iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
msh 13.09.2022 15:48

Es nerunāju par uzsākšanu bet par robu izvēli attiecībā pret pārnesumiem. Protams, tur vajag čipšķūneri kurš saprot ko dara nevis vienkārši iekopē cita taisītu regulējumu un, pieņemot ka tev tur vēl ir spēkā ražotāja garantija, būtu arī lietas kursā par to

msh 13.09.2022 15:43

Pieņemot ka "Pāvene" ir Pāvilosta, izklausās ka pats savu pilsētu nepazīsti ja reiz nekad neesi bijis šeit goo.gl/maps/SaabEs1vpw4Hfq6PA - ā, bet nu pareizi, tā tak ir iela nevis ceļš... Tevis piesauktajos ceļos nekad neesmu bijis [tik pārgarlaikojies lai no laba prāta ņemtos braukt pa granti maršrutā kur var braukt pa asfaltu nekad vēl neesmu bijis] bet spriežot pēc tā kas redzams gūgļa kartēs, parasti grants ceļi; laikam pilsētnieks savā zemajā un cietajā hondā pirmo reizi veļas dēli piedzīvoja. Jebkurā gadījumā - tu runā par nomaļiem čuhņas ceļiem bet es - par diženā Visuma Centra, tā uz kuru tavuprāt visiem būtu jāpārceļas lai dzīvotu riktīgi ražīgu dzīvi ar augstu lietderības koeficientu, ceļiem - ir tak maza starpība, vai ne? Ja tev nepatīk lauku ceļu stāvoklis - vaino savu ideoloģiju - izmirstošas pašvaldības tajās esošo ceļu stāvokli ar rūkošu pieprasījumu un rūkošiem nodokļu ienākumiem neuzlabo. Manā ciemā pēdējās novadu reformas rezultāts ir redzams vairākos veidos, neviens, protams, nav bijis ar plusa zīmi, un viens no tiem kā reiz ir ceļi - uz sabrūkošajiem asfalta ceļiem bedres aizpļūtītas tiek daudz retāk.

msh 13.09.2022 13:02

Liels ūdens patēriņš būtu nevis "dzīve komfortā" [latviski - ērtībās] bet gan "dzīve ūdenī" Pasaki uzreiz ka "dzīve ērtībās" tavā uztverē ietver mazgāšanos kas ir vai nu ilga dušošanās ar bezjēdzīgi ilgu ūdens laistīšanos, vai pļunčāšanās vannā.

msh 13.09.2022 10:36

Šādi veikali atrodas tur, kur var dabūt ēku par adekvātu cenu, kur var piebraukt un kur var nolikt mašīnu. Rīgas gadījumā tas sākas ārpus dzelzceļu loka.

msh 13.09.2022 10:32

Tas kubs ķipa ir maz? Man un manai vecmātei bez šitādām perversijām mēnesī ir kādi divarpus kubi, ne vairāk.

msh 13.09.2022 1:07

Liepāja - kas? Jā, Rīgas ietves un gājēju celiņi ārpus centra, ar nedaudziem izņēmumiem sit pušu gan sakņu spēcīgi pacilātus leišu veloceliņa posmus gan smagi sabrukušu padomju laika asfaltu pa kuru es braucu uz darbu.

Par tehniskiem sīkumiem nesmīdini. Vakar apmeklēju ProMehāniku [jo kad braukšu atpakaļ, Liepāju sasniegšu pārāk vēlu] un Ormix - sestdien bija trackday.lv - vēl vajadzētu kādu delvi vai wurthu un sanistalu vai kaut ko tamlīdzīgu; delve laikam būs pa ceļam braucot mājās, par sanistalu jāizdomā [arī to vai vēlēšos vest 270 km 1m garu ņeržas trubiņu]; noteikti tāpat kā visi citi atradīsies kaut kur perifērijā. Nu, uz šitiem veikaliem "pamatā brauc lauku papi ar kūpošiem golfiem"?

msh 13.09.2022 0:47

Nortel rakstīja: Tāds, kas nav legāls.

