iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
msh 20.11.2015 16:46

Eiropas civilizācija ir izcēlusies no kristietības - diemžēl tādos neceļos kā tagad tā ir aizgājusi pateicoties tam ka kristietībai nav tādu smagu kontroles mehānismu kā islāmam, kur bezdievjus un atkritējus ir ļauts nogalināt. Par neatbalstīšanu uzbrukšanai var tev piekrist, bet cita iemesla dēļ - eiropiešiem, tās pašas kristīgās izcelšanās dēļ nav tās iekšas kas musulmaņiem - kaut kādi uzlidojumi un no tā izrietošās civiliedzīvotāju nāves vairāk kaitētu pašu eiropiešu noskaņojumam nekā ienaidnieku. Lai būtu efekts, vajadzētu gebelsa līmeņa propagandas mašīnu lai noturētu savējos mierā un samest atombumbas uz stratēģiskajiem punktiem.

msh 20.11.2015 16:38

Tev ir tipiska liberasta domāšana. Civilizācijai pārmaiņas nozīmē iznīkšanu, un tieši tas arī notiek. Pārmaiņas notika - liberalizācija, morāles normu sabrukums, atteikšanās no dieva un tamlīzīgi gājieni - nu un tagad kad civilizācija brūk kopā, tad tie, kas grib lai viss būtu kā nākas, ir "atpakaļrāpuļi", kamēr liberasti, kā tu, vēl tikai priecājas par iespēju izveikt savai civilizācijai eitanāziju.

Cilvēki eiropā neko neredz un neko nesaprot - ja redzētu un saprastu, tad kaut ko darītu problēmas risināšanai - bet tā vietā tie redzīgie un saprotošie nodirš orbānu, ka šis kaut ko dara lai nepieļautu masu invāziju. Un tev patīk piesaukt padumjo savienību - man nesen jūtubē gadījās redzēt viģiku, kur viens padomju disidents salīdzināja PSRS ar ES - karoč aģin huj.

msh 17.11.2015 6:44

Nevis iemesls, bet iegansts. Iemesls ir vēlme islamizēt eiropu un nodibināt te kalifātu.

msh 17.11.2015 6:41

Anonīmais, esi braucis vispār ar velosipēdu, ka šāds apgalvojums? Pa visiem ceļiem, kuru ceļa segums ir aprakstāms ar vārdiem "ielāpu sega", pa kuriem ir sanācis braukt ar velosipēdu, nav bijusi problēma turēties pa pašu malu - ja vajag piemērus - uz sitiena nāk prātā liepājas - klaipēdas šoseja starp nīcu un rucavu [kuru šogad beidzot būvē no jauna] un ezere - priekule - grobiņa. Gar pašu malu bedres nav - bedres taisa mašīnas, un maz tādu autovadītāju, kas riskētu braukt pa pašu malu - bedres ir divās stŗīpās, parastajās mašīnu sliedēs, un mašīnas, kas izvairās, pamatā cenšas braukt pa vidu. Es pats agrāk uz klaipēdas šosejas bedrainajos posmos braucu ar mašīnu ar labās puses riteņiem pa pašu malu - nekādu problēmu.

msh 16.11.2015 0:10

Kuriem motoriem tad ir tie "boša izstrādātie mēsli" ? Visi netiešās iesmidzes motroniki VAGmobīļos ir normālas, uzticamas vadības.

msh 15.11.2015 15:32

Tu acīmredzot nesaproti šādu uzbrukumu iemeslu un jēgu. Pie mums nekas tāds vēl nenotiek, jo mums ir tikai saujiņa musulmaņu, un tie paši ir pamatā no postpadomju republikām, vai daži vietējie muļķi, un nevis arābi. Islāma valsts savā tiešsaistes žurnālā DABIQ ir ļoti labi aprakstījuši ceļu uz kalifātu - ieceļošana -> organizēšanās -> bezdievju, tb neislamiskā režīma destabilizācija -> pakļaušanās dievam [islamam] -> kalifāts. Trešais posms, kurā tad arī ietilpst teoristu uzbrukumi, visuzskatāmāk bija vērojami pirms 5-10 gadiem ziņās no irākas - par ko arī viņi tajā rakstā aprakstīja - kur ar uzbrukumiem tika čakarētas visas iespējamās grupas, izņemot sunnītus, tā kūdot tās pret sunnītiem, un neļaujot varai nostabilizēties. No šāda viedokļa gan džihāda uzbrukumi rietumeiropai vēl ir pāragri - vēl bik par maz to musulmaņu tur ir. Kaut gan musulmaņi ir iedomīgi [korāns to iedomīgumu pamato], varbūt viņi uzskata ka jau ir pietiekami.

Un mums arī būs dirsā agrāk vai vēlāk. Pietrūkst divu savstarpēji saistītu lietu - ticības un jaunās paaudzes. Tas jau ir arī iemesls, kāpēc rietumeiropā šitā varza ir tādos apjomos un tikai plešas...

msh 14.11.2015 22:09

Viņam jau motora nokliegšanās, bet tāda, pa nopietno, jau būtu svētīga - varētu šrotā nopirkt un ielikt motoru...

msh 14.11.2015 11:44

Pie dirsas ražotājs. Galvenā lieta [ko nedara 99,9% gadījumu] ir pēc kvalitatīvas sagāzēšanas aizvest pie laba čipšķūnera, lai uztaisa motoram divus pārslēdzamus regulējumus, otru uz gāzes.

Pats ražotājs var arī apstiprināt kā oficiālu kaut kādu aftermarketa risinājumu, kas sevišķi neatšķirsies no jebkā, ar ko var aprīkot pats īpašnieks - hoķ roveris savulaik savām mizām tādu joku bija izveicis. Kā arī, no rūpnīcas sagāzēti motori mēdz būt vārgāki par benzīnniekiem un/vai vārgāki darbojoties uz gāzes, kas atkal parāda ka tur kaut kas nav līdz galam izdomāts/uztaisīts.

msh 14.11.2015 7:06

Vienīgais kam gāze par labu nenāk ir līki ieinstalēta gāze motora vadības daļām. Ja gāze tiek padota adekvātos daudzumos visos darbības režīmos un, vēlams, vēl tiek nodrošināts gāzes īpatnībām atbilstošs aizdedzes moments, nekam sliktam nav jānotiek.

Man vislabāk patīk tās basņas par gāzes sausumu - kam tad diez benzīns nāk par labu - gumijas detaļām, kurām ir jāspēj to izturēt [jo parastu gumiju benzīns šķīdina] ? Metāla detaļām, no kurām benzīns noskalo nost eļļu?

msh 13.11.2015 2:39

Ļoti neērti? Nu var jau būt ka tu apgrozies basketbolistu un/vai tāda garuma rešņu aprindās, kur kaut kas mazāks par A6 nav vēlams un A8L ir ļoti vēlams. Man ar saviem nepilnajiem diviem metriem nekad nav bijušas problēmas 20-25 gadus vecos fofāgenos sēdēt aizmugurē - ir tikai zināmas problēmas izkāpt/iekāpt - īsākus cilvēkus mēdz uzjautrināt ka es to daru sāniski.

Proporcionālais degvielas patēriņš - mīts? B sērija pret ekvivalentu C sērijas modeli vidēji kādu litru mazāk uz šosejas patērē, un tas ir tad, kad modeļu izvēle notiek pēc lielākā noteikumiem, tb motors ir tāds, kāds vajadzīgs lai adekvāti kustinātu uz priekšu lielāko. Jo diez vai kāds A100 vai A6 benzīnnieks spētu uz šosejas ierakstīties zem 6 litriem, bet A80 vai A4 ar savam izmēram un svaram atbilstošiem motoriņiem gan.

Nezinu arī par kādām varenām lielo mašīnu ērtībām tu šobrīd runā. Man kaut kā daudz labāk patīk tās ērtības, ko dod maza mašīna ar adekvāti stingru piekari un adekvāti jaudīgu motoru, nevis kaut kāds ļengans kuģis, ar kuru jāuzmanās gan sūdīgākos ceļos, gan uz gulošajiem policistiem. Tevi varbūt ir paņemis placebo efekts, kuru esmu pamanījis audī fanu starpā, kuri mēdz apgalvot ka C sērija ir lielāka, ērtāka, plašāka - kur es varu piekrist ka jā, ir - aizmugurē sēdošajiem - kamēr šoferim tas lielās mašīnas ieguvums pret B sēriju ir daži centimetri viduskonsoles platumā, varbūt vēl pāris centimetri kaut kur, un varbūt vēl daži centimetri mašīnas augstumā, un tas arī ir viss - pārējais ieguvums ir aizmugurē un bagāžniekā.

msh 13.11.2015 2:28

Nebaidies, večukiņ. Tas nav nekas jauns. Bet tomēr šad un tad gadās dzirdēt par kādu cilvēku no tiem laukiem, kur pirms iebraukšanas ir zīme ar četriem lieliem, baltiem burtiem jūrmalas šosejas malā, ka dažs labs ir sapratis ka nav vērts par kapeikām atdot pusduci gadu vecu, labu mašīnu, un turpina braukt. Mums te vienkārši ir maz tādu, kas tā tērējas, lai pirktu jaunas mašīnas.

Man personīgi šitentāda zeķu maiņas pieeja neiet pie sirds, jo gribas likt tikai to labāko, a kā tu liksi to labāko mašīnā, kuru pēc gada mainīsi? Bonusā risks iegrābties, kā arī tas, ka normālas, normāli aprīkotas mašīnas pamatā ir tās, kuras pēc tā gada pusotra nevienam nevajadzēs... Un, galu galā, ja atskaita tādus kā tu, kuru šajā galā ir tā pamaz, tad mazāk par kādiem pieciem gadiem pamatā brauc tikai divas grupas - puišeļi, un tie, kas pērk lētas mizas ar svaigu apskati.

msh 13.11.2015 2:19

Kāds sakars tur ar apgriezieniem un kāpēc nemotora mocīšana pa pilsētu piektajā dod ekonomiju? Ārpus pilsētas iznīcina degvielu, jo relatīvi liela un smaga mašīna, bet bez motora, kamēr pilsētā darbināšana brīvgaitā un mazā slodzē neskaitāmi vairāk. Pēc tavas loģikas manai golfmašīnai arī būtu jāpatērē 10 litri uz simtu, dabā, neesmu rēķinājis, bet vairāk par 7 nebūs, lai arī ir nemotors, un atbilstoši šim faktam, kārbā ir tikai četri pārnesumi uz priekšu:

Pilsētā tikmēr tādas smagas notes nemotoru mokot ar piekto noteikti tas vēl tikai papildus sistu pa kabatu. Okej, ar savu A90, kurš sver kripatu vairāk par to noti, novēroju ka varētu pa pilsētu dudināt uz 60 piektajā garos gabalus - pie noteikuma ka ieštepselē kruīzā, jo ja tā ripinoties ir ekonomiski, tad jebkurš pieskāriens pedālim patēriņu aizsūta debesīs - tas viss ar elastīgu 2.3 piecu katlu atmosfēru - ar kaut kādu 1.4 tur viss būtu tikai vēl ļaunāk...

Katrai mašīnas/motora kombinācijai ir savs ekonomiskākais pilsētas braukšanas stils. Man savulaik ar muteres mk3 nācās iemācīties braukt, jo gribot braukt kā ar savu A90, tas 1.6 mono nemotoriņš arī bija ar mana A90 2.3 apetīti, lai arī to jūtami vieglāko mašīnu uz priekšu tā kustināt nespēja...

msh 13.11.2015 2:08

Mans mk2 ir ceturtā mašīna, kurai bāžu iekšā aprīkojumu un trešā manā īpašumā - tas neskaitot vēl dažas paziņu un draugu mašīnas, kam ir gadījies pa kādam knibulim iebāzt. Gribi lai uzskaitu savus veikumus? Nu labi...

A80

2.0 8v

5 robu kārba

signalizācija

ādas salons

priekšas elektriskie logi

papildpulksteņi

viens elektriskais spogulis [mehāniskais nosprāga, negribējās citu likt]

sēdekļu apsilde

A90

signalizācija

borta kompis

autočeks

visādas mahinācijas ar salonu, ieskaitot pārbūvētu C3 elektriski regulējamu vadītāja recaro ķebli, kurš nu pieder pagātnei, nākotnē būs mk4 recaro

ķebļu apsilde

klimata kontrole

kruīza kontrole

papildpulksteņi

piekabes āķis [būs noņemamais]

jaunā tipa priekšējais panelis

jaunā tipa durvju apšuvumi

lukturu korektori

niknā piekare abiem tiltiem

lielās bremzes priekšā

Nerunājot nemaz par dzimtā aprīkojuma savešanu kārtībā - ABS, elektrisko spoguļu, elektrisko logu - pārējais darbojās. Vēl šis tas no jaunākiem modeļiem plānojas

Muteres mk3 - tā kā no manas kabatas, un viņa sevišķi neko negrib, tad atbilstoši tam, kas parādās manā iecienītajā šrotā:

elektriskie spoguļi

priekšējie elektriskie logi

vento priekšējais panelis

spidometrs ar MFA [borta kompi]

termotroniks [parastais salona sildītājs, kam elektroniski tiek regulēta temperatūra]

priekšas durvīs

vento durvju kabatas ar lampelēm un tapsējumu

dzimto ķebļu parastās lupatas sakrustotas ar vento priekšējo ķebļu dzelžiem, gūstot abiem ķebļiem sānu kabatas un šofera ķeblim atsevišķu slīpuma regulāciju

uz strīpas vēl stāv kondišs, kuru līdz nākamajai vasarai vajadzētu iebāzt, un grabuļi lai saliktu aizmugures durvīs skaļruņus, tad gan maģi vēl vajadzēs nomainīt.

