brmbrmm rakstīja: Starp citu, tas varētu tagad būt viens labs tūrisma paveids - aizbraukt uz kādu valsti, kur degviela ir sevišķi lēta, un izbraukāties no sirds līdz nelabi metas!
Tad ir vai nu jābrauc uz krieviju, vai arī vajag jaudīgu mašīnu...
![]()
brmbrmm rakstīja: Starp citu, tas varētu tagad būt viens labs tūrisma paveids - aizbraukt uz kādu valsti, kur degviela ir sevišķi lēta, un izbraukāties no sirds līdz nelabi metas!
Tad ir vai nu jābrauc uz krieviju, vai arī vajag jaudīgu mašīnu...
![]()
Jā, un to EMP jāieslēdz ar uz lampām būvētu radaru detektoru - kā impulss, tā EMP ![]()
ValdisM rakstīja:
var izregulēt, piem. ar nepareizi uzliktu, vai atspriegojušos zobsiksnu (piem. nobeidzoties zobksnis spriegotājrullīsa atspērei u.t.t)
Kādā veidā tas var kaut ko izregulēt? Labi, pieņemsim ka zobene pārlec, bet nekur tālu neaizlec un vārsti ar virzuļiem nesatiekas - kas sanāk? Pareizi, nobīdījušās ieplūdes/izplūdes fāzes. Aizdedze paliek kur tā bijusi, jo visiem normāliem motoriem primārais holla devējs ir uz kloķenes - opeļiem 60-2 impulsrats kloķenes vidū, būmeriem atsevišķs impulsrats kloķenes priekšgalā, volviķiem 60-2 impulsrata veida dubumi spararatā, vecajiem audī spararata zobu skaitītājs utt. Četriem katliem pat sadalenes holla devējs var nebūt, vismaz tiem, kam vēl ir fizisks sadalītājs.
Mazdu vajag nodot SIA Galaksis N gādībā... ![]()
Un vēl viens jautājums - nakuj speciāli ieviest kādu sašaurinājumu ieplūdē? ![]()
Ja tā būs, tad dīzeļu ekonomija būs pazudusi un kreisajam soļķim būs stipri mazāks noiets
Par cenām - kad savulaik tiku pie sava bijušā A80, atceros ka scukoilā gāze maksāja 30,4 saņus ![]()
ValdisM rakstīja:
aizdedzes momentā ?
3 gadus vecam šķībacim tādu var regulēt?
Eiropiešiem tāda fīča pamatā ir jau kādus 15 gadus izmirusi, attiecīgām markām/modeļiem ātrāk ![]()
Nu tad adaptācija. Neaizmirstam ka lambdu ātrāk par 80 grādiem kompis vērā neņem ![]()
Vispār jau es arī pie viena Yetti atbildēju...
Ja degvielu gāž par daudz, tad nezinu ko tie šķībači tur ir tādu uzbūvējuši. Parasti visiem, kam nelec, ir pretējā problēma - degvielas ir par maz ![]()
Miljons gadus atpakaļ...
DekstersFF rakstīja:
Saimnieks nemanīja? Skaties, pieķers, nozilinās pakaļu.
Tev ir mazohiskas tieksmes un tu mēdz sevi pērt?
Man tādu nav...
Pļa, kā parasti izlasīju par diagonāli - 2.3 volvo
Nu tur drīzāk kompja pielāgošanās vai arī šprices regulējums, citiem jau bija potenciometrs ar ko padevi pakruķīt ![]()
Yetti rakstīja: Lambda zonde noklājusies, gaisa mērītājs... Savā laikā, vietējie masķeri (kad inomarkas vēl retas bija) vieglajam ar 2.3 mainīja izpūtēju un anulēja lambdu - siltā laikā OK, pie mīnusiem tirsā.... Tas vēl tajos laikos, kad volvo apkopes veica Madonā....
Da pričom te lambda - lambda piedarbināšanu neietekmē. Ja te ir runa par audī, tad noteikti kādi gudrīši pakruķīja mazāku padevi špricei, jo bez lambdas šprices kompis padod papildus degvielu, tāpēc arī aukstā laikā sūdīgi lēca.
kalfonso - pārbaudi kompja temp devēju, mošk pats nosprādzis vai arī zaļais kontaktos ![]()
DekstersFF rakstīja:
Un sen jau ?
Jā, sen, vakar. Sen arī iebraukts atpakaļ.
![]()
DekstersFF rakstīja:
Kur tad tu dabūji quattro?
Kā kur?
Izbraucu no garāžas.
Lai dzīvo ziema un quattro! ![]()
bļa, pēdējā rindkopā piemirsās vārds "tanki"
Šito bildi es biju domājis
ej.uz/... ![]()
M77 rakstīja:
Esi dzirdējis kādu gadījumu, kad tramvajs dēļ slidenām sliedēm iebraucis grāvī/pretējā joslā? (tas par stabilitāti). Kaut ko par elektromagnētisko avārijas bremzi biji dzirdējis? Da pat bez tās tramvajs uz slidena ceļa apstāsies ātrāk par auto.
Tu par kādu auto runā - šitādu upload.wikimedia.org/...
ützenpanzer.jpg ?
Bet ja atmet auto - nedaudz jaunāks variants - DT-75 [kaut kur arī eksistē tur tā T-150 versija ar kāpurķēdēm] - nav manīts ka tādi dzīvotos pa grāvjiem vai bez visas magnētiskās bremzes ieliktos kādam pakaļā [kamēr visuma centrā kaut kad ne pārāk sen viens džimbulis otram pakaļā iestūmās ar visu to tavu bremzi
], toties brauc pa visādām vietām, kur džimbulis nekad nav bijis un nebūs, un ar visām sliedēm nogrimtu, piemēram, kūdras purviem
Cits, vēl jaunāks piemērs - nav diži dzirdēts ka tanki nejauši kaut ko dupsētu ārā vai paliktu grāvī, ja vien nav ienaidnieki trāpījuši ![]()
Bracus rakstīja:
Nu tieši tā pāātrinoties un bremzējot visvairāk riepas dilst. Ja piemēram FULL TIME 4x4 strauji paātrinās tad dilst daudz maz abi tilti vienmērīgi. Atšķirībā no viena tilta piedziņas. Un bremzējot skaidrs ka dilst vairāk priekšējās riepas. Principā sanāk ka vienmērīgāk riepas dilst aizmugures piedziņas automašīnai. Priekšējās pastiprināti dilst bremzējot un pakaļējās pastiprināti dilst uzsākot braukt.
...bet tā kā pakaļas bezpiedziņa sūkā noklusējumā, tad par to nav vērts pat domāt...
Kas tas par uzsvaru uz patstāvīgo pilnpiedziņu? Ir "pilnpiedziņa", "pseido pilnpiedziņa" un "īsts džips"
![]()
Bracus rakstīja: Ir ir tas pats izmērs.
Cerams ka neko neietekmēs tas ka viens riepu pāris jau padilis. Jo tāpat jau arī visiem AWD viens pāris tomēr nedaudz ātrāk dilst. Ja nu vienīgi Subaru kam ir patstāvīga neatslēdzama pilnpiedziņa. Varbūt tam riepas dilst vienādi. Bet skaidru ziņu nav.
Pričom te pieslēgšana un atslēgšana?
Riepas pa asīm nevienmērīgi deldēt var tikai divi pasācieni - straujš paātrinājums, kas pareizajai piedziņai nespēj deldēt nevienmērīgi, un bremzēšana - bet pareizā piedziņa bremzējas tāpat kā bezpiedziņa, tāpat priekšējā ass uzņem to lielāko bremzēšanas slodzi ![]()
M77 rakstīja:
msh rakstīja: Kuras priekšrocības - attiecībā pret citiem satiksmes dalībniekiem?
Nu kaut vai degvielas (enerģijas) patēriņš, stabilitāte uz ceļa, bremzēšanas straujums utt.
Enerģijas patēriņš piekrist, pārējie nē.
Kuras priekšrocības - attiecībā pret citiem satiksmes dalībniekiem? ![]()
Un ja nu tās lapiņas nav?
Es ar kājām mērojamu distanču pārvarēšanas sabiedriskā transporta sarakstus vispār nemēdzu nekur līdzi nēsāt. Tur es vienīgi turēju PSP atmiņas kartē vilcienu sarakstu.
Crankshaft rakstīja:
Krievija diez vai ilgi būs haļavas zeme - ar 1. janvāri jau
pacēla degvielas cenas, ar 1. jūliju cels vēl - uz akcīzes rēķina. Valdība tur redzot lielas rezerves, tāpat, kā dzīvokļu īres maksās un komunālajos pakalpojumos
Ko viņi par šo mūsu izpratnē lēto cenu dabū - pameklē krievijas saitos, Za Ruļom un Avto Revju regulāri taisa
tirgū sastopamo degvielu testus
Cik tad tur maksā? Par degvielām vari pastāstīt pats, es rakstītu krievu valodu saprotu vēl sliktāk nekā runātu
Vēl sliktāk nekā pie mums?