iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422
msh 01.12.2010 23:47

Protams. Katalizators laikam maksā nedaudz lētāk Un degvielas zemo kvalitāti laikam benzīnnieki izjūt mazāk.

Bet fan, tu jau neko neesi zaudējis - tev neviens neliedz ielikt attiecīga vecuma opeļa 1.6 benzīnnieku pilnā komplektā Būs izņēmums, laikā, kad cilvēki bāž ķīseļus benzīnnieku vietā. Īpašai baudai var arī ielikt corsas 1.2

msh 01.12.2010 23:32

Atkal deksis aizstūrēja tofiku uz parasto tēmu

Tofika autor, pokuj kā tev būs ar mašīnas regošanu tajā citā valstī, bet neaizmirsti, ka lai to izmantotu LR, tev jābūt attiecīgās ārvalsts uzņēmuma akcionāram, strādniekam vai attiecīgās valsts pilsoņa - mašīnas īpašnieka pirmās vai otrās pakāpes radiniekam

msh 01.12.2010 17:59

brmbrmm rakstīja:

Principā jau to vārstu var nahrenizēt bla bla blā

Tas tāds šķūnīša darboņa līmenis. Kā pilsētas sprukstiņi teiktu - lauķa līmenis

msh 24.11.2010 17:25

Sretsked rakstīja: tatatatā

Nu kas tad sunim asti cels, ja ne pats - tāpēc jau visādu bezsakaru rakstīšana ir jāsauc par "konstruktīvu dialogu". It kā dialogs ir, bet ja tu tajā raksti muļķības, nezinu, cik tas ir konstruktīvs.

msh 24.11.2010 17:23

Crankshaft rakstīja:

................................

Turbīnu prasības pret eļļošanu ietilpst kopējās

dzinēja eļļošanas prasībās. Turbīnā smagākais

pārbaudījums ir termiskās slodzes, mehāniski

dzinējā ir smagākas slodzes, nekā turbīnā. VW

pirms daudzākiem gadiem bija lielas problēmas

ar diloņiem pārī "sadales vārpsta / bīdītājs". Tad

arī viņi ieviesa šī pāra testu savos standartos un

sāka publicēt "akceptēto motoreļļu sarakstus".

Praksē ir tā, ka augstas kvalitātes minerāleļļas

nebūt nezaudē 1/2 sintētikām un sintētikām

lielākajā vairumā parametru. Un normālos

dzinējos pie normāla braukshanas stila nekādi

ekstrēmi režīmi sasniegti netiek. Ir, starp citu,

dzinēji, kam ekstrēmu slodžu dēļ ir dalīta eļļošana

dzinējam (liels tilpums samērā lētas minerāleļļas)

un turbīnai (samērā neliels tilpums ļoti augstas

kvalitātes sintētikas), bet automobiļos, paldies

Dievam, tādus neuzstāda. Tur "promahs" var

dārgi izmaksāt Mūsu Jūras Spēki jau pārbaudīja

uz savas ādas

Es ļoti labi zinu par termiskajām slodzēm - tu gribi teikt, ka jebkādai ļurbai pietiks ar kaut kādu 10w40 pussintētiku vai pat 15w40 minerāleļļu? Motoriem reizēm mēdz uzlikt jaunāku modeļu līdzvērtīgus pūtējiņus.

msh 24.11.2010 14:43

Sretsked rakstīja:

msh rakstīja: Jo es nelaizu sienas?

Nē,jo tev attīstības līmenis tāds,atbilstošs.

Par savējo nezinu, bet ar tevi sacensties es nevaru - ne es visu laiku bīdu demagoģiju, ne es žūpoju...

msh 23.11.2010 19:32

Jo es nelaizu sienas?

msh 23.11.2010 18:40

rudens68 rakstīja: Man viens pirms laika bij sadomājis nospert autiņu un izrāvis lampiņu un vadus uz īso , tad es no rīta izbraucu Rīgu BEZ pagriezieniem , pat neatceros kā uzķēru ,ka nav pagriezieni , laikam vairāki šoferi lika pirkstu pie pieres un rādija uz mani .

Kas tam kojotam ir tik sūdīga virzienrādītāju elektronika, ka var būt skaņa un mirgot paneļa lampiņas, bet ārā nekā?

msh 23.11.2010 18:35

Sretsked rakstīja:

Nu ja, tās 15W40 un 10W40 ražo,jo nav ko darīt

Tas motors griezīsies pietiekami labi gan ar 5 w gan 10w... Nu jā, mums jau tās ziemas ar -60 grādiem...

Atkal deksis stumda demagoģiju Kad savulaik 2007. gada [laikam] 21. janvārī tiku pie sava A80, kādas trīs nedēļas vēlāk nācās tam samainīt aķi - jo pie -15 vecais nespēja pagriezt to 1.8 motoriņu, kura karterī atradās 15w40 minerāleļļa. Būtu bijis 10w40 pussintētika, tas aķis droši vien to ziemu vēl būtu izvilcis

msh 23.11.2010 18:32

ValdisM rakstīja:

forši ir laikam atpūsties mājās, kuru sienas iesūcinātās ar svina un citu smago elementu daļīņām ;D

Vispār Latgalē šiem mēºķiem izmanto nefiltrētu linsēklu eļļu. 300 gadus vecās vecticībnieku koka baznīcas, kas apstrādātas ar linsēklu eļļas, nav puvušas un arī nepūs

A tu ko - kā sanāk padzīvot citā ēkā, tā sienas laizi, un latgales linsēklu eļļa tev garšoja vislabāk?

msh 23.11.2010 18:29

Crankshaft rakstīja:

tratata

Turbīnai nav kaut kādas prasības pret eļļu?

msh 17.11.2010 16:50

Pilns tofiks ar filosofiju

Tofika autor, tās spuldzītes releja darbības princips ir vienkāršs. Divi datčiki, kas tev abi ir saskrūvēti uz filtra flanča - viens melns, 0.5 bar, otrs balts, 1.8 bar. Relejs sāk pļērkt [un ieslēdz lampeli] tad, ja:

1) Zem 2k rpm nav nostrādājis neviens datčiks

2) Virs 2k rpm nav nostrādājis baltais datčiks.

3) Kaut kas ar ģeņgera šokolādi [man tik tagad ienāca prātā, ka tas varētu būt pie vainas tiem, kam pa šoseju braucot reizēm iepļērcas ] - tas relejs arī pie viena ieslēdz ierosmi ģeņģerim. Nav eļļas spiediena [vismaz tā releja uzskatos], nav ierosmes, un spidometrā spīd nevis viena lampele, bet veselas divas. Un reiz gadījās piedzīvot - ieliku sava A80 ģeņgerim beigtu šokolādi [ko es tajā brīdī nezināju ], ieslēdzu aizdedzi, eļļas spuldzes relejs pļērc, piešķiļu, neatceros, turpināja pļērkt vai ne, bet spriegums arī nebija

Abi datčiki savstarpēji nav aizvietojami - baltais pie sava darba sprieguma saslēdzas uz masu, melnais laikam atslēdzas - neesmu pārbaudījis melno, bet mans A80 savu pēdējo pusgadu nobrauca ar melno datčiku baltā vietā un vadu pieskrūvētu pie motora bloka, lai nepļērc - toreiz bija jāsteidzas un nebija lietojams baltais pie rokas, pēc tam aizmirsu - galu galā manometrs viduskonsolē ta ir

Tofika autor, pārliecinies, ka tev ir viens balts un viens melns datčiks un saliec vadus tādā kombinācijā, lai nepļērc

P.N. Par to "reizēm deg, reizēm nedeg", protams, der pamērīt ar manometru. Kaut kādiem fofāgeniem bija slimība pašam spuldzes relejam nobirt ar no tā izrietošu "deg/nedeg".

msh 17.11.2010 2:38

WALA rakstīja: Tā jopcik viena nepatīkama taču pa savam smieklīga štelle.

Tā kā šim US >Fordam protams nāk US lampas ( līdz 2001 gadam tādas drīkst būt). Tad nu šodien pārliecinājos ka šīs lampas pretīmbraucošajiem dikti nepatīk, pat kravinieki slēdza tālos iekšā. Smieklīgais tajā visā - man pašam pilnīg pofig - vispār nežilbināja tie pretimbraucošo tālie, pat kravinieku uz jumta liktie papildtālie.

Būs jāmēģina noregulēt zemākus un tad paskatīties, bet nu dīvaini, jo apskatē absolūti neko neteica ka nebūtu līmenī.