Mans mk2 - tā kā īpašumā tikai pusotru mēnesi, tad vēl nekas daudz nav izdarīts:

Mīkstais priekšējais panelis

Sastellēts spidometrs ar tahometru

bardaks arīkots ar slēdzeni, kura tika pielāgota pie atslēgas [smieklīgi, bet es redzu ka pusei bardaka slēdzenes nav, tātad ekstra ]

Ielikti papildus tālie

Gamma 3 maģis

skaisti mk3 golfa grabažnieka apšuvumi un tepiķis

sagādāti un gaida ielikšanu lukturu korektori, kā arī lēnām briest elektrosistēmas maiņa uz jaunāku.

Golfmašīna patlaban arī tiek regulāri lietota, lai arī nu atsāku braukt ar velosipēdu. Drīz jau tomēr mašīnas sezona beigsies...

msh 13.11.2015 0:11

Nezinu kā ir jaunākiem VAGmobīļiem, tādiem ap gadsimtu miju joprojām bija normālā metode, tb rāda to, kas notiek bākā, nevis kaut kādus aprēķinus caur dirsu. Un vispār, rokoties pa gāzeru lapām, ar acs kaktiņu redzēts ka mašīnām, kurām tur ir caur dirsu, piemēram, diviem hondas cirvjiem, ir attiecīgi piedāvājumā kaut kādi emulatori, lai šo problēmu novērstu.

msh 13.11.2015 0:09

Vairāk vai mazāk muļķības.

msh 07.11.2015 15:58

Fan, tu zini ko apzīmē jēdziens "griezes moments"? Diez vai, jo tev jau vismaz 10 gadus nav bijusi mašīna, kurai būtu motors, kas ko tādu attīstītu... Man, un lielākajai daļai, tā loģika ir bišķi savādaka - ja tāds nemotors kā tavai fabijai patērē tikpat, cik, teiksim, kāds 1.4 vai 1.6, tātad tu vienkārši nopērkot vienu reizi piemaksā par baudu, kas rodas braucot. Kamēr tagad tu baro nemotoru kā tu barotu to 1.4 vai 1.6, bet pretī saņem nemotora sniegumu. Nemotori ir izdevīgi tikai tiem, kas maz brauc un valstīs, kur nodokļi tiek atvasināti no litrāžas. Jaunajām mizām laikam nodokļi ir no CO2 līmeņa - es baidos ka ne tikai par degvielu, bet arī nodokli tu maksā kā par lielāku motoru...

Man tuvākām mašīnām skaists un klasisks piemērs ir parastās situācijas, kur nevarēšanas savest kārtībā motora vadību un ieliet bākā astoto dēļ 20-25 gadus vecs četru katlu bezpiedziņas audī uz šosejas rij kā 2.3 kvatra... Bik ir starpība...

msh 07.11.2015 15:52

Nu un vai tad tie, kas maina mašīnas kā zeķes, tādi nav? Labi, tu tur paļurkā dažus gadus vecus eksemplārus, kam vērtība vairs tik traki nekrītas - tie, kas nopērk jaunas mašīnas, reizēm mēdz atjēgties ka viņiem ir normālā stāvoklī esoša mašīna, bet tā jau ir zaudējusi vairākas reizes no savas vērtības, un līdz ar to izdevīgāk ir turpināt braukt, un līdz ar to dara kā visi normālie cilvēki - brauc 10,15 gadus, reizēm vairāk, ar vienu mašīnu. Naudu vajag tērēt kaut kam jēdzīgam - ja tev tā birst ārā no kabatām, nopērc ārpus dižās pilsētas īpašumu un sāc būvēt māju.

msh 07.11.2015 15:49

Mans ceļš ir dārgāks, jo es to, pie kā esmu nejauši ticis, parasti vecāku un plikāku eksemplāru, aprīkoju ar jaunākas mašīnas grabuļiem un maksimālo iespējamo aprīkojumu, un tādām lietām. Nevis tāpēc, ka es savedu kārtībā vecāku mašīnu. Un kaut ko pamatā vajag savest kārtībā tikai tāpēc, ka iepriekšējais ir ekonomējis. Un jā, vienīgais ko es nevaru atļauties - uz sitiena nolocīt dažas štukas par nepieciešamajām detaļām - vai kādus citus lielus pirkumus - garāžu, dzīvokļa remonta materiālus vai ko tādu. Es jau arī nealkstu pēc leģendārā 2.2 20vt savam audī ne jau naudas dēļ, bet vienkārši tāpēc, ka neredzu jēgu no tāda motora pie mana braukšanas stila

Morāli noveco vienīgi visādu subjektu, kam veikalinga speciālisti ir sekmīgi sabāzuši ausīs batonus, smadzenes. Normāli cilvēki par to neuztraucas un vienkārši lieto.

msh 05.11.2015 20:12

Nu bet šo faktu jau tu pats esi dabā apliecinājis - atslēgas vārdi ir frāze "mans toreizējais auto" - jeb vai nomainīji, jo bija pārak labs?

msh 04.11.2015 2:30

Atliek secināt ka tu esi melīgs cilvēks, ja tādus saskati citus... Kas man jāatzīst - ka reizēm plāni iegrozās savādāk, nekā plānots sākumā? Jā, tā notiek.

msh 03.11.2015 12:06

Gābešņik, bet es neesmu tu, kas vienu mizu maina pret otru. Manā īpašumā juridiski patlaban ir divas mašīnas, viena piekabe un viens paštaisīts traktoriņš, un es neredzu iemeslu, kāpēc lai šī situācija mainītos... Kā es darīšu un ar ko es braukšu kad abas mašīnas būs saliktas, jau būs cits jautājums...

msh 03.11.2015 11:59

Vai tad nejauši nebija tā ka velosipēdisti individuālā kārtā drīkst braukt tikai metru no malas?

msh 02.11.2015 22:25

Ir, protams, situācijas, kur vajag lielu mašīnu - piemēram, ja golfs der kur vajag ikdienā braukt četriem pieaugušiem cilvēkiem, tad audī C sērija pieciem, kamēr audī B sērija diviem, un reizēm vairāk - bet nevajag arī pārspīlēt. Kāda jēga ikdienā vadāt apkārt savu pakaļu kopā ar pāris tonnām dzelžu un atbilstoši degvielu liet?

msh 02.11.2015 22:22

Gābešņik, a kas tur smieklīgs? Nē nu varētu jau izveikt populāro 1.8T iemetienu, bet tur uzreiz būtu cits budžets un man arī to nevajag.

Ānsi, nesalīdzini pirkstu ar krānu. Krafteris ir zobu sāpes, kuras jāpacieš, jo par to maksā. Tikmēr tu sludini ka tās zobu sāpes vajag arī ikdienai, tāpat vien, krutuma pēc. Es braukāju pa savu šauro sētu diezgan vēsi uz kādiem 20-30 gar spoguļu rindu, bet es par to ka spogulis traucas garām citiem spoguļiem ar centimetru tiesu, nefanoju. Dažs labs C4 audī īpašnieks, respektīvi, cilvēks, kuram pie lielākas mašīnas gabarītiem jābūt pieradušam, ir atrāvies biksēs mērcīti, sēžot savas mašīnas pasažiera ķeblī, man cēli nobraucot gar to spoguļu rindu [jo es to iemācījos ar savu B3, a ceškas platumu šajā situācijā kompensē attiecīgi šaurāks pasažiera puses spogulis...] Man ļoti patīk ka mašīna turas uz ceļa, nevis pa to peld, un ka mašīna labi paātrinās, un to visu nosaka svars un izmērs. Es kaut vai kādus 8 gadus atpakaļ piefiksēju ka ar muteres mk3 pār vietējajiem gulošajiem var iet pāri uz 70 - ar manu tālaika B3 - 40 - lielā pakaļa pārāk daudz rāva uz leju. Un jā, ar piekrautu krafteri nav sanācis braukt - bet pirms dažiem mēnešiem sanāca nobraukt kādus 25 km ar tukšu mk2 LT35, garo augsto pasažiernieku - man ne prātā nenāca ka manā sētā augošie ceriņi kādam transportlīdzeklim varētu berzēties pret jumtu, un vēl tā nepieciešamība uzmanīties manevrējot dēļ gabarītiem....

msh 01.11.2015 13:41

Kāpēc ceļu remontdarbu vietās liek stulbas zīmes, saprast nav iespējams - smukuma pēc, lai būtu cepistiem iespēja drāzt, ja rodas vēlme, lai aizsargātu vārgākos/latvijas apstākļiem nepiemērotākos vadītājus vai viss kopā... Realitātē vairāk prasītos pēc zīmēm "ieteicamais ātrums 50" un drāzt tos, kas akurāt briesmīgi izpildās. Vai nav arī kaut kāds veids kā padarīt lukšu signālus ieteicošus un nevis noteicošus? Tā ir vēl viena, ļoti smaga, problēma remontdarbu vietās...

Lasītākie raksti

Jaunie raksti