iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411
msh 09.02.2012 19:17

Crankshaft rakstīja:

Krievija diez vai ilgi būs haļavas zeme - ar 1. janvāri jau

pacēla degvielas cenas, ar 1. jūliju cels vēl - uz akcīzes rēķina. Valdība tur redzot lielas rezerves, tāpat, kā dzīvokļu īres maksās un komunālajos pakalpojumos

Ko viņi par šo mūsu izpratnē lēto cenu dabū - pameklē krievijas saitos, Za Ruļom un Avto Revju regulāri taisa

tirgū sastopamo degvielu testus

Cik tad tur maksā? Par degvielām vari pastāstīt pats, es rakstītu krievu valodu saprotu vēl sliktāk nekā runātu Vēl sliktāk nekā pie mums?

msh 09.02.2012 8:05

brmbrmm rakstīja: Starp citu, tas varētu tagad būt viens labs tūrisma paveids - aizbraukt uz kādu valsti, kur degviela ir sevišķi lēta, un izbraukāties no sirds līdz nelabi metas!

Tad ir vai nu jābrauc uz krieviju, vai arī vajag jaudīgu mašīnu...

msh 09.02.2012 0:21

Jā, un to EMP jāieslēdz ar uz lampām būvētu radaru detektoru - kā impulss, tā EMP

msh 08.02.2012 23:31

ValdisM rakstīja:

var izregulēt, piem. ar nepareizi uzliktu, vai atspriegojušos zobsiksnu (piem. nobeidzoties zobksnis spriegotājrullīsa atspērei u.t.t)

Kādā veidā tas var kaut ko izregulēt? Labi, pieņemsim ka zobene pārlec, bet nekur tālu neaizlec un vārsti ar virzuļiem nesatiekas - kas sanāk? Pareizi, nobīdījušās ieplūdes/izplūdes fāzes. Aizdedze paliek kur tā bijusi, jo visiem normāliem motoriem primārais holla devējs ir uz kloķenes - opeļiem 60-2 impulsrats kloķenes vidū, būmeriem atsevišķs impulsrats kloķenes priekšgalā, volviķiem 60-2 impulsrata veida dubumi spararatā, vecajiem audī spararata zobu skaitītājs utt. Četriem katliem pat sadalenes holla devējs var nebūt, vismaz tiem, kam vēl ir fizisks sadalītājs.

msh 07.02.2012 20:57

Mazdu vajag nodot SIA Galaksis N gādībā...

msh 07.02.2012 20:45

Un vēl viens jautājums - nakuj speciāli ieviest kādu sašaurinājumu ieplūdē?

msh 07.02.2012 20:04

Ja tā būs, tad dīzeļu ekonomija būs pazudusi un kreisajam soļķim būs stipri mazāks noiets

Par cenām - kad savulaik tiku pie sava bijušā A80, atceros ka scukoilā gāze maksāja 30,4 saņus

msh 07.02.2012 8:27

ValdisM rakstīja:

aizdedzes momentā ?

3 gadus vecam šķībacim tādu var regulēt? Eiropiešiem tāda fīča pamatā ir jau kādus 15 gadus izmirusi, attiecīgām markām/modeļiem ātrāk

msh 07.02.2012 8:26

Nu tad adaptācija. Neaizmirstam ka lambdu ātrāk par 80 grādiem kompis vērā neņem

msh 06.02.2012 23:53

Vispār jau es arī pie viena Yetti atbildēju...

Ja degvielu gāž par daudz, tad nezinu ko tie šķībači tur ir tādu uzbūvējuši. Parasti visiem, kam nelec, ir pretējā problēma - degvielas ir par maz

msh 06.02.2012 23:49

Miljons gadus atpakaļ...

msh 06.02.2012 23:29

DekstersFF rakstīja:

Saimnieks nemanīja? Skaties, pieķers, nozilinās pakaļu.

Tev ir mazohiskas tieksmes un tu mēdz sevi pērt? Man tādu nav...

msh 06.02.2012 21:45

Pļa, kā parasti izlasīju par diagonāli - 2.3 volvo Nu tur drīzāk kompja pielāgošanās vai arī šprices regulējums, citiem jau bija potenciometrs ar ko padevi pakruķīt

msh 06.02.2012 21:44

Yetti rakstīja: Lambda zonde noklājusies, gaisa mērītājs... Savā laikā, vietējie masķeri (kad inomarkas vēl retas bija) vieglajam ar 2.3 mainīja izpūtēju un anulēja lambdu - siltā laikā OK, pie mīnusiem tirsā.... Tas vēl tajos laikos, kad volvo apkopes veica Madonā....

Da pričom te lambda - lambda piedarbināšanu neietekmē. Ja te ir runa par audī, tad noteikti kādi gudrīši pakruķīja mazāku padevi špricei, jo bez lambdas šprices kompis padod papildus degvielu, tāpēc arī aukstā laikā sūdīgi lēca.

kalfonso - pārbaudi kompja temp devēju, mošk pats nosprādzis vai arī zaļais kontaktos

msh 06.02.2012 21:37

DekstersFF rakstīja:

Un sen jau ?

Jā, sen, vakar. Sen arī iebraukts atpakaļ.

msh 06.02.2012 20:00

DekstersFF rakstīja:

Kur tad tu dabūji quattro?

Kā kur? Izbraucu no garāžas.

msh 05.02.2012 20:35

Lai dzīvo ziema un quattro!

msh 28.01.2012 14:02

bļa, pēdējā rindkopā piemirsās vārds "tanki"

msh 28.01.2012 14:00

Šito bildi es biju domājis ej.uz/...

msh 28.01.2012 13:59

M77 rakstīja:

Esi dzirdējis kādu gadījumu, kad tramvajs dēļ slidenām sliedēm iebraucis grāvī/pretējā joslā? (tas par stabilitāti). Kaut ko par elektromagnētisko avārijas bremzi biji dzirdējis? Da pat bez tās tramvajs uz slidena ceļa apstāsies ātrāk par auto.

Tu par kādu auto runā - šitādu upload.wikimedia.org/... ützenpanzer.jpg ?

Bet ja atmet auto - nedaudz jaunāks variants - DT-75 [kaut kur arī eksistē tur tā T-150 versija ar kāpurķēdēm] - nav manīts ka tādi dzīvotos pa grāvjiem vai bez visas magnētiskās bremzes ieliktos kādam pakaļā [kamēr visuma centrā kaut kad ne pārāk sen viens džimbulis otram pakaļā iestūmās ar visu to tavu bremzi ], toties brauc pa visādām vietām, kur džimbulis nekad nav bijis un nebūs, un ar visām sliedēm nogrimtu, piemēram, kūdras purviem

Cits, vēl jaunāks piemērs - nav diži dzirdēts ka tanki nejauši kaut ko dupsētu ārā vai paliktu grāvī, ja vien nav ienaidnieki trāpījuši

msh 27.01.2012 20:45

Bracus rakstīja:

Nu tieši tā pāātrinoties un bremzējot visvairāk riepas dilst. Ja piemēram FULL TIME 4x4 strauji paātrinās tad dilst daudz maz abi tilti vienmērīgi. Atšķirībā no viena tilta piedziņas. Un bremzējot skaidrs ka dilst vairāk priekšējās riepas. Principā sanāk ka vienmērīgāk riepas dilst aizmugures piedziņas automašīnai. Priekšējās pastiprināti dilst bremzējot un pakaļējās pastiprināti dilst uzsākot braukt.

...bet tā kā pakaļas bezpiedziņa sūkā noklusējumā, tad par to nav vērts pat domāt...

Kas tas par uzsvaru uz patstāvīgo pilnpiedziņu? Ir "pilnpiedziņa", "pseido pilnpiedziņa" un "īsts džips"

msh 27.01.2012 16:34

Bracus rakstīja: Ir ir tas pats izmērs.

Cerams ka neko neietekmēs tas ka viens riepu pāris jau padilis. Jo tāpat jau arī visiem AWD viens pāris tomēr nedaudz ātrāk dilst. Ja nu vienīgi Subaru kam ir patstāvīga neatslēdzama pilnpiedziņa. Varbūt tam riepas dilst vienādi. Bet skaidru ziņu nav.

Pričom te pieslēgšana un atslēgšana? Riepas pa asīm nevienmērīgi deldēt var tikai divi pasācieni - straujš paātrinājums, kas pareizajai piedziņai nespēj deldēt nevienmērīgi, un bremzēšana - bet pareizā piedziņa bremzējas tāpat kā bezpiedziņa, tāpat priekšējā ass uzņem to lielāko bremzēšanas slodzi

msh 27.01.2012 10:16

M77 rakstīja:

msh rakstīja: Kuras priekšrocības - attiecībā pret citiem satiksmes dalībniekiem?

Nu kaut vai degvielas (enerģijas) patēriņš, stabilitāte uz ceļa, bremzēšanas straujums utt.

Enerģijas patēriņš piekrist, pārējie nē.

msh 27.01.2012 8:22

Kuras priekšrocības - attiecībā pret citiem satiksmes dalībniekiem?

msh 24.01.2012 20:55

Un ja nu tās lapiņas nav?

Es ar kājām mērojamu distanču pārvarēšanas sabiedriskā transporta sarakstus vispār nemēdzu nekur līdzi nēsāt. Tur es vienīgi turēju PSP atmiņas kartē vilcienu sarakstu.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411

Lasītākie raksti

Jaunie raksti