka D1 kategorijas transportam jāiet divas apskates gadā, neatkarīgi no tā, ko ar to busu dara?

msh 22.10.2016 10:50

aigi rakstīja: Gaimes lieta. Man personiski nekas nešķiet galaicīgāks kā 90 gadu auto būve. Visi Golfi ,80, 100 u.c. ir absolīti dizainiski neinteresanti. Volvo ieviestās verikālas aizmugurējās gaismas bija apvērsums industrijā...

Bet 3008tais ir atsķirīgs, te daudzas lietas ir pirmo reizi kompaktajā klasē un drosmīgi risinajumi. Tāpēc tas ir tik interesants.

Neviens jau nesalīdzina ar 20-30 gadus vecām mašīnām. Bet nu tām mašīnām interesantums slēpjas citur - tās lielākoties jau no rūpnīcas varēja nokomplektēt tā, lai būtu interesanti braukt - te tādas opcijas nav, atliek tikai ērmīgu izskatu taisīt. Vēsture jau rāda, kam ir vajadzīgi šādi "drosmīgie" risinājumi - varbūt pirmajam pircējam, kurš ir hipsteriski noskaņots - tālāk nevienam - sešdesmito un septiņdesmito gadu egles pozitīvi piemin par piekari, bet diez vai kāds piemin to, ka tur salons bija pilnīgi čau, vēl trakāk nekā te.

msh 22.10.2016 10:37

kasinsh79 rakstīja: Kā mani fascinē tādi kā Msh

Goda vārds, bez komentāriem!

Mani atkal fascinē tāda tipa cilvēki kā gābešņiks - kā nepatīk kāds mans komentārs, tā cenšas to neitralizēt, izvadot starp vaigiem smaku, kas satur mk2 un B3. Nezinu kas ir jālieto lai iedomātos ka kāds salīdzina dažāda laika un dizaina mašīnas - bet nu tas noteikti ir kaut kas stiprs un varbūt pat špricējams Sēžot iauto, vienkāršāk ir salīdzināt ar to, kas redzams citos tofikos un reklāmrakstos. Izejot cauri šobrīd aktīvajiem izmēģinājumu tofikiem un pirmajai lapai, nu, izdodas ieraudzīt dažas mašīnas, kas izskata pretīgumā ir tuvu šitentajam brīnumam, bet ne pārāk - nu labi, tas keksuss, kuru reklamē augšā, varētu pat būt līdzvērtīgs - pārējās ir samērā pieņemamas un tad, kad pēc 5 gadiem modē atkal būs iestumtas apaļās formas un to kantes nolīdzinās, būs pat tīri pieņemami

msh 21.10.2016 22:50

Kaut kā ļoti izklausās pēc figņas, kas domāta lai dārgās valstīs ieseksotu dažas eiras, tas par pamatfunkciju, abas pārējās ir vienkārši bling bling nolūkiem, lai vientiesīgajiem pircējiem apgalvotu to, ko tu pēdējajā teikumā.

Mikroplaisas aktuālas būs mizām, kuras sākušas sadalīties, un es nezinu kuram, kad un kā, sanāk atrauties tik mazus caurumus mašīnas riepās [man uz 4-6 bāriem piepūstās velosipēda riepās tik mazi priekšmeti mēdz durties] - man parasti mašīnas riepās duras skrūves....

msh 21.10.2016 22:41

Damn rakstīja: Tātad tas ir vecs auto iepakots jaunos bleķos

Varētu padomāt ka 95% jauno modeļu neatbilst šim aprakstam...

msh 21.10.2016 12:24

Jā, un kā gliemezis traucē sagāzēt?

msh 21.10.2016 12:22

Ekonomisks tas nav tad, ja ir divi neadekvāta lieluma nemotoriņi, bet vienam no tiem ir gliemezis, tādējādi mākslīgi to novedot līdz adekvātumam, bet otru nemitīgi jāpedālē, nu kā, piemēram, fana fabijas 1.2. Cita lieta vai tam fuckusam tas 1.6 ir adekvāts...

msh 21.10.2016 0:54

Šitentajā rakstā ir viens liels caurums - šitas ir par autoskolām. Bet kas tad, ja mācību atļauju izmanto bez autoskolas - tas būs aizliegts?

Šitentā ideja skaidrs no kā nāk - kādam tas būs bizītis, un atbalsta to subjekti, kam rīga ir pārāk dziļi galvās iesēdusies. Kāpēc es tā uzskatu? Jo es redzu kur braukšanas prasmes apgūst pilnīgi nejēgas, kas iet liepājas autoskolās - nevis kaut kādās ielās, bet uz klaipēdas šosejas. Ja braucot pa šoseju starp nīcu un liepāju, gadās ieraudzīt mācībnieku tālāk kā pāris kilometrus no liepājas robežas, tad ir skaidrs - tur ir cilvēks, kurš pirmo vai otro reizi vada mašīnu un apgūst mašīnu. Pats ejot autoskolā, esmu tādā mašīnā sēdējis, kā pasažieris - dienā kad pirms braukšanas stundas biju savācis paziņas lielu un smagu kompi no remonta, pēc manas braukšanas stundas manam instruktoram bija viens jauns kursants - es paprasīju lai mani aizved uz kādu liepājas dienvidu gala pieturu, lai man lētāka autobusa biļete, bet instruktors, redzēdams instruējamā braukšanas prasmes, tuvojoties tam galam, man pateica "aizvedīsim tevi mājās" [uz nīcu], bet apmācāmajam uz šosejas pavēlēja ātrāk par 70 nebraukt - beigās pieveda pie mājas durvīm

Bez tam, interesanti, diez kāds vēl ir loģisks pamatojums šim te izgudrojumam, zinot to ka instruktors ir tas, kurš to mašīnu kontrolē.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti