Bet ir.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Nu re. Tad kāpēc 51 kmph ir tik smags pārkāpums? Jo visiem nav riepu komplekts par štuku? ![]()
Palaidniex rakstīja:
Nu bet kur tā bilde ir kruķīta???
Umņiki divi - ne vienam, ne otram nav ne fčika ne poņas par to kā un kas fotogrāfijā top.
Uzbildē man lūdzu bildi tā, lai auto ass, numurzīme atpazīstama, ir pietiekams asuma dziļums un nav izplūdis kadrs mašīnai, kas velk vismaz 18-20 m/s...
Tad parunāsim...
Kā kur? Tev liekas ka Baltic Taxi koijota braucējs nospēra Čurslerim numuru, uzlika, brauca garām fočētājam, šo nofočēja, bet tie, maitas, vienalga piesūtīja pareizajam bildi, lai arī uz mašīnas bija cits numurs?!
Ko? Bildē ir pietuvināts mašīnas fragments no lielās bildes - un fragmentā ir redzams kas tāds, kas dabā neeksistē. Tā ir nekruķīta bilde? Nestum te demagoģiju par asumu - ja bilde ir neasa, tātad arī tam gabaliņam ar numuru ir jābūt neasam - bet nevis ar svešu numuru
Un teksta atpazīšanas programmai ir jāspēj šo neaso fragmentu atpazīt un ierakstīt tur protokola lauciņā kurā ir numura zīme. Tā nekādīgi nespēj iekopēt svešas mašīnas numuru...
DekstersFF rakstīja:
Bērniņ,protams,ka ātrums vainīgs, nepareizi izvēlēts, bet tomēr ātrums.
Nu bet kurš to ātrumu nepareizi izvēlējās - cilvēks? Vai tomēr ātrumu izvēlējās ātrums?
Un par to nepareizo ātruma izvēli - nu tad kāpēc uz šosejas tas ir 90 un apdzīvotās vietās 50 un dzīvojamajā zonā 20? Ar domu par pārkāpējiem, kuru mizām ir tādi lisaki, kuriem vairs protektora nemaz nav?
Nu tad dodiet deksteram sodu par +1, ja viņš brauc ar lisakiem, mana audī riepām protektors ir un es no tā smagi bīstamā 51 kmph spēšu apstāties... ![]()
Palaidniex rakstīja:
un cik tam V8 maksā to siksnu nomainīt un cik viņš norij zupu pa 120k?
Viņš esot gājis cauri - laikam nav nācies nopirkt nofistu audī...
Cik maksā siksnu nomainīt? Nezinu darba cenas, jo tas mani neinteresē [zināmu iemeslu dēļ
], bet zobsiksnas komplekts - mazliet lielāks nekā šīra nosauktais cipars. Ir tak starpība - kaut kāds parasts V6 vai V8? Audī V6 laikam tās izmaksas bija vismaz uz pusi mazākas...
Un zupa - viss atkarīgs no pielietojuma. Zinu cilvēku kuram te agrāk iemestā 1.6 alfa nekādīgi neēstu mazāk zupas par 4.2q A8..., redzot ka viņš no kujzukī SX4 1.4 dabūja A8 līdzīgu patēriņu - pa šoseju
Es, personīgi, ja man būtu tā štuka [padsmit gadus vecs motors + zobenes komplekts] labprāt savā A90q tādu ieliktu - baudāms motors un es neticu ka manos pielietojumos starpība starp pieciem un astoņiem katliem būtu lielāka par pāris litriem...
Jebkurā gadījumā no gāzes neizmukt... ![]()
Palaidniex rakstīja:
ja tev būs lisas riepas, var gadīties ka ar visu maņuālo kārbu savu kvatroooooo auģiku var gadīties ka nesavāksi...
A pričom te manas riepas? Piemērs bija ka es izņemu un sēne izņem bet tu neizņem, tad kas pie tā vainīgs? Pieņemsim ka TEV ir lisas riepas, jo tu neizņēmi. Tātad, ātrums vainīgs? Vai tu, jo neuzliki normālas riepas? ![]()
Palaidniex rakstīja:
Kurš tieši apgalvojums ir nepareizs un tikai lai būtu pret sēnes apgalvojumu?
Es nesaku, ka sēnem nebūtu 0,4% taisnības, tikai nesaprotu, kāpēc nabags 2345634% savas enerģijas velta FR projektu virzienā, kur šo problēmu nav vairāk, pat ir mazāk kā jebkurā citā sfērā...?
Tas ka tā bilde ir oriģināla un nav aiztikta
Tik grūti saprast? Man gan nē. Par ko visu laiku zivtele skandina? Pareizi, par labajiem un lieliskajiem radariem, ar kuriem sanāk arvien lielākas kuiņas. Par "ļauno ātrumu". A kad būs tāda pati uzmanība citām lietām? Kad sāks ķarstīt lēnos braucējus? Kad sāks ķarstīt tos, kas pa jūrmaleni velkas pa kreiso [neatceors kāda ir tā joslu numerācija
]? Turpināt? Ā, pareizi, neizdevīgi. Bet te jau man nākas atkārtot sēnes tekstus...
Jā, uz citām markām parasti tik ļoti gudrie cilvēki kas negrib darīt neko, attiecina tos pašus tekstus, tikai ar attiecīgās markas īpatnībām. Un tad nu tev ir izvēle - dzīt mašīnu no rietumeiropas vai turpināt iet ar kājām, jo latvijā īpaši daudz šādiem kritērijiem atbilstošu mašīnu nebūs...
Un par tiem taviem pareizi ekspluatētajiem dīzeļiem - pastāsti, lūdzu, kā ir nepareizi ekspluatēts benzīnnieks?
Varbūt ir kā tu apgalvo bet tad atkal - tāds pats procents būs vairāk dīzeļu ar kosmiskiem noskrējieniem un atkruķītiem spidometriem nekā benzīnnieku...
Un jā, dīzeļus pamatā pērk tādi turīgāki cilvēki [ironiski, vai ne?] un parasti viņiem liekas normāli par kādas detaļas restaurāciju nolocīt pāris sotakus... ![]()
Cilvēks un viņa nespēja tikt galā ar savu mašīnu. A kur tur ātruma vaina? Teiksim, ja vienā un tajā pašā pie viena un tā paša ātruma sēne savu sābu un es savu audī varu savākt, bet tu savu alfu nē, kas pie vainas - ātrums, alfa vai tu?
Kurš no taviem apgalvojumiem ir tur bla bla bla? Nu reku te par lauķi un vēl tur agrāk bija kaut kas par sēņotāju - savādāk tu neko neapgalvo, tikai stumdi demagoģiju, cenšoties par varītēm apgāzt visu, ko sēņotājs pasaka, lai arī var redzēt, ka īsti nesaproti, par ko iet runa ![]()
Chankaishi rakstīja: Baigi interesanti - kā var uzkarsēt dīzeļdzinēju tukšgaitā pie 3000 apgriezieniem? Slodzes taču nekādas! Ja nu vienīgi radiātoru atslēdz
Kā nav slodzes?!
3x lielāka nekā pie 1k rpm... ![]()
Gauss rakstīja:
p.s. Ātruma pārsniegšana ir nogalinājusi daudzus cilvēkus, bet kautkā nav dzirdēts ka kāds būtu nosprādzis dēļ smēķēšanas pieturā.
Davai, gausais, lūdzu, vismaz vienu piemēru studijā, kur ātrums ir nogalinājis cilvēku braucot ar mašīnu. Tieši ātrums, nevis nespēja ātrumā savākt mašīnu vai arī nespēja savlaicīgi apstāties ![]()
Palaidniex rakstīja: Ržu ņemogu...
cik cilvēks var būt ietiepīgs uz savu stulbumu
jau saprot, ka ir nolaidis raini, bet "zem goda" to atzīt...
Jā, vārdi vietā. Par tevi, protams, bet īpaši stulbiem cilvēkiem patīk izspļaut frāzes, kas uz pašiem vislabāk atbilst.