Da pričom te līmenis? Tev tie lukturi atrodas tik augstu no zemes kā, piemēram, tavu koijotu lukturi?

Un neaizmirstam ar ko atšķiras amūrkāņu lukturu stars no eiropas lukturu stara.

Rezultāts tātad apmēram tāds pats, kā ar hrenonu - vienīgi hrenonists nevar iziet TA, tu vari, bet kaitēkļi ir abi

msh 10.11.2010 18:22

sarashkins rakstīja:

msh rakstīja: Kas, pie velna, ir "tušonka"? TB2k5 vārdnīca tādu nezina, bet spriezot pēc tekstiem un tā, kā tas vārds skan, jābūt kaut kādam gaļas produktam, ko krievi ēd, kamēr atrodas tusovkā.

Kas, pie velna, ir " TB2k5"? Svešvārdu un terminu vārdnīca tādu nezina, bet spriezot pēc tekstiem un tā, kā tas vārds skan, jābūt kaut kādam rAudi produktam no A80 B3 - šķībs, līks, sapuvis šrots ar klaipēdas numuriem, kurā esošais 3A motoriņš griežas arvien labāk...

Kas tad te, tdiots pārvērties par šaraškinu?

msh 10.11.2010 15:18

Kas, pie velna, ir "tušonka"? TB2k5 vārdnīca tādu nezina, bet spriezot pēc tekstiem un tā, kā tas vārds skan, jābūt kaut kādam gaļas produktam, ko krievi ēd, kamēr atrodas tusovkā.

msh 06.11.2010 20:46

Chankaishi rakstīja:

Neesmu audi specs, mans apgalvojums balstīts uz pieredzējuša servisa darbinieka teikto - A4 ir neizdevies A6 samazinājums. Tas motors ar 150 zirgiem(čipot un uzlabot varot līdz 170) ir ideāls priekš A3. A3, kaut arī samērā dārgs mazauto, tomēr ir viens no izcilākajiem starp līdzīga lieluma autiņiem. Var jau būt, ka pilsētā, nemitīgi ieskrienoties un bremzējot, tas A4 tērē nesamērīgi daudz, bet 18-20 (pie normāla patēriņa uz šosejas) nevar būt. Ja vien bagāžniekā nav pāris zupermaisu un uz aizmugurējā sēdekļa dūšīgi sēdētāji)

Nu baigi pieredzējis tas tavs specs. Audī B sērija nav nekāda samazināta C sērija. Un tas 1.8 20vt motoriņš čipsojas līdz 190 lopiem, sakrāmējot rūpnīcas detaļas, var iet līdz 225 lopiem, komplektā ar čipsi līdz 250, bet neviens neliedz iet vēl tālāk. Zinu vienu cilvēku, kam 300 lopu 1.8 20vt salauzta trīs kārbas Un kas tik izcils tajā golfa parodijā A3? Ja pērk golfu, tad pērk golfu. Priekš kam golfam ir jāizskatās ne pēc golfa un jābūt ar četriem riņķiem, ja tie tāpat golfu par audī nepadara?

Deksi PN, tam 1.8 20vt griezes labākajā gadījumā ir tik daudz, cik tam tavam ķīselim, ja ne mazāk.

msh 06.11.2010 20:37

Sretsked rakstīja:

Sācis rakstīt esi urša stilā?

Klausies, Anglijas kājslauķīt, baigi kruts esi, super džeks, tādi vārdi 'ļurba' , 'tomāts' 'ķīselis'...tu laikam tur esi baigais centra džeks ne?

Klausies, kūdras rūķi, kas tev noticis - hemoroīdi moca? Visu laiku kā tik pakasīties

msh 06.11.2010 15:30

Pirms pāris dienām sanāca pavizināties ar dursim mīļās komplektācijas C4 A6 - tas eksemplārs tiešām bija nosaucams par pārejnieku, jo 1994. gada A6, bet vēl ar A100 2.0 šujmašīnu un piedevām tomātu. Pie ruļļiem esošais leitis sniedza ieskatu kā ar tik lielu nemotora mašīnu brauc - visu laiku bez mēģinājumiem paātrināties, pa pilsētu uz 30 [citi parasti uz 40, ja ne vairāk], kur uz šosejas ierobežots uz 40, tur 40, kur ne, tur ne vairāk par 50 [citi parasti iet 60-80] Lielākais pārsteigums bija, ka šādi velkoties galā nonācām jau pēc 50 minūtēm [parasto 40-45 vietā]

msh 05.11.2010 23:37

Pirmais rakstīja:

šipšķūnings ļauj pielāgot dzinēju tavam braukšanas stilam - rezultātā patēriņš parasti samazinās (protams ja visu laiku nebrauc ar gāzi grīdā pie maziem apgriezieniem un nesagriež degvielas padevi tā lai visu laiku būtu melna aste no pakaļas)

ja runājam par max zirgiem, tad tie ir ~pie 4000+ apgriezieniem.... nedomāju, ka īpaši daudzi ikdienas lietotāji tā brauc.... un tad ir jāaizmirst par patēriņu

Čipšķūnings ļauj izspiest vairāk no tā paša motora - bet tās kartes ir domātas ideālajam variantam ar labu degvielu, latvijas variantā tā ir uzspļaušana aizmugurē braucošajiem.

msh 05.11.2010 23:36

Gauss rakstīja: Ja tas dzinējs un it sevišķi turbīna ir remontēts Latvijā, tad pērc droši. Pie mums ir labākie motoru un turbīnu speci ne tikai Baltijā, bet arī tuvākajās ārzemēs.

msh 05.11.2010 23:29

ValdisM rakstīja:

sāc ar lambda zondes pārbaudi:

www.youtube.com/...

P.S. Patēºiņš priekš tik maza, jauna un moderna auto ir galīgi neadekvāts.

Valdiņ, nu nav tas tavs 1980. gada šķībaču 1.0 flintsonmobīlis ar karbuli Lambdu pārbauda vienkārši - piesprauž VAG-COMu un nolasa kļūdas. Tālāk rīkojas. Nevis kaut ko čakarējas beztolkā un uz čuju taustās. Priekš kam tas vajadzīgs? Mazs auto? Šis mazais auto pēc būtības labākajā gadījumā ir vienādā izmērā ar golfu, kaut gan laikam ir bāžams vienu klasīti uz augšu [lai arī golfam salons ir labāk uztaisīts], svērt arī sver kā jauna mašīna - daudz - es minēšu ka vismaz savi 1300 kg pašmasa būs - un tai mašīnai piedevām ir pareizā piedziņa Bet nu jā, patēriņš tiešām ir liels, te jau minēja, ka 12 litros vajadzētu ierakstīties.

msh 05.11.2010 23:24

HIPPY rakstīja: Reku sīkāka infa forum.tr.ru/... ,723016,page=all

Baigie sūdi - visa lapa kaut kādā &%$@ kirilicā

msh 04.11.2010 17:55

Tāpēc ka amūrikāņi savas misenes var uzražot lētāk - bet tām sastādīt konkurenci vajag.

msh 04.11.2010 15:06

Sretsked rakstīja:

msh rakstīja: Deksi, pričom tur mopēds? T nozīmē turbīnu

Tu saki?

Tāpēc es saku, ja cilvēks brauc pa pilsētu aktīvi,katrā krustā pedālis grīdā ( turbīna taču) , apdzen, izpildās...loģiski,ka tas atspoguļojas patēriņā.

a4 nav mazs auto, plus kvatra,ja vēl automāts (USA taču)...patēriņš NEBŪS 9 litri pilsētā un 6 ārpus.

Pēc tava teksta sanāk ka tik liels strebiens ir tādēļ, ka motors ir tikai ar 1,8l darba tilpumu Pēc loģikas - ja tas būtu 2.8 - izlabojam nedaudz tavu tekstu - "Tāpēc es saku, ja cilvēks brauc pa pilsētu aktīvi,katrā krustā pedālis grīdā (2.8 taču) , apdzen, izpildās...loģiski,ka tas atspoguļojas patēriņā." - nav tā?

msh 04.11.2010 14:33

Sretsked rakstīja: Orleānā virzuļi ir trīsstūraini? Kas tev tas,kaksi, par nigeru no Orleānas?

Nē, tur reizēm Misisipi mēdz iziet no krastiem un mašīnas, kuras nespēj aizlidot, var nejauši nokļūt zem ūdens

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422

Lasītākie raksti

Jaunie raksti