modena rakstīja:
PS. Poļiem savas valsts nebija 123 gadus... pie tam kādus simts gadus šie bija Krievijas sastāvā....
Vēsturi pamācies.
modena rakstīja:
PS. Poļiem savas valsts nebija 123 gadus... pie tam kādus simts gadus šie bija Krievijas sastāvā....
Vēsturi pamācies.
Un? Par citiem ražotājiem nezinu, jaunākiem audī ESP ir speciāli uztaisīts lai iejauktos, tb kaut kādas vilkmes kontroles un "elektroniskā difera bloķēšana", kam par godu bloķa fīča neeksistē kopš B4 un C4 A100 beigām. ABS arī ir pielāgots q, vecākiem modeļiem, kam ir bloķis [varbūt kaut kādi paši pirmie modeļi nebija ar ABS, bet mazākais no kāda 1983. visi q ir ar ABS] tas piedevām tiek izslēgts sabloķējoties, lai arī es pat nesaprotu kāda no tā jēga, jo bremzēm uz pakaļu ir tikai viens kontūrs.
Seene rakstīja:
Tieši tā - pats sīkāk paskaidroji, kādēļ torsens nav labs ikdienā braucamai mašīnai. Neaizmirsti, ka to vēl tagad papildus jākomplektē ar ESP un ABS, kas vēl vairāk sajāj piedziņas spēju saprast, kas un kāpēc slīd. Haldeksis savukārt pats jau ir ESP un ABS, līdz ar to spēj tikt galā ar piedziņas sadali.
Nē, tā arī es nesapratu - tu ikdienā rullē caur purvu?
Jā, tādam nolūkam torsens nav pārāk piemērots ![]()
ValdisM rakstīja:
plus pie tā visu māk dzīvot saprātīgi:
brauc ar paveciem tomēr ne būt ne sliktiem auto (kamēr pie mums treknajos gados šādus un pat labākus auto ar vielgu roku dzina uz Tolmetu),
neizskatās ka valsts iedzīvotāji tērētu 100Ls mēnesī par dārgām drēbēm (pie mums aizejot uz jebkuru pasākumu pilns ar cilvjiem kas sapiķojuši 100Ls par Stockamm boss biksēm un vienalga izskatās bezgaumīgi)
uzņēmēji darbina veco tehniku-gan smagie auto, gan autobusi ir paveci, sakopti, tomēr savu funkciju pilda (izņemums ir tranzītnieki-jo bez jauniem auto tie pa eiropu nevar braukt).
pat tik banāls sīkums-poļi māk ekonomēt naudu pat uz ceļa zīmēm-taisa tās vienkārši mazāka izmēra. Bet pie mums maskavas ielas posmā pie spīķeriem -pie katras izbrauktuves uzlikta vienvirziena brauktuves zīmē un it kā ar to vēl nebūtu saprotams - pie katras izbrauktuves maskavas ielā iesprausts ķieģelis (un rezultātā uz tām padmsmit zīmēm vieglu roku izmesti ap 2000Ls (zīme+stabs+uzstādīšana) un tā ir tikai viens pārsimts metrus garš posms.
viesnīcās joprojām pie poļa stāv vecie crt televizori, pa ne plakanie, pie mums katrā pirtī/dzertuvē uzlikta plazma, lai tikai weekendā atnbraukušie tusētāji varētu konstatēt ka tas tur ir, un turpināt dzertiņu.
viesnīcās veļu poļi bieži vien mazgā paši, pie mums visu dara apklpojošās firmas. katrs sūda birojs uzskata ka jāpsūta maināmo paklāju/kājslauķu pakalpojums.
Un tā turopināt un turpināt.
Nemāk Latvijā daļa tautas dzīvot , nu nemāk. Padomju laikos par resrusiem un ekonomiki nebija jādomā, varēja šķērdēt uz nebēdu. Un tā arī turpinājām iepriekšējos gados.
Daudzus tagad krīze iemācīs
"Latvijā" aizstāj ar "Rīgā". Kaut kā nespēju iedomāties novērojis dzīvē tevis nosauktās parādības.
Pirmais rakstīja:
Mūsējie tak nevis gurķojas, bet katru regulu izpilda pēc maksimuma. Un katru rekomendāciju izpilda kā obligātu. Lai tik ielīstu dziļāk siltajā vietiņā...
vieni mūsējie tur cīnās lai eiropā (privāti uzņēmēji) nedrīkstētu lietot krievu valodu
bet otri mūsējie cīnās pret to, ka eiropā krievu valodu diskriminē
Kā tad šo diskriminē - kaļiņingrada iestājusies ES bet visiem pajāt par tādu krievu valodu?
![]()
Seene rakstīja: Torsens, īpaši starpasu, nekādi nespēs "pārķert" viena riteņa izslīdēšanu tik ātri.
Jo torsens spēj sadalīt griezes momentu tad, ja tā abi gali atdod slodzi nevis viens griežas pa tukšo. Šī iemesla dēļ es ar savu A90q varu atraut skaidu - ar vienu priekšējo riteni, protams. Sūdīgi tas ir ja patīk pabraukāties pa purvainām pļavām un tamlīdzīgām čuhņām - viens priekšējais ritenis nogrimst un var soļot pēc traktora
Tāpēc varbūt nākotnē būs jāpadomā par mk1 q kārbu ar bloķējamu starpdiferi.
Seene rakstīja: Bet par Poliju - nav ko piebilst. Ne tik vien ar savu valsti ir ļoti veiksmīgi tikuši galā, bet arī praktiski vienpersoniski (ar nelielu čehu atbalstu) ir izcīnījuši visu, ko vecā eiropa jaunajām dalībvalstīm gribēja vēlīgi "nogriezt".
Piemēram?
Nu mļe. Tieši tā, kompresijas pakāpei nav nekāda sakara - manis nosauktie lidmašīnu motori būtībā ir atmosfēriski motori, kuriem ļurba kompensē pazeminātu spiedienu paceļoties.
Kuriem tiek izsmelta? Nu standarta motoriņiem varbūt tik vienkārši netiek... Zato par piemēru neviens vien audists ir savam čipsotajam 2.2 20vt atvienojis WG trubeli tā, ka ļurba visu laiku tiek griezta tik, cik motors dod ārā - šāda varianta jauda nesamazināsies uzbraucot augstāk, ko? ![]()
Seene rakstīja:
Torsens rij nejēgā degvielu - tāpat kā klasiskais automāts. Un ir gandrīz nespējīgs reaģēt uz pēkšņu problēmu - piemēram ledus pleķi uz sausa asfalta. Tādēļ arī ne priekš ģimenes auto. Haldeksis savā ziņā ir idejiski līdzīgs DSG - robotizēta mehānika, kas ir ļoti atkarīga no elektronikas, bet savu iespēju robežās sniedz ļoti efektīvu rezultātu.
Nejēgā?
Kaut kāds litriņš ir - a priekš kam tad ir ķīselis? ![]()
Seene rakstīja:
nuja... Viena palielina gaisa spiedienu, bet otra palielina gaisa spiedienu.
Jā. Bet viena darbojas visu laiku un uzbraucot augstākā kalnā tās rezerve tiek izsmelta, otra jūras līmenī nepūš neko un sāk pūst ceļoties augstāk. Ā, un kompresijas pakāpes, protams, arī atšķiras ![]()
Tas, kas tajā kujdajā ir iebāzts, noteikti ir kaut kas līdzīgs pirmās paaudzes haldeksim. Un te nu sākas prikols - es runāju par pirmo paaudzi [otrā tak tikai 2002. parādījās, T4 uz to diez vai uzspēja], a tu dziedi slavas dziesmas pēdējajai - es pirmās paaudzes "precizitāti" un "ātrdarbību" nevēlos piedzīvot kur citur kā braucot taisnā virzienā pa sausu asfaltu, a tā vēl var sanākt pielikt bikses, ja mašīna gadījumā nav aprīkota ar ESP
Džipam vajag vaļējus bloķējamus diferus nevis torsenu
Un kas tev pret torsenu "ģimenes mašīnā"? ![]()
staar rakstīja:
par turbīnas pielietojumu man jautājumu nav, bet kā ir ar to retināto gaisu un gaisa spiedienu? Tas ir viens un tas pats?
P.S tagad vairs točna nesaprotu. Vari arī bildītes zīmēt
vai tiešām lidmašīnai 100metru augstumā būs tik pat zs kā 11KM augstumā??
Starp pa zemi ripojošā mašīnā esošu ļurbo virzuļmotoru un pa gaisu lidojošā lidmašīnā esošu ļurbo virzuļmotoru ir viena šķirba - mašīnas motoram tā ļurba ir lai paceltu jaudu un griezi, lidmašīnas motoram lai kompensētu retinātu gaisu ![]()
Seene rakstīja:
Gana - visu četru taktu garumā dīzelis eļļojošā formā ir sastopams uz ļooooti īsu brīdi - kamēr paspēj sadegt un pārvērsties kvēpos un gāzē. Kaut kāda jēga vēl varētu būt atrodama karburatordzinējiem, kam vismaz vienu pilnu virzuļa gājienu no četriem ir pieejams slapjš demaisījums.
Benzīna tiešo iešprici masveidā ieviesa tikai pirms dažiem gadiem. Bet nu tas tāpat neko nemaina - ja zupa tur kaut ko diži eļļotu, tad pēc dažiem desmitiem štuku ar gāzi motorus varētu norakstīt, tb mēs uz ceļiem neredzētu nevienu pašu džeri, kam nebūtu ķīselis ![]()
Sretsked rakstīja:
msh rakstīja:
P.N. Zupa ir slapja bet ar eļļošanu tai nav nekāda sakara, ja vien kāds nav tai klāt pielējis eļļu
Esi pārliecināts ?
Esmu
Neesi dzirdējis par takšiem, kuri ar gāzi noripojuši vismaz piecsimt štukas bez nopietniem remontiem? ![]()
Seene rakstīja:
OMG... Pat PIRMAJAM haldeksim nebūt nebija tikai ieslēgts/izslēgts. Visi tālakie jau strādā ar visu četru riteņu kontroli un vadības bloks dala griezi katram ritenim atsevišķi, vienoti kontrolējot visus trīs diferenciāļus.
Ej nu ej? Angļu valodu proti?
The Haldex Coupling made its first appearance in the Audi TT and VW Golf with an electronically controlled hydraulic-mechanical All-Wheel-Drive concept. This system attempts to engage the rear wheels when the front wheels start to slip.
"sistēma mēģina pierubīt pakaļējos riteņus kad priekšējie sāk izslīdēt"
P.N. Līdz šim vienīgā un noteikti tuvākā laikā arī pēdējā [vairāk nevienam pazīstamam nav kašteles īpašumā
] reize, kad sanāca pārliecināties ka haldeksis ir sūds - kujdaja tukšons, 2.0 dohc šujmašīna, ceļa ar diezgan dzīvu satiksmi, mala un jāpagriežas braukšanai pretējajā virzienā. Kā ar bezpiedziņu pierasts, uzberu gāzīti un griežos uz riņķi, priekšējais labais ritenis spolē, piepeši tāds kā sitiens, ritenis vairs nespolē un šujmaīna arī griežas zemos apgriezienos, par laimi tuvojošās mašīnas bija pietiekami tālu lai paspētu pabeigt manevru. Tātad, dārgais sēņotāj, ko tajā brīdī tur tas haldeksis izveica - "ieslēdzās pa pusei"?
Kaut gan labi, mani tas reāli nefiš, pa pusei vai pilnīgi, bet nu rezultāts - pēkšņa, bez pieredzes ar haldeksi neparedzama, pieslēgšanās.
P.N. Lasot jaunākās paaudzes haldekša ar tā fīčām aprakstu liekas baigi jauki, vienīgi tā teksta autors pie teksta ka "darbojas tikpat labi kā pilnpiedziņa" aizmirsa piebilst ka normālas pilnpiedziņas to izveic ar nedaudziem zobratiem nevis elektronikas un datčiku kaudzi, a tā liekas ka jaunākās paaudzes haldeksis ir zaibisākā sistēma
![]()
VWfans rakstīja: Ja Daciai-Logan nav stūres regulēšanas iespējas, tad man stūre aizsedz spidometra un tahometra augšpusi. Ja stūri var pacelt uz augšu, tad kļūst labi, jo varu redzēt rādītājus pilnībā.
To parasti novērš noregulējot sēdekli adekvātā augstumā. Protams, ja labāk patīk sēdēt kā gailim uz laktas, nu tā ir tava problēma ![]()
ValdisM rakstīja:
tas pats kas ar valdošo LPLCC TP un ZZS koalīciju.
janvārī tauata bija gatavo šos nožmiegt, jūnijā pašvaldību vēlešanaš Liepāju,Valmieru atdeva TP, Jelgavu ZZS, D-pili un Rīgu -pirmajai partija, V-pili Lembergam
Rīdzeniek! Ja tu esi galīgi akls, atkārtošu vēl kādu reizi - reģionos ir savas partijas kuras tos lielo partiju burteļus ir piekabinājušās lai tās partijas šiem atmestu kādu kapeiku un tas apmēram arī viss, kas tām partijām ir kopīgs ar partijām, kuras ar tādu pašu nosaukumu startē saeimas vēlēšanās. Nu labi, varbūt kaut kādas krievu partijas arī reģionos ir tās pašas.
Kaksis rakstīja:
Tu neko neesi dzirdējis par degvielas eļļojošajām īpašībām, it sevišķi saļaras? Neesi neko dzirdējis par ar gāzi aprīkoto autiņu motoru pastiprināto dilšanu dēļ sausās berzes?
Mazāk vecās tantēs vajag klausīties
Divtaktu motori automašīnās ielikti palikuši pagātnē līdz ar trabanta aiziešanu
P.N. Zupa ir slapja bet ar eļļošanu tai nav nekāda sakara, ja vien kāds nav tai klāt pielējis eļļu ![]()
Seene rakstīja:
Sretsked rakstīja:
tu,braucost no kalna, visu laiku skaties, lai tik dzinēja apgriezieni nepaiet zem tukšgaitas un nesāk tērēt ?? Kāpēc speciāli ?? Man radās jautājums, es to uzzināju, un ? Vairāk ,mazāk, bet tērē.
Bremzējot ar motoru, drīzāk jāuzmanās lai neaiziet redlainā. Laikam nekad kalnos neesi bijis. Jo tālāk jo dīvaināki tev argumeti...
Deksters runā par kūdras kalniem, no tiem braucot lejā ir savādāk nekā no īstajiem kalniem
![]()
Seene rakstīja:
A pritom, ka principiāli lielas atšķirības nebija - abu darbības princips bija gana elementārs - reaģēt uz ievērojamu rotācijas starpību izejā un to samazināt. Būtiska starpība parādījās nākamo paaudžu Haldeksiem, kas jau sāka "gudri" dalīt nododamo griezes momentu.
Nu es tā pieņemu ka viskomufta palielina pārvadīto griezes momentu palielinoties ātrumu starpībai starp abām pusēm, ne tā? A haldeksis ir vai nu ieslēgts vai izslēgts. Ja man būtu mašīna ar haldeksi, tad tā tiktu aprīkota ar haldekša kontrolieri - naskuj neprognozējamu pilnpiedziņas parodiju ![]()
ValdisM rakstīja:
nē, davai būsim patrioti un atbalstīsim vietējos - klausamies labāk Skyforger nevis ramštainu
Labs ![]()
Sretsked rakstīja:
Seene rakstīja:
Sretsked rakstīja:
pipec....programmists
??? Netērē jau ar...
Vispār necik,vai ne ?
A par ko pārsteigums?
Par to ka ķīseļi vēlāk attīstījās un tikai kommonreils spēj to pašu ko tavs audī?
![]()
Kaksis rakstīja:
p.s. Vācijā tirgotā tēja gan ir tikpat sūdīga kā pie mums
Ja sūdīga tad ej salasies piparmētru lapas un būs tev laba tēja ![]()
Kaksim veiklie pirksti ![]()
Krievijas impērijas. Un? Tavuprāt valsts atrodas tās okupācijas varas sastāvā, kura ir savākusies gabalu ar tās galvaspilsētu?