iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
msh 03.09.2016 16:29

kasinsh79 rakstīja: Un atkal OFFTOPIC

"msh" piemīt viena riebīga īpašība, nevarot atļauties ko tādu, ko var citi, viņš reāli līdz ar zemi noliek tos, uzbāzīgi slavinot tikai savus vecos (ļooti) auto kā vislabākos pasaulē.

Tas galīgi nav pareizi. Neprast saredzēt to, ka acīmredzami ir labāks (izskats, dinamika, aprīkojums, drošība utt.), modernāks un visādi citādi mūsdienīgāks... Nu, nezinu

Tev arī piemīt viena slikta īpašība - varot atļauties slimot ar patērēšanu, tu domāšanas vietā izmanto visādu korporāciju iebarotas lietas un ignorē realitāti. Man patīk tas teksts ka "es nevaru atļauties to, ko citi" - realitāte vispār ir otrāda - tu un vēl daži šī tofika lietotāji var atļauties to, ko nevar citi. Tu acīmredzot nesaproti kā rodas latvijas vidējais mašīnas vecums - 13 gadi - un vidējā alga - 700 vai cik tur eiras. Mašīnu vecums - paņemam nomika gadu veco cirvi, manu 27 gadus veco golfu un manas muteres 22 gadus veco golfu - sanāk trīs mašīnas ar vidējo vecumu 16 gadi - nu un tur var pa virsu vēl dažus uzmest latvijas vidusslāņa parastos braucamos, ~10 gadus vecus - nu un tad arī beigās tas cipars tā sanāk. Ar vidējo algu ir līdzīgi - paņemam vienu 2k lielu aldziņu, piesviežam trīs minimālās, izdalām un vuala... Varu arī tevi, tāpat kā skotiņu, parādīt kādu patreizējo jauno mašīnu, kas pēc 15 gadiem būs vidējajam latvietim pa kabatai, kā arī neprasīs nopietnu restaurāciju, ja būs vēlme ar to mašīnu braukt vēl kādus 10 gadus, nevis pasviest zem preses.

Vēl, atšķirībā no tevis, es spēju saredzēt viskautko, nevis tikai batonus, ko bāž ražotāji ausīs, kā tu. Tāpēc arī tu stāsti ka es kaut ko nevarot saredzēt - jo es spēju novērtēt, nevis tikai atkārtot to, ko ar reklāmu iebarots "šis jaunais modelis ir labāks, jo labāk izskatās, modernāks, utt" - tu vienkārši esi tipisks veikalinga upuris. Nodosim pa taviem punktiem

Labāks izskats? Nejauc modi ar izskatu. Tu slapini uz jaunām mašīnām, vienkārši tāpēc ka tās ir jaunas, tāpēc arī patreizējās modes izskatam atbilstošas mašīnas tev patīk, bet tās, kuras ir izgājušas no modes, nē. Bet vispār tas ir galīgi garām, jo pēc tavas loģikas mākslas muzejus arī varētu aiztransportēt uz izgāztuvi, jo kaut kas vecāks vairs neatbilst modei, tātad ir neglīts sūds. Izskats ir gaumes jautājums, bet ja tu, tieši tu, gribi salīdzināt kaut kādu mašīnu izskatu - salīdzini ar citām sava perioda mašīnām, nevis jaunākām, tad tu vismaz būsi puslīdz objektīvs.

Dinamika? Nu tu vismaz esi jautrs cilvēks... Atbrauc kādreiz ar prīmusu uz liepāju, speciāli aizdzīšos tos 50 kilometrus, un notestēsim, kas ir dinamiskāks. Arī tavam zvēru karalim var atrast divdesmitgadīgus dinamikas ekvivalentus. Kur ir tā labā dinamika?