Davai pastāsti kas ir vajadzīgs lai uzliktu propelleri - būvatļauja? Kaut kāda specifiska atļauja? Ir maza interese kaut ko tādu uzbūvēt - atšķirībā no tevis ja es ko tādu izdarīšu, tas, būdams ciema vidū, būs redzams visam ciemam...

msh 13.09.2022 0:44

Pabraukājot ar ričuku pa Rīgu es saprotu kāpēc Eidis, atrunājoties par kaut kādu mistisku "darba ražību" grib apzināti panākt Latvijas lauku izmiršanu - lai gadījumā šis nepaliek dižbedrē viens pats kopā ar urlām un nēģeriem. Centrā vēl kaut cik normāli, ārpus tā liela daļa celiņu un ceļu šausmīgi - tā kā es no laukiem, man Pitonam ir 26x1,75 - ja es būtu dižās pilsētas iezemietis, dizainā būtu bijusi cieta prasība pēc 26x2.40, lai var kaut cik pabraukt. Vakar vēl sanāca tāda velosipēda izturības pārbaude kāda gada laikā nobraucot virs 5k pa manu galu vēl nebija sanākusi - da neko īpašu neizdarīju, vienkārši uz 15-20 pārbraucu pie VEF kultūras pils Gustava Zemgala gatvei pāri pa gājēju pāreju - kur radās esam dziļas risas tādā attālumā ka rezultātā ričuks tika brutāli mētāts no abiem galiem vienlaicīgi , riteņiem procesā pilnīgi noteikti atraujoties no asfalta. Pie viena pabraukājot bik pa veikaliem lai nopirktu kaut kādus tehniskus sīkumus, acīs iekrīt tāds sīkums ka tādi veikali centrā neatrodas; centrs nīkst ārā, tur bez kafijas, bulkām, alus un citām tipiskām patērētāju vajadzībām laikam vairs nekā īpaši nav palicis.

msh 13.09.2022 0:32

Svētdien gadījās Dominā esošajā Jāņa Rozes grāmatnīcā ieraudzīt ka Vārtu Bils ir izlaidis kaut kādu murgojumu par ekofašismu - pie tā ka tā grāmata ir propaganda, neadekvāti dārga cena, 23 eiras. Tā grāmata ielikta diezgan zīmīgā plauktā, tajā kam uzraksts "filosofija, reliģija"...

msh 13.09.2022 0:29

Attiecībā par problēmām ar taviem ātrumiem/pārnesumiem - iesaku painteresēties par kārbas čipšķūningu.

msh 13.09.2022 0:27

Mazāk atstāsti ražotāja reklāmas materiālus. Ražotāja reklāmas teksts spēkā ir tikai gāžot pa trasi - kur tad arī ir tieši tā - pedālis grīdā, un tad ieprogrammētos optimālajos apgriezienos notiek ātra pārslēgšanās kopā ar apgriezienu salāgošanos. Reālajā dzīvē ir maza problēma - kārbas ta tur ir tikai divas, nevis trīs, un vadības bloks izdara minējumu uz kuru pusi un cik liela būs pārslēgšanās. Ja neuzminēja - tad ir riktīgs pļurkt. Ja kārba gaidīja ka drīz vajadzēs slēgties uz augšu vienu robu bet tā vietā tiek pieprasīts kikdaunis divus uz leju, tas process būs ilgāks un tizlāks nekā pārmest kloķi citā stāvoklī.

Par pieradumu vari nestāstīt. Jā, cilvēks ir pieradis vadīt mašīnu, tiešām. Kamēr zinot ar kādām nemašīnām tu esi radis braukt, laikam skaidrs kāpēc tev ir pohuj ka tu vairs mašīnu nevadi. Un kad tu apstrīdi ka mašīnas īpašnieks zina labāk kad pārslēgties, tad atceries - mūsdienās tomātkārbas ir saprogrammētas lai ierakstītos kaut kādā CO2 izmešu testā - tāpēc arī tām ir tik nenormāls robu skaits [normāls tomāta robu skaits ir 4 un priekš DSG, tā kā robots vien ir, tad tie būtu 6 ].

Tev ar tomātu sanāk piebremzēt jo tu jau esi atrofējies un nesaproti cik lielu daļu no pieejamā paātrinājuma izmanto - ar kiju tu izmantoji, teiksim, trešo daļu paātrinājuma, kamēr ar ķīseļtomātpagarinātāju tu pieprasi 90% no paātrinājuma un brīnies ka dabū piebremzēt. Tikmēr tev aizmugurē kāda vērtāka mašīna dabū piebremzēt jo priekšā braucošais pseidodžips nehuja neiet lai arī tajā esošais mikroķīselis darbojas vpizdu racing režīmā...

msh 12.09.2022 10:59

Iesaku pašam izbraukt ar kaut ko no šī gadsimta lai saprastu ka tavs sābs šim gadsimtam nepieder Jā, zemi apgriezieni pēdējajā robā mūsdienās ir pieņemti - bet vai nu ar tomātu, vai ar sešinieci kārbu. Bet nu atcerēsimies, lai arī prēmiums, bet tomēr tavs sābs opelis vien ir, tāpēc arī tev tur ir dīzeļa pieciniece iestumta; nožīdojās ražotājs un neatļāvās ielikt vismaz to sešinieci kas deviņdesmitajos gāja kopā ar C20LET. Fofāgens vismaz turējās līdzi laikam un tajā periodā pakāpeniski sāka sešinieces piedāvāt, lai arī, protams - lai mašīnā tāda nullto sākumā būtu bijusi, tam būtu bijis jābūt niknākam 1.8T, niknākam 1.9 TDI vai VR6. Par darba apgriezieniem - paskaties kur tavs ražotājs uzrakstījis maksimālo griezes momentu Es vispār biju šokā par to šauro diapazonu, tiešām ir tik traki? VAG 1.8T tas diapazons ir ~2x plašāks.

Ja tu izbrauktu ar šī gadsimta mašīnām, tad arī atklātu ka tava motora nervozā reakcija uz pedāli arī neatbilst mūsdienām. Kaut kādā C6 3.0 TDI kurš paātrinās ne sliktāk par to tavu opeļsābu, var gadīties ka ar kārbu ieslēgtu sportā un pedāli grīdā bērna galva nešūpotos - tik ļoti neatbilda izjūtas attiecībā pret bultiņu kāpumu.

msh 12.09.2022 10:37

Bradypus rakstīja: Dumjš tu esi. Es neskaitāmas reizes esmu apgalvojis, ka mūsu valsts ir komunistiska, nevis "brīvais tirgus" - par pretējo vari pastrīdēties ar komunistu WALA.

Bet jā "Brīvais elektrības ražošanas tirgus" - t.i. konkrēta nozare, kas gan arī ir pavisam attālināta no brīvības, bet vismaz darbojas plaša reģiona biržā, ir labāk, nekā tas idiotisms, uz kuru aicini - atteikties no lētās somu atomenerģijas un ražot pašiem par kosmiskām izmaksām, beigās nosalstot vai lūdzoties krieviem gāzi.

Nevis es esmu dumjš bet tu esi vārdu sagrozītājs. Kurā vietā es aicinu atteikties no lētas elektrības importēšanas?! Es saku to ka valsts īpašuma paredzētā funkcija ir darbība valsts iedzīvotāju labā, nevis peļņas gūšanas nolūkos, tātad - Latvenergo jādarbina HESi tajos brīžos kad elektrība ir dārga, lai elektrību pārdotu pašmāju tirgū par pašizmaksu, nevis biržas cenu, un LVM jāpārdod malka par cenām par kurām to var nopirkt visi, nevis tikai skandināvi un biezie. Dīvainā kārtā tu mani regulāri saukā par komunistu, pats regulāri vai nu aizstāvot ārzemju kolonizatorus, vai arī korumpētu amatpersonu peļņas gūšanu. Vari beigt stāstīt ka pie mums brīvais tirgus nepastāv, labi to zinu - bet no tā ka ierubīs vidējajam latvietim nepaceļamas cenas, tirgus brīvāks nepaliks.

msh 11.09.2022 18:45

Ja ar dīzeli pie 2k pārslēdzoties var strauji paātrināties, tad mans golfs ar esošo motoru jau ir raķete, un strauji paātrinoties tevis aprakstītajā veidā skaties ka tevi kāds velosipēdists nenoskrien Bet pie tā ka tavs motors normālos darba apgriezienos reaģē agresīvi vainīgi nevis normāli darba apgriezieni bet gan droseles atvēruma/pieprasītā pūtiena kalibrācija - izklausās ka tev tur jau kāds čipšķūneris ir pacenties jo ražotājs parasti cenšas nodrošināt smuki un vienmērīgi darbojošus motorus.

