Kaksis rakstīja: Kautkādam auģikam varēja uzlikt moskviča karburatoru, tikai pāreju vajadzēja taisīt.
Naskuj jādara ačgārni - safist audī ar moša karbuli un nevis uzlabot mosi ar audī vai būmera karbuli?
![]()
Kaksis rakstīja: Kautkādam auģikam varēja uzlikt moskviča karburatoru, tikai pāreju vajadzēja taisīt.
Naskuj jādara ačgārni - safist audī ar moša karbuli un nevis uzlabot mosi ar audī vai būmera karbuli?
![]()
Sretsked rakstīja:
Nevajadzīgi pārmaksāts, lūk kas. Nopērk to,kas nav vajadzīgs.
Par ko - logiem un ķebli?
Kaimiņam vispār no šitentā nodokļa vs praktiskums viedokļa ir labs aparāts - T4, kravas modelis, tik vien ka iepriekšējais īpašnieks - kaut kādas būvbrigādītes brigadieris pārvietojis starpsienu uz aizmuguri un ielicis otru ķebļu rindu. Sanāk piecvietīga [ja ieliktu priekšā plato ķebli, sešvietīga] mašīna ar lielu grabažnieku ![]()
TDIOTS rakstīja:
ieteiktu pagaidām vēl nestresot , sagaidīsim no VIDa skaidrojumu un tad būs skaidrība . Manam kantorim piem.nau garažas - un klur tad citur turēt to 'dienesta' xu jabluku' , kā pie darbinieka mājām??
Mans fāteris, kura šķībaču urna ir regota uz firmas vārda un ar kuru viņš braukā ne tikai pa objektiem, bet arī no mājām uz darbu baigi labi pateica - "es savu mašīnu personīgā labuma gūšanai neizmantoju, man ir stāvlaukums tādā un tādā ielā, tādā un tādā adresē" [kur atrodas jama privātmāja]
Kaut gan jams vēl piedevām domā papētīt tos likumus, mošk sanāk izdevīgāk leišos uzraut sia mia un pie viena piedāvāt citiem uz to reģistrēties tā, lai pats kādus pārdesmit latus var nopelnīt uz mašīnu. Ja tā turpināsies, mošk jāsāk nožēlot, ka savulaik tevis mūžīgi apcerētais aparāts tika izjaukts un sagriezts
![]()
ValdisM rakstīja:
agrāk dro‘ši vien pirka jo nebija lielas izvēles. A tas ka braukā joprojām, ir tāpēc, ka cilvēki māk saimnieciski dzīvot (tāpēc viņiem nav krīze) un ja auto labi kalpo, tad to arī ekspluatē nevis aizdzen uz tolmetu un paņem līzē 10 gadīgu dīzeļaudi a6 (tipiska prakse latvijas laukos un provincēs)
P.N. Parādi kuros latvijas laukos eksistē tāda "tipiska prakse" aizdzīt uz tolmetu ejošu, normālu mašīnu, kas nav padomju ražojuma nekam nederīgs lūznis
Vienīgi pilsētās pa kādam atsevišķam sprukstiņam gadījās, kas tā darīja. Jeb tu atkal sauc "dižo metropõli" par laukiem, tb ar mājām pieceltiem laukiem?
![]()
turbopiile rakstīja:
a kur Tu tirgotu akcijas?? dārzeņu tirgū???
A ja nopietni - kā tad tu sauktu tādus kantorus, kā tajā rakstelī aprakstītie? ![]()
turbopiile rakstīja:
a kur Tu tirgotu akcijas?? dārzeņu tirgū???
Avīzē
![]()
Gachs rakstīja:
Slinkais rakstīja:
gandriiz visiem auto GMM nepiedalaas startaa
muļķības!
Tad jau pusi autiņu varētu piestartēt, ja VAF/MAS/MAF/MAP sensori nav pievienoti
Paskaties kādu signālu dod gmm startējot.
Pusi noteikti ka var, varbūt arī vairāk. Kāpēc lai bez MAF motoru kam ir boša motroniks nevarētu piešķilt? ![]()
seaman rakstīja:
nu nezinu! vai 1.50 Ls uz 100 km ir tā vērts lai VILKTOS pa BĀNI! tad jau var braukt caur gleznainajām mazpilsētām un izbaudīt apkārtējo dabu.
Tu neaizmirsti ka paiet pusgads, kamēr tā meriva ir ieskrējusies no 100-110 līdz 150.
![]()
ValdisM rakstīja:
agrāk dro‘ši vien pirka jo nebija lielas izvēles. A tas ka braukā joprojām, ir tāpēc, ka cilvēki māk saimnieciski dzīvot (tāpēc viņiem nav krīze) un ja auto labi kalpo, tad to arī ekspluatē nevis aizdzen uz tolmetu un paņem līzē 10 gadīgu dīzeļaudi a6 (tipiska prakse latvijas laukos un provincēs)
Kā tu zini kas notiek latvijas laukos un provincēs ja tu bieži vien izrādi absolūtu visādu tur notiekošo procesu neizpratni?
P.N. Lielajā metropolē notiek tāds pats process, vienīgi mašīnas ir jaunākas un dārgākas.
Pasaki, rēķinātāj, kas ir slikts braukāt ar tādu pasažieru bišubūri un nevis kravas? ![]()
Es pieņemu ka neapmaksātā reklāma bija nevis raksts bet gan kāds banneris tajā lapā ![]()
WALA rakstīja: Tiem kas kaut ko no akciju tirgus ko saprot :
www.technologyreview.com/...
Cilvēki atrod arvien jaunus veidus kā kāpt uz grābekļiem !!! Un galvenais tā nopūlas iegūt zinātniskus grādus lai nodarbotos profesionāli ar grābekļu (uz kā uzkāpt) radīšanu. Kā pie velna vispāº var pirkt un pārdot akcijas ja nav ne mazākās sajēgas par to ko uzņēmums ražo, cik investē attīstībā pētījumos utml. ?!?!? Es esmu šo spēli virtuāli spēlējis - tas protams gudrāko matemātiķi līdz bankrotam nenovedīs, taču tirgu šādi sapiš pilnībā un arī pilnībā funkcionēt spējīgus uzņēmumus var novest pie ļoti strauja bankrota !!!
Kapitālisms nozīmē parazītus. Birža ir viena no šādām parazītisma izpausmēm - uz kāda rēķina iesūkt naudiņu.
Ā, un kas vēl jautrāk - dažs labs brits arī domā par emigrāciju ![]()
Vakardien vienā britu audī ļoļiku forumiņu pāršķirstot sanāca smiekli. Šiem valdība taisās tīri smuki palielināt nodokli zupai - 25 proči klāt - un tur tajā tofikā panesās līdzīga noskaņa kā te
Vajagot eiropas savienības dalības maksu tērēt tur, kur tā tiek iegūta, vajagot to, vajagot šito ![]()
brmbrmm rakstīja:
Vai nu viens slikti skaidroja, vai nu otram slikti pielec, bet visticamāk, zinot seenes augstprātību, viņš būs pavirši lasījis citu teikto, tādejādi nevietā uzbrauca sretskedam. Bet ņematies vien- citiem cirks par velti un redaktoram labs prāts (lapas apmeklētība līmenī). Nepazīstu Elmāru, bet par seeni vispār tik maz zināms, ka pieļauju, ka tas ir redaktora izdomāts virtuāls subjekts, radīts, lai uzturētu diskusiju.
![]()
WALA rakstīja: Msh - pirmā lieta - tu nepareizi meklē:
kompānija ir Danisco Sugar, preču zīme Dansukker
Bet par to ka redzēja Goodmenu - kas t o lai zina tikpat labi varbūt valdības vizīte papētīt lietas, un neesmu redzējis vēl nevienu citas valsts svarīgu personu uzņemšanu bez īpašnieku līdzdalības !!!
Pieļauju ka minētajam personāžam ja nebūtu slinks nebūtu grūti noskaidrot uzņēmuma akcionārus.
Atkārtoju vēlreiz, lielākiem un vieglāk salasāmiem burtiem - TAS TEKSTS NAV MANIS RAKSTĪTS
P.N. Ierakstīju googlē "godmanis + danisco sugar", pirmajā lapā esošie rezultāti bija tikai tādi, kur ziņu lapā par "jelgavas cukurs" brenda nopirkšanu citā rakstā ir kaut kas ar godmani
Kādas ar cukuru saistītas lietas godmanis varētu būt pētījis?
Vai vērts investēt danisco sugar?
Bet vispār šis ir piemērotākais iauto tofiks priekš vienas interesantas lietas. Šo tekstu rakstīja viens chatotājs, es vienīgi izņēmu nicku:
gribi veelvienu sazveerestiibas teoriju par kuru es pat netaa neko nevareeju atrast?
Mums te vienam radiniekam deels straadaa Daanijaa - DanSucker
Cukuru taisa
atceramies arii, ka DanSucker nopirka "Jelgavas Cukurs" prechuziimi un jelgavas cukurs tagad razho daanijaa
tad nu luuk - vinjiem ruupniicaa pasaka, ka shoreiz viss jaaiztiira taa, ka spiid un laistaas - brauks iipashnieki no valdes skatiities
atbrauc iipashnieki un zini ko tur tas chalis irauga? viens no iipashniekiem ir Godmanis
naaais - latvijaa cukura razhoshanu nobeidz, un pasham investiicijas Dansucker
taads kretiinisms
ierakstiiju guuglee godmanis + dansukker - nekaa neatradu
Jauki, vai ne? ![]()
Ko es varu teikt - ja nebūtu deksters ar savu ietiepību vietā un nevietā, šis tofiks jau sen būtu nogrimis aizmirstībā. Esmu runājis.
![]()
ValdisM rakstīja:
fokuss ir izcils auto no visiem aspektiem, ja to salīdzina pret 80-to gadu auto modeļiem. Un var nopirkt pa kādiem 1000 eiro
Ak tā, visiem, saki? Ir nu gan tev tie aspekti ļoti trūcīgi... Izcila tā miza varbūt ir salīdzinot ar kādu astoņdesmito gadu eskortu vai asaku, bet audī to mizu, diemžēl, izbāzīs vienos vārtos
Pieņemu ka nenopists B3 vai C3 to fokusu izceltu pat remonta izmaksās - audī remontētājam nav jābūt faķīram lai iemānītu bukses visādās tizlās vietās
Par rūsu un citām lietām nerunājot.
P.N. Kas tā vispār par desmitgadīgu mašīnu, kura maksā 600 ls? Neesi šīrim radinieks?
Tam jau arī patīk ar nofistām miskastēm braukāt ![]()
ValdisM rakstīja:
vislielākie sēņotāji un neprognozējamie braucēji (bez tuvām gaismām, bez pagriezieniem,.u.t.t) ir ar 80-to gadu autiņiem braucošie. Top 3 auto šiem ir (bez noteiktas secības)
VW Golf
VW passat
Audi 80
Opeļu šajā kategorijā nav, jo 80-gadu opelis jau ir muzeja cienīga relikvi8ja
Nu tāpēc jau es saku ka Visuma Centrs nav normāla vieta
Kas uz ceļiem sēņo manā galā, jau uzskaitīju, cik šoziem sanācis pabraukt, diži nekas nav mainījies
P.N. Tad jau tu arī esi sēņotājs un neprognozējams braucējs? ![]()
uupis rakstīja:
modena rakstīja: …vilkās Audi un Mazdas īpašnieki...
Pag, pag, pag…
Te kautkas nav īsti kārtībā… Parasti tak visiem traucē BMW.
Tā kā vai nu tu kautko lej, vai arī vēlies lai katrs braucējs uzliek uz jumta displeju uz kura rakstīts iemesls kāpēc tad viņš brauc ar 70-it…
Nepareizi - parasti vai nu sēņo būmeristi [pakalas bezpiedziņa + pietiekami jaudīgs motors] vai žopelisti [sēņotāji pēc dabas, kas nopirkuši atbilstošu pepelacu].
![]()
Varbūt arī zvejnieki, bet vispār ir lasīts ka viņiem bija aizgājis bums sapirkt lēto cepamo eļļu veikalos un aidā, menti to esot atklājuši reida pret dūmainiem ķīseļiem laikā apturot tādu, kam bākā puse eļļas ![]()
Ko RAF ar tranzītiem darīja? ![]()
Shiirs rakstīja:
tu jau labak zini, laukji jau lej visadu drazu sev baakaas.
Ej atspārdies
Netā ir ne viena vien lapa, kur var nopirkt rūpnieciski izgatavotu cepamās eļļas iekārtu - apsildāma tvertne, trubas ar vārstiem, vēl pāris mēraparāti utt...
Spēks un daile - mersidess - content20-foto.inbox.lv/...
Tā šis tur jau stāv vismaz pāris stundas, šķērsām celiņam.