Ā, un ar "nomali" es domāju braukšanu pa nepārtraukto līniju - es personīgi parasti cenšos noturēties joslā, kas izveidojas tai līnijai kādus 25 cm uz abām pusēm.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam






















Es jūtu ka gābešņiks un ānsis jauc mazmašīnu ar mašīnu, kurai nav motora. Mazmašīna ar motoru ir ļoti baudāms aparāts - atšķirībā no lielā kuģa, ar kuru jāuzmanās par gabarītiem un kur vajag ļoti niknus motorus, lai to kasti adekvāti kustinātu uz priekšu, mazmašīnām šādas problēmas nav - jau visādi nemotori spēj kustināt uz priekšu ļoti adekvāti pilsētas apstākļos, bet vidusmēra sedanam viduvēji vai pašvaki motoriņi mazmašīnas padara spridzekļos. Man tādā ziņā ļoti patika opja bijusī A corsa - pašmasa 700 kilo, pussprādzis 1.0 cēla tīri normāli - žēl ka viņš pārdeva, ja tādā iemestu vismaz 1.8, rezultāts būtu ahūns. Pats es patlaban pārvietojos ar visplikākās komplektācijas mk2 golfu - 1.3, četru robu kārba - varu priecāties ka ir pasažiera puses spogulis, un no rūpnīcas ir bijušas miglas...
- karoč svara un griezes momenta attiecība līdzīga kā fana fabijai - apdzīvotā vietā ir pilnīgi normāli - uz šosejas skriet neesmu centies, bet rodas iespaids ka vairāk par 120 diez vai izdosies izspiest, vismaz 110 ir grūti sasniedzama robeža...
Būs nākotnē kāds 2.0 8v jāieliek, tad tā mašīna būs baudāma, lai arī procesā tā paliks smagāka, vienalga būs zem tonnas, un uz to masu tad būs vismaz 170 ņūtoni...
Nomik, kurējo Honda Jazz tu iesaki? Nesen man gadījās pavizināties ar vienu 2003. gada eksemplāru - nu ko lai saka - pilnīgs čau - es vēl saprotu ja manas muteres 22 gadus vecajā golfmašīnā šis tas grab, bet ja 10 gadus jaunākā mašīnā viss ir tāpat, tas jau kaut ko parāda... Salons arī tāda pretīga ateja, bet no japāņa neko labāku laikam nevar gribēt.