kasinsh79 rakstīja: Par tēmu kā tādu, ja vien drošs esi par darbu un ienākumu stabilitāti, iesaku JAUNU auto, ko aprīkot ar modernu gāzes iešprici. Cik pētīju, pat daži dīleri tādu variantu jau piedāvā, vismaz Ford, kaut kur lasīju, ka arī Toyota dīleri mēdz aprīkot, saglabājot garantiju.
Tās benzīna un DD cenas
Gāze tomēr ir spēcīgs arguments, pie tam ja vēl garantija saglabājas.
Cenas? Drīzāk jau apstāklis ka gāzi noliet izdosies tikai tehniskākam cilvēkam ar zināmu čakaru, kamēr soļķi noliet nekādu problēmu... ![]()




















kasinsh79 rakstīja:
Iedomājos situāciju, ja nopērk mazlietotu BMW parasts mirstīgais. Motors kā sacīju, izbeidzās pie oriģinālajiem 125tkm Un pie tam vairākām mašīnām vienlaicīgi Nu neko, nieka 4200 LVL par jaunu motoru vai kādi 1500 LVL par kapitalku Un aiziet tā lieta, BAUDA braukt turpinās.
Nu paga paga - izskaidro, lūdzu, ko nozīmē "izbeidzās motors" un kāds tam sakars ar kapitālo remontu? Kapitālais remonts notiek tad, kad nomaina visu, kas dilst, kaut kā vienīgais variants ko es spēju iedomāties kāpēc 125 štukas noskrējušam motoram to vajadzētu darīt - ja notrūkst kāds vārsts ar visām izrietošajām sekām...