iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
msh 20.10.2016 18:26

Nu paga, a kas te ir skaists? Apskatoties kasiņa zvēru karaļa bildes, nosecināju ka franču autobūves īpatnība - dizaineri, kas darba pienākumus veic, saēdoties halucionogēnās sēnes, kā tas bija nulto gadu modeļiem, ir pārgājusi, un beidzot ir vizuāli normālas mašīnas - bet te jau laikam tie dizaineri ir sākuši kaut ko nopietnāku močīt... Ārpusē kantains kroplis, salons tikmēr atsit septiņdesmito gadu egles - egle vismaz septiņdesmitajos kopā ar īpatnēju dizainu piedāvāja arī īpatnējus dzelžus, tādus, kādi citiem nebija.

Pēdējo piecu gadu laikā autoindustrija palielinātā ātrumā iet sviestā, ne tikai [ne]motoru jomā, bet arī dēļ tā ka jācenšas pasniegt veci dzelži kā jauni, un jāveicina pirkšanu uz tā pamata, un tāpēc pasākuši taisīt "modi", kurai jāmainās - šobrīd industrija, sekojot dažām citām industrijām, uztaisījusi kantaino modi, bet pēc pieciem gadiem jauno, kantaino, mašīnu pircēji varēs kost pirkstos - viņu kantainās mašīnas būs izgājušas no modes un jau skaitīsies neglītas...

msh 20.10.2016 0:47

A kā tu zini ka viņš brauca pa dzīvokļu māju sētu uz tiem 50, un nevis pa ielu, kas iet garām sētām? Kaut kur jau sen atpakaļ šajā forumā bija iemests viģiks, kur timrots apskatīja šitento joku ar "dzīvojamā zona" lietošanu. Manā dzimtajā ciemā ir viena tieši tāda pati vieta - uz pārsimts metru garas ieliņas, kas iet gar manu sētu, uzlika "dzīvojamā zona" - tāpat kā vēl citas debīlas zīmes citās vietās - es, tāpat kā lielākā daļa braucēju, tām lieku mīksto - pārredzamība ir pietiekama, pašnāvnieciski sīkie arī no krūmiem ārā uz ielas nelec. Braukt uz 50-60 pa sētu - tas jau būtu cits stāsts..

msh 19.10.2016 22:27

Nu, ļoti smuki un loģiski, un neviens necenšas iebāzt tiguānu vienā maisā ar tuaregu.

Mani vienīgi mazliet uzjautrina klasifikācijas pēc garuma, kāsis - kompakts skaitās zem "vidējās klases", lai arī lietotājiem kompakts ir lielāks...

msh 19.10.2016 12:50

iAuto rakstīja: Par šo terminu daudz esam runājuši žūrijā. Ir viedoklis, kas ir kā Tavējais, bet ir arī viedoklis, ka vārds apvidus nav jāsaista ar kadreizējiem tiešām 4x4 automobiļiem.

Tagad, kad Tev palūdz nofotografēt, vai Tu iedomājies fotoaparātu vai telefonu

Ja pasaka - atsūti to un to vēstulē, tu taču iedomājies epastu?

Nu redz, tagad arī vārds apvidus auto latviešu valodā ir paplašinājies, kamēr SUV nav pārtulkots veiksmīgāk... krosovers?

Nav jau nekur definēts, ka tas ir lauku dubļu avidus, ir arī pilsētas apvidus, kurš šis termins iederās.

Tā jau grūti tos auto sadalīt pa klasēm

Taviem piemēriem ir viena atšķirība - vecais ir aizmirsts, jo to ir aizstājis kaut kas cits - bet X5, Q7, tuaregs, ML sērija utt, joprojām ripo no konveijeriem. Ja tiguāns, Q2 un tamlīdzīgi piepūstie golfi nu ir jāsauc par SUV, tad laiks X5 saukt par MegaSUV, GigaSUV, SuperSUV, vai kaut kā citādāk, kas uzsvērtu to, ka starp Q2 un Q7 ir "neliela" atšķirība, un tās NAV vienas klases mašīnas.

"SUV" ir saīsinājums, kamēr "krosovers" ir vienkārši kārtējais pretīgais, no angļu valodas parautais barbarisms.

