A kur palika grabošā stūres reika? Tas ka to dīlerservisnieki ignorēja, nozīmē ka problēmas nav? ![]()
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
A kur palika grabošā stūres reika? Tas ka to dīlerservisnieki ignorēja, nozīmē ka problēmas nav? ![]()
Kāpēc večukiņam, kuram ir tieksme mani saukt par puisīti, ir tādi puišeļa mašīnu vērtēšanas kritēriji? Nē nu dabiski, tas nav zviedru opelis, ar kuru var paālēties - pakūpināt riepas, pakruizēt pa dižo pilsētu uz 100-150-200 utt, bet kā mašīnas, kurai ir līdzīga svara/jaudas attiecība, braucējs varu teikt - pilnīgi pietiek. Pilsētā atliektiem galiem, uz šosejas arī pieņemami - nu labi, manam nemotoriņam ir tikai četru robu kārba, pie 95 pulkstenī jau ir 3,4, un tad kā min, tā iet, a fanam jāštepselējas uz leju...
Galvenais iemesls, kāpēc plānos ietilpst kas niknāks ir tas, ka 20-25 gadus veciem fofāgeniem tos fana 5,5 šosejas litrus nodrošina lielie motori, nevis mazie - kāpēc liet vairāk un saņemt pretī mazāk...
Nu bet kaut kā taču nemotora patēriņš ir jākompensē...
Bet nu labi, fanam ar viņa noslieci uz nemotoriem šajā situācijā ir paveicies - bez tā viņa nemotoriņa un jūtami pieklājīgākā 1.6, visi pārējie ir FSI/TFSI, tādus viņš diez vai būtu atļāvies sagāzēt... ![]()
Nu bet tieši tam jau tie mazie ļurbo nemotoriņi ir domāti - korķiem
Mazāks motors brīvgaitā patērē mazāk par lielāku, bet vidējā slodzē nebūs diža atšķirība starp mazu turbiķi un lielāku atmosfēru - jauda jau jāsaražo vienāda.
Tu esi bik atpalicis no realitātes, bet nu priekš dirsēja tas ir normāli. Jebkurā gadījumā viņš to rakstīja vernonam, ne man, bet atkal - priekš cilvēka, kurš te atnāk tikai izgāzt žulti, normāli.
Tie seši, kas man salika mīnusus, varētu pamatot savus rozā briļļu skatienus, ar jūtamiem piemēriem.
Opelis var atļauties progresēt kvalitātē, jo nekas cits sevišķi attīstīts netiek, ja nu vienīgi lētums
Man patīk kā opelis pirms 10 gadiem novērsa smagās ķīseļu problēmas - neuzticamais 2.0 tika atmests, tā vietā tika iepirkts no fiata JTD, kuru fiats bija ļurkājis jau 8 gadus un gļukus izķēris, un vēl uzticamais 1.7 attīstīts. Tāpat es ļoti spēcīgi apšaubu ka astmām vai insignijām piekares un platformas sevišķi atšķirtos no kadetiem vai asakām...
Toties tāds lētuma gājiens kā grabažnieka vāka štancējums tādā formā it kā tur vēl būtu spoilerītis, insignijai, gan ir diezgan uzkrītošs ![]()
Vienīgā Kei klases mašīna, kuru mēs paretam redzam ir Šmārts.
A ko tu gribēji - T4 ir primitīvs dzelzs gabals, motortelpā astoņdesmito gadu tehnoloģijas utt.
Ļoti dārga lētā desa. Ražotājs, kas cenšas pozicionēt sevi kā fofāgenu, vispirms ierubot savām detaļām cenas kā audī... ![]()
Japāņi - tehnoloģijas? Nu atsevišķās jomās jā, bet šīs jaunās tehnoloģijas paliek japānas tirgus modeļos, un ārpusē nonāk tikai tad, kad kādi entuziasti atvelk no turienes mašīnas. Savādāk no japānas nekas sevišķi labs nenāk - japāņu specializācija ir pa lēto uzražot kaut ko kaut cik pieņemamas kvalitātes - neatkarīgi no tā, vai tās ir mašīnas, velosipēdu detaļas, elektronika... Mūsdienās nevis šķībaču kastes ir labas, bet konkurenti ir palikuši sūdīgi.
Šos jautājumus tu uzdod visādu CR-V, RAV4 un tamlīdzīgu kastu braucējiem. T4 un T5 vismaz ir ne tikai ārējais izmērs, bet arī kravnesība, un caurgājamība arī ir pieņemama - un zem lielās virsbūves slēpjas nevis golfveidīga hečbeka dzelži, bet kārtīgi dzelži - un motortelpā parasti ir arī atrodami pieņamami motori.
Vakar parēķināju ko man nozīmētu ja ceļa nodoklis būtu degvielā. Būtu skaisti vispār - mk2, tā kā tas ir ekspluatācijā ļoti lēta mašīna, pie maniem nobraukumiem es maksātu vairāk nekā tagad, ja tas nodoklis būtu lielāks par 8 centiem uz litru. Audī, tā kā tas ir smagāks, attiecīgi 2x vairāk... ![]()
Man patīk jūsu iecepiens...
Par ko tu apšaubi septiņas vietas? Tas buss ir plats, ja priekšā ir trīs, tad kāpēc lai aizmugurē varētu nebūt četras arī oficiāli? Man liekas ka arī šādas konfigurācijas T4 aizmugurē četri veči sasēsties var.
Nebūs, palaidniek. Dažs labs audists saskaras ar problēmu ka trūcīgi ar vietu ventilatoram, jo motortelpa pārbūves laikā piebāzta - neesmu vēl redzējis ka kāds šādā situācijā nonācis cilvēks liktu šrotinieku - visi jebajā pērk Spal, ja nemaldos, ventilatorus, kuri ir pietiekami kompakti.
Eu, fan, cik tā tava fabija patērē benzīnu garākos gabalos, un uz cik braucot? Tu noteikti esi kaut kad rakstījis, bet kurš to var atcerēties... ![]()
Lūk, labs sijāšanas arguments - aizliegt reģistrēt par kraviniekiem mašīnas, kurām aizmugurē sānos ir stikli
Vienīgais mīnuss - tas automātiski amputēs opciju pārbūvēt pasažieru busu par kravas busu.
Veiksme, TĪRA veiksme. Savulaik, kad taisīju savu A90q, domāju ka tad kad brauks, liešu lukoilā, jo vectētiņš tur lejas, un par vietējo kingu visi dirsa ka sūdīga degviela. Izgāju TA, kaut kad aizbraucis uz liepāju, ielēju pa 40 latiem deviņdesmit piekto no deviņdesmit astotā pistoles... Tā tad arī bija pēdējā reize, kad tur pildīju savu A90q. Pēc tam dzirdēju arī par gadījumiem, kad lukoilā kādam ir gadījies ieliet vispār nepareizo degvielu, tik neatceros, dīzeli no benzīna pistoles vai otrādi. Pats šobrīd izmantoju lukoilu, jo gan muteres golfmašīnai, gan pagaidām manējajai ir tik zemas forsāžas nemotoriņi ka bākā drīkst liet piekto, un citu noderīgu lietu starpā es no vectētiņa mantām esmu paņēmis arī lukoila karti - ā, un diemžēl mana ciema kingu pārņēma akselss, līdz ar to tas ir lukoils
Vēl savulaik gadījās pieredzēt ka vectētiņš agonējošā sava ciema tankā nopirkās kannu ar piekto, kurā bija pārāk daudz spirta sagāzts... Viņa padomju ražojuma tehnika ar to vienkārši nedarbojās - mana audī astoņdesmito gadu tehnoloģijas gan tika galā.
Man patīk tā frāze "šobrīd ir īstais laiks atsākt, jo cena ir zema". Es šādu demagoģiju jau reiz esmu dzirdējis - kad ar 2009. gadu sirsnīgi pacēla akcīzi - toreiz arī kaut kāds jefiņš vāvuļoja ka to nejutīšot jo degvielas cenas ir zemas - nē nu tiešām nevarēja just ka no 70 saņiem palecās uz kaut kādiem tur 80...
Jā, un, kādas ir šīs privātās vajadzības - ar izplestu vēdeklīti izpildīties uz ceļa? Vai tomēr vest kravu un atsevišķos gadījumos pārvietoties?
Šķirošanu drīzāk vajadzētu nevis pēc markas/modeļa bet gan pēc virsbūves veida, respektīvi, ja buss, viss normāli, ja CUVs, SUVs vai džips, tā uzreiz rubīt iekšā attiecīgus nodoklīšus.
Trešais janvāris, ienāku, izlasu augšā atkal to fana prikolu ka latvijas ceļos neesot vajadzīgs normāls motors... Kaut kā šaubos, mana mk2 [strēķīti vieglākas mašīnas par fana fabiju] 1.3 nemotoriņš, savienots ar ceļu ar četru robu mešalku [griežas ātrāk, tātad arī bremzē stiprāk], kā nesen aizbraucot uz cēsīm atklājās, nav spējīgs noturēt ātrumu braucot lejā no kalna, braucot augšā kalnā kaut kā līdz ar nagiem, ieminot grīdā, spēj noturēt - un vienīgais iemesls, kāpēc tā mašīna uz šosejas liekas dzīvelīga, ir fakts ka pie normāla šosejas ātruma - 95-100 - pulkstenī jau ir 3,5k, pie kuriem tas kaut cik veras. Diez fans arī savu trīs katlu purkšķīti visu laiku zāģē ceturtajā? ![]()
Nav ne jausmas, kāpēc. Man pazīstamie ļuļķētāji piešķiļ ar savām šķiltavām, pelnus birdina ārā pa vaļējo logu, un pa to pašu beigās arī izlido benāriņš.
Nu labi, bet kaut kas to pohujismu izraisa... ![]()
Kāds var paskaidrot kas notiek to cilvēku galvās, lielākoties bērnu un pensionāru, kas dziļā pohujā ar velosipēdiem močī pa kreiso pusi?
Degvielas uzpildei pietiek ar 90 sekundēm priekš 800 kilometriem, kad to sasniegs elektrouzlāde? (+ VIDEO)
26
Rīt TV un interneta tiešraidē paziņos Latvijas Gada auto 2026 uzvarētājus, atklāti finālistu auto nominācijās (+ VIDEO)
9
Elementāri, fan - attiecīgā volgo pircējam visdrīzāk ir problēmas ar krāna garumu, a tev ar mazohismu. Patiesība šajā gadījumā ir kaut kur pa vidu - kaut kāds V70 būtu laikā. Bet savādāk, jā - kāpēc pirkt jaunu vai pavecu, ja var nopirkt vecu, bet normālā stāvoklī esošu mašīnu - kādu agrāku ceturto golfu, C4 audī, B4 audī - un baudīt ekspluatācijā diezgan lētu mašīnu, tā vietā lai pārmaksātu par kaut kādu fabiju tikai par to, ka jauna. Uzmini kam ilgtermiņā izmaksas būs mazākas...