Drīkst zināt kāda ir tava darba sfēra un kādi ir hobiji? Pirmais tā vienkārši interesē kāds darbs ir labi atalgots, nodrošina luņa laišanu pie datora bet tajā pašā laikā zināšanas par datoriem var būt parastas sekretāres, tb nulles līmenī, bet otrais drošībai, jo cilvēkiem mēdz būt padziļinātas zināšanas par kādu lauciņu nevis profesijas, bet vaļasprieka dēļ.
Savādāk ir diezgan smieklīgi lasīt tavu demagoģiju, stāstot kas ir un kas nav redzams tajā bildē, lai arī tavos postos starp rindiņām var izlasīt "nejēga kas knapi māk lietot interneta pārlūku un maikrosofta vārdu"
Tu gribi redzēt teksta atpazīšanas programmas kļūdu? Tad sameklē netā to 2-3 gadus veco protokolu, kur bildē redzams citrona kabluks, pievilktajā bildē arī redzams tas pats kabluka numurs bet protokolā ar vienu burtu vai ciparu savādāks numurs, kas pieder audī astoņdesmit un tā paša audī astoņdesmit dati. Nevis ka bildē ir redzama dabā neeksistējoša mašīnas un numura zīmes kombinācija UN protokolā ir cita numura zīme
Kaut gan žetons tev - es nemācētu kā tu - stumdīt demagoģijas kaku divu lapu garmuā, cenšoties apgalvot ka balts ir melns... ![]()
Kad visus tos tavus "nepirkt" atlasa, cik paliek pārdošanā esošu eksemplāru kas atbilst taviem kritērijiem "braucis viens pensionārs"?
Jo sevišķi ja grib dīzeli...
recluse rakstīja: Konstruktori ir laba lieta, bet ne kā vienīgais auto. Ir zināma problēma, kad dzinējs neatbilst gadam, bet Sviestc akumulatora garantijā tomēr ļāvās pierunāties reālajai situācijai
Tā jau ir. Agrāk vai vēlāk kā otro mašīnu būs jāpaņem kādu mk2 polo vai A corsu, ar domu kādā brīva laika/naudas brīdī tur iestellēt kādu 2.0, tāda maza kastīte ar tādu motoru varētu būt diezgan baudāma
Ja kāds veikalnieks garantijas papīrī nevis ieraksta nosaukto ciparu bet gan kaut ko runā pretī, tātad nepirkt. Bet vislabākais - nepirkt tādu aķi, kuram varētu tā garantija iestāties, 2 vai 3 gadi tak ir labi ja puse no aķa mūža...
x_rays rakstīja:
A kapec tu esi parliecinats, ka pardevejs zinaas un teiks, kas tieshi darits pirms vinja? Ipashi ja tur viss nav tiirs un to lamatu vajag kadam noaireet.
Kāpēc pirms viņa? Mašīnas, kurās ieguldīts daudz darba un daudz laika, reti kāds mēdz pārdot un ļoti bieži šādas mašīnas ir arī paretas un ja tiek pārdotas, tad par četrciparu skaitli
Un cilvēks kas pērk konstruktoru parasti arī zina, uz ko iziet.
Palaidniex rakstīja: sūdīgi tiem auģiku īpašniekiem, vai nu jāmelo par gadu vai nu gadās samuģīti eksemplāri...
Jāmelo?
Es sev aiztaupu lieku skaidrošanos vai arī nepareizas detaļas nopirkšanu, ja pēc kataloga manam gadam ir pavisam cita detaļa. A80 to 2.0 špricmotoriņu, ko es ieliku, sāka ražot ar 1989. modeļa gadu - huļi man pārdevējam saukt gadu, kurā tāda motora nemaz vēl nebija?
Tagad tuvāko nedēļu laikā būs starp citām detaļām arī jānomaina karājošais gultnis, kurš jāpērk no BMW E34. Es saprotu ka tu manā vietā pirktu iekš Auto Rīga visu kardānu, kā audīprāt tā lieta ir jādara...
Bet nu jā, man laikam nesaprast tos, kam ir fetišs uz mašīnas oriģinalitāti līdz pēdējajai skrūvei, pat tad, ja zem haubes slēpjas šujmašīna... ![]()
GB12 rakstīja: Tieši tāpēc es drīzāk ticētu jau gadus ražotam 1.9, nekā nupat iznākušam 2.0
Ja gribi ticēt 1.9 TDI, tad tam jābūt ražotam pagājušajā gadsimtā
PD, vismaz agrākiem eksemplāriem bija problēmas ar sadalenes dilšanu, gan par laimi tā tajā motorā ir tikai viena...
Un vēl PD motoriem ir tāds latviešiem aktuālāks mīnuss - ja gribas vairāk jaudas, parasti tālāk par čipšķūningu neviens neiet dārgo sprauslu dēļ...
![]()
Nu labi, lai tā būtu. Tātad ir vēl sūdīgāk, jo tās 147. alfas pārtrauca ražot pāris gadus atpakaļ un tu vairs vari izvēlēties tikai kuru nopirkt, nevis kā aprīkotu
Pirmais rakstīja:
cilvēks nopērk alfu (nu to, kuru emeshā kādreiz nopirka ar 1.4 motoru) paskatās katalogā pēc vin galvas blīvi vai ko tamlīdzīgu un nopērk....
izjauc to lūzni un tad lamā to brīnuma apjāto samuhļītāju, kurš tur ir iemontējis 1.7 motoru no zaparožeca
A tā jau ir cilvēka problēma ka pērk pēc VIN neskatoties uz motortelpas saturu un neprasa pārdevējam kas mašīnai darīts
Es savulaik pērkot savam 1986. gada A80 pirkt detaļas, kad vajadzēja piekarei, saucu 1987. gadu [lai nebūtu jāskaidrojas "jā, tas ir B3 un nevis B2"], kad vajadzēja motoram, 1989. Esošajam konstruktoram būs jautrāk - domāju ka nepaies ne gads kad varēšu jau saukt ne tikai vairākus gadus, bet arī vairākus modeļus un pat markas... ![]()
ak rakstīja:
Ka 1.9 novecojis, to es vēl varētu saprast. Bet kāpēc otršķirīgs Ar ko sliktāks par 2.0, ja nav nobraukts ?:
Jauda, konstrukcija.
Slinkums pētīt bet vai tikai tie 1.9 vēl pat nav ar PD palikuši... Bet lai vai kā tur būtu - motors, kuram ir mazāk ņūtonmetru nav sliktāks par tādu, kuram to ir vairāk? ![]()
Man prieks ka tu vari atļauties nopirkt jaunu premium mašīnu, jo es pēc viena cilvēka redzu ka pat tādu mašīnu kā 10 gadus vecu A8/S8 normālā stāvoklī un normālā aprīkojumā latvijā ir gandrīz neiespējami nopirkt - pamatā ir visādi apjāti, muhļīti brīnumi.
Vai arī tev vienkārši neko nevajag - nu kā dažam labam pazīstamam cilvēkam kam pat centrālo atslēgu nevajag?
Nu rīgā varbūt var. Bet visa latvija jau no rīgas diemžēl nesastāv... Kaut gan - jāprasa - cik daudz arī rīgas šrotos būs sastopams modelis, kura eksemplāri iekš to ss.lv ir atrodami mazpadsmit vai mazāk gabali?
Palaidniex rakstīja:
Ja cilvēks ir losis pēc diagnozes, tad tam neviens auto nebūs labs, nopirks lielmotoru lai ieliktu gāzxi vai to pārtaisītu par dīzeli? Tiem, kas nopērk auto, lai tam nomainītu dzinēju uz jaudīgāku vai ekonomiskāku, nav nekāda sakara ar marku/modeli. Tie ir kaut kādi kuļībini problēmzuzsavdupsi meklētāji parastie...
