muttabor rakstīja:
Var būt ir kas zināms arī par 3,3 benzīndzinējiem? Kā tas kalpo? Protams ja to ekspluatē ar gāzi...
Te tak ir pilni topiki kur tos gazificētos 3.3 un 3.8 slavē....
Pagaidi, sanāks arī te slavētāji ![]()
muttabor rakstīja:
Var būt ir kas zināms arī par 3,3 benzīndzinējiem? Kā tas kalpo? Protams ja to ekspluatē ar gāzi...
Te tak ir pilni topiki kur tos gazificētos 3.3 un 3.8 slavē....
Pagaidi, sanāks arī te slavētāji ![]()
Kaut kādus četrus gadus atpakaļ gadījās mazs vilcieniņš, cepistiem bija beigušies tie tur alkometra sūdi, tā nu visi trīs parakstījāmies ka nav pretenzijas vienam pret otru par alkohola lietošanu.
A kāda tad ir neparastā šprice? ![]()
ValdisM rakstīja:
vai gadījumā dzinēja silšanas ātrums un degvielas patēriņš nav apgriezti proporcionāli rādītāji.. tas ir nevar samazināties degvielas patēriņš un pieaugt silšanas ātrums
Neesi dzirdējis par tādu prikolu kā "enerģijas saturs" [jeb kā viņu tur precīzi jāraksta]? Zini kāpēc ar E100 ir tik briesmīgs patēriņš?
Gauss rakstīja: Izskatās ka tā krīzi vēl nav pa olām iesitusi... Interesanti, kad parādīsies topiki par mopēdiem un gāzes iekārtām vai par pļaujmašīnām, krūmgriežiem ar gāzes iekārtām
A ko tad vajadzēja - "gribu gūt kapeikfišanas ilūziju, kā lai savam hreno ielieku 1.0 kuļmašīnu?"
![]()
draco rakstīja:
te vairaak ir runa par daudzmaz mazintensiivu satiksmi, kad "seedinot" aatrumu nevienam netraucee, un nevienam tevi nav jaasaak apdziit.
bet redzu, ka apdziishana tev i saapiiga teema. laikam mazs draudzinsh pie vainas?
men personiigi apdziishana nekrata - kam vajag / grib - lai apdzen es paarvietojos ar sev komfortablu aatrumu, un citi mani iisti neinteresee. protams, censhos nevienam netrauceet, bet taa - ja 2 - 3 eerglji uzskata, ka jaaviilee uz 150 kmh, tad lai viilee - kaa saka, барабан на шею, паровоз навстречу!
Man patīk braukt, par cik eksistē kaut kādi stulbi ātruma ierobežojumi, tas parasti notiek uz 95 kmph. Pie pakaļas pieplokošs rūsas karalis vai kaku stūmējs [žopelists vai fordelists] var vēl mēģināt izprovocēt mani uz 110 kmph jo tas taču nebūtu pieklājīgi, ja kaut kāda urna man paietu garām
Kurš tad brauc tik lēni - uz 150, ja neskaita kaut kādus kabluku vadītājus, kuriem zeme zem kājām deg?
Parasti taču vai nu daudzmaz ievēro CSN, vai arī brauc ar pedāli grīdā, un 150 kmph ir 1.4 pedāļa grīdā ātrums ![]()
Gauss rakstīja:
Britu salās arī ir augškurzeme???
A pričom te britu salas? ![]()
draco rakstīja: kruiizs vareetu paliidzeet ekonomeet, ja galiigi braukt nemaak, vai arii tikai pa klajumu, kur nekaadu kalnelnu / paceelumu nav.
nu veel, ja jamo var riktiigi uz reakcijaam programmeet.
tas kruiizs kas man volvikjii bija - nu, pasham gaazi spaidot, ekonomiju labaaku vareej dabuut, jo kaa saakaas celsh augshup, tikko aatrums saak kristies, taa jams ber virsuu, un ja aatrums neaug - ber virsuu taa gruntiigi, no visas sirds - kaada tur ekonomija? a pie mums tie kalnelji ta taadi, ka gaazi neaiztiekot - nu nokritiis tev aatrums no 90 kmh pakaajee liidz 80 kmh kalna galaa, nu i h? lejaa ripojot praktiski bez lieka peteerinja atguusi - a jams njem un zrja zupu svilina. nu i veel shaadi taadi momenti, kas man saka, ka cilveeks taupiigi braucot var ietupiit vairaak kaa kk...
Ja kruīzu varētu programmēt, tad kāda jēga no tā, ja katru reizi kalnā braucot tevi sāktu apdzīt? ![]()
recluse rakstīja:
Tātad, vēlies darīt visiem zināmu, ka tas tavs pazīstamais ar supertaupīgo A8 4.2 iekļaujas 14 litros braucot ar vismaz 200 km/h un tagad precizē, ka tas viss tiek veikts pa augškurzemes līkumainajām šosejām?
Vai tomēr vēlies pateikt, ka atkal iepļūtīji spamu beztēmā un joprojām neatbildi par sevis rakstīto pat vienas tēmas ietvaros.
P.S. Un nevajag sākt atrunas, ka tie 200 ir tikai 1km 150 km maršutā.
Nu piedod, pašam A8 varbūt bija daži litri vairāk. Uzsvars vairāk bija uz 1.4 14 litru strebienu
Un neiet runa par 200 kmph viena kilometra ietvaros, bet par to, ka nevar no punkta A līdz punktam B nobraukt ar konstantu 200 kmph ātrumu.
P.N. 2.5 kuļmašīna nav nekāds zāģējamais motors... ![]()
recluse rakstīja: A6 2.5TDi Q, pa bāni uz 200+ rādīja kompī 17 un uz augšu, bet ticiet msh čomam, viņam ir super A8, kas degvielu salīdzinoši netērē.
Jā, šaurās, līkumainās augškurzemes šosejas noteikti var salīdzināt ar bāni un var neatmetoties vālēt uz 200+... ![]()
Šis minimums vidējas masas mašīnai [ap 1-1.2t] būs +/- vienāds ar motoriem līdz diviem litriem. Gribi lai tas 1.6 strebtu mazāk par 2.0, pērc fiestu/corsu/polo.
Tas jau ir ļoti normāli ka lai no nemotora izdabūtu to pašu sniegumu, kas "degvielas kapsētai" nav ne puse no spējām, parādās atbilstoša apetīte. Ir zināms viens karakters, kura normālais ātrums uz šosejas ir vismaz 200 kmph, jeb kā viņš izsakās, punktā A uz gāzes pedāļa uzveļas bluķis un punktā B noveļas. A8 4.2 tādā režīmā kaut kādus 14l patērē. Kujzuki SX4 ar savu 1.4 šujmašīnu tikpat, tikai ātrāk par 150 neejot
Vispār jau parasto to izveic pašam vārstam uzliekot blīvi, kura neko nelaiž cauri, bet tikai jautājums, ko par to ECU teiks - vai būs tikai kļūda, vai arī sekas.
Neatceros, vai tikai nebija arī iespējams ar kompja modifikāciju to lietu izviekt...
Ozz rakstīja: ne tikai rūsa...
konforts, dinamika, trokšņu līmenis salonā.
da jebkurš no tiem mazauto pēc 10 gadiem paliek par sūc...
tā inžInieri ir izinžInierējuši.
Komforts zaibis, salons plašs un taburetes patīkami stingras
Par muteres 1.4 mono dinamiku varētu tikai slavas dziesmas dziedāt
, jo pie tā, ka tas nemotoriņš ir nemotoriņš, paātrina viņš to golfmašīnu lieliski - līdz 70 kmph ir zaibis, uz šosejas arī var iztikt. Kad vectētiņam bija 1.6 otrais tomātgolfs, tas paātrinājās 2x sūdīgāk
Trokšņu līmenis?
Varētu vienīgi par dažām grabošām plastmasām sūdzēties, bet nu to var novērst.
Un galu galā tai tačkai jau teju teju būs 19 gadi...
Bet rūsu vēl var mēģināt uzveikt, bet kā uzveiksi to, ka lai fordeli saremontētu, jāsameklē tizls mehs ar piecās vietās salauztām rokām?
![]()
Vienīgi rūsas ziņā.
draco rakstīja:
msh rakstīja: Prātiņ nāc mājās, otrais golfs tevi sauc
man kautkaa no seniem laikiem ir iepaids, ka vw nau mashiina. t b kautkas liidziigs ZAZam padomlaikos
Un pediņu vāģis fordelis ir mašīna?!!!
Ahahā
Tajā golfā bija vismaz divreiz vairāk mašīnas jau tad, kad tas atstāja rūpnīcu, bet tagad, pēc divdesmit gadiem tur ir četrreiz vairāk mašīnas
Un kājas parasti arī atrodas siltumā
Bet nu labi, ja tu nopirksi savu sapņu tačku, pavasarī aizbraucot uz praidu tur vismaz praideri redzēs ka savējais piebrauc
![]()
Cik viņu ir palicis ja kabriķus neskaita?
Prātiņ nāc mājās, otrais golfs tevi sauc ![]()
Nē, B3 sver kā B3 jāsver
Principā jau padaudz, ja salīdzina ar tā paša laika otro golfu, kura svars bija 750-900 kg robežās. Bet q gadījumā vismaz redz par ko otrais ceļa nodokļa līmenis ![]()
A kāds tur sakars ar kaut kādu pašmasu?
A80 uz papīra bija 1040. Bundža diez vai pat divsimt svēra, jo pa četriem to apkārt panēsāt varēja. A90q tehniskajā pasē laikam bija 1150, slinkums skatīties.
Klasiskas tačkas aptirsināšana latvijā nav tas pats kas tur
Te tas ir kaut kas, kas ir stipri stipri neizdevīgāks par parastu aptirsināšanu un kas der tiem, kuri grib KASKO vecai tačkai. Tur tas ir otrādi. Pats gan neesmu pētījis to sistēmu, bet vienā audī forumiņā, kad reiz iesmējos ka Audī V8 uz mana vārda diez vai kāds aptirsinātu vai arī par kosmisku cenu, tur tā forumiņa īpašnieks minēja piemēru - uz viņa sievas vārda, kurai tobrīd bijuši 24 gadi, aptirsināt kaut kādu biļurbo audī [tātad mazāk par desmit gadiem tai tačkai bija, jo ātrāk par deviņdesmito gadu beigām audī nevienai tačkai nelika vairāk par vienu pūtējiņu] izmaksāja diezgan smieklīgu summu...
Bet nu, paldies dievam es tur vairs neesmu un man ir vienīgi jālauza galva par veselību un darbu - par aptirsināšanu es zinu ka tā vairāk par 120 lašiem gadā man diez vai būs ![]()
sarashkins rakstīja: Šitais "turbinātors" varētu būt reāls - līdzība ir ar pudeles iegriešanu, lai šķidrums no tās ātrāk izlītu, attiecīgi te - lai vairāk caur ieplūdes kolektoru/vārstu ieplūstu.
Vienīgi man bažas par tā izstrādājuma kvalitāti, ja nu šis izjūk pa gabaliem .. man liekas tas ir tikai laika jautājums.
Tikai baigie sūdi - desmit ceņus no tā propellera atrodas drosele. Kad pievērta, tur ir šķirba, kad atvērta, tad pa vidu ir plūsmas virzienam paralēla plāksne, kura gaisa griešanos nekādīgi neveicina. Ko nu? ![]()
Un kā tad salons to apstiprina - "nepērciet viens astoņi, pērciet viens seši ar šo sūdu ieplūdē"?
Ož pēc kaut kādas kuiņas - parasts wannabegonščegs tak liek tos visus sūdus un uz ruļļiem nebrauc
Diez tas sūc pēc kāda laika izjūk vai nosprūst?
draco rakstīja:
nevaru iedomaaties volvo ar 25 ls nodokli
agraak veel bija taada klase kaa "antikvaars auto" - a vecumu lielaaku par 20 gadiem, automaatiski pieskiiraas shii klasse un celja nodoklis 7 ls vai tml - taga shitas viss, diemzeel, ir nahrenizeets
skatos escort mk3 / 4 virzienaa, vai mk5 dieselescort universal - peedeejais gan jau 50 ls klassee sanaak, bet itkaa maz eed, nedaargs pirkshanaa un expluataacijaa...
Viegls volvo = sapuvis volvo...
Antikvaritāti sagribējies
Latvijas apstākļiem tādu antikvaritāti drīkst dot no 40 gadiem
, jo tai fīčai uzdevums ir atvieglināt nedaudziem retajiem dzīvi, nevis veidot masveida nodokļa apeju
Apvienotajā karalistē, neatceros, no 25 vai 30 gadiem sākas klasiskais beznodoklis - tb ceļa nodoklis tām tačkām eksistē, bet ripulis tiek iegūts nahaļavu. Bet cik tur tāda vecuma tačkas ir uz ceļiem?
Paretam ieraudzīsi kādu trīsdesmito vai sešdesmito gadu lamatu. Kamēr ja latvijā būtu tāds izņēmums no 25 gadiem, skaties, vismaz ceturtā daļa tā izbrauktu cauri - manam audī arī 25 gadi nav tālu, tikai bik vairāk par pusgadu...
Toties apvienotajā karalistē ir tāda interesanta fīča kā klasiskas tačkas aptirsināšana. Joprojām nevaru iebraukt kā tā darbojas, ja jau kā klasisku tačku var aptirsināt tačku, kurai ir mazāk par 10 gadiem... ![]()
Centis_Nuudele rakstīja:
Nevaru tev palīdzēt, ja tu esi redzējis tikai sarūsējušus lūžņus.....varbūt pamēģini mainīt dzīves veidu.
Bet tavs 'eksperta' viedoklis protams ir ļoti vērā ņemams.
Nevaru es palikt par glupu, teorētisku biroja žurku kas no tehnikas neko nejēdz un ar to nesaskaras, līdz ar to dzīves veidu izmainīt nesanāks...
![]()
Lūk šī jau ir tā muļķība - "gribētos kaut ko jaunāku". Un kas tad esošajam vainas? Ekstru par maz? Ieliec. B4 jau tā pati muca vien ir no priekšas līdz pakaļas arkām, tikai daži motori nomainījušies. Un kāpēc tāds ieciklējiens uz to nobraukumu - vēlies smuku mašīnu ar odometru nokruķītu uz piecciparu skaitli?
Mutere savulaik 6 vai 7 gadus atpakaļ nopirka 10 gadus vecu golfu normālā stāvoklī ar 88 štukām odometrā, ar tagadējo saprātu es tai mašīnai tajā brīdī dodu 300 štukas
Odometra rādījums jau ir pats pēdējais kritērijs pēc kā latvijā pirkt lietotu mašīnu.... 