Grūti sadalīt pa klasēm? Nezinu kā ir ar tiem pseidodžipiem - normālās mašīnas jau nu gan ir sadalītas - man pietiek iedomāties audī normālo mašīnu klāstu - katrs modelis + tā sportiskās modifikācijas ir katra savā klasē. Ar pseidodžipiem noteikti arī nav klasifikācijas problēmas, vienkārši reklāmisti cenšas uzsvērt lielumu, lietojot saīsinājumu "SUV", kamēr agrāk tām mazajām kastītēm lietoja saīsinājumu "CUV", jo kurš tad gribētu apbižot SUVu pircējus, velkot paralēles ar, teiksim, X5 un CR-V... Tas tāpat kā saīsinājumu "AWD" lieto priekšā un pakaļā, lai arī bieži vien drīzāk būtu jābūt "4WD"...

msh 19.10.2016 12:25

Ja pietiek ar piekto, kāpēc gan ne - kāda starpība no kādas firmas pistoles iztek tas pats šķidrums?

msh 18.10.2016 22:07

Nav ne jausmas, kā, bet es diezgan bieži redzu kādu, kam viens lukturis tēmē kaut kur. Manam golfam labais lukturis ir iešķībi, tik nezinu, uz augšu vai uz leju - vienam no diviem regulējamajiem stiprinājumiem, augšējajam, plastmasas detaļa izšķīdusi, pieļaujot lukturim dažu milimetru brīvkustību - kaut kā nav neviens, kurš beidzot uzliktu pāri ar skaistiem lukturiem, kuri jau pāris mēnešus detaļu noliktavas plauktā pūst...

Bet nu lielākoties, droši vien ir vai nu nevērība, vai nezināšana, vai vienkārši pohujisms - kā vienam paziņam, kas braukā ar mk3, kam vienam lukturim ir ieplīsis stikls un lukturis spēcīgi aizsvīdis - "pohuj apskate ir tad un tad".

msh 17.10.2016 17:53

Varbūt. Toties tā rada jaunu problēmu - to pašu, ko lielas kastes - tonētai mašīnai cauri neredz. Blīvā satiksmē diezgan kaitninoši tādam braukt no muguras.

msh 17.10.2016 12:47

Lukturus sakārto. Varbūt ir tāda īpaša braucēju suga, kas apzināti dara, kā tu saki, bet ja tādi brauktu manam golfam tumsā pretī, tad 230w halogēna spēks viņus pamudinātu tā nedarīt. Normālā situācija, pie kuras es esmu pieradis - pretī braucošais pārslēdzas kāda kilometra attālumā. Ja piesēžos pie kādas citas mašīnas stūres, kurai parasti ir sliktāki lukturi, vai vienkārši sliktāki tālie - tad atklājas ka pretī braucošie pārslēdzas jau stipri, un ne pārāk patīkami, tuvāk. Tā ka vaina visdrīzāk tomēr būs tavos lukturos.

msh 17.10.2016 12:43

Nu - tu droši vien no mums abiem esi spējīgāks izmērīt tādam CUVam lukturu augstumu no zemes - izmēri un salīdzini ar kādas golfa vai polo klases mašīnas spoguļu augstumu - nejustos pārsteigts ja tas cipars būtu līdzīgs. Pieskaiti vēl to ka tam X3 noteikti bija ksenons, tātad, protams, sūdainie līmeņotāji - un braukšana notika pa granti.

msh 16.10.2016 14:40

iAuto rakstīja: Šogad ļoti daudz SUVu jeb apvidus automobiļu!

Paskatoties tajā sarakstā, apvidus mašīna tur ir tikai viena - navara - un SUVa nav neviena paša - lielākoties golfa klases mašīnas un uz golfa klases mašīnām bāzēti CUVi, pāris bik lielākas klases mašīnas vai uz tām bāzēts parketnieks [edge], viens bobiks un viens busiņš.

msh 16.10.2016 14:33

Ko tirgotu? To pašu ko vairāk kā pusgadsimtu - dinamiskus sedanus un universāļus.