Jo pikrt mašīnu ar 1.4 lai iestādīu tur 1,7 spēkj tik mešalka. Normāli cilvēli uzreiz nopērk ar 1,7 un neko neskrūvē... Jo pērk braukšanai, nevis skrūvēšanai...
Lietojot pārnestā nozīmē - parasti gan nopērk to 1.4 braukšanai, brauc brauc brauc un tad izbrauc ar 1.7 un saprot ka ir zaibis un ka pašam arī to vajag un tad maina nost
Un ko darīt tad, ja vēlamais modelis ar vēlamo motoru oriģināli nenāca nokomplektēts?
VWfans rakstīja: Es njemtu 1,9 TDI ar manuaalo kaarbu, jo taada buutu mazaak kapriiza...
1.9 TDI ir novecojis, otršķirīgs motors, kura vietā kā pirmrindnieks jau vairakus gadus ir pieejams tas tur 2.0 TDI...
P.N. Tavi argumenti ļoti atgādina fabulu par lapsu un vīnogām
Parasti gan cilvēki nopērkot savu pirmo mašīnu ar q pēc tam raksta tekstus, nu apmēram kā viens čalis [dzīvo kaut kādā pilsētā, vecvecāki dzīvo laukos, un kaut kur tur ir problemātiski izbraukt] pirmajiem sniegiem uznākot uzrakstīja, apmēram "kāds es biju idiots, iepriekšējos gadus mocījos ar bezpiedziņām, tagad bez problēmām var izbraukt", nu var jau būt ka tu savulaik izbrauci ar q, ar domu "man ir kvatrõ, nu esmu lielais kings", pirksti vēdeklītī, kujaks, iebrauci kādā nomaļā aizsnigušā celiņā, pļurkc un tātad kvatrõ ir sūds... ![]()
recluse rakstīja:
Kāpēc jāpērk alfa ar 1.4 un jāmaina dzinējs?
Esi kko dzirdējis par puteni? Ir tāda lieta reizēm sastopama, itsevišķi lauku rajonos mēdz būt ceļi, kad ar LC uzreiz nevar izbraukt. Iespējams, ka jāpamēģina vecs q ar 20 cm klīrensu 50 -60 cm kupenu forsēšanai, ja jau saki, ka pa jebkuru ceļu var izbraukt. Tikai nesāc taisnoties tagad.
9xx Volvo kompis nav problēma, 99% nemirstoša uzparikte, tā kā nemeklē problēmas tur, kur to nav.
Kāpēc jāmaina motors? Nu var jau būt ka alfisti ir īpaša braucēju kategorija, kuriem nekas negribas vairāk jaudas...
Stiliņā ir ne viens vien audists, kas kaut kad sen nopircis savu pirmo audī, pabraukājis, sācis celt, jau tikts diezgan tālu, tik tā problēma ka bezpiedziņa... Bet nu labi, pieņemsim ka 1.4 ir ahūnais motors, riktīgs zvērs - bet ja nu sagribas ielikt kādu ekstru, kuras attiecīgajam aparātam nav? Vai vienkārši samainīt kādu salauztu salona plastmasu?
Nav vēl gadījies pieredzēt uz daudzmaz izmantotiem ceļiem tādas kupenas. Varbūt priekš tam jādzīvo otrā latvijas pusē. Pēc nostāstiem gan zinu gan ka pie mums tīrītāji strādā operatīvāk nekā vienā otrā pilsētā, arī var būt iemesls.
Pajāt par to, ka tas šprices kompis ir nemirstošs - ko tas dod, ja viņu nav?
Labi, līdz šim neesmu īpaši pievērsis uzmanību, bet tāpat, garāmejot pāris parasti apmeklētajos liepājas šrotos nevienu sviedru mašīnu neesmu redzējis. Ā, nē, vienā jau visus šos gadus, kopš man ir mašīna, pūst kaut kāds 900. sābs, skaidri redzams ka nevienam no viņa nevajag...
Un stieples GMM gan diemžēl ir patēriņa detaļa...
