iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407
msh 08.03.2012 22:32

GB12 rakstīja:

Tas ir aizspriedums. VW grupai jau sen nav lētākās rezerves daļas.

Kad nav? Pērkot pie dīlera VW specifiskās detaļas?

msh 08.03.2012 22:11

Es domāju ka 1.4 astma pret to baudāmo rio atpalikt varētu vienīgi standarta aprīkojuma ziņā, pārējajam jābūt noteikti labākam, arī rūsēšanas ātrumam labākam, tb lēnākam

msh 08.03.2012 22:10

O! īedgars ienesa jaunu vēsmu šajā tofikā - man ne prātā nenāca ka fana apfanotā kija ir tik tuva žiķelim Nu tā jau arī varētu būt arī par citām jomām - pieņemšu ka kija ir sūdīgs kujdajs, bet kā kujdajs pūst un cik prasts tam ir aprīkojums, ir sanācis papētīt

Kaut gan labi, žiķelim elektriskie logi un ķebļu apsilde nebūs, ar to kija tomēr būs tuvāka deviņdesmito gadu pirmās puses žopeļiem...

msh 08.03.2012 19:54

Kaut kas nav kārtībā vai arī fans kaut kādus kreisus datus liek - kā 1.4 atmosfēriska benzīna šujmašīna var būt ātrāka par tāda paša tilpuma turboķīseļšujmašīnu?

msh 08.03.2012 19:00

VWfans rakstīja: CRDI, KIA-Rio ir jauks ar 1,1 litra 75 zirgspeeku diizeljmotoru, un taads tikai tagad martaa ir nopeerkams par 8,8-9,0 tuukst.latu. Videejais degvielas pateerinsh 3,9 litri uz 100 km!!! Pareekjinaasim, cik maz izmaksaatu degviela pie paliela gada nobraukuma 26 tuukst.km apmeeraa. Meenesha nobraukums 2167 km. Pienjemsim, ka degvielas pateerinsh buus par 5% lielaaks nekaa soliits. Tad meenesii vajadzees tikai 89 litrus diizeljdegvielas, kas maksaas nieka 86 latus.

Ko tu taupi - naudu vai litrus? Izskatās ka litrus...

msh 08.03.2012 17:18

recluse rakstīja:

Pamēģiniet no drēbes, velūra, zamša u.c. līdzīgas apdares materiāla beņķiem iztīrīt izsmērētu saldējumu un sapratīsiet, ka ādas salons nav augsta prasība.

Instrumenti ķebļa izjaukšanai, zināms daudzums plastmasas savilcēju lai pēc tam saliktu, zināms laika daudzums un ne pārāk liels daudzums veļaspulvera...

Diez vidējās paaudzes pārstāvji bērnībā sasēdināti žiķeļos un mošos arī drīkstēja spārdīt priekšā esošos ķebļus un noziest ar pārtikas produktiem visādus salona elementus?

msh 08.03.2012 16:09

Ē, deksi, a kur ir tas augstās sēdpozīcijas pluss? Braucot ar jaunu kujdaja tukšonu, sajūtas atgādināja tās, kas rodas sēžot kaut kādam T4 pie ruļļiem - esi uztupies uz augstas, cietas taburetes [labi, T4 pa tiem ilgajiem gadiem tā jau būs izsēdēta mīksta... ], sēdi, līgojies - bet T4 vismaz nav kaut kāds purns kas aizsedz skatu... Ja par braukšanu ar tādu maksā, kāpēc ne, bet pašam pirkt tādu...

msh 08.03.2012 16:05

recluse rakstīja:

VWfans rakstīja: Recluse, KIA-Rio automobilim jau saakuma komplektaacija ir daasna: vadiitaaja seedeklja reguleeshana uz augshu/leju, stuures reguleeshana gan dziljumaa, gan augstumaa, kondicionieris, seedeklju apsilde, elektriski paceljami logi, elektriski reguleejami spogulji, ESP, miglas lukturi. Pilnai laimei neko vairaak nevajag. Un, ja man ir divi beerni, tad man nav vajadziibas mashiinaa ielikt triis beernu kreeslinjus.

Man normāli skaitās, ja var iesēdināt divus sīkos un vēl divus pasažierus. Pilnai laimei vēl vajag ādas salonu, elkoņbalstu vadītājam, jumta stieņus, lūku, paklājiņus, pilnizmēra rezerves riteni un autonomo priekšapsildi ziemai. Manam auto ir viss manis nosauktais un tevis nosauktais. Kāpēc man būtu jātērē ~8 tk LVL par kia vai jebkuru citu baudāmu lamatu? Pat atliekot 1tk remontam un 1tk degvielas izmaksu starpībai, es vismaz 4 gadus varu braukt normāli un paskatoties 5 gadus veca baudāmā auto cenu, neredzu jēgu pārmaksāt. Tad jau labāk braucu ar tādas klases auto, kas tiešām sagādā baudu, nevis pa visām varēm cenšos nopirkt sūdu.

Spēcīgi un patiesi

msh 08.03.2012 7:37

Nu un kia rio var? Spriežot pēc viena iauto lietotāja tekstiem, sīkajiem jābūt ieliktiem ķeblīšos ar katapultēšanās opciju, kādēļ trīs sīkos vienā rindā nevar salikt pat kaštelē bet tā vietā jāpērk jeņķu musars...

Kas tur ir "ļoti sarežģīts" un "dārgs ekspluatācijā"? Pieņemu ka "sarežģīts" attiecas uz nepieciešamībai haubi atskrūvēt [neatceros, divas vai četras skrūves, kaut kur lasīju] un "dārgs remontos" uz to, ka alumīnija virsbūvi pēc vāka nākas norakstīt... Savādāk atļaušos pieņemt ka uz polo bāzētai mašīnai diži sarežģītai nevajadzētu būt...

msh 07.03.2012 22:07

Pļē pirmais, tu labu sludekli esi izracis...

smaidiigais rakstīja:

Interesanti, kā var izsecināt šitā?

Patēriņš mazāks, cena arī mazāka...

msh 07.03.2012 22:00

Tavs brālis tak baro nevis 150 bet labi ja 75 zirgus...

Un vispār, kas tad tur ir - tikai 1.8...

msh 07.03.2012 21:54

Ļauj es minēšu - tu tādā vecumā biji briļļaina skalu bunte, kas šādā situācijā teiktu "ak šausmas, kāda spēcīga sadursme! automobilis nu ir iznīcināts!"? Jeb lai būtu muderni, neatpalikuši latvieši, tur būtu jāskan "jebal, ja siģel, pivo pil, a tam joptvaju maķ, prosta pizģec..." ?

msh 07.03.2012 6:47

Parādi labāk kur tu "pa rīgas centru grozoties" [uzsvars uz "grozoties"] dabūsi tos 150 lopus Labi, uz tiltiem laikam varēja izgriezt pilnu pulksteni...

i_edgars rakstīja:

Tāds mazs sūC nu šitik rijīgs?? Un vēl atrodas kas šos mēslus pērk??!!

Mazs? Golfs nav mazs un ceturtais golfs noteikti ir ar tādu pašu pašmasu kā mans piecu katlu pareizās piedziņas audī. Un tas patēriņš arī ir diezgan jauks.

msh 06.03.2012 19:11

VWfans rakstīja: Smaidiigais, KIA-Rio 1,1 CRDi diizeljdegvielas pateerinsh ir 3,5 litri uz 100 km pa shoseju un 4,5 litri uz 100 km pilseetaa. Bet tikai pa pilseetu gan braukt nevajadzeetu, jo tad aizaugs superdaargais kveepu filtrs...

Tātad desmitgadīgs audī A2 1.4 TDI ir labāks, tb baudāmāks...

msh 06.03.2012 19:05

Priekš kam vispār tai kuļmašīnai ir tie vārsti ieplūdē - lai būtu par pāris mezgliem vairāk kam noplīst?

msh 06.03.2012 19:04

M77 rakstīja: Ko jūs sakat par MAFa tīrīšanu?

www.youtube.com/...

Slinkums skatīties kas tur ir, bet ja karbuļu tīrāmais, tad parasta prakse.

msh 06.03.2012 8:00

Baudāmi jo ~ 1 gadu veci?

15 gadi ir diezgan maz. Ja es rēķinātu vidējo ikdienā redzamo tačku vecumu, droši vien visi divdesmit sanākt. Un kas tad ir?

msh 04.03.2012 17:24

Palaidniex rakstīja:

Bembistiem nepatiks...

kaut kādā vācu žurčikā gānījās, ka tas mēsla itālis, kaut 100 gk smagāks un 100 zs švakāks par tālaika M5, pamanījās kaut kā trasē nočītot un ielikt tam, kā arī M3 Alpinu arī esot piesmējis

Tāpēc slikts

Noteikti nepērc!

Pacani no rayona nesapratīs.

Un mešalka būš pikts, par nepareizo izvēli...

Izlasīju rakstu, tik nepamanīju kur tur pēkšņi beigās radās M5, ja šie visu laiku braukāja ar alpīnistu B5...

Nav jau arī šaubu kāpēc tam B5 iedeva četras zvaigznes bet Četrdurvim četrarpus - par B5 tomātu tur bija pietiekami daudz slikta teksta. Nē nē, braukt ar mešalku nevajag mācēt, spītīgi tomāti ruļez

msh 04.03.2012 10:27

recluse rakstīja:

Tev ir tāds bijis vai vecāmāte runā, ka viņas draudzenes mātei tāds ir? Esmu ar tādu braukājis, tāds patēriņš labs ir vasarā, ziemā nereāls, ja auto tiek izmantots braukšanai, nevis lai traucētu 0.9 pandai paātrināties. Maršutā kur mazda mx3 1.6 tērēja ~9, piesauktais s2 ~ 15.

Kā jau teicu, nezinu kāds ir piesauktajam cilvēkam braukšanas stils, un es arī pabrīnījos par to ciparu, jo litru zem tā, ko ražotājs norādījis, bet nu tad jau atkal - parasti šajā eiropas daļā tādas mašīnas vismaz čipso, kas mēdz nedaudz izmainīt motora lietderības koeficientu

Šis tos trīspadsmit litrus pieminēja kā piemēru, kāpēc ar audī neesot izdevīgi braukt, jo viņa ikdienas pakaļas pārvietotājam, kaut kādai oktāvijai dīzelim tajā pašā ziemas laikā patēriņš bija 8 litri.

msh 04.03.2012 0:21

Ā, un kas vispār ir "griesti pārāk tuvu"?

msh 04.03.2012 0:20

Fan, pačukstēšu tev priekšā - normāliem ķebļiem ir arī iespēja regulēt ķebļa atzveltnes leņķi, attiecīgi slīpāka atzveltne palielina attālumu līdz griestiem no vadītāja galvas perspektīvas

msh 04.03.2012 0:09

Shiirs rakstīja:

tu runa ka kautkads laukjis. mazaks motors vienmer bus ekonomiskaks. 13 litri piemeram ziema ir pavisam normals paterins pilseta jebkuram 4 cilindu benzina motoram. tas ir tikai tads kapeikpiseju viedoklis, ka V8 edis tikpat cik moderns japanu izstradajums. ta nav un nekad nebus. ja mazmotors ed 13, tad V8 edis 20. no neka nekas nerodas, iemacies motorus laukji

Nē, tu runā ka idiots, kurš nezina ka motoram jābūt adekvātam pielietojumam - mašīnas izmēriem/svaram, kā arī slodzei. Esi gatavs atbildēt par saviem vārdiem? Atnāks pirmais un pastāstīs ka viņa megānes modeļa ar 1.4 nemotoru aprīkotie eksemplāri patērē pat uz papīra vairāk zupas nekā 1.6...

Un jā - 13 litri ziemā pilsētā ir normāls patēriņš - priekš pilngadību sasnieguša S2 avanta Tātad, iedomājies, kamēr tu tur brauc ar kaut kādu četru katlu šujmašīnu un bezpiedziņu, cits ar tādām pašām izmaksām brauc ar turbo quattro... Protams, es nezinu kāds ir tam cilvēkam braukšanas stils, bet nu fakts paliek fakts

msh 03.03.2012 20:39

Klausies, ja tu aklo zarnu operēt nemāki, tad tu arī ļoti pārliecinoši spried par šādas operācijas aspektiem?! Uz tevi ļoti precīzi attiecas tas austrumu valodas teiciens, kas sākas ar "kņigu nečital"

Bet nu tātad - tavuprāt, tas ir fotoradars, kurš šādi sagroza bildes, tajās iekopējot svešus numurus? Un gudrā policijas darbiniece, bez derīgiem pierādījumiem uz šādas sagrozītas bildes pamata piestāda rēķinu? Tu esi jokupēteris

Un man patīk ka tu šaubies par neapšaubāmām lietām - būtu labāk šaubījies par fotoradaru likumību, nevis par to, ka manam konstruktoram ir smukāki numuri nekā tavai alfai...

msh 03.03.2012 18:46

Davai, palaidniek, nofočē man numuru, kurā bez speciālas smērēšanas trijnieks pārtapis par astoņnieku tā, ka to nevar atšķirt no astoņnieka

Kas tev ir "foto OCR" un kur tev tāds ir noteicis TX8837?! Tiešām stulbs kas stulbs. Atkārtošos vēlreiz - OCR, saīsinājums no "Optical Character Recognizing" ir programmatūra, kas atpazīst tekstu - šajā gadījumā tā, kura atpazina TX8637 un to ierakstīja protokola ailītē. Nevis pārtaisa pierādījuma bildi pēc sava prāta - to dara cilvēks - tas, kurš ielīmēja to TX8837 hvz kā vietā. Protokolā tu redzi ļoti skaisti palielinātu TX8837. Un ko drīkst izdarīt ar pierādījumiem, lai tie turpinātu būt pierādījumi, nevis tikai smuki fotožopa pielietojuma paraugi? Pareizi, palielināt un paregulēt apgaismojumu un kontrastu, neko vairāk. Tātad, tu gribi apgalvot ka bildē redzamais TX8837 varētu būt netīrs vai ar divām skrūvēm aprīkots TX8337? Man kaut kā izskatās pēc skaisti saprotama TX8837. Ja tev nē, laiks tev arī jaunu moni un jaunas brilles iegādāties... Ne tikai iemācīties, kas tas par zvēru ir OCR un ko tas ziemā ēd, ko kā redzams tu nezini, bet pademagoģēt gan gribi...

msh 03.03.2012 12:15

kalfonso rakstīja:

bet nu, jā, ja visu laiku uz viņa max iespējamajiem 150-160 brauc, tad gan jau sanāktu arī 13.

Bingo!

Tur arī slēpjas tā nemotoru ekonomija - līdz brīdim, kamēr no viņa nevēlas viņa maksimālo jaudu, kur divreiz jaudīgāks motors turpina darboties stipri ekonomiskākā režīmā, liekot īpašniekam pārmaksāt vienīgi megavieglas slodzes gadījumos

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407

Lasītākie raksti

Jaunie raksti