Un jā, par ko tur lepoties? Par to, ka lai pirktu golfa klases mašīnu, nopērk uz golfa klases mašīnas bāzētu kašteli, kurai reāli nav nekādu izturības vai ietilpības plusu, tik vien ka lielāks patēriņš un lielāka cena? Vēl saprastu ja tie 30% pirktu kaut kādus nopietnos džipus vai pikapus, apstākļu spiesti - vai, ja ražotāji piedāvātu bezceļiem pielāgotas parasto masīnu versijas, kuras pirktu - nu, kā, piemēram, Golf 2 Country, golfs, kurš uzlikts uz džipa cienīga rāmja un spējīgs bezceļos turēt līdzi džipiem [kur šitie pseidodžipi, par kuriem mums būtu jālepojas, izjuktu], vai oriģinālais Audi Allroad quattro, ielas mašīna, kuru var piecelt pēc vajadzības, ar īstu pilnpiedziņu un pat pazeminošajiem robiem. Bet reāli nevienam arī neko vairāk par mašīnu, braukšanai pa ceļu domātu, nevajag, tik krānu pastaipīt, un tāpēc arī ir šitā mānija.

P.N. "straujāk augošais segments" ir vienkārši manipulācija ar skaitļiem - pārdod jaunas mašīnas, un ražotāji izdomā kaut ko savādāku, lai iestāstītu pircējiem ka viņiem vajag jaunu mašīnu, līdz ar to izmaina kaut kādu parametru, un tas kļūst par "segmentu" - agrāk bija minimikroautobusi, pēc tam nāca SUVi, un tagad CUVi un mikroCUVi. Bet visiem tāpat ir četri riteņi, platforma, kas visbiežāk ir no golfa klases mašīnas, motors un stūre - pārējo visu diktē mode.

msh 16.10.2016 14:22

Nokomplektē sedanu vai universāli ar normāla augstuma riepām un mīkstākām pederēm un vienīgā starpība, kas būs sajūtama, būs sedana vai universāļa zemākais smaguma centrs.

msh 15.10.2016 16:15

Tu laikam neizlasīji fana postu... Fans brauc ar fabiju, kaimiņš ar X3 - kurai mašīnai, tavuprāt, lukturi atrodas augstāk un kurai pakaļlogs zemāk?

Salona pašaptumšojošo spoguli var ielikt jebkam, un par lētām naudām - vot sānu spoguļus gan būtu interesanti katra krāna dēļ grozīt...

msh 15.10.2016 11:37

Nu jau tīri interesanti palika - par kādām biezo sacensībām tu te runā un kur tur tās 15 štukas salasās? Viens zināms purns savulaik tā nopietnāk nodarbojās ar dragreisu, sporta veidu, kur vajag nopietnākus dzelžus, bija sabūvējis dragmašīnu uz kādiem 1k zs, bet beigās atmeta ar roku, jo tur tiešām panesās cipari, un šaubos vai viņš līdz šitai summai bija nonācis - bet par ko tas ir vajadzīgs driftam? Ko tur tādu dārgu vajag? Vecu V8 atmosfēru, kas uz savām 500 eirām varētu pacelties, un varbūt vēl, ja sagribas pārlasīt, 500-1000 eiras? Būris? Piemērotu pakaļas riepu pāris? Homoleģēts ķeblis un kombinezons? Ķivere? Vēl kaut kas?

msh 15.10.2016 11:30

2.5 vai 2.8 plīts droši vien maksā 100-200 eiru robežās. Ja neuztrauc nevarēšana iziet TA, veci V8 motori noteikti arī nav dārgi - audī, piemēram, divdesmitgadīgu 4.2 komplektiņu var ieķert par summu, kas līdzvērtīga tā motora zobsiksnas komplekta cenai...

msh 15.10.2016 11:27

Mani tā skatīšanās neaizrauj, tāpēc es, ar atvērtu pasažiera puses logu, parasti pastāvu kādu minūti - ja stāvētu un skatītos, gan jau izrādītos ka tas notiek vairākus apļus no vietas.

