DeaDMoroZZZ rakstīja:
nja, laikam es ir duraks, kā jau no laukiem
līdz šim man likās ka tieši džipus jeb vismaz to parodijas cilvēki pērk, lai apgrūtinātas braukšanas apstākļos būtu/justos pārāki (nu, vismaz drošāki) par citiem , parasto bracamrīko īpašniekiem , viegli pieveicot jebkurus dabas stihijas untumus un ceļu īpatnības un bez pūlēm, izmantojot izteikti paagstināto automobīļa gaitas potenciālu, spēs pārvietoties pārliecinošāk un drošāk..... bet kā liecina pieredze - 2/3 šo džipu īpašnieku ir pilsētu un biroju iemītnieki, kas savu degunu ārpus normāli izbraucamo ceļu reģiona izbāž labi ja 2-x gadā (lasi - nonāk tā saucamajos bezceļa apstākļos)....
nu tad te nav jābrīnās, kāpēc tante ar vecu eskortu šodien varēja mierīgi dudināt pa Mūkuslas ielu uz 60-65 km/h (pat CP fotoradars tur parasti uztjūnēts uz 74km/h), savukārt lepns kungs ap 40 gadu vecumu ar jaunāko allroad pa kreiso joslu ar izvalbītām acīm, mežonīgi ieķēries stūrē , spēj attīstīt prātam neaptveramu 34-35 km/h ātrumu
Nu beidz, domā esi ameriku atklājis? ![]()


















nomiks rakstīja:
turbopiile rakstīja: īsti nesaprotu kādas prieksrocības ir džipam uz slidena ceļa? 4x4? tās ir arī "regularajiem auto".. s pat domaju, ka mūsdienu ziemas apstakļos, kur nav japarvar nekādas milzu kupenas, tad normāli braucot ar parasto vieglo es justos drošāks un manevrētspējīgāks kā ar džipu (agsts smaguma centrs, smags utt. utjp)
uz slidena ceļa priekšrocību nav nekādu. Priekšrocības parādās, izbraucot ārā no pagalma vai apbraucot sastrēgumu pa kupenām
A kāda šķirba, izbraucot no pagalma ar kašteli ar pilnpiedziņas parodiju vai sedanu ar pilnpiedziņu vai pilnpiedziņas parodiju?