janhoff rakstīja: domaa, ka pakaļpiedziņa ziemā ir labāka par priekšu?
kkā neesmu manījis, es ar priekšpiedziņu pārsvarā braucu garām pakaļas stūmējiem.
+1
Tik neaizmirsti ka naži [vienalga, iedomātie vai īstie] ir jau sen pirms tevis aizlidojuši ![]()
janhoff rakstīja: domaa, ka pakaļpiedziņa ziemā ir labāka par priekšu?
kkā neesmu manījis, es ar priekšpiedziņu pārsvarā braucu garām pakaļas stūmējiem.
+1
Tik neaizmirsti ka naži [vienalga, iedomātie vai īstie] ir jau sen pirms tevis aizlidojuši ![]()
Shiirs rakstīja:
es kautkur pa explorer vai discovery skatijos, kaa viens dzheks kautkur ASV iepirka pa leto no visadiem McDonaldiem veco elju, ar kuru vini cep frii kartupeljus. shis bija majas uzkonstrueejis aparaatu, ar kuru no tas vecas eljas ieguva biodiizeli un partaisijis savu veco volvo, lai vins to suslu atbalstiitu reali pa leto vins tur brauca.
Ko tu tur murgo, kādu vēl biodīzeli ieguva
Ķīselis darbojas ar cepamo eļļu, tikai to vajag vai nu šķaidīt ar naftas ķīseli, vai arī to eļļu vajag pasildīt, lai tā nepaliek pārāk viskoza. Un izlietotu eļļu ir jānofiltrē.
Yetti rakstīja: ražošanai arī vajag licenci... vismaz LV...
Kur ir ražošana? ![]()
Crankshaft rakstīja: blablablā
Pasaki tu, kā padomijā bija - visu laiku mauca ar ziemenēm vai visu laiku ar vasarenēm ![]()
smaidiigais rakstīja:
????
kaut ko jauc, vecīt.
Ziemas riepu tādā izpratnē kā tagad nebija kā šķiras.
Tu gribi teikt ka visi brauca ar kaut kādām parastām riepiņām ar zemu un ļoti līdzenu protektoru? ![]()
Chankaishi rakstīja: Diez vai tur tā vaina! Braucu ar pajaunu bembi, visādas tur dinamiskas un stastiskas kontroles piedziņai, bet sāk strādāt - jūt. Taisīt smuki slīdošos pagriezienus pagrūti - pakaļu(autiņam) tik pat kā nevar samest. Lielākoties visa tā vaina priekšpiedziņā un mītā, ka ar bēršanu virsū, izslīdot līkumā, var kaut ko glābt. Nevar! Tāpēc uz slidena ceļa man daudz vairāk patīk aizmugures piedziņa. Varbūt arī mētā vairāk, toties kritiskā brīdī vieglāk savaldīt. Un 4x4 uz slidena ceļa asos līkumos daudz neatšķirās no priekšpiedziņas.
Ja nebrauc kā urla, ar priekšas bezpiedziņu tas kritiskais moments iestājas n reizes vēlāk
Un atšķirībā no pakaļas bezpiedziņas, priekšas bezpiedziņai viens buksējošs velkošais ritenis nemēdz rezultēties driftā. Protams, ja tu iedomājies sevi par riktīgu gonščegu, kam pa līkumainu un ļoti slidenu celiņu jāgāž cik tik vien iet, tad jā - agresīvi braucot priekšas bezpiedziņai iestāsies p istaisni.
P.N. Priekšas bezpiedziņai uzbēriens līdz, tikai saķerei jābūt niknākai, nevis "parastas ziemenes uz ledus", tb ne ziemā.
arba rakstīja: Par ziemu
Atceros vēl savu jaunību - bija ziemas, bija žigulis ar vasaras riepām un visi brauca
Un neatceros, ka būtu skaļi vaimanājuši, ka dabas katastrofa
Man gan pārsvarā tie, kas tajos laikos braukuši saka ko citu - ka nebija vasaras riepu - nevis ziemas riepu ![]()
Nē, zaļie. Esi redzējis mašīnas, kurās var iekāpt vairāk par vienu cilvēku?
Un kas notiek ja pilsētas centrā ir tāda kaut kur jānoparko un visiem pasažieriem jāaiziet uz vienu un to pašu lokāciju?
![]()
WALA rakstīja: Blad veči jūs te laižat tā itkā nekad negrasaties novecot !!!
Nu deksis negrasās.
WALA rakstīja:
Nez kā jums labpatiktu savu uzņēmuma peļņu piesaistīt IKP pieaugumam/dilumam - konceptuāli tas ir stipri līdzīgi !!! Tas ka ir nepieciešams sistēmu normalizēt un nepieļaut ka kāds nepamatoti sāņem tūkstosus bet kāds 100 latu - tas ir cits jautājums nevis tagad ņemsim sociālas iemaksas un iemetīsim "ekonomikas sildīšanā".
