iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
msh 25.08.2016 20:02

Nu varētu būt ka viņš izbauda ka tas ir bmw, nevis toyotas, hibrīds, un līdz ar to arī ar spēju paātrināties, jo bembijs nedrīkst tā blamēties.

Bet tu kā tāds liels pēkšņi radies hibrīdu fans, varētu sameklēt infu un padalīties, cik labi tagad, šodien, kalpo pirmie hibrīdi - tur visādi honda insight un tamlīdzīgas, 10-15 gadus vecas kastes - man ir slinkums meklēt, bet tev kā tādam ahūnam fanam vajadzētu būt lietas kursā, vai vecumā, kādā parastas mašīnas turpina normāli kalpot - 15-20 gados - tevis apfanotie veidojumi to arī turpina, jeb vai tu fano par dārgiem sūdiem ar īpaši strauju vērtības kritumu, jo 10-15 gadu vecumā var tikai baudīt nemitīgu motora darbību, jo aķis ir dārgs un nosprādzis...

msh 25.08.2016 12:21

Es teicu "nelīdzens", nevis "grants". Pa granti lietuvā sen nav sanācis braukt, ja neskaita piebraucamo ceļu pāris šrotiem - bet pa viļņainiem asfalta ceļiem gan.

msh 25.08.2016 0:47

Vai tik nebūs tas princips kas ar bembistiem, ne katrs ir atsaldēts, bet katram atsaldenim viens ir. Ir tāda suga, kam patīk visu laiku kaut kur triekties, diezgan bieži tur ir stāsts "man ir dīzelis, tāpēc par ekonomiju nav jāuztraucas", lasīt, motors nevis ekonomijai, bet gan lai izpildītos. Bet nu tos kas izpildās ārzemēs, es tiešām nesaprotu - viena lieta ir ikdienas maršrutā, kur katrs līkums un katra bedre pazīstami, cita lieta svešā zemē - a to pēc tam dažs labs kaut kādā interneta vietnē čīkst "triecos uz 130 lietuvā, apstādināja cepisti, ko tagad darīt?".

Attiecībā par leišu izpildīšanos - jā, viņi tiešām izpildās - bet nu icikam laikam ir darīšana ar kādas citas tautības braucējiem, kas lieto lietuvā reģistrētas mašīnas; var gadīties ka tiem pašiem latviešiem [vienu tādu pazīstu; dažus gadus atpakaļ nakts laikā prikola pēc ar savu A90q sēdēju viņa lietuvā reģistrētajam A80 astē; šis močīja uz 160] - jo leiši parasti izpildās LĒNI. Braucot lietuvā pa kādu nelīdzenu otrās šķiras ceļu, ir jāprāto, kāpēc priekšā braucošais lietuvietis brauc uz 70 - vai šis sabijies no nelīdzenumiem, vai esmu kaut kur palaidis garām ātruma ierobežojuma zīmi... Par karakteriem, kas uz normālām šosejām izpildās uz 70-80, nerunāsim. Šo iemeslu dēļ, ja lietuvā braucot pa kādu lielu ielu/ceļu, tu ievēro ka no muguras tuvojas vismaz pāris mašīnas ar lietuvas numuriem, tad zini ka esi palaidis garām zīmi, kas ļauj braukt ātrāk, nekā tu brauc... Liela daļa nelieto lukturus, lai arī CSN viņiem ir +/- kā mums. Vēl, protams, uzkrītoši ka viņiem nav mūsu ceļu rūdījums un atrunu zīmes "ieteicamais 50" šie mēdz uztvert kā "maksimālais ātrums 50", nevis kā "priekšā pilnīgā ānusā esošs ceļš".

msh 25.08.2016 0:31

Sen nav ķīselis liets [reizi vai divas gadā gadās aizņemties kādu mizu, kurā pēc tam kaut kas jāielej], tāpēc neskatos, bet man ir nelaba aizdoma ka tu atkal lieto kaut kādu superlēto tanku, ja tev šobrīd ir 90 centi litrā - es kā reiz pēdējo reizi ķīseli lēju par tādu cenu, bet tas bija jūnija sākumā, kad deviņdesmit astotais, kuru es leju savā golfā, maksāja kādus 10 centus lētāk nekā tagad.

msh 25.08.2016 0:29

Pabrauc ar sēdinātu vai vienkārši zemu mašīnu, tad sapratīsi, ko ar šādiem vārdiem var raksturot.