msh 15.10.2016 0:57

Ļoti spēcīgu un tāpēc dārgu? Izklausās ka tev rocība ir ne labāka kā man, ja jau driftam vajag dārgu mašīnu... Es mēdzu svētdienās, braucot mājās no dievkalpojuma, nobraukt gar Rudes kartinga trasi - tajā laikā, kad baznīcās pulcējas cilvēki uz dievkalpojumiem, tur mēdz salasīties cilvēki, kas pielūdz kaut kādus benzīna dievus - pēdējoreiz, kad tā izdarīju, redzēju trasē vienlaicīgi krusteniski trīs E36 bembijus - nav tās nekādas dārgās mašīnas... Augstu meistarību, jaudīgu un tāpēc dārgu mašīnu vajag ja gribas slidināties ar pilnpiedziņu.

msh 15.10.2016 0:40

Ar šo ekstru ir divas problēmas - pirmkārt, dārga, otrkārt, kā tie hameleoni novērsīs gaismas pilnu salonu? Pašaptumšojošos aizmugures stiklu diez vai kāds ražotājs piedāvā, tāda opcija vispār maksātu četrciparu skaitli...

msh 13.10.2016 23:07

Kāda starpība? 1,42 vēl nav, tā ka tas ir offtopiks...

msh 13.10.2016 22:59

Šorīt vispār izbrīnījos par vienu dabas parādību. Minos no rīta uz darbu, pretī brauca nissana joks, ar, laikam, ieslēgtiem dienas gaitas lukturiem - apaļie ņivas lukturi bija tumši, spīdēja tikai tie sūdiņi, kas augšā - un ļoti spēcīgi iecirta acīs. Un te pat līmenis nebija pie vainas, jo braucu ar salieķi, līdz ar to manas acis atradās ne zemāk par kārtīga SUVa braucēja acīm. Kas tie par brīnumiem, žilbinoši oriģinālie dienasgaitas lukturi?

msh 13.10.2016 18:15

Interesanti. Mani, pirmkārt, pa liepāju braucot, īpaši neviens nekad nav žilbinājis ar bremžu lukturiem, otrkārt, cik jau nu tur sanāk patusēt pie slēgtām pārbrauktuvēm, nejūtu ka kāds tik ilgi turētu bremzi - kaut gan, kā jau teicu, mani neviens nežilbina, un varbūt vienkārši neredzu. Es pats pie slēgtas pārbrauktuves ielieku pirmajā robā un noslāpēju, attiecīgi ir fiksācija, un kad vajag, pēc vienlaicīgas bremzes un sajūga nospiešanas un atslēgas pagriešanas, 4-5 sekunžu laikā var braukt.

msh 13.10.2016 12:59

Es ceru ka tu saproti kā to korektoru ir domāts lietot?

msh 13.10.2016 12:58

Viernkārši izrāvis līdz galam vai iespiedis līdz galam slēdzi un viss. Kad man bija 16 gadi, es arī mēdzu pa nakti braukt pa šoseju ar muteres golfu, ieslēdzis visus lukturus - pēc pāris trīs gadiem uzzināju, kam tad īsti ir pakaļas migla domāta...

msh 13.10.2016 12:55

Dižajā pilsētā ir daudz tādu mazohistu, kas ir gatavi stāvēt pie slēgtas pārbrauktuves, turot bremzi?

msh 13.10.2016 8:12

Es neapšaubu ka tādas klases mašīnai kaut kādas manipulācijas - lietotu bloku maiņas, piekodēšanas, utt - varētu būt sarežģītākas un grūtāk izdarāmas, nekā pāris segmentus mazākai mašīnai - bet ne jau nolasīt kļūdas un apskatīties rādījumus - atcerēsimies - kalifornijā, piemēram, no kāda deviņdesmito gadu sākuma likums pieprasa apskatē pieslēgties motora vadības blokam un nolasīt kļūdas - ar universālu OBD2 ierīci, nevis super duper bembija specifisku ierīci - tāpēc arī eksistē tāds OBD2 standarts, kurā ierakstās arī tofika autora bembijs.

Tevis nosauktā dabas parādība visdrīzāk ir tas, ko es nosaucu - ne sevišķi gudri auto elektriķi + nevēlēšanās ķēpāties ar dārgu augstākās klases mašīnu - nu tāpat kā, piemēram, čoma darbavietā B7 RS4 neviens neuzņēmās mainīt motoram ķēdes, jo 17k+ vērta mašīna, kur piedevām to dara, izraujot motoru, un mainot čupu ar dārgām figņām.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti