A kā tu zini ka viņš brauca pa dzīvokļu māju sētu uz tiem 50, un nevis pa ielu, kas iet garām sētām? Kaut kur jau sen atpakaļ šajā forumā bija iemests viģiks, kur timrots apskatīja šitento joku ar "dzīvojamā zona" lietošanu. Manā dzimtajā ciemā ir viena tieši tāda pati vieta - uz pārsimts metru garas ieliņas, kas iet gar manu sētu, uzlika "dzīvojamā zona" - tāpat kā vēl citas debīlas zīmes citās vietās - es, tāpat kā lielākā daļa braucēju, tām lieku mīksto - pārredzamība ir pietiekama, pašnāvnieciski sīkie arī no krūmiem ārā uz ielas nelec. Braukt uz 50-60 pa sētu - tas jau būtu cits stāsts..
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam






















Nu paga, a kas te ir skaists? Apskatoties kasiņa zvēru karaļa bildes, nosecināju ka franču autobūves īpatnība - dizaineri, kas darba pienākumus veic, saēdoties halucionogēnās sēnes, kā tas bija nulto gadu modeļiem, ir pārgājusi, un beidzot ir vizuāli normālas mašīnas - bet te jau laikam tie dizaineri ir sākuši kaut ko nopietnāku močīt... Ārpusē kantains kroplis, salons tikmēr atsit septiņdesmito gadu egles - egle vismaz septiņdesmitajos kopā ar īpatnēju dizainu piedāvāja arī īpatnējus dzelžus, tādus, kādi citiem nebija.
Pēdējo piecu gadu laikā autoindustrija palielinātā ātrumā iet sviestā, ne tikai [ne]motoru jomā, bet arī dēļ tā ka jācenšas pasniegt veci dzelži kā jauni, un jāveicina pirkšanu uz tā pamata, un tāpēc pasākuši taisīt "modi", kurai jāmainās - šobrīd industrija, sekojot dažām citām industrijām, uztaisījusi kantaino modi, bet pēc pieciem gadiem jauno, kantaino, mašīnu pircēji varēs kost pirkstos - viņu kantainās mašīnas būs izgājušas no modes un jau skaitīsies neglītas...