iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
msh 29.07.2015 17:40

Piecpadsmitā gada cirvim nav tiešā iesmidze?

msh 27.07.2015 19:22

Man ir labi. Ne jau es cēli stāstu ka ejot ar kājām, laidīšu tikai tos, kas zvanīs ar zvaniņu [izmantojot tavu terminoloģiju - tevi tramdīs], bet tos kas nē, tu izliksies nemanām, pat tad, ja tas nozīmēs avāriju, kur tu, visdrīzāk, paliksi uz trotuāra guļam, bet velosipēdists aizbrauks - bet pēc tam tiršu kādam, kurš pastāsta, kas notiek zvanot, ka tramda... Kā šito sauc, nekonsekvence? Vai vienkārši tukšpļūtīšana no cilvēka, kurš ar velosipēdu nebrauc un tāpēc fišku nerubī?

msh 27.07.2015 10:44

Lasi līdz dalec. Nepareizi ātrumu un attālumu skaita tikai tad, ja ir nepareizi ripuļi, kamēr vadītājam pārāk lielu ātrumu rāda speciāli. Nākamreiz uz šosejas salīdzini odometru pret kilometru stabiņiem, paturot prātā ka 10% kļūda nozīmēs ka šis uz kilometru saskaitīs 1,1 kilometru

msh 26.07.2015 5:17

Nu bet tu droši zini ka tu ielej tieši tik litrus, cik parāda automāts? Man patika pirms pāris mēnešiem purnagrāmatā bilde, kur viens bija uzrakstījis savu komentāru par to, ka statoilā viņa degvielas kanniņa bija piepeši izaugusi par kaut kādu puslitru... Tu vari pārmaiņas pēc paliet benzīnu 20 litru kannā, un to vēl pēc tam nosvērt lai precīzi izrēķinātu, cik tu tur esi ielējis, ka nejauši neatklājas interesantas lietas

A par spidometru - tas ka bultiņa rāda vairāk, ir normāli, tas ir lai tu nevarētu iesūdzēt tiesā ražotāju, ja nu būsi uzlicis lielākas mizas un tevi izdrāzīs par ātruma pārsniegšanu. B3 audī bulta noklusējumā ir 5 km uz augšu, mk3 golfam pakāpeniski pieaugoša bultas kļūda - abiem pakontrolējot odometru pēc ceļa stabiņiem, vai papētot ātrumu citās borta ierīcēs - audī uzslēdzot klimatam to kanālu, kurā uzrādās ātrums, fofāfgenam uzslēdzot MFA vidējo ātrumu, to nometot pa nullēm - paliek skaidrs ka elektronika redz un skaita pareizo ātrumu, vienīgi pašam vadītājam tiek parādīts bik lielāks cipars

msh 25.07.2015 3:08

Vēl divas piebildes. Pirmkārt, nav ne jausmas par kaut ko tik jaunu, bet gan jau princips ir saglabājies tāds pats, kā vecākām mašīnām - manam audī borta kompim ir trīs slēdzīši, viens ir +/-, otrs ir 5%, trešais 10%, kurus lietojot var uzslēgt korekciju no -15% līdz +15%, 5% soļiem, lasot B5 A4 bentlija manuāli, tur ir redzams ka tam princips ir pilnīgi tāds pats, tikai vairs ir nevis slēdzīši, bet gan pieslēdzoties ar kompi spidometrā adaptācijas lielums, bet tāpat piecu proču soļos.

Otrkārt, tu droši zini ka tā kļūda ir tavas mašīnas kļūda, nevis tevis izmantotā DUSa kļūda? Pie tā, pēc kāda principa tiek aprēķināts degvielas patēriņš - vecākām mašīnām motora vadības bloks sūta borta kompim sprauslu atvēršanas ilguma impulsus, pēc kuriem tas saskaita cik daudz degvielas tiek saliets motorā, un jaunākām droši vien motora vadības bloks vienkārši spidometram pa CAN kopni pastāsta patēriņa gramus sekundē - es varētu apšaubīt borta kompja rādījuma patiesību ar noklusētajiem cipariem tikai motoriem, kuriem vadības bloks var nomērīt nevis pašu degvielas ielējienu, bet gan saistītus lielumus, kā KE-jetronikam, kur tas tika aprēķināts pēc lāpstas pacēluma + kompja dotās korekcijas, vai vecākiem TDI ar siksnas piedzītu sūkni, kur ir apmēram tas pats princips - un arī tikai neesot drošs par attiecīgo mezglu stāvokli

Es savam audī kompja aprēķina patiesību rēķināju nevis pēc "kompis rēķina ka nokurināts tik un tik litri, DUS aparāts rāda ka ieliets tik un tik litri", bet gan izmantojot borta kompja kalibrācijas funkciju, kura parāda, cik litrus kompis bākā redz. Protams, tāda fīča ir tikai nu jau otro pilngadību sasniegušām mašīnām

msh 24.07.2015 19:22

Fan, ja borta kompis rāda nepareizi, tad to saki tajā iestādījumā, kurā tu to mizu apkop - parasti spidometriem ir borta kompja rādījuma korekcijas funkcija, 5% - 15% apmērā, ko ar kompi var uzlikt vai pamainīt.

msh 20.07.2015 23:25

A kāpēc lai es neiesvīstu? Protams ka normāli braucot arī normāli svīst - ja galā ir kāds pieklājīgāks pasāciens, somā ir maika, ko galā pārģērbt, un tualetes, kur noskalot seju parasti arī ir visur. Man līdz šim ir bijis tikai viens galamērķis, kur braucot būtu vēlams neiesvīst - 6 km attālā baznīca, kur tad attiecīgi braucot es sev uzlieku ierobežojumu - milzīgajam - otrais robs, salieķim - piektais vai sestais, atkarībā no aizmugurējā zobrata.

Par nojaušanu nezinu, pēdējā braucienā četrās mašīnās bija līdzjutēji

Palaidniek, nu, tātad, cik bieži braucot ar mašīnu tu paštaisni veic pašnāvnieciskus/savu īpašumu bojājošus gājienus, jeb vai tomēr tāda pašnāvnieciska mutes brūķēšana tev ir tikai internetā, bet dzīvē darbi nenotiek?

msh 20.07.2015 20:12

Link, jā, nav kur - pagājušonedēļ, braucot nekur, noripināti nieka 250 kilometri. A par to skriešanu - kāpēc ar mašīnu jāskrien TĀ, kā mums te forumā daudzi vēlas, nu, piemēram, blakustofikā - dikti patīk daudz degvielas liet? Nē nu labi, sarkasms, bet tomēr laba analoģija - ekonomiskākais ātrums mašīnai ir uz kādiem 60-70, tāpat ka velosipēdam priekš vārguļiem ērtākais ir 15-20.

Palaidniek, laiks un vajadzības trūkums. Velosipēds ir fantastisks verķis, vari braukt, cik tīk, bet amortizācija maksā kapeikas. Nesen mutere aizbraucot tālākā ekskursijā, atstāja man savu golfmašīnu, jo vajadzēja bik pavadāt viņas vecākus uz slimnīcu - es biju pilnīgi šokā no tā skata, kā ielejoties zupu pa 15 eirām, mana naudiņa ripoja prom - pēdējoreiz šādu skatu biju redzējis pašā gada sākumā Mani ikmēneša velonoskrējieni jau kādu pusgadu ir vismaz tik lieli, kā savulaik ar mašīnu, kaut gan nu jau tie tos jūtami pārsit - tas nekas, ka es nekur bez mērķa nebraucu. Krānu es arī esmu pasācis garināt, bet ne jau cenšoties notriekt kādus gājējus, bet gan skrienoties ar automašīnām uz A11, remontdarbu joslā starp nīcu un rucavu - normālā situācijā to 17 km distancē, kas man jānobrauc pa šoseju, es mašīnām ielieku 1-2 kilometrus

Bet runājot par čurām galvā - tu ar mašīnu braucot arī centies izprovocēt aizmugurē braucošos tev ielikties pakaļā, jeb vai tu tāds nelīdzsvarots subjekts bez pašsaglabāšanās instinkta esi tikai internetā?

msh 20.07.2015 0:25

Ar tauri ir labāk - tie parasti ir velosipēdisti, kam vajag taurēt. Šajā gadījumā problēma bija tā, ka es biju ņēmis vērā sūdu, ko te bija bīdījis viens pasaules naba, kurš retās reizes, kad nebrauc ar mašīnu, cēli drasē, vēderu izspiedis un izpleties cik vien iespējams, un tāpēc arī bīda jocīgus tekstus... Šī kļūda vairs netiks pieļauta, par cik tomēr tava sapņu pasaulīte ar sapņu trotuāriem atšķiras no reālās. Es tagad vēl nesen bik sarakstoties ar vienu liepājnieci, sapratu kāpēc lielākoties pretī nākošie gājēji paši mūk - jo atšķirībā no tavas sapņu pasaulītes, kur tu cēli izspīlē vēderu un liec velosipēdistam ietriekties tevī, un tu to uzņem kā stabs, dabā ir bik savādāk Viņa dalījās ar savu pieredzi, viņu velosipēdisti ir notriekuši četras reizes. Cerēsim ka liepājā nebūs kāds Atejniex, tfu, Palaidniex, kurš gribēs izmēģināt uz savas ādas cik tad liela potenciālā enerģija piemīt ~130 kilogramiem, kustoties 20-30 kilometrus stundā, "liekot man nokrešot", par cik viņam tas droši vien būs sāpīgāk nekā man.

msh 19.07.2015 20:37

Ja tu arī spētu domāt, tad tu varbūt atcerētos kādu sviestu tu esi dzenājis agrāk un saprastu ka es pat tavu sviestu esmu ņēmis vērā - tu tak te kladzināji ka ar sūdainiem, nedzirdamiem zvaniņiem jāgrabina - ko es darīju? Uzgrabināju, rezultātā gājējs traucēja man

msh 19.07.2015 1:24

saf a ko darīt ja mistiskā kārtā tālāk esošais oficiālais veloceliņš izaug no tā celiņa?

msh 19.07.2015 1:20

Fan, ir mazi meli, lieli meli un statistika. Kas ir jāizdara, lai dabūtu vidējo ātrumu simts kilometri stundā? Vienam jāpārlido ar 200 kilometriem stundā, un trijiem jāpārvelkas uz 66 kilometriem stundā.

msh 16.07.2015 14:33

Pirms pāris dienām kārtējo reizi pārliecinājos cik nejēdzīga nodarbe ir zvanīšana priekšā ejošiem gājējiem. Minos pa gājēju celiņu no XL salas liepājas robežas virzienā, priekšā pa labo malu čalis stumj ratiņus, viņam blakus viņa sievišķis, kreisajā pusē priekš manis tā kā vietas pietiktu - uzgrabinu ar domu lai šie nejauši neizveic kādu neadekvātu darbību un varbūt bik pieraujas pie malas - sievišķis uzreiz paleca uz kreiso pusi un es dabūju mest pa nažiem un pēc tam izbraukt šiem pa vidu. Būtu vienkārši gājis garām, nekā tāda nebūtu bijis.

msh 13.07.2015 7:59

Kāda jēga tev zināt upju nosaukumus?

msh 10.07.2015 0:42

Nortel, aiz manis, 1,95 gara, trešajā golfā spēj normāli tāpat vien apsēsties vidusmēra cilvēks, un ja garāks, var jau bik parauties uz priekšu - tu laikam brauc ar pirmo

msh 09.07.2015 6:15

Kāds sakars bērnu skaitam ar biezumu?

msh 08.07.2015 22:05

Aigarcix, normāli aprīkotām mašīnām pietiek apieties tikai ar borta kompi, nevajag nekādu plakano telefonu vai navigāciju.

msh 06.07.2015 21:01

Šodien sanāca parullēt pa ceļa darbu joslu uz klaipēdas šosejas, veselas četras reizes piedevām [un šāds pat brauciens būs vēl nākamās divas dienas], un man tā palika interesanti, kā šejienieši reaģē, ieraugot aizbērtas tranšejas - vai kā vidējais leitis, apdiršas un burtiski pārrāpo, vai tomēr ar ātrumu, kas ir nosaucams par braukšanu, brauc pāri?

msh 06.07.2015 20:36

Attiecībā par lietotāja jaaanis muteri, kādu laiciņu atpakaļ, ja nemaldos, 1a.lv lapā bija [bet šobrīd vairs nav] šitentāds ričuks pa kaut kādām 350 eirām www.romet.pl/en/Rower,WIGRY_7,10,681,682,14148,2015.html - manuprāt kā reiz - ērts, parocīgs, viegli uzkāpt, tai rumbiņai ir adekvāti šauri un vienmērīgi soļi, atšķirībā no kasetēm, nebūtu jābūt problēmām iemācīt slēgāt robus, un ar lielu zobratu aizmugurē ātrumu diapazons arī būs ar lielu izvēli cilvēkam ar mazāku spēka daudzumu.

msh 06.07.2015 20:28

Kalnu situācijā ir jālieto vai nu Schlumpf mountain drive [diezgan dārgs prieks, pedāļos iebūvēts planetārais pārvads ar spēju pazemināt 2,5 reizes, kas reāli pakaļas rumbas robu skaitu dubulto], vai kāda no rumbām ar lielākiem robu skaitiem. Latvijā, par laimi, tādu kalnu nav, tāpēc reti kur nepietiktu ar rumbiņu, kuras garums būtu 180-250 procenti.