Tu kaut ko jauc - tas vairāk ir dividenžu piesaiste peļņai, nevis - peļņas nav, bet dividendes nemainās.
recluse rakstīja: Šodien pie kaimiņiem bija w124 musaravozs piebraucis, griežoties riņķī iebrauca bedrītē, apstājās un nevarēja vairs izkustēties no vietas, tas viens aizmugures ritenis tik eleganti griezās un viss. Viņš kko teica par netīrītu ceļu, bet kad paņēma lāpstu un sāka rakt bedrītei malu nost, izrādijās, ka līdz cietajam segumam bija zem 5 cm sniega. Pieņemu ka tādiem idiotiem jebkurš sniega daudzums ir katastrofa.
Es arī esmu braucis zem maksimāli atļautā, bet kad aizmugurē uzrodās "4x4 kingi" man nesagādāja problēmas maksimāli viņus palaist garām, lai šamiem nevajag pārgalvīgi izpildīties man garām braucot. Bet ir tik daudz principiālisti, kas nekad nevienu nelaiž, kaut visiem traucē.
Pričom tur idiots - jo mašīnai nav bloķis vai LSD?
Man drīzāk liekas ka idiots esi tu, neaizejot palīdzēt
Es šādā situācijā, pa logu ieraugot ka kaimiņam līdzīgi ar mersi sanācis, apģērbos, izgāju laukā un izstūmu. Vēl vakardien, kopā ar kaimiņu un vēl vienu viņa vecuma vīru ejot liepājā pa vienas mājas sētu, turpat blakus viens tranzīts šitā pat nogrima, nu ko, pastūmām jamu bik ![]()
recluse rakstīja:
Kaut +100, bet noteikumos ir punkts arī par to, ka jāpapirž malā, ja aiz Tevis veidojas sastrēgums dēļ pārlieku lēnas braukšanas. Piemēram, kāpēc ir jābrauc ar 55 km/h pa otro joslu virzienā uz Ogri un spītīgi jāsaka, ka tas ir droši. Esmu dzīvē redzējis, kas paliek pāri no tādiem drošo auto, kad viņi ar saviem 55 izlien otrajā lai apsteigtu tos kas brauc uz 50, bet nepamana, ka ir arī kas brauc ar atļautajiem 90 pa otro un fiziski vairs apstāties nevar.
Tas ka ir cilvēki, kam darbs saistīts ar braukšanu ir neizbēgami, bet tāpēc sniegs ir vainīgs, ka nemāk braukt? Ja naff naudas labām sezonai piemērotām riepām, jāsēž mājās vai jabrauc ar sab. trans.
i_edgars rakstīja:
Bet es labi pazīstu vairākus cilvēkus, kas ir nomainījuši ne vienu vien Fordu, bet no šīs markas pat netaisās atteikties, pie kam ar katru Fordu nobraukuši ilgi un daudz.
A šitas man atgādina stāstu par opelistu, kurš arī nomainījis vairākus opeļus, kad laiks pārdot, pārkrāso, pārdod, a nākamais īpašnieks brīnās, kāpēc pēc gada sliekšņi krīt ārā.
![]()
i_edgars rakstīja:
Diemžēl par to pat Skorpi ir jāsaka ka daudz maz normāla kvalitāte bija tikai 86, 87, 90, 91, 92, 98 (ne dīzelim) un 99. (ne dīzelim) gados ražotajiem, pārējiem bija būžīgās un nebeidzamās problēmas ar elektrību.
Elektrību samaina vai novērš problēmas
Protams, ja skorpim provodkas nav galīgi caur pakaļu sabāztas ![]()
A kur jūs raujat "fordus"?
"Fords" ir ford motor company ražota liela kaste ar lieliem burtiem F O R D aizmugurē, burbuļojošu V8 zem haubes, pakaļas bezpiedziņu utt. Kamēr jūs runājat par ford motors europe ražotajām kastītēm - fordeļiem
Piedevām abi slavē, bet katrs savu - iedgars vecu skorpi - pēc idejas vecu, primitīvu lamatu, bet tāpēc tā lamata ir mūžīga tādu iedgaru rokās
un ražota laikā, kad fordelis neražoja eiropas sūdīgākās mašīnas
, a lidvāvere slavē kaut kādu fokusu - kas tajās caur pakaļu uztaisītajās urnās ir ko slavēt?
