iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421
msh 23.12.2010 17:50

sarashkins rakstīja:

Kanibaals rakstīja: kaut 0.1, galvenais lai neatšķiras bremzēšanas spēki uz vienas ass.

Pilnīgi piekrītu - piemērs: 4 riteņu vieglais auto ar pašmasu 1t (M1 kategorija) - ja katrs priekšējais ritenis nodrošina 2,35 kN bremzēšanas spēku, tad pēc spēkā esošajiem noteikumiem aizmugurējiem pietiek nodrošināt katram vismaz 0,1 kN (jāņem vērā, ka nevienmērīgums starp vienas ass ritņiem nedrīkst pārsniegt 30%.)

Formuliņu var atrast un katrs pats savam auto parēķināt te:

Noteikumi par transportlīdzekļu valsts tehnisko apskati un tehnisko kontroli uz ceļiem www.csdd.lv/...

Transportlīdzekļu klasifikācija: www.csdd.lv/...

Tātad tie noteikumi smagi sūkā, ja jau pieļauj bīstamu mašīnu atrašanos uz ielas. Priekš stumdīšanās pa korķiem vai piedalīšanās satiksmē normālas saķeres apstākļos varbūt pietiek, bet sliktas saķeres apstākļos vai lielākos ātrumos tas nosauktais piemērs stiprāk bremzējot visdrīzāk norakstītos ar pakaļu pa priekšu kā bembelāts. Kaut gan nevajag pat tik ekstrēmu variantu. Manam A80 bija priekša uz divnieku un pakaļa ap vieninieku, vai bik mazāk - pie 180 uz sausas šosejas stiprāk nospiežot vidējo pedālīti, varēja labi just, ka pakaļai rodas tieksme apdzīt priekšu.

msh 18.12.2010 14:17

Palaidniex rakstīja:

nu ne velti tas maksā vairāk

tās ir tikai iedomas, ka no gāzes iekārtas vieni vienīgi plusi un tā ēst neprasa

labva šprices gāze maksā pietiekamu kāpīti, kā arī tai jāveic apkopes.

Benzīna dzinēja apkopes + gāzes iekārtu apkopes = ne vienmēr lētāk kā dīzeļa apkopes.

Nodzīti dzinēji vienalga - benzīns vai dīzelis izmaksā dārgi.

Protams ka ne pa velti traktori tik dārgi maksā - jo pircēji parasti ir pietiekami stulbi, lai naivi noticētu, ka tie motori ir mūžīgi un to ievērojamo cenas starpību izdosies ieseksot uz strebienu. Bet nopērkot tādu padsmitgadīgu, dažas štukas vērtu mašīnu ar benzīnnieku, par cenas starpību sanāk vairāk nekā laba gāzes iekārta, kas viduvējos lietošanas apstākļos pieļauj apmēram tādas degvielas izmaksas, kā traktoristam - zaglim, bet tos traktoristus, kas godīgi pildās tankos, izkabina. Bonusā atkrīt problēmas ar degvielu ziemas laikā, joprojām braukšana notiek ar mašīnu, nevis traktoru utt utjpr.

Apkopes varbūt varētu sanākt vienādās cenās, bet nofista ķīseļa uzcelšana izmaksās vismaz 2x dārgāk nekā nopista benzīnnieka.

msh 18.12.2010 14:06

Gauss rakstīja:

Palasi tajā pašā audistilā, ka tu cilvēki jājās ar reduktoru iekārtām uz 2.6, 2.8 u.t.t. Otra ejošākā tēma uzreiz aiz the best iz audi 200TQ avant (protams, ar gāzi, reduktora variantā).

Nu, viņš palasīs un nokonstatēs ka tu tukši d1rs. Var redzēt ka tu stiliņu nelasi, jo tur topā ir tevis nosauktajiem aparātiem ielikt divi pieci klaklaklak.

msh 04.12.2010 17:14

TDIOTS rakstīja:

ir autiņi kam nikas ,niuxja iekš klimas negriežas ,līdz nau sasniegta min sistēmas t

Ko var teikt, ģeniāla sistēma. Kam tāda nāk?

msh 04.12.2010 17:10

jugasvilli rakstīja:

opelim nav V6 ķīseļa. Droši vien isuzu domājis biji...

Kāda šķirba? Opeļa vētra ar apaļu b ļ embu, kurā attēlots pūķis, kas rāda "" un isuzū motors zem haubes.

msh 04.12.2010 17:08

Kanibaals rakstīja: Zaļais - norūsējuši kontakti.

Varš nerūsē!

msh 04.12.2010 5:16

Tāda mutanta roka sanāks. Trīs vadības bloki, kāds pusducis ierīču, ko es sauktu par relejiem, lai arī jaunākās mašīnās to analogi ir pietirsti ar nevajadzīgām funkcijām un saucas vadības bloki, visi šprices elementi, varbūt izņemot sūkni, visi aizdedzes elementi [labi, detonācijas devēju es nomainīju pret jaunu, laikam Siemens ]. It kā laikam būtu viss. Kādus desmit parastus bosch relejus neskaitīsim, tā laikam ir pārāk vienkārša ierīce. Ā, un vēl priekšējos lukturus arī ir ražojis Bosch

msh 04.12.2010 5:07

Un kamēr kvēlsveces nav uzsilušas, veņķiks negriežas? Tu gadījumā neesi aizvietojis kvēlsveces ar grilla kokoglēm? Visiem līdz šim redzētajiem traktoriem kvēlsveču relejs ieslēdzas uz kādām 5 sekundēm. Un kā jau pie ieslēgtas aizdedzes, veņķiks griežas. Tavējās laikam piecas minūtes silst...

msh 04.12.2010 4:59

brmbrmm rakstīja:

Tāpēc jau ziemā mēdz likt kartonu vai ko tamlīdzīgu priekšā dzinējam - jo ātrāk brauc, jo ātrāk dziest pat ja termostats ir ciet.

Parasti šādas izdarības izveic vai nu žiķeļiem, vai līkroči, kas nejēdz/negrib savām mašīnām nomainīt termostatus.

Bet nu par cik sēņotājs nebeidz stāstīt, cik fantastisks ir tas viņa opeļa V6 ķīselis, tad pieņemsim ka tur viss ir kārtībā, un tas ir tikai kārtējais pārāk seksonomiska motora blakusefekts

msh 04.12.2010 4:54

Sretsked rakstīja:

Tu jau te fantazē,kā apjāt sistēmu,kuru cilvēki savā valstī ieviesuši.

Piedod atvaino, mani vienkārši interesē vai vācieši nav nodrošinājušies pret šādu tās sistēmas apiešanu - bet gan jau ka nav, cik tad ir tādu ārzemnieku, kas to grib. Ja neesi pamanījis, manā īpašumā traktors nav un [cerams] nebūs, tāpēc man tas 900 eiras dārgais bundulis kā zaķim stopsignāls...

msh 04.12.2010 4:52

Sretsked rakstīja:

Nu tad huļi tu te dzīvojies pa Latvijas forumiem?

Tāpēc ka forumu ir daudz, bet tāds trollis kā deksters ir tikai viens!

msh 03.12.2010 22:26

Sretsked rakstīja:

msh rakstīja:

P.N. Kā vācieši izkontrolēs ka tev tas filtrs tiešām ir?

Redzi,losīt, vācietis SAVĀ ZEMĒ ir izveidojis istēmu,izstrādājis noteikumus,kurus viņi paši ievēro nevis āēc,ka 'mentiem vajag', bet gan tāpēc,ka tā ir pieņemts. Tā ir solīda sabiedrība.

Tādi,kā tu, tādi domā,kā visu apjāt,piečakarēt un appist.

Es? Piedod, es neko nejāju, nečakarēju, nefišu. Būsi ar sevi sajaucis

msh 03.12.2010 22:24

Sretsked rakstīja:

Tā kā atzini,ka esi nabags? Anglijā?

A tev liekas ka te plūst piena upes un ietek ķīseļa ezeros?

Bet tam nav nekāda sakara ar manu A90q. Tas pūst tur, latvijā, es esmu te Redzēs, varbūt nākamā gada sākumā aizbrauks nedaudz uzrakt sniegu.

msh 03.12.2010 22:21

P.P.N. Nerunāju par tavu avensi, bet gan par pieminētajām karīnām - ir tomēr kaut kad nejauši gadījies uzmest aci, cik tā ir tizla mašīna. Jautrākais ka šī iepazīšanās ar 1997. gada karīnu bija tieši boša ģeņģera dēļ

msh 03.12.2010 22:18

Jā, anonīmais, es zinu. Vācieši nemāk uzražot kvalitatīvu lētuci - bet šķībaču dēļ viņiem tas lētucis ir jāražo...

WALA rakstīja: MSH - gudri drist nav malku cirst !!!

Ja tev būtu kaut mazākā sajēga par kvalitatīviem auto, tad nedristu tik šķidri !!! Gan jau kādreiz sapelnīsi kaut kam vairāk par vecu leišu audi ( nu va kas tev tur bija).

