iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
msh 01.11.2015 13:27

Es jūtu ka gābešņiks un ānsis jauc mazmašīnu ar mašīnu, kurai nav motora. Mazmašīna ar motoru ir ļoti baudāms aparāts - atšķirībā no lielā kuģa, ar kuru jāuzmanās par gabarītiem un kur vajag ļoti niknus motorus, lai to kasti adekvāti kustinātu uz priekšu, mazmašīnām šādas problēmas nav - jau visādi nemotori spēj kustināt uz priekšu ļoti adekvāti pilsētas apstākļos, bet vidusmēra sedanam viduvēji vai pašvaki motoriņi mazmašīnas padara spridzekļos. Man tādā ziņā ļoti patika opja bijusī A corsa - pašmasa 700 kilo, pussprādzis 1.0 cēla tīri normāli - žēl ka viņš pārdeva, ja tādā iemestu vismaz 1.8, rezultāts būtu ahūns. Pats es patlaban pārvietojos ar visplikākās komplektācijas mk2 golfu - 1.3, četru robu kārba - varu priecāties ka ir pasažiera puses spogulis, un no rūpnīcas ir bijušas miglas... - karoč svara un griezes momenta attiecība līdzīga kā fana fabijai - apdzīvotā vietā ir pilnīgi normāli - uz šosejas skriet neesmu centies, bet rodas iespaids ka vairāk par 120 diez vai izdosies izspiest, vismaz 110 ir grūti sasniedzama robeža... Būs nākotnē kāds 2.0 8v jāieliek, tad tā mašīna būs baudāma, lai arī procesā tā paliks smagāka, vienalga būs zem tonnas, un uz to masu tad būs vismaz 170 ņūtoni...

Nomik, kurējo Honda Jazz tu iesaki? Nesen man gadījās pavizināties ar vienu 2003. gada eksemplāru - nu ko lai saka - pilnīgs čau - es vēl saprotu ja manas muteres 22 gadus vecajā golfmašīnā šis tas grab, bet ja 10 gadus jaunākā mašīnā viss ir tāpat, tas jau kaut ko parāda... Salons arī tāda pretīga ateja, bet no japāņa neko labāku laikam nevar gribēt.

msh 28.10.2015 18:51

Ā, un ar "nomali" es domāju braukšanu pa nepārtraukto līniju - es personīgi parasti cenšos noturēties joslā, kas izveidojas tai līnijai kādus 25 cm uz abām pusēm.

msh 28.10.2015 18:50

Bet es prasu lai paskaidro tu, tieši tu, nevis atsaucies uz murjāņiem un sāc kaut ko pļūtīt par manu velobraukšanu tikai tāpēc, ka man nav tikpat stulbi aizspriedumi pret to kā lielākajai daļai, kuri ir tikai aiz nevēlēšanās braukt. Drīksti arī noskaidrot šī trenera viedokli un te iepostot.

Šodien braucot ar mašīnu pa radio dzirdēju tā šofera viedokli - priekšā braucošā fūre pārkārtojusies lai tur to procesiju apbrauktu, un viņš nav paspējis noreaģēt. Izklausās diezgan ticami, braucot garus gabalus pa šoseju diez vai kāds šoferis šādā situācijā, kur priekšā ir redzama tikai mašīna, aiz kuras redzams nav nekas, brauks kā uz nažiem, gatavs jebkurā brīdī raut sānis.

msh 28.10.2015 14:36

Palaidniek, nu, un? Kuri no šiem treniņiem ir neizveicami braucot pa šosejas malu?

msh 28.10.2015 11:59

Palaidniek, nu un kāpēc sporta skola nevarētu organizēt treniņu rindiņā pa šosejas malu? Ja to aizliedz likums, tātad stulbs likums, ka liek traucēt satiksmi.