msh 11.09.2022 17:27

Nē, haļava beigsies brīdī kad "uzkrāšana" kļūs par pārāk lielu finansiālu slodzi energokompānijai - sagaidāma situācija brīdī kad propelleri un saules paneļi ir salikti tādos apjomos ka privātais "uzkrājējs" grib "uzkrāt" elektrību kas maksā sīceni vai pat negatīvu summu, bet tērēt jūtami dārgāku elektrību vakaros vai dienās kad saule nespīd un vējš nepūš. Tad "uzkrāšanu" atslēgs un tu varēsi pa lēto pārdot savu elektrību un pārējajā laikā pirkt pa dārgo - vai pats lādēt savus akumulatorus.

msh 11.09.2022 17:24

...

Nu tad pastāsti ar ko nelegāls atšķiras no legāla - kas tur vajadzīgs - būvatļauja? Kaut kāda specifiska atļauja?

msh 11.09.2022 17:23

Nevajag izrādīt savu neziņu par tēmu Trīsritenim standarta platums būs 80 cm kamēr divriteņiem parasti platumu nosaka ragi. Pitons kā reiz var būt pat šaurāks par parastu šosejnieku; ir čaļi kas būvē pitonus bez stūres, un tur pats ričuks var būt pārdesmit centimetrus plats, ar jūtami platāku braucēju virsū

msh 10.09.2022 11:07

Jā, gandrīz kā šis. Ar pitonu gan sakara nekāda.

msh 10.09.2022 10:56

Reizi pa desmit minūtēm izklausās ļoti briesmīgi un nepraktiski; es pagaidām pamēģināšu reizi pusstundā Pastāsti par barību.

msh 09.09.2022 22:21

Ko nozīmē "nelegāls"?

msh 09.09.2022 22:19

Šitas noteikti būs kā ar sabiedriskā transporta joslām elektrokastēm - haļava vienā brīdī beigsies.

msh 09.09.2022 15:25

Un cik bieži stundā dzerot tas litrs tiek izdzerts?

msh 09.09.2022 15:19

Brīvais elektrības ražošanas tirgus varbūt. Bet tikai kamēr rietumos pašiem jaudas adekvātas. Kamēr brīvā elektrības tirgošana pa lielam ir tikai manipulācija ar cipariem. Bet brīvais kokmateriālu un kurināmā tirgus atainojas granulu tofikā - kur mums tajā brīvajā tirgū par Latvijas algām jāpērk kurināmais pa rietumeiropas un skandināvijas cenām. Labi ka vēl pagaidām kosmosā ir aizlidojušas tikai mehanizētās kurināšanas kurināmais un malka ir palikusi tikai pāris reizes dārgāka. Jā, tas ir tavs brīvais tirgus - dzīvojot ar mežiem klātā valstī šoziem pensionāri varēs pamanīties izputēt arī dzīvojot pilsētā ko apkurina ar pašmāju šķeldu. Un brīvajā tirgū mūsu zemi un mūsu īpašumus tikpat brīvi izpērk tie paši skandināvi, jo viņiem naudas vairāk.

msh 09.09.2022 15:12

Veloceļi? Kāds sakars ar veloceļiem? Palasi te attiecīgus tofikus - pirmā problēma ir galvās - "laiks ir slikts", "nedrīkst sasvīst" utt.

msh 09.09.2022 15:08

Atceries - gulošajam velosipēdam vidusass attālums pret ķebli ir kritisks uz milimetru. Kaut kam ir jāregulējas obligāti tīri lai izkompensētu dažāda biezuma kurpju zoles vai zeķes - lielākais ietaupījums, kas gan Pitonam būtu ne pārāk labs, būtu šajā gadījumā sēdeklis ar ovāliem stiprinājuma caurumiem. Manam, protams, vidusass regulējas, bet tā kā mazāka auguma cilvēki manā dizaina kritērijā neietilpa, tad uz mazuma pusi var dabūt 5 centimetrus, varbūt desmit - tālāk zobrati vai klaņi atmetas pret dakšu. Ja obligāti vajadzētu lai arī mazi rūķīši varētu pabraukt, tad ir dažādi varianti - sašaurināta dakšas priekša, dakša kas no sāna skatoties ir banāna formā, dakša ar mazāku priekšas riteni par 26" utt.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti