VWfans rakstīja:
Ar 1,6 litru benzīna motoru, jo Meriva 1,3 CDTI pašlaik neiekļaujas 15 tūkstošos eiro:
opel.adamauto.lv/...
Ūja, tā tu nemaz neatbilsti tofika nosaukumam jo ar tiem abiem santīmu iemīlēt var vienīgi pērkot un nevis ekspluatācijā...
VWfans rakstīja:
Ar 1,6 litru benzīna motoru, jo Meriva 1,3 CDTI pašlaik neiekļaujas 15 tūkstošos eiro:
opel.adamauto.lv/...
Ūja, tā tu nemaz neatbilsti tofika nosaukumam jo ar tiem abiem santīmu iemīlēt var vienīgi pērkot un nevis ekspluatācijā...
Ar tādu pašu nemotoru kā esošā vai tomēr vismaz 1.7 ķīseli?
Fan, es joprojām nespēju iebraukt - tu visas tās nemotoru slavas dziesmas dziedi nopietni un skaidrā prātā? ![]()
andzha rakstīja: Manuprāt, msh vnk ne vārda nesaprot krieviski
Pārlasīt vēlreiz manu iepriekšējo postu. Kirilicas uztveršana man sagādā pietiekami lielas grūtības, tāpēc bez vajadzības sevi neapgrūtinu ![]()
ValdisM rakstīja:
Japānu auto izskatās Tev uzdzen pamatīgu nervozitāti Kāpēc tā.
Lai Tevi nomierinātu, tad zini, ka:
1.japānītim man dārgākā detaļa ir maksājusi šķiet 45Ls(lielākā daļa izpūtēja)
2.kur un kas jāpaņiem veic diagnostiku es piemēram vispār nezinu, nezina arī pārliecinoši lielākā daļa japcar lietotāju.
3.Japānim manam nemaz nav nepieciešams veikt savirzi pēc piekares remontiem (jebkuriem).
4.apskatot visu 4 TA pārbaužu protokolus, pēc atgāzu sastāviem, mans autop atbilst Euro 6 normām kuras plānojams ka stāsies spēkā 2014 vai kurā tur gadā
5.stūres pastirpinātājs un el.logi japāņiem ir bāzes komlpektācija nevis ekstra
1) Reizēm cilvēkiem veicas ka iepriekšējais visu ir saremontējis un līdz ar to nav nācies iepazīt cenas
Kad paziņa bija nopircis divdesmitgadīgu koltu, kārtējo reizi pārliecinājos ka divdesmitgadīgi audī vai fofāgeni ūber alles - tam koltam, lai arī baigākais musars, tās nedaudzās detaļas, ko vajadzēja, apzeltītas, un nekur nav
2) Lasīt pirmo punktu. Vai arī tu brauc ar divdesmitgadīgu karburatormazduli
3) Audī arī var ieseksot sani un neregulēt savirzi, ja maiņas laikā izmēra detaļu attālumus. Bet īsti normāli tas nav vienalga un agrāk vai vēlāk uz stenda uzbraukt vajag. Es tavā vietā nebūtu lielījies ka šitas tiek darīts nonstopā
4) Laiks izravēt katalizatoru, ja vien tev tas brīnums nav ražots jau šajā gadsimtā
Un, galu galā, atgāzes stāvot uz vietas nav nekāds rādītājs - vistiešākais rādītājs ir strebiens.
5) Pričom te tas? Nu apsveicu, vairāk kam noplīst
Es nemaz nebiju bēdīgs ka A80 nebija stūres pastiprinātājs, tagadējajam A90q [A90 gan tas bija bāzītē, neatkarīgi no piedziņas
], protams, laukā neravēšu, jo tas darbojas un ekstras ārā netaisos ravēt principa pēc.
andzha rakstīja: msh, tā ir K-Jet drosele, mēs nenoliedzam, ka tai ir tukšgaitas regulēšana Bet par KE-Jet, šoreiz gan NG dzinēju tev derētu palasīt pirmo rindkopu šajā linkā www.autoprospect.ru/...
Tur ir krieviski un noteikti tas, kas man jau ir zināms, tāpēc nepūlēšos lasīt. Kas tur ir rakstīts - ka brīvgaita neregulējas?
Speciāli priekš sevišķi lēnām aizdedzēm - ES ZINU KA KE JETIEM TO SKRŪVI NAV PAREDZĒTS IZMANTOT, BET KĀ TAD TO SAUKT - "X Y SKRŪVE KURU NEVAJAG AIZTIKT"?! Vai tomēr "brīvgaitas regulācijas skrūve", jo uzlikta uz motora ar k-jetu, tā šādu funkciju pilda?
![]()
P.N. Pie šāda strebiena palēciena problēmu vajadzētu uzrādīt kļūdu nolasīšanai - lambda vai GMM visdrīzāk. Tofika autors var arī pieregoties fofāgenkustībā [jā jā, un nevis audī stiliņā
] un tur sameklēt lietotāju MārtiņšX, kurš noteikti ar to lietu tiktu galā, vienīgi viņš, cik zināms, ir aizņemts un atrodas rīgā.
ValdisM rakstīja:
tiec vaļā no tā auto. Audi fanātu mums joprojām pilna valsts. Citādi bruakājot pa diagnostikām un mainot visu pēc kārtas bez biksēm paliksi.
Ak tā, tātad ja japānītim kaut kas noplīst, ar to braucot caur līkrocīgiem servisiem bez biksēm nepaliksi?
Jeb kad pie tādiem servisiem ar šķībaci parādās, tur nodomā "tas tak ir nabags, ar japāni brauc" un pasaka "ko tu te meklē, brauc prom lai tas audī var iebraukt!" ?
![]()
Pirmais rakstīja: varbūt ir jēga piketēt nevis PRET nodokli, bet PAR valsts administratīvā aparāta samazināšanu?
man personīgi liekas dīvaini (nedaudz pārspīlešu), ka 20% valsts iedzīvotāju, kas kautko ražo ir nepieciešami pretī otri 20%, kas čubina papīrus un skatās vai tie pirmie 20% ir nomaksājuši visas nodevas
Pareizi. Atlaist fanu!
![]()
nomiks rakstīja: es personīgi atbalstu tādu modeli, ka palielina akcīzes nodokli degvielai, bet neiekasē šo ikgadējo nodevu.
Kurš vairāk brauc (lej degvielu), tas arī vairāk padalās ar valsti.
Un arī es bez šaubām uzskatu, ka šādam nodoklim 100% jāiet ceļu uzturēšanai nevis ierēdniecības uzpūstajam aparātam.
Es arī. Pie noteikuma ka atceļ "ceļa nodokli" vispār un atceļ pašu akcīzi - priekš kam tad tā ir domāta? ![]()
Sretsked rakstīja:
Kam ir daudz naudas, tieši tas var atļauties bēgt. Nu tu paliec arvien pāķiskāks savos uzskatos. Jums tur, Liepājā, ēst nedod ?
A nakuj tam, kam daudz naudas mukt un nevis iedot pateicību?
Tiešām liekas ka Mārupē vienīgā paika ir kūdra ![]()
Seene rakstīja:
es par to, ka apsver iespēju bēgt no policijas. Par to mums sodi ir nesamērīgi maigi.
Nē nu kam ir daudz naudas, tas stājas vai arī viņam nemaz nav iemesls bēgšanai...
Gachs rakstīja:
audistails un iauto jau nu baigie etaloni un tehniska rakstura vortāli
Labi, nav. Bet vaimanas par 2.5 TDI sadalenēm vienalga visās malās gan te, gan tur.
![]()
Sretsked rakstīja:
No kā tad viņš aizbēga ar to mopēdu 318 ? No policijas roverdžipa ? Bērnišķīgi izskatās tās tavas zīmēšanās. Džeki ar 1000 cm3 baikiem stājas policijas subāriem un volvo, bet tu te par tarataikām stāsti...
Vot - varoņi uz litrīgajiem močiem
Neesi pamanījis ka menti brauc ne tikai ar subāriem un ļurbo volvo? Diez kāpēc lai pārzinot katru apkārtnes celiņu nevarētu ar tādu miskasti pamukt no kaut kādām megānēm, getzienm un kaut kā tamlīdzīga? ![]()
Seene rakstīja:
Izskatās, ka tev mūsu valstī vēl par mazu liekas līdzšinējā noziedznieku aizstavības poliitka.
Mazliet saprotamāk, lūdzu?
Sretsked rakstīja:
Tipiskas pāķu puišeļa basņas. Goda vārds.
Tik vien ka to es dzirdēju no cita, kā arī tādu sīkumu, ka pieminētā personā nodarbojas ar autosportu, aizmirsu kādu tieši un vēl vienu vienas jauniešu grupiņas iecienītu izklaides veidu - pa nakti ar divām mašīnām uzraut ķerīti, otra mašīna ir B2 A80 ar 1.9 10v, kas arī iet dakujā labāk par to E30, bet vienalga noķert nevar, jo A80 vadītājs tiek apfists ![]()
Seene rakstīja:
Baidos gan, ka mēģinopt bēgt ar mašīnu bez numuriem var ĻOTI ātri izpelnīties brīdinājuma šavienu pakausī un pēc tam arī riepās. Mūsu policija šajā jomā savas spējas ir jau pierādījusi.
Par kurieni, tavuprāt, brauc ar mašīnām bez numuriem - pa pilsētu uz 50 gaišā dienas laikā?
Vai varbūt tomēr pa laukiem, kur cepisti uzrodas pāris x gadā un kur beznumuru braucējs, iespējams, ir pietiekami izmanīgs, lai cepisti nemaz nepagūtu nokļūt šāviena attālumā?
P.N. Dzirdēts te par vienu karakteru, jamam 18 gadi, kurš ar nokautu 318 E30 vairākas reizes izveicis runaway no cepistiem. Ja es mācētu tik labi braukt, nemaz neredzētu vajadzību kāpēc man būtu pie manām pašreizējajām vajadzībām vispār jādomā par TA un OCTA manam A90q, jo tas iet 2x labāk par tādu E30
![]()
Seene rakstīja:
Tev NAV jāmaksā nodeva par transportlīdzekli, kas nepiedalās ceļu satiksmē. Prasība nodot CSDD numurus un noņemt transportlīdzekli no uzskaites, ja kādu laiku nevēlies ar to braukt, ir ļoti normāla. Un problēmas rada tikai tiem, kas vēlas vizināties bet TA un OCTA.
Problēmas? Man liekas ka tieši otrādi, nav speciāli jāņem nost numuri jo tie jau ir noņemti.
![]()
Gachs rakstīja:
ja par šīm tiptronic kārbām nekā neesi dzirdējis, redzējis lasījis, tad iesaku palasīt, painteresēties, jo visa pasaule nav ap audi b2/b3
Nu un kas man jāpalasa?
Ja šķiptronikam būtu tādas pašas probas kā muļķutronikam, tad ar tām būtu piebļauts pilns gan stiliņš, gan iauto. Bet kaut kā nav pamanīts. Atšķirībā no tām pašām 2.5 V6 TDI sadalenēm. Un jaunajiem audī šķiptroniks ir diezgan bieža parādība, tāpat kā tas 2.5 TDI, atšķirībā no muļķutronika.
Sretsked rakstīja:
Saldajos sapņos.
Vai tad es runāju par pilsētu jauniešiem un jawām, kuras ir oficiāli ejošas?
Protams, jauniešu - jawu lietotāju skaits noteikti ir mazāks nekā ejošās jawas, jo visi žiķeļi jau vēl nav nokauti ![]()
Sretsked rakstīja: Acīm redzami joprojām tas visus apmierina, jo ne nu visi var kur aizbraukt un tā ir gļēvuma pazīme, un nemana pilnas ielas ar protestētājiem.
Vakar aizskrēja 20 motociklisti pie MK un uzreiz nokrita nodoklīc no 100 līdz 50
Jā. Un gan tavam, gan manam audī nodoklītis pacēlās no 40 uz 48.
jugasvilli rakstīja:
Tu vispār zini, cik Latvijā ir javas (ejošas)? Cik jauniešu ar javām brauc?
Daži tūkstoši noteikti būs.
P.N. Brālēnam tāds ir, tikai bez q - trīs gadu laikā kaut kādi 60k km norullēti, mainīts ABS datčiks, remontēts ABS hidrobloks, tagad nesen nomainīja vienu stabilizatora atsaiti, vēl kaut kādi nieki motoram, a tā tik rullē. Es vienīgi aizdomīga spidometra rādījuma dēļ jau kādu gadu gribu ielūrēt tam motoram zem vārstu vākiem ![]()
Gachs rakstīja:
zini klasisko latvieša iegrābšanos saistībā ar autiņiem? klasiskā klišeja - audi a6 C5 2.5 V6Tdi Tiptronic automāts ar quattro pilnpiedziņu, kas ir nopirkuši šo variantu (arī bez Q), vairs nevļas pat atcerēties visu to čakaru - sadalenes, augstspiediena sūknis, elektrogļuki, stūres pastiprintājas problēmas, balstiekārta, starteragļuki un protams tiptronic
Topika autoram iesaku, meistaru Viktors: 29415571 Jelgavas ielā, sen tur nav būts, bet cik bij darīšanas, varu teikt visu to labāko
Ko tu te lej - kas tad tam tiptronikam tāds ir? ![]()
anonimikis rakstīja: pa latu gabalā varētu paņemt, pārrakstīt nevajag - tikai bleķus