Ir, protams, daudz visādu stulbu ļautiņu, kam ir aizspriedumi braukt pa šosejas malu, es šogad nobraucot līdz septembra beigām ap 4k km, varu teikt ka autovadītājiem ar kultūru attiecībā pret šosejas malās braucošiem velosipēdistiem viss ir kārtībā - vismaz manā galā.

msh 28.10.2015 11:11

Pārejot šim tofikam pa diagonāli - palaidnieks troļļošanas nolūkos vēlas veicināt gājēju neprognozējamu uzlekšanu uz pārejām, ar nolūku vairot negadījumu, traumu un bojāgājušo skaitu - galvenais tikai lai vadītājs pie tā būtu vainīgs, pārējais poksuj...

msh 28.10.2015 11:05

Palaidniek, nu tad definē kas ir "sporta treniņi" - varbūt šāda definīcija ir, bet es to vienkārši esmu palaidis garām. No maniem personīgajiem novērojumiem "sporta treniņi" ir pasāciens, kur, visbiežāk viens, reizēm 2-3 cilvēki pilnā aprīkojumā - skafandrā - pods galvā, brilles uz acīm, velopamperi kājās, attiecīga maika mugurā, uz neērta velosipēda, mērkaķa pozā, minas pa šosejas malas BEZ jebkādas pavadošās mašīnas. Braucot pa A11 ar mašīnu vai velosipēdu šādus skatus bieži redzi, un nekas cits kā treniņi tas arī nevar būt jo 1) kurš normāls cilvēks pārvietotos ar kaut ko tik neērtu 2) divvirziena braucieni, līdz kaut kurienei aizbrauc, tūlīt pat apcērt uz riņķi un dragā atpakaļ.

msh 28.10.2015 8:24

Cik sapratu no tiem pāris raksteļiem, ko izlasīju, tā problēma bija tajā, ka velosipēdisti močīja pa visu joslu ar mašīnu no muguras, un fūre paņēma to mašīnu - kamēr ja visi būtu smuki, kā normāli velosipēdisti, močījuši rindiņā pa malu, bez jebkādas mašīnas, tad fūre būtu pabraukusi garām - es kaut ko esmu nepareizi sapratis?

msh 10.10.2015 13:17

Jā? Nu tad jāprasa kas ir "diža ekonomija". Mana A90 borta kompis, kurš precīzi rēķināja tikai siltam motoram, aukstam par maz, savulaik pa ziemu braukājot uz 1,2 km attālo darbu pie vidējās temperatūras 0 grādi rēķināja vidējo patēriņu 20l/100 km, un pie -10 30l/100 km. Ja TDI ar standarta regulējumu ir spējīgs uz to pašu, tad jāprasa, kāpēc es nekad neesmu redzējis nevienu mašīnu ar normālu, standarta motoru aukstu atstājam lielu, melnu mākoni aizmugurē pie katra gumijas pedāļa piespiediena...

msh 08.10.2015 19:33

Izmešu kontroles? Tiem ķīseļiem, ar kuriem parastā tauta pārvietojas, šādas fīčas nemaz nav

msh 07.10.2015 21:45

Ķīseli vispār parasti pērk degvielas ekonomijai, un tevis nosauktā situācija kā reiz ir tā, kur ķīseļa ekonomija ir visjūtamākā...

msh 04.10.2015 17:26

Jā, palaidniek, tu pareizi saproti - ja vajag samazināt daudzumu bez jebkādām dzelžu izmaiņām - jo tas ir tas, kā slāpekļa oksīdi rodas - no liesas darbības.

A par tiem vadības blokiem - nu varbūt fofāgens izveidoja kādu bloku firmwaru pāršūšanas līniju... Nezinu par jaunajiem ķīseļiem, zinu ka iespēja pāršūt firmwari vecākiem ķīseļiem nāca līdz ar EDC15 vadības bloku parādīšanos, kuri nāca 1.9 un 2.5 deviņdesmito gadu beigās.

msh 22.09.2015 22:22

Andžiņ, vai nu mazums, gan jau ir kāds labs iemesls - vai nu ekonomiju ietekmē, vai kāda mezgla darbamūžu.

msh 18.09.2015 23:27

Labi, paldies.

msh 18.09.2015 16:50

Eu, gābešņik, pastāsti - vai bonus/malus klases skaitās atsevišķi dažādiem transporta līdzekļu veidiem? Savulaik pusotru gadu apdrošinot manu A90q, esmu dabūjis septīto klasi, tiktāl viss būtu skaidrs. Tagad, kad manā īpašumā ir nonācis vectētiņa golfs un piekabe, apdrošinot golfu, rādās septītā, klase, apdrošinot piekabi, sestā - ??? Un vēl, manā īpašumā ir legalizēta rīģele - pats objekts stāv šķūnītī, pusizjauktā stāvoklī, nekad nelietotais numurs un tehniskā pase rakstāmgalda atvilktnē - kopš ieviesa to pī ka vajag apdrošināšanu - tas ka tas brīnums stāv uzskaitē bet bez apdrošināšanas varbūt ietekmē tikai to, bet ne mašīnas?

msh 14.09.2015 20:48

Latvijas gada auto? Ceturtais golfs - jāņem tak kaut ko tādu, ar ko tauta brauc. Savādāk sanāk "mikroskopiskas autovadītāju grupiņas gada auto 2015".

msh 12.09.2015 21:32

A ko tad tu gribēji ieraudzīt atstātu uz ēdamtelpas galda?

msh 12.09.2015 19:17

Smaidīgais, tu aizmirsti vienu sīkumiņu. Lībija bija uzskatāms piemērs, kas būtu, ja kaut kāda velna pēc neiejauktos jeņķi - kadafi būtu uzvarējis un viss būtu beidzies. Tā vietā rietumvalstis kaut ko papļūtīja par demokrātiju, palīdzēja iznīcināt kadafi spēkus un tehniku, un tā tur viss iet uz velna paraušanu jau četrus gadus. Demokrātiju gan kaut kā neizdodas saskatīt - labi, laikam ir demokrātiska iespēja kuram režīmam pieslieties un iet par to karot Sīrijā vairāk vai mazāk līdzīgi - assadu atbalsta puķins, vietējos nemierniekus jeņķi, islama valsts atbalsta sevi, pumpējot un tirgojot naftu. Ja jeņķi atbalstītu assadu, tad noteikti gan būtu jau piebeigta opozīcija, gan islama valsts no sīrijas robežām izsviesta ārā. Kam tur pis kaut kāda demokrātija kaut kādā tur valstī? Mūs kāda rietumvalsts nāca no PSRS pestīt ārā?

Protams, propagandas mašīna strādā labi - pie mums švakāk, rietumos vairāk - es vienpadsmitajā gadā strādāju anglijā un darbavietas ēdamtelpā mēdzu palasīt The Sun - tur izlasīju rakstu par to, kā RAF no lībijas izvāca britu pilsoņus, naftiniekus, pa kluso aizlidojot un savācot - viens no tiem aprakstīja notikumus - pie šiem ieradās bars vietējo jauniešu, tie viņiem atdeva telefonus, datorus, mašīnu atslēgas, lai tik tie vācas prom - un tas bija pasniegts tādā tonī ka cilvēkiem, kas dzīvo nedemokrātiskā režīmā tas - aplaupīt apkārt esošos cilvēkus - ir normāli. Ahujeķ.

Ā, un jā - paskatoties viģikus ar šitentā burkšķa pērlēm, man kaut kā neizdodas ieraudzīt tajos sīriešus - labi, vienā viģikā kaut kādu sīriešu ģimeni redzēju - jeb vai manas ģeogrāfijas zināšanas klibo un tomēr lībijā vai sīrijā dzīvo nēģeri? Ak jā, vienā viģikā vienā nometnē nēģeri teica ka esot no ganas un ziloņkaula krasta - laikam šie bija aizmukuši uz sīriju un no turienes aizmuka uz eiropu?

msh 11.09.2015 12:48

Ā, un trešais laimīgais arī - degvielas tirgotājs - to arī vairāk pirksi...

msh 11.09.2015 12:47

Jā, nekādu, tev nebūs jāmaina, a ražotājs varēs tev biežāk tirgot jaunas, jo ātrāk nodils, abi laimīgi...

msh 11.09.2015 12:13

Es pirmīt par tām linglong riepām tikai ironizēju, a kas tur ir tāds ka priekš mūsu bezziemām tās ir bezjēdzīgas? Pie mūsu bezziemām sāk izskatīties ka normālais risinājums būtu trīs ripuļu/mizu komplekti - vasarenes, vissezonenes ziemai un ziemenes jau nu tā ziema tiešām atnāk...

msh 11.09.2015 8:34

Gābešņik, vari šrototies cik tev labpatīkas, man no tā nav ne silts, ne auksts. Tolmets, ja kas, nav šrots un nekur citur kā tur atsevišķas tās mašīnas detaļas nonākt nemaz nevarētu , jo pat ja es tomēr izdomātu atmest ar roku, tas būtu vienkārši stulbi atdot šrotā, nevis iztirgot daļās un atlikumu aizvest uz tolmetu. Jebkurā gadījumā tā mašīna patreizējajā situācijā ir vajadzības pēc tās trūkuma dēļ. Izskatās ka vēl drīzumā manā īpašumā nonāks vectētiņa mk2 golfs un piekabe - nu piekabe pēc definīcijas ir nekustīgs transportlīdzeklis, golfs nu tātad arī būs nekustīgs, jo bez vajadzības neviens viņam apdrošināšanu nepirks un vai bez vajadzības tiks ieta TA, arī būs jāpadomā - piekabei vēl varētu, brālēns pāris reižu gadā to aizņemas.

Konus, mēs jebkurā gadījumā jebkurā situācijā esam atkarīgi no dieva žēlastības. Jā, var gadīties saskrieties ar kādu pretī braucošu - un tikpat labi var gadīties ka kāda pretī braucoša fūre samaļ tevi naksuj kopā ar visiem taviem spilveniem un piecām EURONCAP zvaigznēm. Ja tu gribi būt tas, kas kaut ko kontrolē, tev nāksies braukt ar bruņmašīnu, nevis vieglo automašīnu, un arī tad var sanākt kaut kādi sūdi...

msh 11.09.2015 1:51

Anonīmais, jā, apskatoties wikipēdijā tā termina aprakstu un izcelsmi - ja es būtu amūrikānis, es sevi pats tā sauktu

msh 11.09.2015 1:50

LingLong

msh 10.09.2015 19:44

Rudens, galvenā problēma ir tā, ka mūsdienās pārāk daudz ko bīda lielais bizness. Ciņa pret globālo sasilšanu savulaik aizsakās, bet turpinās kā mode, atbilstoši biznesmeņu interesēm - nu kaut vai tas ka fofāgens ražo golfiem kaut kādas salona detaļas no pārstrādātiem atkritumiem, tā vietā lai ražotu tos golfus tik kvalitatīvus lai tiem normāls darbamūžs būtu vismaz 25 gadi...

Patreizējā situācija ar ārzemnieku iebrukumu ir zināmā mērā prikolīga. Pats galvenais kas pietrūkst rietumvalstīm - pārsimt normālu, veselīgi domājošu cilvēku katrā - valdībā - kas dotu pavēli apbruņotiem karavīriem, ar kaujas munīciju, doties ielās vai uz robežām, kā kur, un pie vajadzības tos ieročus liktu lietā. Kas patreiz un necik senā pagātnē notiek, paši redzam. Divdesmitā gadsimta pieredze ironiskā kārtā uzskatāmi parāda ka vislabākais veids kā musulmaņiem sadzīvot mierā ar kristiešiem un ateistiem ir dzīvojot totalitārā režīmā ar ateistisku noslieci. Kalnu karabahā burkšķis sākās jau pirms pirmā pasaules kara - pēc tam kad tur uzradās padomju vara, iestājās miers līdz pat padomju varas beigām. Dienvidslāvijā tāpat visu tito valdīšanas laiku bija miers - tās pāris reizes kad kāda tauta izgāja kādās demonstrācijās, pret viņiem izsūtīja armiju un atkal bija miers... Es vēl tagad pirms pāris dienām ieraugot bildes ar sīrijas armijas sievietēm, mainīju domas par sīrijas valdību - ir redzētas stipri senākas bildes, kur citās musulmaņu valstīs kāda lielāka burkšķa laikā sievietes ņem rokās ieročus lai kaut ko sargātu, bet tikai aizmugurē un joprojām ņindzju tērpos...

Ironiski ka man jāatzīst ka ja vien puķins negribētu atkal sagrābties baltijas valstis, savādāk viņa politiku varētu atbalstīt - tādā situācijā kā patlaban ungārijā viņš noteikti nosūtītu uz robežu apbruņotas armijas daļas.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti