Scotinsh77 rakstīja: Tas viss ir forshi un pareizi, BET tad nevajag nolikt musdienu auto buuvi , kaa nekam nederiigu.
Vot golfs Mk2 un Audi80- tas ir speeks un daile...
![]()
Redzi, ir viena liela problēma - mans golfs nebūs mūžīgs. Pie manām vajadzībām un apstākļiem, ja nenotiks nekas ārkārtējs, tā mašīna man varētu kalpot vēl kādus 15 gadus - un tad jau lielākā problēma būs detaļu sagāde. Šobrīd es varu atlicināt tās 50-100 eiras mēnesī, ko prasa šī mašīna, sevišķi zinot ka tas cipars ar laiku samazināsies - bet tālākā nākotnē visdrīzāk šādas iespējas vairs nebūs. Tad nu lūdzu, parādi man kaut vienu patreiz tirgū esošu mašīnu, kas pēc 15 gadiem būs ar līdzvērtīgi mazām ekspluatācijas izmaksām un uzticamību. Nu jā, būs švaki, jo patreizējie "progresa fani", kā tu, ar savu naudu balso par to, lai tādu nebūtu...
Tāds paskats ka nākotne izskatās pēc garāžā noparkota trīsriteņa...






















kasinsh79 rakstīja: Un atkal OFFTOPIC
"msh" piemīt viena riebīga īpašība, nevarot atļauties ko tādu, ko var citi, viņš reāli līdz ar zemi noliek tos, uzbāzīgi slavinot tikai savus vecos (ļooti) auto kā vislabākos pasaulē.
Tas galīgi nav pareizi. Neprast saredzēt to, ka acīmredzami ir labāks (izskats, dinamika, aprīkojums, drošība utt.), modernāks un visādi citādi mūsdienīgāks... Nu, nezinu
Tev arī piemīt viena slikta īpašība - varot atļauties slimot ar patērēšanu, tu domāšanas vietā izmanto visādu korporāciju iebarotas lietas un ignorē realitāti. Man patīk tas teksts ka "es nevaru atļauties to, ko citi" - realitāte vispār ir otrāda - tu un vēl daži šī tofika lietotāji var atļauties to, ko nevar citi. Tu acīmredzot nesaproti kā rodas latvijas vidējais mašīnas vecums - 13 gadi - un vidējā alga - 700 vai cik tur eiras. Mašīnu vecums - paņemam nomika gadu veco cirvi, manu 27 gadus veco golfu un manas muteres 22 gadus veco golfu - sanāk trīs mašīnas ar vidējo vecumu 16 gadi - nu un tur var pa virsu vēl dažus uzmest latvijas vidusslāņa parastos braucamos, ~10 gadus vecus - nu un tad arī beigās tas cipars tā sanāk. Ar vidējo algu ir līdzīgi - paņemam vienu 2k lielu aldziņu, piesviežam trīs minimālās, izdalām un vuala... Varu arī tevi, tāpat kā skotiņu, parādīt kādu patreizējo jauno mašīnu, kas pēc 15 gadiem būs vidējajam latvietim pa kabatai, kā arī neprasīs nopietnu restaurāciju, ja būs vēlme ar to mašīnu braukt vēl kādus 10 gadus, nevis pasviest zem preses.
Vēl, atšķirībā no tevis, es spēju saredzēt viskautko, nevis tikai batonus, ko bāž ražotāji ausīs, kā tu. Tāpēc arī tu stāsti ka es kaut ko nevarot saredzēt - jo es spēju novērtēt, nevis tikai atkārtot to, ko ar reklāmu iebarots "šis jaunais modelis ir labāks, jo labāk izskatās, modernāks, utt" - tu vienkārši esi tipisks veikalinga upuris. Nodosim pa taviem punktiem
Labāks izskats? Nejauc modi ar izskatu. Tu slapini uz jaunām mašīnām, vienkārši tāpēc ka tās ir jaunas, tāpēc arī patreizējās modes izskatam atbilstošas mašīnas tev patīk, bet tās, kuras ir izgājušas no modes, nē. Bet vispār tas ir galīgi garām, jo pēc tavas loģikas mākslas muzejus arī varētu aiztransportēt uz izgāztuvi, jo kaut kas vecāks vairs neatbilst modei, tātad ir neglīts sūds. Izskats ir gaumes jautājums, bet ja tu, tieši tu, gribi salīdzināt kaut kādu mašīnu izskatu - salīdzini ar citām sava perioda mašīnām, nevis jaunākām, tad tu vismaz būsi puslīdz objektīvs.
Dinamika? Nu tu vismaz esi jautrs cilvēks...
Atbrauc kādreiz ar prīmusu uz liepāju, speciāli aizdzīšos tos 50 kilometrus, un notestēsim, kas ir dinamiskāks. Arī tavam zvēru karalim var atrast divdesmitgadīgus dinamikas ekvivalentus. Kur ir tā labā dinamika?
Aprīkojums? Kāds aprīkojums? Bāzes aprīkojums, kas ir pacēlies, jo cilvēki sākuši attiecīgās klases mašīnām pieprasīt vairāk aprīkojuma, vai vispār pieejamais aprīkojums? Kā jau mēs zinām, 25 gadus vecā audī var atrast +/- visu to, ko jaunās mašīnās, izņemot kaut kādus elektronikas knibuļus - var gadīties ka iekš kaut kāda V8 var arī atrast šo to, ko tādos nevar atrast. Cita lieta ka maz bija tādu eksemplāru - jo vienkārši tolaik to nevienam nevajadzēja - tak pirmajiem TDI pat nebija kruīza funkcionalitātes, lai arī tas ir tīri funkcija vadības blokā + slēdzis - pirms tam nākošajiem priekškamerniekiem to ekstru ņēma nožēlojams procents, tad priekš kam pūlēties...
Drošība? Nosacīti. 15-20 gadus atpakaļ tās piecas zvaigznes sasniedza - un par to vajadzību mēs jau padiskutējām - kopš tā laika tikai liek klāt elektroniskās aukles, lai samazinātu vadītāja spējas, un beigās vispār no viņa atbrīvotos.
Par modernumu un mūsdienīgumu es jau izteicos augstāk. Par kādu modernumu tu runā, kad tu runā par mašīnu, kura izmanto līdzīgu šasiju un piekari kā kāda 30-40-50 gadus veca mašīna? Vai kad tu runā par ātrumkārbu, kuras dizains, izņemot visādus plīstošus brīnumus, ir vismaz 50 gadus vecs? Amerikāņu mašīnas tu noteikti arī turi par modernām - amerikāņu ražotāji izmanto OHV V8 motorus, saucas "skaties un smejies", jo ir skaidrs ka tur apakšā ir 50-60 gadus vecs klucis - GM izmantoja DOHC V8, bet atteicās, jo nevajadzēja.
Starp citu - vai tā ir nejaušība, ka tu aizmirsi pieminēt tādus aspektus kā "apkopju izmaksas", "uzticamība" un "degvielas patēriņš"?