iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428
msh 16.12.2009 21:22

nomiks rakstīja:

turbopiile rakstīja: īsti nesaprotu kādas prieksrocības ir džipam uz slidena ceļa? 4x4? tās ir arī "regularajiem auto".. s pat domaju, ka mūsdienu ziemas apstakļos, kur nav japarvar nekādas milzu kupenas, tad normāli braucot ar parasto vieglo es justos drošāks un manevrētspējīgāks kā ar džipu (agsts smaguma centrs, smags utt. utjp)

uz slidena ceļa priekšrocību nav nekādu. Priekšrocības parādās, izbraucot ārā no pagalma vai apbraucot sastrēgumu pa kupenām

A kāda šķirba, izbraucot no pagalma ar kašteli ar pilnpiedziņas parodiju vai sedanu ar pilnpiedziņu vai pilnpiedziņas parodiju?

msh 16.12.2009 21:21

DeaDMoroZZZ rakstīja:

nja, laikam es ir duraks, kā jau no laukiem

līdz šim man likās ka tieši džipus jeb vismaz to parodijas cilvēki pērk, lai apgrūtinātas braukšanas apstākļos būtu/justos pārāki (nu, vismaz drošāki) par citiem , parasto bracamrīko īpašniekiem , viegli pieveicot jebkurus dabas stihijas untumus un ceļu īpatnības un bez pūlēm, izmantojot izteikti paagstināto automobīļa gaitas potenciālu, spēs pārvietoties pārliecinošāk un drošāk..... bet kā liecina pieredze - 2/3 šo džipu īpašnieku ir pilsētu un biroju iemītnieki, kas savu degunu ārpus normāli izbraucamo ceļu reģiona izbāž labi ja 2-x gadā (lasi - nonāk tā saucamajos bezceļa apstākļos)....

nu tad te nav jābrīnās, kāpēc tante ar vecu eskortu šodien varēja mierīgi dudināt pa Mūkuslas ielu uz 60-65 km/h (pat CP fotoradars tur parasti uztjūnēts uz 74km/h), savukārt lepns kungs ap 40 gadu vecumu ar jaunāko allroad pa kreiso joslu ar izvalbītām acīm, mežonīgi ieķēries stūrē , spēj attīstīt prātam neaptveramu 34-35 km/h ātrumu

Nu beidz, domā esi ameriku atklājis?

msh 16.12.2009 21:08

Ļurba - turbīna

Ja bremzes ķīlē, tās saremontē, tas parasti palīdz

msh 15.12.2009 22:01

nomiks rakstīja:

Pilnībā piekrītu!

Principā mans Jazz iz Jelgavas šosejas, braucot ar ātrumu 110 km/h, patērē tikpat, cik CR-V (aptuveni 7,5 l/100 km). Pilsētā gan Jazz patēriņa konkursā ir neapstrīdams šī dueļa uzvarētājs.

Kad ar savu Citroen C3 ceļoju pa Eiropu, tad uz bāņa centos ātrāk par 120 km/h nebraukt, jo tad patēriņa pieaugums bija dramatisks.

Kā tas sanāk - ķipa tam džezam ir nemotors un cirvim zupas kapsēta vai otrādi?

msh 15.12.2009 21:56

Varbūt precīzāk būtu nevis "sevišķi vecākiem auto" bet "vecākiem auto, kuru īpašnieki šī apstākļa dēļ iemīlē santīmu uz kārbas eļļas rēķina"?

msh 15.12.2009 21:54

Toties aukstā laikā uz ceļiem kaisa sāli, tas izlīdzinās, ja ne paātrinās.

msh 15.12.2009 5:41

Seene rakstīja:

Nemotoru ekonomija ruļez tikai tādiem, kas spēj nekad (arī uz bāņa) nepārsniegt 100km/h. Pretējā gadījumā nemotori kļūst par izslāpušiem ziloņiem.

Pat to nevajag lai manāmi niknāka motora strebiens būtu līdzvērtīgs vai nedaudz lielāks par nemotora strebienu.

msh 14.12.2009 13:08

uupis rakstīja:

anonimikis rakstīja:

ja kaksis parastais izrāpjas no auto un nosipas ar purnu pret asfaltu, tad viņam sākas diennakts tumšais laiks?

Nemaz nesmej. Tas viltīgais asfalsts jau nekad nebrīdina, kad sitīs tev… Tu cilvēks mierīgi ej mājā (nelielā kunga prātā), nevienu neaiztiec, un te pēkšņi asfalts kā ceļās uz augšu, kā bliež pa sāniem vai seju, cilvēks nemaz nepaspēj izvairīties no tāda agresīva trieciena… Ziemā šitas agresīvais asfalts vispābā paliek traks – nomaskējas balts un metās virsū visiem, kas mazliet novērš uzmanību no asfalta…

msh 13.12.2009 22:47

iedgar, kur tehnoloģijas apraksts?

msh 12.12.2009 17:16

P.N. Džeris ir pasmags mikroautobuss, tur ir loģiski ka strebiens nav kā golfam

msh 12.12.2009 17:14

kalfonso rakstīja:

lai kā golfu ar 1,8 mono nespīdzināju, virs 9 nebija iespējams vidējo uzdzīt.

kraisleri ar 3litrīgo pa ziemu pilsētā īsus gabalus braucot 16 bija norma.

vasarā pa šoseju uz kruīza 95 turot 8,5 sanāca

Nu labi, golfam vidējais deviņi, a kur džera vidējais?

Ar to golfu tika regulāri rullēts pilnā ručkā pa šoseju?

msh 11.12.2009 21:17

kalfonso rakstīja:

diemžēl tā ir. nu nesanāks ar 3-4l bīdeli (benzīnnieku) 6-7l uz simtu. pa šoseju vēl var pietuvoties, ja neviens nav jāapdzen, bet tiklīdz jāpaātrinās....

Tas ir braucot normāli un gaidot mazu strebienu. Zato te vienam zemajam lidotājam A8 4.2q lidinoties 1.5 +/- 50 kmph vidējais strebiens ir uz 13 litriem. Daudz? Šādā pašā stilā lidinoties ar 1.6 suzuka sērkociņu kastīti, tās sērkociņu kastītes nemotorelis viņam apēd, neatceros, bet desmit pāri bija stabili Kastītei, kuras rūpnīcas norādītais strebiens ripinoties pa šoseju ir pieci komats cik tur

msh 11.12.2009 10:26

Jā. Tikai arī tā nodarbe ceļ ceņņiku, jo viņu aptirsināšanas mafija cenšas noplēst lieku piķi kur tik vien var - vienkāršāk izsakoties, kaska, kuru jācenšas neizmantot, bet jāmaksā vienalga ir. Pirms kāda laika gadījās novilkt un palasīt haynes A corsas šķūninga manuāli, tajā ir vesela nodaļa !!! par aptirsināšanas viltībām - fistec vienkārši, kā viņus tur fiš

msh 11.12.2009 2:11

Kanibaals rakstīja:

Ai grieze, grieze - griezīte ir tā kas tai golpmašīnai nav. To var kompensēt ar augstākiem apgriezieniem(jaudu), bet ak vai patēriņs pie augstiem apgriezieniem tad arī ir lielāks un ir lielāki zudumi transmisijā un pašā motorā. Vēl ja karbūzis tad vispār.

Manuprāt, braucot normāli [kas manā uztverē ir nepārkāpjot atļauto braukšanas ātrumu vairāk par 10 kmph bez īpašas vajadzības un motoriņa apgriezienus turēt starp 2 un 3k] tas strebiens īpaši neatšķirtos. Bet mīts ir spēcīgi iesakņojies. Viens cits pazīstams pensionārs arī savas mucas 1.9 benzīnnieku līdzīgā veidā spīdzina, bet viņam vēl šis tas ar šprici un sprauslām nav kārtībā, kā rezultātā tas motors zemos apgriezienos diezgan sūdīgi darbojas...

Kanibaals rakstīja:

msh rakstīja: mana õpja golfmašīnas ar 1.3 nemotoru strebienu - 7 litri.

Salīdzināji jau arī, benzīna auto ar dīzeli, dīzeļmotoram ir augstāks lietderības koeficients(nav droseles, augstāka kompresija, zemi apgriezieni) un dīzelī ir par 10% vairāk enerģijas nekā benzīnā, tā kā nekāds brīnums. Ne velti dīzeļa mazmotori nespēj piesildīt kabīni. Pieskaiti klāt patēriņam 30%-35% un redzēsi cik ir benzīna ekvivalents ~9L-10L

Neko jaunu nepateici

msh 10.12.2009 22:04

Palaidniex rakstīja:

Elementāra Opelastra ar 1,4-1,6 dzinēju rīs pilsētā mazāk par >2,5 dzinēju.

pofig - arī tas pats Golfs pilsētā būs ekonomiskāks. Da sit kaut pakaļu pret zemi.

Tie kas te piesauc nebitīgu braukāšanu TIKAI pa šoseju ar 4 sejām un piekrautu grabažnieku un nosauc to par nespecifisku padarīšanu, man gribās izteikt līdzjūtību - jauka gan jums tā dzīve, visu laiku blakus 3 līdz brošai piegriezušās sejas un pilns grabažnieks...

Man ~90% braukšanas reižu/maršrutu/nobrauktoo kilometru kopskaita ir pieticis ar divvietīgu auto pat bez bagažnieka...

Elementārs 2.0 ar četriem katliem tā 1.4 - 1.6 nemotoreļa vietā īpaši vairāk nepatērēs. Toties braukt gan būs patīkamāk.

Es pirms kāda laika ierēcu par mana õpja golfmašīnas ar 1.3 nemotoru strebienu - 7 litri. Kas ir daudz, ņemot vērā ka lielāko daļu nobraukuma tā golfmašīna pavada uz šosejas @ 70-85 un vēl nedaudz pa liepāju, ripinoties 50-60, bet ar augstiem robiem [seksonomijas mīti ruļez ]. Un motors tai golfmašīnai arī ir normālā stāvoklī. Tajā pašā laikā man normāli brauc ar A80 2.0, reizēm aizgriežot pilnu pulksteni, utt [ā un vēl A80 pašmasa ir kādi 300 kg vairāk kā tai golfmašīnai] un ikdienā nobraucot 17 km pa šoseju @ 90-100 + ~10km pa liepāju x2 vidējais strebiens bija 8-9l. Nemotoru ekonomija...

P.N. Vienam čalim, stiliņa lietotājam, ir A200q ar tajā iebāztu 2.5 TDI, kam patlaban vēl ir tikai uz 185 zs un 400 nm. Dzīvo viņš vidzemē, reizēm pabraukā pa rīgu. Domāju, ar 400 nm īpaši nemēdz sēņot. Vidējais patēriņš starp 6,3 un 6,5 Par spīti q.

msh 10.12.2009 21:57

Palaidniex rakstīja:

uupim nedalec, ka 100 A enerģijas, lai saražotu ar iekšdedzes dzinēju vajag nodedzināt noteiktu degvielas apjomu, neatkarīgi no tā vai to ražo ar 0,5 ccm aviomodelīša motoru vai ar 5 litrīgu V8.

Vienīgais kas atšķirsies, ir lietderības koeficienti - proti cik daudz enerģijas vajag pašam dzinējam, lai tas grieztos...

Jā, nu baigi labi. 100A @ 12v = 1,2 kw. Ģeņģera lietderības koeficients, protams, nav 100%, tāpēc uz čuju pieņemsim, ka lai tos tavus 100A uzražotu, kādus 2 zirgspēkus vajadzēs. Cik priekš tā vajadzēs papildus degvielas gramus uz simts kilometriem?

msh 09.12.2009 21:56

Seene rakstīja:

Šitie ir ārstējami tikai vienā veidā. Sods + piespiedu remonts. Auto saņem atpakaļ pēc evekuatora un servisa tāmes apmaksas. Cenrādis - kā restorānā, par apkalpošanu. Valstīs, kur šāda kārtība ir spēkā, nav problēmu ar tehnisko prasību ievērošanu.

Jā. Tikai pēc cik gadiem šādu kārtību šajā valstelē sagaidīt? 10? 20?

msh 09.12.2009 21:53

WALA rakstīja:

Varu arī sīkāk "izvirst". Ar tādu auto ļoti labi var redzēt kas notiek priekšā gar auto labo malu nevis pa ceļa vidu !!!

Labi, zināsim ka tev ir žirafes cienīgs kakls, ka tu spēj redzēt garām fūrei pa taisnu, šauru šoseju braucot, pa labo pusi.

msh 09.12.2009 17:17

Miglas tak ir sūc un neko nemaisa, ja pareizi noregulētas un nav hrenonizētas. Nesaprotu vispār kāpēc miglas nedrīkstētu kopā ar tālajiem rukāt - kāda šķirba? Apžilbina tak tālie nevis miglas

Vot stiliņā tagad var novērot hrenonistu bumu [un parasti jau lielajos lukturos, nevis miglās], tik regulāri kāds uzcep tofiku "pērku hā četri ksenonu", un kad sāk tādu ļoļiku notirst, tad pretī lido pērles par skaušanu un kas tik vēl ne Lūk tā ir problēma, nevis kaut kādas miglas.

msh 09.12.2009 17:10

WALA rakstīja:

Esmu LV braucis ar UK auto - neredzu problēmu kādu apdzīt - pat vēl vieglāk. Vienīgais pie kā ne uzreiz piešāvos - uz 2 joslām katrā virzienā - ka nu vairs nav tik tālu jālien braucot pa otro joslu. A to zin piebrauc pie ceļa viduslīnijas un secini, ka principā puse auto jau brauc pa pretējā virziena joslu.

Interesanti. Tu neredzi lai arī esi braucis, es redzu, lai arī es esmu vienīgi braucis ar A80, kuram stūre pareizajā pusē, no muguras džipveidīgajam [nevis kaštelei] ar stūri nepareizajā pusē Vienreiz pirms kāda gada vai agrāk kā reiz kļuvu par aculiecinieku šādam skatam - šoseja, priekšā patrolis, lendkrūzeris vai kaut kas tāds [bet tāds īss] ar baranku nepareizajā pusē un vēl tam priekšā fūre. Izskatījās nedaudz komiski, kad tā vecene, kas tur bija pie ruļļiem, lai paskatītos garām fūrei, pa pusei ielīda pretējajā braukšanas joslā un pati pārliecās cik tālu vien viņas augums atļāva Un tā viņa vismaz pusduci reižu darīja [a kaut kas tik nāca pretī], vairs neatceros, vai es viņai pagāju garām pirms fūres vai pēc

msh 06.12.2009 17:35

Gachs rakstīja:

Vismaz 4 gadus braukāji ar tādu sabuktētu spārnu un atlekušu nost krāsu?

Es pats bik vairāk kā pusotru gadu, līdz pagājušā rudenī aiz gara laika nošpahtelēju un nokrāsoju, mans brālēns pirms manis vismaz divus gadus. Sīka apaļa bukte spārna noapaļotajā stūrī.

msh 06.12.2009 16:19

Manam bijušajam A80 bija sabuktēta pakaļas spārna kante augšā tā, ka krāsa bija nosista nost - tā bukte tur bija vismaz četrus gadus bet ne grama rūsas Laikam pie vainas cinks Apakšā, protams, tik spīdoši nav, jo apakša ir apakša un latvijas ceļi ir latvijas ceļi

msh 06.12.2009 4:54

superb rakstīja: Tagad ir jauns līdzeklis Nano Protech (paskaties infu netā). Izplata SIA "VA Motors", Bukultu iela 5c, Rīga. Maksā padaudz ~16 Ls par 450ml baloniņu, taču efektivitāte esot fantastiska.

Var jau būt, tikai cik sapratu pēc jūtubes vigika, tas šajā gadījumā nederēs - domāts plika metāla aizsardzībai - spīdīgs fokuss bez krāsas būtu stilīgs, bet ja nu tomēr tas līdzeklis ir kuiņa, tas fokuss pārvērtīsies par rat rodu

msh 06.12.2009 4:49

i_edgar, kāds tev tas skorpis ir - jau krupis vai tomēr vēl siermašīnas radagabals? Ja otrais, tad kāds tur galu galā brīnums - kad tapa siermašīna, fordelis ar opeli vēl tikai sacentās, kurš ražos sūdīgākās mašīnas eiropā - tā jau bija tikai deviņdesmito otrā puse, kad fordelis beidzot ar fokusu uzvarēja opeli šajā kategorijā. Tāpēc vecajām lamatām vismaz ir kam pūt, nevis kā jaunajām.

P.N. Pieņemot ka tas tavs skorpis tomēr grib vairāk pūt nekā astoņdesmito pirmās puses opeļi, pastāsti savu tehnoloģiju, mošk noder

msh 01.12.2009 16:14

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428

Lasītākie raksti

Jaunie raksti