Aprīkojums? Kāds aprīkojums? Bāzes aprīkojums, kas ir pacēlies, jo cilvēki sākuši attiecīgās klases mašīnām pieprasīt vairāk aprīkojuma, vai vispār pieejamais aprīkojums? Kā jau mēs zinām, 25 gadus vecā audī var atrast +/- visu to, ko jaunās mašīnās, izņemot kaut kādus elektronikas knibuļus - var gadīties ka iekš kaut kāda V8 var arī atrast šo to, ko tādos nevar atrast. Cita lieta ka maz bija tādu eksemplāru - jo vienkārši tolaik to nevienam nevajadzēja - tak pirmajiem TDI pat nebija kruīza funkcionalitātes, lai arī tas ir tīri funkcija vadības blokā + slēdzis - pirms tam nākošajiem priekškamerniekiem to ekstru ņēma nožēlojams procents, tad priekš kam pūlēties...

Drošība? Nosacīti. 15-20 gadus atpakaļ tās piecas zvaigznes sasniedza - un par to vajadzību mēs jau padiskutējām - kopš tā laika tikai liek klāt elektroniskās aukles, lai samazinātu vadītāja spējas, un beigās vispār no viņa atbrīvotos.

Par modernumu un mūsdienīgumu es jau izteicos augstāk. Par kādu modernumu tu runā, kad tu runā par mašīnu, kura izmanto līdzīgu šasiju un piekari kā kāda 30-40-50 gadus veca mašīna? Vai kad tu runā par ātrumkārbu, kuras dizains, izņemot visādus plīstošus brīnumus, ir vismaz 50 gadus vecs? Amerikāņu mašīnas tu noteikti arī turi par modernām - amerikāņu ražotāji izmanto OHV V8 motorus, saucas "skaties un smejies", jo ir skaidrs ka tur apakšā ir 50-60 gadus vecs klucis - GM izmantoja DOHC V8, bet atteicās, jo nevajadzēja.

Starp citu - vai tā ir nejaušība, ka tu aizmirsi pieminēt tādus aspektus kā "apkopju izmaksas", "uzticamība" un "degvielas patēriņš"?

msh 03.09.2016 16:00

Scotinsh77 rakstīja: Tas viss ir forshi un pareizi, BET tad nevajag nolikt musdienu auto buuvi , kaa nekam nederiigu.

Vot golfs Mk2 un Audi80- tas ir speeks un daile...

Redzi, ir viena liela problēma - mans golfs nebūs mūžīgs. Pie manām vajadzībām un apstākļiem, ja nenotiks nekas ārkārtējs, tā mašīna man varētu kalpot vēl kādus 15 gadus - un tad jau lielākā problēma būs detaļu sagāde. Šobrīd es varu atlicināt tās 50-100 eiras mēnesī, ko prasa šī mašīna, sevišķi zinot ka tas cipars ar laiku samazināsies - bet tālākā nākotnē visdrīzāk šādas iespējas vairs nebūs. Tad nu lūdzu, parādi man kaut vienu patreiz tirgū esošu mašīnu, kas pēc 15 gadiem būs ar līdzvērtīgi mazām ekspluatācijas izmaksām un uzticamību. Nu jā, būs švaki, jo patreizējie "progresa fani", kā tu, ar savu naudu balso par to, lai tādu nebūtu...

Tāds paskats ka nākotne izskatās pēc garāžā noparkota trīsriteņa...

msh 03.09.2016 15:54

Scotinsh77 rakstīja: msh, buutu sveetiigi vismaz paseedeet kaadaa mashiinaa, kura ir jaunaaka par 1990 gada razhojumu.

Iespeejams, ka puisis mainiitu savas domas, par muusdienu auto progresu.

Nu, iekāpšu, un tālāk - uzzināšu cik dārgi izmaksā krāsojums ar biezāku lakas slāni un bāzes aprīkojumā iekļauts lielāks daudzums skaņas izolācijas? Te lielākoties tiek apspriestas jaunas, lētas kastes, kuru uzbūves principi no mana golfa vispārīgos vilcienos atšķiras ar to, ka motoros tiek izmantotas kaut kādas kosmosa tehnoloģijas lai ierakstītos patreizējajās atgāzu normās, bet savādāk tāpat - makfērsona statņu piekare priekšā, aizmugurē sija, vai, varbūt, kaut kāda lēta neatkarīgā piekare [astoņdesmito un deviņdesmito gadu audī un fofāgeniem arī bija tāda fīča, kopā ar pilnpiedziņu, tā ka varam to vienkārši uzskatīt par ekstru] - nekas revolucionārs nav izdomāts, tik vien ka izskats izmainīts atbilstoši modes tendencēm un nokomplektēts ar bik vairāk skaņas izolācijas - zato saekonomēts kur vajag + izmantoti visādi "ekoloģiski" materiāli, kuri tikai palīdz ātrāk tai mizai nonākt zem preses. Lai ieraudzītu kaut kādu nosacītu progresu, būs jāiesēžas piecpadsmitgadīgā audī vai bembijā, kur vismaz tā mašīna turas uz daudzsviru piekares, nevis uz hvz cik desmitgades veciem risinājumiem - bet kā redzam no realitātes, lielākā daļa iztiek arī bez šī progresa

Un vispār - cik varam redzēt pēc iauto jauno mašīnu reklāmrakstiem, arī tur var caur rindām izlasīt, cik ļoti autoražotāji sevi ir izsmēluši - lielākoties kā jaunumus, kādēļ pirkt kaut kādu jaunu kasti, pasniedz kaut kādus elektronikas knibuļus - bet nu ko var gribēt, nekā fundamentāli jauna nav jau kādus padsmit gadus...

msh 03.09.2016 15:37

smaidiigais rakstīja: Par mazu. Par neērtu. Volksvāgens vien ir, ar visiem volksvāgena gļukiem. 5 gadīgam yeti krāsa lobās nost, 10 gadīgam loganam nekas nelobās.

Lobīties nost nelobās, tikai uzburbst, no apakšā esošās rūsas...

msh 03.09.2016 13:24

Cik mēs esam tālu tikuši ka četri gadi un nobraukums, kurš visdrīzāk ir tikai kārtīga piebraukšana, jau ir uzticamības rādītājs...

msh 01.09.2016 13:11

Ā, un vēl par norteļa filosofiju par "vecu mašīnu problēmām" - man ienāca prātā kādreizējais šī foruma lietotājs ar nicku hre - savulaik, kad viņam apnika remontēt sābu, šis ieķēra līzē jaunu lokano dacīti, un pēc kāda gada tajā gāja bojā - ziemas laikā uz kaut kādas pierīgas šosejas, viņam sēžot blakus, viņa draudzenei veicot apdzīšanas manevru, kaut kas samisējās un sanāca frontālais ar labo pusi - pats uz vietas beigts, draudzene slimnīcā, un norteļa pielūgtie baloni arī nebijuši piepūtušies - un tas viss ar jaunu mašīnu...

msh 01.09.2016 13:08

Ja šīs iekārtas būtu uztaisītas ļoti ilgspēlējošas, tad kāpēc ne? Ko tādu dara tava patreizējā mašīna, ko nespēj izdarīt mana? Kas vainas tevis nosauktajai nokijai, ja cilvēkam vajag tikai piezvanīt/nosūtīt SMS, nevis maitāt redzi, cenšoties aizvietot datoru ar ierīci, kurai ir tikai 5 collu ekrāns un kas īsti nelien kabatā? Elektronika ir slikts piemērs - bet to ka elektronikas ražotāji ir sevi diezgan izsmēluši, pēdējo 10 gadu laikā var konkrēti just, sevišķi uz tevis piesauktajiem televizoriem, kuriem maina kaut kādas figņas, tikai lai iestāstītu cilvēkam, ka viņam vajag jaunu televizoru, jo tajā ir kaut kas jauns. Datoriem vispār ir diezgan līdzīgi.

msh 01.09.2016 12:57

anonimikis rakstīja: Un jā - gandrīz 10 gadus nobraucu ar gāzi. Paldies, nekad vairs. Nekādu fundamentālu problēmu jau nebija, bet nu tās biežās uzpildes, ja balons rezerves riteņa vietā ...

Nu neliec rezerves ripuļa vietā - liec vai nu lielo balonu, vai, jau vismaz piecus gadus eksistē plakanie baloni - vienīgi līdz mūsu gāzeriem tie nav atnākuši.

msh 31.08.2016 13:05

Man nav ne jausmas kāpēc tu to piemini, droši vien gribi uzsākt diskusiju "jauna mašīna pret vecu", bet kā vēlies.

Metāla nogurums? No kā šim normāli lietotai mašīnai ir jāgurst? Es nezinu, varbūt 20 gadus vecam japānim pēc 10-15 gadu kratīšanās pa latvijas bedrēm var iestāties; to mašīnu problēmas, ekonomiskā dizaina dēļ, mani reizēm mēdz pārsteigt - normālu mašīnu vajadzēs apzināti plēst, un arī tad tur plaisas metīsies nevis kaut kāda "noguruma" dēļ, bet vienkārši dēļ tā ka vieta, kas ir zem asa lauziena, beigās neiztur - mans audī ir uzskatāms piemērs; iepriekšējais īpašnieks ar viņu bija pasportojis.

"iespēja ka nenostrādās airbagi vai jostu spriegotāji" ? Nē nu vislabāk ir ja nav kam nostrādāt - tev varbūt patīk ka pēc maza bumsika, kura seku novēršana izmaksā dažus desmitus eiru, stipri lielāka naudas summa jāizdod lai novērstu spilvenu radītos bojājumus, bet es tur neko labu nesaskatu. Tādā ziņā man patīk astoņdesmito beigu/deviņdesmito pirmās puses audī opcija Procon-Ten; pie kārbas aizmugures nostiprinātas troses kas, spēka agregātam palienot zem mašīnas, ierauj stūri uz iekšu un nospriego jostas - atšķirībā no spilveniem, savus posta darbus izdara tikai situācijā, kur mašīna pēc tam visdrīzāk nebūs ceļama, bet iespēja iegūt traumas stipri lielāka, tb ieguvums pārsniedz zaudējumus.

"iespēja palikt uz gultas vai zem 2m zemes slāņa sadursmē ar drošāku auto" ? Nu, tur ir divas atbildes. No neticīga cilvēka skatupunkta man patīk frāze, ko par drošību teica Sir Alec Issoignis, vai kā tur viņu sauca, oriģinālā miņa dizaineris - "es savas mašīnas projektēju ar pietiekami labu vadību un bremzēm lai ja kāds ar tām iekultos ķezā, tā būtu viņa paša vaina". No ticīga - pielūgt un uzticēties vajag Dievam, nevis pāris tonnām dzelžu. Arī jauna kaste, kuru tu dievini un ļauj izpumpēt tavu kabatu, ir nedrošāka attiecībā pret fūrēm, autobusiem, traktoriem un tamlīdzīgu tehniku - nerunājot nemaz par augstāk esošo opeļmokas viģiku - tā ka ja tavs laiks būs pienācis, tevi arī superdrošā nullītē piemeklēs "vecu mašīnu problēma", tik vien ka ugunsdzēsējiem vajadzēs labākas šķēres lai tavas atliekas izgrieztu.

P.N. Atceries ka ar šitento filosofiju tu esi cinisks pret lielāko daļu latvijas autovadītāju - jo ja tavi argumenti būtu nopietni ņemami, tad lielākā daļa latvijas autovadītāju, mani un manus braucošos tuviniekus ieskaitot, būtu staigājoši miroņi. Nu, slava Dievam, tā nav.

msh 31.08.2016 12:34

Bet ja nu mērķis ir nopirkt nevis kaut kādu mašīnu, bet gan veicināt foruma aktivitāti?

msh 30.08.2016 23:37

Nē - tādi lielumi kā "vērtības kritums" "kasko" "stāvlaukums" "apkopes pie dīlera" "līzinga procenti" vienkārši neeksistē - paliek "degviela", "TA", "OCTA", "remonti", "detaļas". Es pat necentos rēķināt - no zila gaisa izrāvu 1k eiru - kas varētu aptuveni būt - un piesviedu klāt septiņus litrus astotā uz simtu par eiru desmit litrā reiz 12k km. Vērtības kritums? Manām mašīnām vērtība vienīgi ceļas, bet man tas ir pie kājas, jo mašīnas vērtība ir svarīga tikai no tās šķiroties, bet tādu plānu man nav.

Attiecībā par to, ko tu tur iemeti - es neņemos spriest, vai tas ir ss'a kosmoss, spekulācija, centieni atsist izdevumus vai vienkārši ietekmēšanās no rietumiem - lai vai kā, tieši kā tu raksti - vecas un retas mašīnas, kas, kā jau mēdz būt pie šiem apstākļiem, labā stāvoklī mēdz arī bik maksāt. Man vairāk nepatīk šis variants - www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/volkswagen/golf-1/ckkff.html - izejmateriāls projektam par veselām 750 eirām - tas gan ir daudz

Lai tev radītu nelielu iespaidu, kas šajā lauciņā notiek rietumos - pats arī sevišķi nesekoju, tik ar vienas acs kaktiņu redzu vienā britu audī forumiņā notiekošo, un vienā mk2 purnagrāmatas grupā notiekošo - labā stāvoklī esošiem otrajiem golfiem ačgārnajā salā adekvātas cenas skaitās - parastiem 1-2k mārciņu - GTI 2-3, G60 - 3-4, jaudīgiem ielas līmeņa konstruktoriem 2-4, daudzmaz veselā stāvoklī esošai mašīnai, kurai kaut kas izjaukts, vai bijusi nomesta uz kādu gadu, karoč kaut kas pietrūkst un nav apskate - ~1k - par audī nerunāsim - retāki modeļi, sevišķi urkas, var aiziet arī divciparu skaitļos - ja tev izdotos kādam skaidrā naudā pārdot savu cirvi, tā summa lai nopirktu ideālā stāvoklī esošu 20v urku ar mazu noskrējienu varētu būt arī par maz...

msh 30.08.2016 21:24

iciks rakstīja: Atkal mūsu sliktā situācija uz ceļiem, sliktie auto u.t.t.

Vai CSDD varētu sniegt statistiku par negadījumiem, kas noteikti vai ļoti iespējami ir bijuši tīri auto tehniskā stāvokļa dēļ?

Esmu redzējis detalizētu statistiku (diemžēl ne publiskai lietošanai) vairākiem ceļu posmiem (t.sk. par P80 - Tīnūžu - Kokneses ceļu). Lielākoties tur visur ir nospēlējis cilvēciskais faktors - mistiski un reizumis pat klaji idiotiski manevri, spēju pārvērtēšana ziemā, neveiksmīgas apdzīšana, no ceļa novērsies šoferis u.tml. Daļa avāriju ir arī zvēru dēļ un nereti tur arī labs auto neko nedod, ja pēkšņi izlec priekšā alnis.

Atbalstu tehniskā kārtībā esošu auto atrašanos uz ceļiem, taču mani mazliet kaitina, ka it kā sliktā stāvoklī esošiem auto uzveļ visu vainu par negadījumiem.

Piebilde: vai CSDD varētu sniegt arī statistiku par REĀLIEM %, kas neiziet skati, bet kam tie 2/3nieki ir ielikti par nopietnām lietām? Ja man slikti darbojas roķene, tad pagrūti izprast, kā tas stipri apdraud drošību uz ceļa, lai gan par to 2nieku dod un skati neiziet.

