iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416
msh 09.11.2011 1:01

ValdisM rakstīja:

msh rakstīja: Latvijā parasti šādos gadījumos uzliek mešalku...

lētāk būs pie labas citas automātiskas kārbas pielikt klāt visu autora auto dzinēju ... nu arī kuzavu, salonu, ritošo, u.t.t

Tā varbūt ir divdesmitgadīgām mazdām. Divdesmitgadīgam bezpiedziņas audī, ja labi pameklētu, atrastu mešalkas komplektiņu pa kādu sotaku. Cilvēki gan mēdz vienkārši nopirkt veselu mašīnu pa kādiem 200-300 ls, paņemt no tās ko vajag un pārējo iztirgot detaļās.

msh 07.11.2011 19:30

ValdisM rakstīja:

no braukšanas komforta viedokļa - tas ir vājprāts ne auto - pat uz citu 80-to gadu auto fona, tas passāts ir vnk šausmīgi arhaisks.

Es ļoti sev gribētu tādu kā otro mašīnu - B2 passat synchro universāli. Ne tikai izmēra, bet arī tā opīšu mašīnas izskata dēļ - jo ja tur zem haubes ieliktu kaut kādu ļurbo motoriņu, efekts, es domāju, būtu graujošs, kad ar tādu bāztu ārā visādus būmerus...

msh 07.11.2011 19:29

VWfans rakstīja: Šitas arī baudāms:

www.ss.lv/...

Baudāma tā mašīna nav nekādīgi. Īsts uršmobīlis, kaut gan ursim vismaz bija pilnā šprice, ne mono Ir pasēdēts tādā, kam bija ABK motoriņš zem haubes un tomāts - es biju pārsteigts - kaut cik ciešami uz priekšu velkas, Bet baudīt tur nav ko, jo sevišķi tāpēc, ka nemotori gandrīz vienmēr ir nokomplektēti ar bāzīti, tb aprīkojuma nav.

msh 07.11.2011 19:26

i_edgars rakstīja: msh, nu es jau gan atpakaļ nebrauktu uz šito mēslu čupu - Latviju!!

Pats uzraks'tīji, ka māja 120 nedēļā, minimālā alga 250 nedēļā. Ar 130 nedēļa (nu labi -10 elektrība, -10 apkure, -10 telefons ar i-netu, -10 viss pārējais, ieskaitot auto stāvvietu pie mājas) pietiek lai uzturētu ģimeni ar atliektiem galiem! Protams ja neēd melnos ikrus, un neuzdzeer ar 10 000 $ vērtu vīnu!

Mašīnu laikam aptirsināt nevajag? Nu labi, veciem cilvēkiem tas nebūs milzīgi dārgi, teiksim, sotaks mēnesī, mošk pat mazāk. Un tā tava uzturēšana būs ar tesco "value", asda "smart price", morrisons "value" vai sainsbury's kā viņu tur sauca, līnijas produktiem.

Kad aizbraucu uz turieni, sapratu tos cilvēkus, kas atbrauc uz šejieni un nīd ka te veikalos viss esot dārgs. Nu jā, jo tur rij produktus, kam šejienes ekvivalents ir maksimas optima līnija...

msh 07.11.2011 19:20

Latvijā parasti šādos gadījumos uzliek mešalku...

msh 05.11.2011 19:39

īedgar, a tu tur pats esi bijis ka tā zini stāstīt? Es tajā zemē pavadīju 17 mēnešus un redzēju kā tur cilvēki dzīvo. Mans uzskats - zaibis zeme - priekš tiem, kam pāri 40 vai jauniešiem, kuriem patīk nedēļas nogalē kārtīgi piedzerties. Kā arī tiem, kuri dzīvi mēra naudas izteiksmē, jo to tur ja labi iekārtojas var normāli pelnīt. Mani gan tā britu aprobežotā dauņa dzīve diez ko pie sirds neiet, tāpēc esmu atpakaļ.

Nu ko tu safanojies par turienes minimālo algu? Latvijas minimālā alga bija cik - 180 mēnesī? Bet tur 5.93 mārciņas stundā. Maksimāli var pacelt 250 mārciņas nedēļā, priekš kam laikam bija 40 stundas jānostrādā. Ar tām 250 mārciņām bez citiem ienākumiem, piemēram, pabalstiem, nu labi, mājas īri varēs nomaksāt un pabarot arī, bet tas arī viss, pačukstēšu tev priekšā ka māju īre sākas parasti no kādām 120 mārciņām nedēļā.

msh 05.11.2011 10:38

i_edgars septiņus mēnešus atpakaļ rakstīja: Normāla valsts ir tāda kur maza uzņēmuma īpašnieks var atļauties ne tikai nopirkts kaut cik necik sakarīgu jaunu auto, bet arī savas atvases izskolot kādā kaut cik necik prestīžā koledža (augstskolā, ja skatās Latviju), kaut reizi mēnesī ar ģimeni aizbraukt kādā ne visai tālā ekskursijā ar savu auto... tā teikt atslābināties nedēļas nogalē.

Tie ir mana kaimiņa vārdi!! Neko no tā Latvijā nevarēja atļauties, kā neliela uzņēmuma direktors. Bet strādājot Anglijā ar sievu par MINIMĀLO algu var!! Vai tas nav sāpīgi?

Un vēl - tur cilvēki vienkāršī nevar atļauties vecu auto, jo servisi ir mežonīgi dārgi, bet paši ne katrs māk putekļus noslaucīt.

Nevajag jau tik lielu tuftu dzīt. Neba tu latvijā dzīvotu zem viena jumta ar svešiem cilvēkiem. Bet labi, pieņemsim ka tā nenotiks Kā arī, par cik cilvēkam, kurš atbilst tavam aprakstam ir vismaz 40 gadi, tad puslīdz ciešamu [aprīkojums, motors, nevis gads] mašīnu vēl varētu par sakarīgu cenu aptirsināt. Tātad, viena minimālā aiziet mājoklim un mašīnas aptirsināšanai. Par otru jāpaēd, jāielej tačkā degviela, un jāskolo bērni tajās prestižajās skolās. Tikai nez kāpēc paši briti iespringst uz uzkrājumu veidošanu savu bērnu izglītībai. Ak un jā, uz to laiku, kad tu rakstīji to tekstu, šie pieņēma jaunu likumu vai kaut ko tādu [nav bijusi vēlme iedziļināties] ka mācību maksu nosaka pašas augstskolas. Pamatā, cik atceros, kādas 4-6 štukas gadā. Kā to ciparu ar minimālo lai paceļ?

msh 05.11.2011 9:43

recluse rakstīja:

i_edgars - "stanoki" 'tiešām izpildmehānismu līmenī ir maz mainījušies, tikai sen jau ir zināms, ka cilvēku darbaspēks izmaksā daudz vairāk. Uzņēmumā konstruktori kādu pusgadu negribīgi sāka zīmēt digitālā vidē, tagad paši saprot, ka darbs ir vismaz 3x ātrāks un uzzīmētās detaļas bezmaz pa tiešo ciparu darbagaldos izmantojamas.

Nu un kāds sakars darbaspēka izmaksai ar dabas pietiršanu? Zaibis, roboti ne tikai pietirš dabu, bet arī bezdarbniekus uztaisa.

msh 01.11.2011 17:30

VWfans rakstīja: Turklaat 130 zirgspeeku diizeljMerivai ir cieniijami dinamiskie raadiitaaji - ieskreejiens liidz 100 km/h 9,9 sekundees, maksimaalais aatrums 196 km/h, bet videejais degvielas pateerinsh tomeer tikai 5,2 litri uz 100 km.

Rādītāji tiešām cienījami - mana audī piecu katlu atmosfēriskais benzīnnieks ar trīs lopiem vairāk un kādiem simts ņūtonmetriem mazāk, kuri atrodas baisos augstumos, par spīti visai pareizajai piedziņai līdz tam sotakam ātrāk. Un man likās ka viņš nav īpaši ātrs...

P.N. Tās 1,3 štukas par kondišu - par kādu - kā žopelim pieklājas, viena podziņa ar ko ieslēdz un izslēdz, jeb tomēr klimatu?

msh 26.10.2011 18:57

Pričom tur panelis, eļļas spiediena lampeles relejs ir tas, kurš pļērc un iededz to lampeli. Tiek viņam klāt noņemot to plauktu, kas vadītājam pie kājām, ja neviens nav neko sapisis vai samuhļījis, noņemas izskrūvējot četras skrūves ar 8 mm muciņu. Iesprausts tajā papildus releju dēlī kas uzreiz paveras skatam, tāds pagarāks relejs un vāciski arī laikam bija virsū uzrakstīts kas tas tāds par zvēru. Jā, tas ir iespējams ka viņš atņirdzas un gļuko.

Vadus spraust un raut nost no devējiem vari kaut visu dienu ja nav ko darīt. 1,8 bar devējs, kuram obligāti jābūt nostrādājušam virs 2k, vai arī sāk pļērkt, pie sava spiediena saslēdzas uz masu, mana A80 mūža pēdējo pusgadu es tā arī nobraucu, ar to vadu pieskrūvētu pie bloka, jo izbeidzās devējs, bija jābrauc, pie rokas bija tikai 0,5 bar devējs, uzliku mīksto un savienoju, viduskonsolē tak manometrs stāv, 0,5 bar devējs laikam atslēdzas no masas, jo samainot vietām spīd un pļērc visu laiku.

msh 20.10.2011 15:48

Slinkais rakstīja:

nejiet runa par ammo, tie iet tik pat ilgi cik parejiem. iet runa par sviraam, kas arii ir ieguvushas slikto slavu.

Nu beidz, salīdzinājumā "tikai sviras" A4 ļoti smagi iesūkās - 150 laši pret, hm, kaut kādiem 20?

msh 20.10.2011 15:46

Čuhņa ir tur, kur no rīta mašīnai var būt aizgājuši ļitaki, spoguļu stikliņi, maģis utt, kur kaimiņš kaimiņam ir ļauns ienaidnieks utt, nevis tur, kur poļu draņķi jāpērk mazā bodītē, nevis lielā žopinga centrā un kur tankā hamburgeri maksā dārgāk...

msh 19.10.2011 18:22

Slinkais rakstīja:

kas tad tur vel ir? un kiraa vietaa mucaa priekshas piekaree var iebaazt 200ls

Nē, visā bezpiedziņas piekarē, nevis tikai priekšā

Kas tur A4 vēl ir? Divas stabilizatora atsaites, pats stabilizators gan jau arī karājas pāris buksēs, amarti, neesmu gan pētījis vai ir tur kaut kādi amartu atbalsta gultņi vai nav , stūres pirksti, pusrāmim droši vien arī būs bukses

msh 19.10.2011 18:20

i_edgars rakstīja: Da visas tās rezervesdaļas nāk no vienas Suņhujvčai rūpnīcas, tikai dažādās krāsainās kastītēs un dažādām bļambām uz malas - simtām reižu ir izbaudīts. Atšķiras ar cenu (dažreiz par vairāk kā 10 reizes un ir bijis virs 100 reizes!!!), krāsainu kastīti, spīdīgu vai pusmatētu krāsu nokrāsoti, bet birst pilnīgi vienādi.

Jau pasen es neskatos uz paceltajiem 6 pirkstiem ar saukli laba (lasi dārga) manta vai original un līdz ar to 200 Ls piekarē nav jāiegulda... ja nu vienīgi kopā ar bremžu sistēmu, ieskaitot bremžu diskus.

Nu tieši tāpēc jācenšas likt nevis parastas daļas, bet sporta daļas Izbeidzas bukses, nepērc veikalā citas gumijas bukses, pasūti netā poliuretāna bukses utt. Šitam pašam A4 arī var iepirkt regulējamu ķegu komplektiņu, labi, jautājums ko mūsu TA par tādām teiktu...

msh 18.10.2011 21:57

Paga paga, kopš kura laika "viss" ir astoņas sviras? Es par "visu" saucu visu, kas bez speciālas mašīnas iznīcināšanas ir jāmaina, un bezpiedziņas A80 tas cipars budžeta variantā uz kādiem nepilniem 200 lašiem nostājas, bet līdzvērtīgam A4 vismaz divtik

msh 18.10.2011 8:55

Tā mašīna ir projektēta priekš diviem pieaugušajiem un trīs bērniem... Salona izmērs kā citām tās klases tačkām, piemēram, trešajam būmerim.

Plāno visu laiku vadāt četrus pieaugušos vai arī patīk pašam nonākt turbo quattro kondīcijā un būt pasažierim savā mašīnā - nu tad gan jāpērk C sērija

msh 14.10.2011 22:33

Izvirpo lielāku to savu caurumu...

msh 14.10.2011 21:15

Nē nu par tevi jau šaubu nav, tev ka tikai gūt kapeikfišanas sajūtu, tad laime ir pilna, un tas jau pajāt ka vai nu sēdi nofistā šrotā, vai plikā mizā - droši vien vēl otrādi, jo katru reizi pārbaucot bedri iegraboties piekari kapeikfisēja sirdi priecē fakts ka ieseksoti daži desmiti latu, vai arī airējot logu tas pats

Audī pareizā piedziņa arī mūsdienās dara to pašu, ko agrāk - nodrošina normālu saķeri. Protams, tagadējās tačkas tāda atrauga vien ir, ko tad bez atbilstošas elektronikas var izdarīt ar pilnpiedziņu, kurai nav neviena bloķa...

msh 14.10.2011 8:17

Yetti rakstīja:

msh rakstīja: Nē nu audī nu jau kādus 15 gadus ir 5x112, ja neskaita uz golfu bāzētos modeļus.

nu nebūs taisnība...

4x100 - A2 1.2 TDi '01-'05

Tā mazā kastīte droši vien tika projektēta par kādu paraugu paņemot polo Motors garenvirzienā tak nav

msh 13.10.2011 22:06

Var arī uzreiz to mašīnu saremontēt tā, kā viņu ir domāts remontēt - uz vienu piegājienu nomainīt visas sviras un tos citus grabuļus pret kvalitatīviem jauniem eksemplāriem un tad varbūt sanāks tas pats.

msh 13.10.2011 22:04

Nē nu audī nu jau kādus 15 gadus ir 5x112, ja neskaita uz golfu bāzētos modeļus.

Sešas skrūves? Drīzāk kā Tata Nano - trīs

msh 13.10.2011 19:59

Nē, tā bija pakāpeniska pāreja uz lielākiem izmēriem, jo sākās jau laikam viss ar 4x100. B3 visiem eksemplāriem ir 4x108, ja neskaita S2, kur bija 5x112, cigāram arī bija pāreja, bezpiedziņām 4x108, pareizajām piedziņām 5x112 un C4 visiem 5x112.

msh 13.10.2011 17:15

WALA rakstīja:

Pavecākiem "mazajiem - 80/90" Audi.

No modeļiem, kurus vēl var novērot uz ceļiem, 4x100 nāca tikai B2 bezpiedziņai, un es pat nezinu vai tikai četru katlu eksemplāriem, vai arī pieciem. Pareizajai piedziņai bija 4x108. Sviests

msh 13.10.2011 16:19

Malacis, gausais, iznīcināt jau ir viegli. Pretējo procesu laikam gan tu nemāki.

Kāds vispār ir sakars audī ar pareizo piedziņu veikumam ar subāru? Tev vadītāja apliecība jau sen ir atņemta un tāpēc vari droši izpildīties uz ceļa kā gribas? Trasē subārs protams ka ir labāks par audī - galu galā audī pareizās piedziņas tehnoloģija ir no astoņdesmito gadu pirmās puses, nevis kā subāram - bet ko uz ceļa? Un cik vispār liels procents vadītāju, kam audī ar pareizo piedziņu ir ikdienas mašīna, dragā pa trasēm? Viens procents? Divi? Kamēr jābrauc pēc CSN, tikmēr audī ir nesalīdzināmi labāks, jo tur tu sēdi kvalitatīvā salonā, kamēr subārists sēž grabošā plastic fantastic havajā, kuras dēļ ir uzlikts šķūninga izpūtējs, lai no aizmugures nākošais "brabababa" noslāpētu plastmasas graboņu...

msh 13.10.2011 9:49

Gauss rakstīja: No šitiem vecajiem aužiem tolks ir tikai tad, ja tas ir kvatro izpildījumā, un arī tad tikai līdz pirmajiem dubļiem...

Pats esi maz braucis?

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416

Lasītākie raksti

Jaunie raksti