Lētais ceņņiks - jo normāls cilvēks tādu urnu negrib, kur nu vēl iedgara tipa cilvēks? Nu tas vienīgi... Nekā cita tur nav, ne kvalitāte, ne aprīkojums, ne dizains, un motors parasti arī ir aiztaupīts priekš citu marku braucējiem
Varu tikai pabrīnīties, kāpēc briti ar tām urnām masveidā brauc, bet nu, cik dzirdēts, desmitgadīgus par sviestmaizi var nopirkt, droši vien tāpēc, ka lai kaut ko samainītu, jānofišas kārtīgi, a tur tas reizinās ar 50-100 mārciņām stundā ![]()
Kanibaals rakstīja: Eļļas nemainītāji riskē ar šo:
www.carbibles.com/...
www.carbibles.com/...
Haha, fail
Bet nu es zinu kas ir tajās bildītēs, kuras tu gribēji ielikt - sābi.
![]()
Shiirs rakstīja:
es parasti pardodu visus tos sudus tadiem mulkjiem kaa tev, sastastu ka esmu mainijis karba elju, pucejis un esmu autopederasts. un tad tadi mulkji ka tu chikst, ka viss ir slikti, un ka gada laika 1000 lati jaiebazh lai brauktu
Žēl ka tu nezini kāds es esmu
Ja es nodarbotos ar mašīnu mainīšanu, tad kā reiz no tādiem neņemtu, jo nav jau nekāda garantija ka ja arī tas 'viss" ir mainīts, ka tas nav darīts caur pakaļu ar rokām, kuras aug no tirsas. Tad labāk to visu izdarīt pašam.
![]()
Pārmaiņas pēc piekritīšu deksteram, problēma nav ceļos bet blīvēs starp stūri un sēdekli. Pēdējajās pāris dienās pat sanāca bik pabraukāt, aizvakar ar golfmašīnu un vakar, kad sniegs jau bija diezgan nokusis, ar T4, kaut kā neredzēju neko, kas traucētu braukt uz ierastajiem 90-100, ja nesaita dažus sēņotājus pie situācijas kad kāds brauc pretī. Manevrējot pa pilsētu vai celiņiem, jā, rullējot pa šoseju nē.
Yetti rakstīja:
Shiirs rakstīja:
normalam vidusmera auto transmisijaa nemaina elju nekad. tieshi taa. nekad.
šīri netirs...
Nu tas ir šīris - viņš mašīnu nopērk lai to nofistu un pārdotu kādam sev līdzīgam. Un tad jau pajāt, vai kārba gaudo vai sūdīgi slēdzas, galvenais lai tik kustas uz priekšu.
Kopš kura laika uzuala ir dursis?
![]()
Sretsked rakstīja:
Kas igauņiem izskatās labāk-tā virspusēji skatoties-saimniecisks piesitiens ceļiem, pieturām, P vietām...vairāk padomāts, salīdzinot ar mums ...un arī,protams, leišu ceļi. Bet, nu nobrauc no maģistrēles un saredzēsi bedru bedres arī tur....
Par leišiem saka to pašu. Reāli gan redzēti tikai sīki vietējas nozīmes celiņi ne tajā labākajā stāvoklī, nekas vairāk. Nu labi, varbūt žemaitija ir labākā stāvoklī nekā pārējā lietuva
Toties viņiem nav valsts nozīmes ceļi ar 20 cm bedrēm, šie lej virsū jaunu asfaltu tikko kā sāk parādīties bedres ![]()
Sretsked rakstīja: Turki Vacijā mašīnas neremontē pārdošanai uz Latviju, beidz dzīt muļķības. Tās remontē šeit. Turki pārdod sasistas, nodzītas...tas ar viss.
Jā, kā tad. Muteres golfmašīnai noteikti pa ceļam uz prāmja 1.6 no motortelpas izlēca ārā un tā vietā iekrita 1.4 un atkruķījās odometrs.
![]()
Tu tur āksties vai kā?
![]()
Dāmas un kungi, beidzam apspriest fordeļu detaļu ceņņikus un plīsanu, šī tofika tēma ir rūsa , a tā visām mašīnām ir vienāda, pat vienādā krāsā - brūnā - , vienīgi atšķiras ātrums.
![]()
recluse rakstīja:
Prieks, ka Tu visu zini labāk, kur kurš kādu pa logu vēro. Domā viņš lāpstu no *******s izvilka? Neredzu vajadzību palīdzēt cilvēkam, kurš nemāk pat iešūpot auto, lai pārvarētu 5 cm uzkalniņu, lāpstu aizdevu, lai jau rokas. Un gudrs cilvēks paskatītos kur brauc nevis tikai mauktu nedomājot.
Parasti lai nogrimušu mašīnu izšūpotu, vajag vēl vienu kas bik pastumj, nu kā tajā gadījumā, kad es izstūmu kaimiņa mersi
Un ja jau tā bija tikai 5 cm bedrīte, tad kāda vēl skatīšanās - tu katru 5 cm dziļu bedrīti ieraugi?