A kāds te sakars ar egles rūpnīcā esošajiem francūžiem? Nevajag ne francūžus, ne egles rūpnīcu - tikai egles dīleri, kurš uzstādīs attiecīgos grabuļus, lai motors kļūtu EURO 6 normām atbilstošs.
Gābešņiks lapu iepriekš interesējās kā var samazināt izmešus - paņemsim tādu vecāku piemēru - leģendāro audī 2.5 10v TDI - pirmo reizi no konveijera noripojušā mašīnā tas motors ieklabējās iekš C3 A100, tālajā 1990. gadā - pēdējoreiz kaut kur ap piekto gadu, vai nu iekš mk2 LT, vai T5, nezinu - es domāju ka to 15 gadu laikā nomainījās divas vai trīs eiro normas - cigārā tam motoram bija ļoti primitīva vadība, nekā lieka - C4 A100 jau parādījās EGR un katalizators - gan sotakā laikam tā vēl bija opcija, ar vienu [vācijas tirgum] retu motoru, un attiecīgi gaisa masas mērītājs, ap 1994. gadu tie nāca visiem - 1994. gadā nāca bik modernāka vadība, vai tā ko ietekmēja atgāzēm, nezinu - ap gadsimtu miju, kad to bīdeli vairs izmantoja tikai fofāgena busi, nāca modernāka vadība, vecie kompji bija 8 bitu, šie 16, līdz ar to precīzāk spēj sarēķināt degvielas padevi, un VNT opcija, varbūt vēl kaut kas, nezinu, bet pats motora klucis noteikti palika +/- nemainīgs visus ~15 gadus.
Ir jau arī modernāks piemērs - reku tas pats bēdīgi slavenais fofāgena 2.0 TDI, ar kuru šie krāpās, lai nebūtu jāliek adblue - izlaida to motoru 2005. gadā, kas tolaik bija, EURO 4 laikam?























Es prasīju tieši fanam
Par buferi saki paldies ražotājiem ka modē ir nevis noapaļoti buferi, kā agrāk, bet gan zemi - bet nu ja brauc ar tādu mašīnu, pie tā var piedomāt.