Nav tāda 1.3 mono
Man arī prieks ka rīgā priekš fiata vai rovera atrodas detaļas
Latvijas iedzīvotājiem tikmēr nāksies kulties uz rīgu pēc šīm detaļām. Vai uz lietuvu, ja tāda ir tuvāk par rīgu. Ja cilvēkam patīk alfa, jā, tad tā ir viņa problēma
Ko darīsi, ja būs nejauši nopirkusies, teiksim, kaut kāda 145. alfa ar 1.4 bokseri un tu gribēsi ielikt 1.7 bokseri? Meklēsi pa visiem latvijas un lietuvas šrotiem? Brauksi uz itāliju?
Kāds sakars ar pakaļas bezpiedziņu?
Pēdējo divdesmit gadu alfām tādas nav. Baudīt to noteikti ka var, bet citādos veidos kā pareizo piedziņu
Ar q pa netīrītu ceļu nekur netikt? Jā, klīrensā tiešām ir spēks, bet nevaru iedomāties nevienu netīrītu ceļu kur ar to, hvz, 20 cm klīrensu būtu par maz - tur vajadzēs nobraukt no ceļa lai būtu problēmas.
Jā, un par volviķi man tik ļoti nesaprast, ka es pat neatteiktos no ssā redzamā 264. ja man būtu lieka nauda un vieta tāda turēšanai
Bet tā vietā man pavasarī būs tas gods iepazīt 940. volviķa izplatību, meklējot kāda B230FB šprices kompi un GMM lai uzliktu audī - lai dievs dod ka liepājā izdosies atrast, bet es šaubos... ![]()
recluse rakstīja:
Skauž, ka citi var atļauties pirkt nepopulārus auto, kas iespējams prasa labāku apkopi kā Tu spēsi tuvākā nākotnē atļauties? Nu kas īpašs ir golfā, ja neskaita statusu zagto sadaļā? Nekādi nespēj sagremot, ka ne visiem dzīves sapnis ir ******* ar veciem audi, gulēt zem tiem un sapņot, par turbo?
Ir bijis gan R19 cabrio, gan regata diesel, par abiem visi teica - sūdi. Uz ceļa ne reizi nepaliku un ieguldījumi ne lielāki kā līdzīgas cenas golfā (arī ir bijis un uz ceļa paliku).
Gribi praktisku - paskaties uz Dekstera "apvidnieku".
Nu tipisks latvietis tu esi - kāds sakars ar skaušanu?
Ar ko īpašs golfs? Ar detaļu izplatību un praktiskumu, kā arī kvalitāti lielākajai daļai modeļu. Bet ar ko īpaša kaut kāda līdz 15 gadiem veca alfa? Tehniski fiats, un vienīgi vizuāli atšķiras no fiata pa tēmu "kas notiek ja pirms gulētiešanas pārēdas spagetti"
Tātad, ja vēl piedevām kā tu apgalvo tādai alfai, kas ir golfa līmenī, vēl nepieciešamas dārgas apkopes - nu tad nakuj?
Ne tur ir alfas bokseris, ne kārba aizmugurē un pakaļas bremzes pie difera kā pirms 25 gadiem, nekā īpaša. Vienīgi dizains, bet tas ļoti maz ietekmē uzrāvienu
Audī ir quattro un reiz bija pieci katli un joprojām ir V8, bembim ir seši katli vienā rindā un pakaļas bezpiedziņa, mazdai ir RX sērija ar vankeli, subāram ir bokseris un aparāti ar pareizo piedziņu un labu vadāmību, mitsubišī arī ir aparāti ar pareizo piedziņu un labu vadāmību, citronam ir hidropneimatiskā piekare, amūrikāņiem ir visādas briesmīgi lielas kastes ar lieliem motoriem. Bet kas alfai?
Uz papīra viņam uz šosejas ir kaut kādi pieci ar komatiem. Manis pieminētā persona no viņa dabūja 13 - braucot regulāri pa šoseju ar pedāli grīdā. A8 gan pie tāda patēriņa brauca ātrāk...