+1

Cik divnieku nav par nepareizi noregulētiem lukturiem, vienu izdegušu spuldzīti, lukturiem, kuros ir ūdens, lukturiem, kuriem nav kaut kas ar marķējumu, plaisas stiklā, atgāzēm utt...

msh 30.08.2016 12:40

Izlasīju pēdējās divas lapas, salasījos kapeiku rēķināšanu uz kilometru un izdomāju uztaisīt +/- no gaisa izrautu aplēsi golfam - sanāca ap 16-18 kapeikām uz kilometru, un principā tik daudz uzlabojumu dēļ; būtu tikai braucis un paremontējis ko vajag, būtu uz 10-12.

msh 29.08.2016 18:48

Zināmam cilvēkam ejot garām kaut kādai rindai uz 170-180, priekšā viens izrāva un neatlika nekas cits, kā raut pa kreisi uz kaut kāda grantēta laukuma, pa kuru tālāk sekoja gara šķēre ar piecgadīgo kvatru, līdz laukuma beigās pa mata tiesu elektronika un vadītājs to kasti savāca un uz 110 izdevās atgriezties uz ceļa...

msh 29.08.2016 18:45

Es arī aprakstīju nedaudz bīstamu, samērā regulāru situāciju. Pēdējoreiz vilcieniņu ar vairāk par piecām mašīnām redzēju pirms gada, uz klaipēdas šosejas, laikā kad vēl bija vismaz pieci lukši starp rucavu un nīcu - principā esmu priecīgs ka tolaik man vēl nebija divlitrīgs golfs, būtu izpildījies tavā stilā, kozdams vismaz pa 10 nost, un tad varbūt arī man būtu bijušas šādas bīstamās situācijas... Bet tā kā es tolaik braucu tikai ar mk3 1.6 vai mk2 1.3, tad tur jau ar prātu sapratu ka šis gājiens nav izveicams, un līdz ar to bīstamas situācijas neveidojās...

msh 29.08.2016 13:15

Vai tevi tas pārsteidz? Šķībaču ražota trešā sērija vien ir...

msh 29.08.2016 13:12

...vai drīzāk tas apliecina to, ka tiem ir kaut kādas nodokļu atlaides un tamlīdzīga mākslīga motivācija tos iegādāties?

msh 29.08.2016 13:06

Šis jau vairāk ož pēc zīmuļu cienīgas izpildīšanās no tavas puses - centiena nokost garu rindu, procesā labi uzņemot ātrumu, un tad besoties, ka kāds rindai pa vidu arī izdomāja apdzīt... Man arī reizēm krīt uz nerviem tie, kas apdzen man priekšā - bet tā kā apdzinējs parasti man ir 1-2 mašīnas priekšā, tad drošības apdraudējums bieži vien rodas no tā, ka tā ir kāda baudāma fabija, prīmuss vai cirvis - un tā nu situācijā, kur es esmu sācis apdzīšanas manevru, jo esmu izrēķinājis ka man laika apdzīt pietiks, tad tā vietā man ir jāgaida, kad kāds gliemezis apdzīs, un vēl pašam jāpagūst apdzīt...

msh 28.08.2016 12:26

Kā tādas tiek pie vadītāja apliecības? Tāpat kā tu vai es - vienkārši nav bijusi vēlme, interese vai vienkārši iespēja aizpildīt autoskolas atstātos robus. Man, piemēram, uz sitienu nāk prātā divi tādi robi, kurus man pirmo pāris braukšanas gadu laikā sanāca aizpildīt - pirmais - negaidīta bremzēšana šosejas ātrumos - dēļ kā pirmajā mēnesī pēc vadītāja apliecības dabūšanas vienu reizi, muterei blakus sēžot, ar viņas golfu iešļūcu biezos krūmos, un citu reizi, viens pats braucot, gandrīz iešļūcu grāvī - otrais - braucot pa šoseju/ielu ar vairāk kā vienu joslu vienā virzienā, turēties pie labās puses - pa tumsu braucu pa palangas - klaipēdas šoseju, vedot tēvu un viņa armijas biedru, apsteidzu kādu lēnāk braucošu, paliekot kreisajā joslā, no aizmugures ātrāk braucošs pielīda man pie pakaļas un uzmirkšķināja, es, dabiski, nesapratu ko viņš grib, kamēr aizmugurē sēdošie man izskaidroja, tas jau mani pa labo pusi apdzina. Kaut kā tā.

msh 27.08.2016 14:15

Nē nu tur drīzāk ir jautājums, kāda ir tāda plorpesionālā šlopera vadītāja apliecība - kaut kādas īpašas kategorijas, ar kādu braucot CSN nav aktuāli, vai vienkārši tādas vairs nav, jo ir atņemta Var saprast fūrmaņus, viņiem ir tahogrāfs, bet ja ar vieglo jātriecas pastāvīgā dzemdību režīmā, jo darbs to prasa, tad laikam darbs ir jāmaina...

msh 27.08.2016 11:40

10 centimetrus augsta mašīna? Taisies to moņģiku sēdināt? Katra otrā jaunieša sapnis, sēdināta žurka ar skaļu izpūtēju un M-pakas buferi bija ar bufera malu 11-12 cm virs zemes. Bet sēnēs ejot nav obligāti katrai sēnei blakus jāpiebrauc. Braucot pa klaipēdas šoseju, šad un tad gadās redzēt šosejas malās noliktas leišu mašīnas - sēņotāji, kas necenšas piebraukt katrai sēnei klāt.

msh 27.08.2016 10:05

Un kur ir problēma ar moņģiku iebraukt mežā? Tur, kur moņģiks tālāk neies, tur tie pārējie visdrīzāk arī netiks - moņģiks vismaz apstāsies pirms visādi celmi sāks ārdīt mašīnas apakšu...

msh 27.08.2016 10:03

Nekas labāks nav? Nē nu atkarīgs no mērķa - vakar sanāca ar pirmās paaudzes WRX imprezu pabraukāt - labprāt būtu pamēģinājis uzgriezt kādu sauli, bet tā kā japānis ar japāņu ekonomiju, kuras potenciālās sekas pat ir atnākušas līdz manām ausīm/acīm, tad es neriskēju - nav jau audī, kam kārbai parasti ir 150-200% rezervīte atstāta. Ja mērķis ir piedalīties rallijā, tad droši vien nekā labāka nav, pēc pārbūves - bet līdz tam tā ir mašīna cilvēkam, kas grib braukt ar S4, bet to nespēj atļauties.

msh 27.08.2016 9:49

Nē nu sāksim jau ar to, ka tu nedrīksti turpināt kustību pie aizliedzošā signāla Protams, pēc pagājušās vasaras sarkanās gaismas skolas braucot ar velosipēdu, pārkāpjot uz mašīnu, es arī tur sāku praktizēt braukšanu pie sarkanā, tikai ar vienu mazu starpību - nevis kā tu, ar domu "kaut kāds sarkanais? poksuj, es tankā, gan jau pretī braucošie nomīzīs un neizlīdīs priekšā" - bet ar prātu - pārredzamās vietās, vietās, kur tu zini ka parādoties pretī braucošajam, būs kur pamukt, vai, ja deguna galā nomainās krāsas, iemīt gāzi grīdā un panākt priekšā braucošos. Protams, uz klaipēdas šosejas neapšaubāmi satiksme ir vājāka nekā uz kādas dižās pilsētas apkārtnes šosejas, dodot vairāk iespējas izpildīties, nepaliekot par pimpi

msh 26.08.2016 12:34

Viens paziņa, nīcas novada autobusa šoferis, kad vēl bija lukši uz klaipēdas šosejas, principa pēc šitādus norteļus, pamatā ar fūrēm vai smagajiem braucošus, spieda nost - nepazīsti krāsas, tad nu tiec galā pats. Šopavasar vienreiz pašam gadījās noskatīties uz šādu gājienu - vienā posmā bija luksis, jo CTBšņiki ar ekskavatoriem grāvjus raka - es pie lukša pirmais, aiz manis šis autobusā un vēl daži, iedegas zaļais, a pretī močī divas fūres - es palieku stāvam, pārējie aizbrauc - fūre dabūja līst ceļa darbu joslā...

Lasītākie raksti

Jaunie raksti