msh 24.08.2016 21:42

Jā, pāris centi - riktīgs kosmoss.

msh 24.08.2016 13:02

Litrs dīzeļdegvielas uz kilometru? Ko tad ar to mašīnu tur dara?

msh 24.08.2016 12:59

Nē nu par elektrības pievilkšanu - ja jau reiz apakšā ir naudas kaudze, tad jau var, kāpēc ne. Nīcas novada dome savulaik uzlika uz klaipēdas šosejas dažās lielākajās autobusu pieturās stabus ar saules baterijām, propelleriem un diožu lampām, un aķi kaut kur zem zemes, jo šitā bija lētāk nekā ierīkot latvenergo tīklam pieslēgtas lampas, tas nekas ka kaut kādi stabi netālu vien ir.

msh 24.08.2016 0:32

Ja būtu kaimiņi, paprasītu ar, bet nav, vienkārši uzkrītošas mājas - viena atrodas apmēram astoņus kilometrus no liepājas robežas uz nīcas pusi, šosejas ezera pusē, otra - pie ceļa nīca - rude - otaņķi - grobiņa, ja nemaldos, braucot grobiņas virzienā kādu gabaliņu aiz otaņķiem, ezera pusē. Vispār minos ka pasen atpakaļ lasīju, laikam kurzemes vārdā, ka bija kaut kas palaidis publisku pīli par kaitīgajām saules baterijām vai kaut ko tādu, un tad tur bija neliela šūmēšanās no vienas firmiņas, kas tās piegādā, un bariņa māju īpašnieku, kas bernātu apvidū ir tādas salikuši, puses - vai kaut kas tāds, vairs jau neatceros.

msh 23.08.2016 18:04

Ko nozīmē "maksātu vairāk nekā spēj savā mūžā saražot"? Ciparus nosauc, a to interesanti palika, jo sanāk ka nīcas novadā vairākās pieklājīgās, bet necilās mājiņās dzīvo biezie - jo zinu vismaz trīs mājas, pie kurām ir saules bateriju čupiņa uz zemes, notēmēta dienvidu virzienā, un vienai no tām mājām vēl ir arī neliels propellerītis.

msh 23.08.2016 12:44

Kolorado ir slikts piemērs, tā upe vairs okeānu nesasniedz, jo tās ūdeņus novirza apūdeņošanai, nevis ka tie visi iztvaikotu rezervuāros. Nīla gan.

msh 23.08.2016 12:32

Var palūgt detalizētāk par brazīliju?

Vēl - vai tev ir ko piebilst par šito blog.propertypal.com/elon-musk-unveil-solar-roof-product-revolutionise-roof-industry/ ja neskaita to, ka arī tas ir esošo tehnoloģiju citāds iepakojums?

msh 22.08.2016 23:28

Es esmu slikts piemērs, jo nekad par to neesmu pat sapņojis, kur nu vēl cerējis

msh 22.08.2016 23:18

Nu labi, bet tad piemēram vajadzēja škodu ņemt - vai arī kādu japāni

msh 22.08.2016 18:55

Benzīnam arī, ūdeni ieskaitot - šim nolūkam abām degvielām izmanto filtrus...

msh 22.08.2016 18:54

Nu bet kas tad būs mainījies "kad laidīs ārā dacīte"? Dacīte lētus elektromobīļus neizlaidīs - galvenās izmaksas jau tomēr elektromobīļiem visdrīzāk ir spēka agregāts un aķi - tikmēr patreizējais dacītes biznesa modelis ir paņemt visādus vagīnas novecojušus vai nožēlojamus dzelžus , sakrāmēt draņķīgā, maksimāli saekonomētā pakā, un tirgot.

msh 22.08.2016 0:42

Kas tur cits? B5 un C5 piekares atšķiras tikai tik, cik nepieciešams nedaudz atšķirīgu izmēru un svaru mašīnām, savādāk tur ir laba unifikācija - sviras ieskaitot.

msh 22.08.2016 0:40

Atkarīgs no tirgus apstākļiem. Trešajam reiham otrā pasaules kara laikā bija trūcīgi ar naftu - attiecīgi šie ražoja sintētisko benzīnu jau tolaik, četrdesmito pirmajā pusē.

msh 22.08.2016 0:38

Nu un kas tad ir ka gāze ir sausa? Šī atšķirība starp gāzi un benzīnu ir svarīga tikai tad, ja vajag nomazgāt rokas - ar benzīnu to var, ar gāzi var tās rokas tikai apsaldēt... Tu laikam esi palaidis garām ka benzīnam nav eļļojošas īpašības, tā ka darbināšana ar benzīnu varētu vienīgi paātrināt to cilindru izdilumu, jo vēl pilnai laimei benzīns spēj sajaukties ar un noskalot eļļu. Jebkurā gadījumā benzīns cilindrā nonāk šķidrā veidā tikai tad, ja motors ir nenormāli pārliets, visos citos gadījumos tas jau ir gāzveida stāvoklī.

msh 21.08.2016 17:24

Tu neticēsi, bet ja enerģija nav problēma, var arī ražot visādas sintētiskas degvielas - vai arī vispār bez tām iztikt - piemēram, ar saspiestu gaisu...

msh 21.08.2016 17:23

Nē? Man kaut kā likās ka vārds "ban" tulkojas kā "aizliegt"...

"ekonomiskais izdevīgums" elektromobīļiem pastāv tikai šobrīd, un tikai mākslīgu iemeslu dēļ - jo mašīnām ar iekšdedzes dzinējiem ir jāmaksā visādu rietumeiropas pilsētu centros par iebraukšanu, bet elektromobīļiem ne - un tas, ka elektromobīļu braucēji legāli nemaksā par ceļu uzturēšanu. Aansis pāris lapas atpakaļ sarēķināja ka pie patreizējā brīža cenām elektromobīļa degviela maksā līdzvērtīgi iekšdedzes dzinēja degvielai, tik vien ka vienai degvielai pa virsu ir akcīze un PVN, bet otrai ne. Mani tiešām interesē kā šitento elektromobīļu ieviešanas lohotronu rietumeiropā noturēs kustībā, kad to elektromobīļu uz ceļiem būs daži desmiti procentu - elektrībai cenas būs stipri augšā, pieprasījuma dēļ, degvielai, iespējams, vēl pakritīsies, jo diez vai akurāt TECus ar naftu darbinās, drīzāk oglēm, un kaut kam būs tomēr jāmaksā par ceļu uzturēšanu, tā ka elektromobīļu elektrībai akcīzi arī nāksies ierubīt..

msh 21.08.2016 1:14

Cara? Es kaut kur lasīju ka georga lentīte pirmo reizi kā simbols bija vlasoviešiem...

msh 20.08.2016 19:32

lynx85 rakstīja: Aha, nākotne pieder salieķim

Nav teikts, varbūt arī kādu gulošo, līdz mums viņi vēl nav īsti atnākuši... Bet tā, man patīk šitentais pseido-eko-populisms, ar vēlmi aizliegt jaunas mašīnas no x gada, kas nav elektromobīļi - starp rindām izlasot, tur ir kaut kas mazliet cits - likumi, kas aizliegs cilvēkiem, kas nespēj atļauties piecus gadus vecu vai jaunāku mašīnu, un neprot uzturēt vecu, turēt savā īpašumā vieglās mašīnas Visvairāk man patīk ka šāda iniciatīva ir izrādīta indijā, jo ja tur ko tādu pieņems, tur tas būs ļoti burtiski.

msh 20.08.2016 0:40

Pieklājīgi modificētu sportisku mašīnu, klasisku mašīnu vai kaut ko niknu pa lotus 7 tēmu...

msh 19.08.2016 22:46

Kasiņ, tavs bijušais A4 ir sūdīgs piemērs. Uzrāvies tu ar variatoru - būtu paņēmis ar parastu tomātu, būtu poksuj. Protams, par to tybotu tev ir taisnība - tā kā tā ir tāda parasta kaste, tādai variators nebūtu bijis, un līdz ar to tā būtu kalpojusi tikpat labi kā tāds A4 ar parastu tomātu

Brālēns pirms nepilniem 10 gadiem nopirka deviņdesmit astotā gada C5 2.5 TDI ar tomātu - kādus četrus gadus tā mašīna bija vienīgā mašīna ģimenē, tālākos trīs otrā mašīna, tagad ar to brauc viņa sievastēvs. Remonti - cik man zināms - kaut kad saremontēja ABS bloku [slimība], nomainīja pāris MAFus [atkal slimība], kaut kādi sīkumi un apkopes. Labi, vēl tā mašīna ir tikusi nopietnāk krāsota, ja nemaldos, līdz pat jumtam, bet nu tik jaunai mašīnai tas ir normāli - šķībacis tādā vecumā visdrīzāk būtu arī jāmetina, ne tikai jākrāso.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti