Diez vai kādā VAGmobīlī varēs ieraudzīt kaut ko tādu, ko man gadījās sensenos laikos redzēt iekš Toyota Carina - Bosch ģenerators kas uzražots uz Toyotas specpasūtījumu un kur jauna šokolāde maksāja dārgāk nekā viss ģenerators - 250 LATUS.
Atgādini man - audī pēdējos 20 gadus ir lepojies ar pretrūsas aizsardzību? Tajos laikos kad tas bija uzrakstīts katrai mašīnai pakaļas stiklā, tā arī bija pieklājīgā līmenī.
































Protams. Jo tā kā jauno tačku jūsmiņi ir iemācīti mainīt tačkas ik pēc pieciem gadiem, tad kvalitāte viņiem ir pie dirsas, un līdz ar to par piecām pakām tu vari dabūt papildus vipendronus nevis kvalitāti. Papildus kvalitāte par papildus cenu piedāvājās pirms 30 gadiem, bet iepriekšējā jūsmiņu paaudze ar saviem makiem nobalsoja pret tādu pieeju.
Nemaz nespēju iztēloties kas tev kur varētu būt "sakārts" un "regulāri konfliktē". Bet viennozīmīgi tevi pielaist kaut vai pie fofāgena - tas ir kā cūkai pērles bērt priekšā - tev adekvātie griesti no fofāgena grupas būtu Škoda, un tas jau priekš tevis būtu kā luksusa Honda
Es nevarētu teikt ka es būtu sevišķi sajūsmā par visādiem mūsdienu pārelektronizētajiem risinājumiem vai puņķainām motoru un piekares tehnoloģijām, bet atšķirībā no tevis kas kaut ko murgo par slikto fofāgenu, es redzu ka to pašu dara arī MB un BMW, un VAG vienkārši cenšas no viņiem neatpalikt - un ja Lexus un tamlīdzīgi to pašu nedara, tad tikai to naudu ieguldot PR lai sakarinātu makaronus uz ausīm pircējiem. VAG viss vēl ir normāli un gļukus var norakstīt uz ražošanas ekonomiju [sakām paldies taviem japāņu mašīnu izstrādājumu ražotājiem] un pseido ekoloģijas normām - gribi redzēt kaut ko draņķīgi uzkonstruētu - skaties uz BMW. Ja VAG izmanto gatavus "no plaukta" risinājumus, lielākoties no boša, tad BMW izdomā savus, pēc principa "jāizgudro velosipēds no jauna lai sanāktu kaut kas izsmalcinātāks nekā konkurentiem". Kaspicha blogā ir gadījies lasīt šādas tādas pērles kuras lasot nevar saprast, smieties vai raudāt; skaistākais kas stāv atmiņā - 15 gadus veca 3.0 benzīnnieka vadība noteiktos apstākļos var "izdomāt" ka motors ir noslāpis, un, turpinot motoru darbināt, aiziet brutālā avārijas režīmā, jo devēju signāli neatbilst noslāpušam motoram 