Piedod, mans audī ir ražots Ingolštatē, kas, kā mēs visi labi zinām, atrodas vācijā

Neesmu gājis nekādās gudrās "kvalitatīvu auto noteikšanas skolās" - bet es saprotu ļoti vienkāršu atšķirību - man ir 23 gadus vecs audī, par kura Bosch elektronikas darbību man nav iemesls sūdzēties, bet tev ir mazpadsmit gadus vecs koijots, par kura Bosch elektroniku tu sūdzies. Kā tā? Kas notiks, ja tas tavs koijots davilks līdz 23 gadiem - kaut kas tur darbosies arī?

P.N. Kad es pelnīšu kam ar mašīnu saistītam, tad tā būs diezgan liela kaudze ar detaļām par četrciparu skaitli

msh 03.12.2010 22:06

feciic rakstīja:

Ja ir mīnus 15 tad logu aizsalšanai pietiek ar to mitrumu ko pats izelpo.

A ko tu dari -15 grādus aukstā mašīnā - dročī? Kad es iekāpju -15 grādus aukstā mašīnā, kopā ar motoru sāk pūst pečka, ar gaisa plūsmu novēršot aizsalšanu, bet pēc brītiņa salonā valda plusi, kuros, kā zinām, nekas nesasalst.

msh 03.12.2010 22:04

rudens68 rakstīja:

Tev patiešām putniņi galvā , vai pats maz apzinies ,ka tavs autiņš kopumā maksā 3 reiz lētāk kā webasto .

Bagāts dara kā grib, nabags kā var. BU webasto komplekts maksā divciparu ciparu - par manu A90q pat šrots dod vismaz 250 ls

msh 03.12.2010 22:02

Slinkais rakstīja:

Sretsked rakstīja:

Yetti rakstīja: nu nezinu, man liekas, ka signalizācija par 40.- Ls, naudas šķaidīšana... der tikai tantiņas un runčus baidīt...

Atkarīgs,kādiem mērķiem un kādam auto. Pilda tās pašas funkcijas ko tā par 100 ls.

taa nu gluzhi nav. man vecam sklerotikjim ir gruutiibas atcereeties vai esmu aizsledzis auto vai nee. sigas pults attaino situaciju. un ja naeizsleedz, shamaa vel pakliedz un vibree. uz ekrana radaas kada stavolkii ir auto. auto starts ir very cool maza beerna gadijumaa (kas visai driiz piedzims) nav jaaiet araa sildiit auto ja esam ciemos, veikalaa, slimnicaa. nav arii jasatraucas ka nedzirdeeshu ka mauro auto, veikala staavietaa, kad kaads nariks stiepj prom magji. jo pults bljauj ljoti skalji un labi vibree darbiibas radiuss reali ir ap 500m. lielaas grutiibaas kad daudz mapatiigu shkershlju ir ap 200-300m, kas ir pietiekami pilsetaa. konkretas firmas sigas pultis ir aprikotas ar litija akjishiem, uzladeejas no piepiteeja, resurs 10gadi. tam visam pa virsu, izgatavoshanas kvalitate ir ljoti augsta. un viss ir uztaisiits augstaa liimenii.

jaa, shamaa dabuunama tikai ebay

Izklausās interesanti, būs jāapskata. Mani personīgi vairāk interesē autopage, jo esošā siga ir autopage ražojums un vienīgais iemesls, kāpēc tā nespēj piešķilt manu motoriņu - kur tu nopirksi desmitgadīgai sigai atbilstošo moduli?

msh 03.12.2010 21:24

andis100 rakstīja: man meistars saka, ko pečkas motoriņam uz gaisa šahtas stāv kārbiņa, kas regulē ātrumus pečakai un tajā beigts tanzistors.

Kas tas ir par agregātu tā kastīte cik tā maksā, kur to var atrast!

www.šrots.lv

msh 02.12.2010 22:45

Slinkais rakstīja: nekadu kasiikljus vispaar, nekadus. kjimiju izsmidzinamo var vel lietot. bet dargi sanaak. un videi nedraudziigi. segas un folijas paliidz, bet izskataas... vislabaak ir izvedinaat auto pirms nakts, kad noliek staveshanai

Ko vispār vajag darīt lai stikli aizsaltu no iekšpuses? Piedirst mašīnu ar mitrumu visos iespējamajos veidos? Braukt visu laiku ne mazāk par četriem cilvēkiem?

Un ko vajag darīt ar durvju gumijām, lai tās saltu?

Par tofika autora jautājumu - priekš pilsētniekiem reku modena jau minēja vienu variantu. Otrs ir siga ar motora piešķilšanas funkciju - abos gadījumos izejam no mājas, ieslēdzam logu tīrītājus uz pāris gājieniem un braucam - ar siltu mašīnu piedevām

msh 02.12.2010 22:39

Fans gadījumā to savu bunduli nevar nahrenizēt nē, bet iekšā iemetināt pliku trubu? Kompi tak var kaut kā appist?

msh 02.12.2010 22:38

Sretsked rakstīja:

Nu ko tu vari dirst par to,no kā tev nojēgas nav. Zemā kvalitāte viņam. Iebāz ******* sev to tekstu,toč dornis.

Nojēgas cilvēk, demagog, izskaidro lūdzu trīs lietas. Pirmā, kāpēc rietumos kaut kā diži nemana kūpošus traktorus? Otrkārt, kāpēc vācu ražotāji krievijā [nu tajā pašā, kuras degvielu lietojam nē, bet lietojat] nepārdod ķīseļus? Treškārt, tavuprāt, rietumos ir iespējams nopirkt tādu degvielu, kuru ielejot mašīnas ar karburatornieku bākā, vai nu ģībst motors, vai jāregulē karbulis lai neģībtu?

msh 02.12.2010 22:34

Seene rakstīja:

Oi... Baudāmā Meriva Tā kā esmu domājis par sava autiņa papildināšanu ar šo ierīci (oriģināli nav), lai dabūtu Vācijas ekouzlīmi, zinu, cik šāda manta maksā "dārgajam" SAAB. seekpart24.com/...

Ko tā nakļene dos?

Nu var jau nedarīt pa rietumnieciskam, bet gan pa latviskam - pameklēt kādu ar to bunduli aprīkotu pāris gadus vecu nograutu mašīnu šrotā un aprīkot no tā. Bet kas tev jebkurā gadījumā nodrošinās tā filtra izdedzināšanu? Ja pareizi atceros, tiem, kam tā uzparikte ir no rūpnīcas, kompis palīdz, pasmidzinot papildus degvielu

P.N. Kā vācieši izkontrolēs ka tev tas filtrs tiešām ir?

msh 02.12.2010 22:17

Guzis rakstīja: Viena pati kļūda vēl neko nenozīmē. Aizbrauc uz servisu kam ir normāls realtime skeneris, lai pārbauda ko šis dod ārā. Un vēlams lai pārbauda arī gaitā, ne tikai servisā uz vietas.

Nezinu kas par zvēru ir "realtime skaneris", bet pēdējajos 15 gados ražotām mašīnām, nu vismaz motoriem ar boša motroniku, pieslēdzot kompi var apstīties reālā laikā motora datus. Pietiekami gudrs šķūnīša elektriķis [bet cik tādu pie mums ir?] to pašu izveiks bez super duper boša stenda, tik ar porķiku, un vēl piedevām samērīs pašu GMM bez kompja, ar oscilogrāfu - bet kā jau minēju, cik mums tādi ir?

P.N. Eksistē klasiskā GMM tīrīšana ar karbuļu tīrāmo. Vai fanam tas līdzēs un vai GMM vispār ir viņa problēma, tas ir cits jautājums.

msh 02.12.2010 22:14

ValdisM rakstīja:

Pat lambda zonde vēl stāv oriģ no rūpnīcas.

Daudz puslīdz ciešamas kvalitātes mašīnām sākas problēmas zem 120 štukām?

Lasot "šķībaču" tekstus, rodas secinājums, ka tad, kad šķibacis satiekas ar bošu, sanāk sūdi. Droši vien notiek šādi:

šķībacis: "mums vajag [detaļas, mezgla utt nosaukums] saviem [urnas nosaukums]"

bošs: "jā, mēs varam uzražot, cena būs [cena]"

šķībacis: "tas ir vismaz divas reizes par daudz! Mēs ražojam širpotrebu, lētas miskastes ar desmit gadu resursu no pārstrādātiem sūdiem! Ja mēs izmantosim jūsu kvalitatīvās bet dārgās detaļas, korejiešu un ķīniešu urnas sanāks lētākas par mūsējajām!"

bošs: "labi, uzražosim nekvalitatīvi par stipri lētāku cenu. desmit gadiem pietiks."

šķībacis: "labi, mums neko vairāk nevajag"

a letiņš brauc ar kasti, kas sen pēc tolmeta brēc [desmit gadi jau garām] un lamājas, ka šī pat plīst iedomājas... Fizģec, ne?

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421

Lasītākie raksti

Jaunie raksti