Ja ar vienu risinājumu problēma ir bet otru nav, tad problēma ir risinājumā nevis cilvēkā. Tajos laikos kad es braukāju apkārt pa Liepājas rajonu ar parastiem ričukiem es svēru vismaz piecus kilo vairāk nekā tagad. Jebkurā gadījumā ādas ķeblis ir labākais risinājums parastam velosipēdam, jo nav mīksts bet pielāgo savu formu. Tieši tas pats variants man nejauši ir sanācis pitonam - tur ķeblis ir pilnīgi ciets, bet siksnas nostaigā un pielāgojas formai, un tā nu man ir pilnvērtīgs atbalsts visā ķebļa garumā
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
"hummock" latviski tulkojas kā šūpuļtīkls, un nē - nav tas nekāds šūpuļtīkls - darbībā tā ir cieta, nekustīga virsma - vien tāda kas ir pielāgojusies manas pakaļas un muguras formai. Ja notiek kaut kas tāds kas šo regulējumu izjauc - teiksim, es izņemu to jostu jo jāmetina rāmis - tad pēc atlikšanas atpakaļ atliek tikai bišķi pakratīties pa bedrēm un ķeblis jau ir ieņēmis pareizo formu. Rezultātā nekas netiek nospiests, ja gadās kratīties pa brutālām bedrēm, izpaliek sajūta ka kaut kādas muguras daļas saņem izteiktu sitienu, jo sitienu dabū vienādi visa virsma no gurniem līdz ceļiem visā platumā - un tā kā ķeblis satur mašīnas drošības jostas, kurām paredzētā izturība mērama tonnās un kuras nestiepjas, tad attiecīgi no mīšanās spēka ķeblis nekur nepadodas.