msh 05.07.2015 14:04

Hm, pirmā dzirdēšana par tādu ierobežojumu, bet lai nu tā būtu. Kad nākamreiz sanāks vilkt piekabi, tāpat diez vai ievērošu. Tās pāris reizes, ko trīs gadus atpakaļ sanāca ar savu A90 pavilkt zubri, nebiju sajūsmā par to, ka zubris gaisa pretestības dēļ piesviež pusotru litru patēriņam tik tā vien.

msh 04.07.2015 20:26

Vai tad ar piekabi ir kaut kāds ātruma ierobežojums?

msh 03.07.2015 10:13

P.N. Trīs nedēļas atpakaļ pie baznīcas liepājā pēc dievkalpojuma papļāpāju ar vienu večuku, kurš pienāca pie manis papļāpāt, ieraugot ka es braucu ar salieķi, jo šis domā uz tādu pāriet no lielā, jo vieglāk uzkāpt/nokāpt. Cilvēkam, kuram ir grūti paiet, par lielu velosipēdu ar trīs robu Sachs Torpedo rumbu vienīgā sūdzība bija ka reizēm liepājas apstākļos pirmais robs ir par garu - nē nu es domāju gan - priekšā 46 zobi, aizmugurē 20 - man, nesalīdzināmi jaunākam cilvēkam ar rūdītām kājām 46/22 ir par garu un prasās pēc 46/24 vai citas kombinācijas ar ekvivalentu gala iznākumu.

msh 03.07.2015 10:10

Pievienojos kanibālam. Jāāāāņa muterei un andžiņam acīmredzot ir elementāra problēma - nav vēl sanācis atklāt visādas jaukas lietas, kas velobraukšanu padara patīkamu un dinamisku, un tāpēc vajag elektromotoru lai kompensētu. Andžiņam bildē izskatās ka tas ričuks ir aprīkots ar trijniecīti rumbiņu, un jāņa mutere noteikti kā vecākās paaudzes sieviete grib pirzdama dirsdama mīties uz 10 kilometriem stundā ar velosipēdu, kura transmisija ir ar pārnesuma skaitli, domātu kādiem 25 kilometriem stundā.

Tagad tie elektriskie brīnumi ir panesušies, un man darbā kolēģi arī mēdz teikt ka man tādu krāmu vajadzētu. Es parasti par tiem tekstiem pasmejos, jo man vajag velosipēdu, nevis wannabe invalīdu transportlīdzekli. Ir vesela čupiņa argumentu, kāpēc kas tāds ir vairāk nekā bezjēdzīgs:

1) Man 25 kilometri stundā ir normālais ātrums, kaut kādu palīglīdzekli derētu lai brauktu ātrāk, diemžēl tur šitas neder

2) Uzsākšana, uzrāviens un visas pārējās atrunas - rumba ar planetāro pārvadu un adekvāti, savām spējām pieskaņoti zobrati.

3) Man jau pietika ka mans salieķis savā iepriekšējajā veidolā, pirms izārdīšanas, svēra apaļus 20 kilo, un pēc reinkarnācijas tas svērs vēl bik vairāk - šite vēl bonusā kaut kas, kā pamatfunkcija ir bagāža

4) Pamatā elektromotori tiek piedāvāti lai piedzītu aizmuguri, kas vispār ir kaut kāds marazms - vai nu caur vidusasi, papildus deldējot ķēdi un noslogojot aizmugurējo rumbu, vai arī motors ir iebāzts aizmugurējajā rumbā, automātiski izslēdzot planetārā pārvada opciju.

5) Man nav problēmas ar 25 kmph nobraukt 2x30 kilometrus, toties būtu braucot garākus gabalus noturēt tos 25 - kā ar to aķi, teiksim, 100 kilometrus izvilks?

6) Cik daudz tas aķis tur salā?

7) Kontrolieris pieļauj to rumbu izmantot kā 10-20w jaudas ģeneratorrumbu?

8) Fantastiskās cenas. Salīdzinājumam cik maksā pieklājīgas rumbiņas - Shimano Alfine 700 komplektiņš - ap 400 eirām, Rohloff Speedhub - ap 1k eirām.

msh 28.06.2015 3:22

Dari tā.

P.N. Vakar sanāca 14 minūtēs izstiept cauri visai vecliepājai un jaunliepājai, ar vidējo uz kādiem 30 kmph - tur gan trotuāri bija tikai pāris bruģētās vietās, pārāk piebāzti un nelīdzeni tie ir lai tādu ātrumu uz tiem noturētu ilgstoši, tie ir priekš ātrumiem 20-25 robežās.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti