iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
msh 26.08.2022 13:34

Davai, saites studijā - es mēģināju tur atrast diodes par 15e gabalā bet man nesanāca, gribu redzēt piemērus.

msh 26.08.2022 13:31

Un cik maksā jauni akumulatori tiem lukturiem un kā tie darbojas ziemas salā?

"pie tam lukturis sapārojas ar velodatoru. atkarībā no ātruma un apgaismojuma pats pārslēdz spilgtumu." - kāda jēga akumulatora lukturim no šitā vipendrona? Labi, pieņemot ka tumsā lukturis paliek tumšāks, tas varētu būt labi, bet kāda iksa pēc akumulatora lukturim jāregulē gaišums atkarībā no ātruma ja pieejamā jauda nemainās?

msh 26.08.2022 0:08

Čupa nesanāks, sanāks viens. Bet tev taisnība - tiem taviem specifiskajiem standartiem tāda problēma noteikti ir, jo tie ir sportistu un zīmuļu standarti, attiecīgi rumbas tur piedāvā tikai dārgāki ražotāji kas tēmē uz nišām. Man šajā ziņā būtu problēma ja es gribētu pitona divu aizmugures riteņu dakšu uztaisīt pieklājīgi, ar riteņiem kas atbalstīti vienā pusē, ar ģeneratorrumbu un hidrauliskām disku bremzēm - jo vajadzētu Thru axle rumbas [cits variants kā apvienot no vienas puses atbalstītu ģeneratorrumbu ar disku nav] uz pēc iespējas resnāku caurumu, un piedevām tajā pusē kur ta rumba, skrūvei pa vidu vajadzētu caurumu, jo ģeneratora izvads būtu ārpusē - lētākā thru axle ģeneratorrumba laikam bija Taivānas SON kopija kaut kur tuvu 200 eirām. Vēl ir opcija ar Sturmey - Archer trīsriteņu trumuļbremžu rumbām, bet tur atkal nebūs hidraulika...

msh 25.08.2022 11:21

Neuztraucies, jau esmu uzsūtījis jaunas lēcas, tik jāpagaida kad atnāks no Ķīnas. Žēl ka konkrētajam pārdevējam šaurākās bija 15 grādi, tad jau manīs, nākotnē vajag vēl kaut ko uz 5 grādiem vai nē.

Ja par simts eirām nesanāk pat Shimano ģeneratorrumba, tad vai nu ar tevi ir kā ar mūsu valdīkļiem un ierēdņiem, kur viss ir apzeltīts, vai arī gribas nopirkt Nexus rumbu smukākā korpusā ar uzrakstu Alfine virsū; skatos ka tās tiešām maksā kaut kur ap sotaku. Man pitona viena riteņa aizmugures dakšā esošais ripulis izmaksāja - rumba kaut kādas 45 eiras + sūtīšana + spieķi + dangs - izgāju uz ripuļa stellēšanu jo cita veida kā tikt pie 26" ripuļa ar ģeneratorrumbu un 6 skrūvju bremžu diska stiprinājumu nebija. Kamēr tas ripulis kas ir divu riteņu aizmugures dakšā, bet ar danga bremzi, ja pareizi atceros, maksāja 20 eiras - jauns Lielajam ričukam līdzīgs ripulis tik uz 28" arī maksāja 20 eiras, tas gan bija lietots.

msh 25.08.2022 11:15

Murgošana no tavas puses turpinās Pirmkārt, rūdīts pamperbiksis nav "velosipēdists parastais" - pamperbiksis ir tikpat parasts velosipēdists kā viņa autobraucējs līdzinieks, urļiks behā, parasts autovadītājs Otrkārt, skatos uz tavu grafiku un nesaprotu, smieties vai raudāt - tas grafiks, Anton, ir slodze ko rada rumba bez slodzes Ā, bet tu esi pamperbiksis un tāpēc tev pat nav radusies nojausma ka lukturi var tikt lietoti arī dienas laikā...

msh 24.08.2022 20:18

Atkal panesās savu slimību piedēvēšana citiem - tas jau esi tu kas uzskata normāli pārmaksāt kādu sotaku par rumbu priekš tam lai tā būtu 50 gramus vieglāka - kamēr 20w papildus rites slodze ir sīkums... Veikalinga upuris? Nu ja veikalings ir paša pieredze ar lētā gala dzelžiem, tad lai tā būtu, esmu veikalinga upuris... Bez iespējas iegādāties? Kopš braucu ar to ričuku, tādas iespējas man ir bijušas vismaz 13 - atceries, tā rumba maksā tikai 300 eiras, lai to nopirktu nav jākrāj, tikai uz vienu mēnesi jāsavelk josta. "Tev viss mūždien nodeg" - interesanti, patiesi - nebiju pamanījis ka man "viss mūždien nodeg" - es esmu līdz šim piefiksējis tikai divas tādas reizes, abas pagājušonedēļ - pirmajā gadījumā pārstāja darboties viena diode provizoriskam, īsti nepabeigtam lukturītim kurš ticis lietots vairāk par gadu, kur pie vainas varētu gan būt tās diodes līdzšinējais darbamūžs, gan arī mitrums vai kas tāds - otrajā man ir aizdomas ka vai nu kolēģim nejauši iedeva 1w diodes vai arī alibabas tirgotājs veikalam nejauši trijnieču vietā iedevis vatīgās.

Sameklēju tam tavam lukturim speceni - pirmkārt, apgāzi savu tekstu ka nevari velosipēdus aprīkot ar ģeneratorrumbām - lūk, pārcenots lukturis kas maksā tik, cik pāris ripuļi ar ģeneratorrumbām. Otrkārt, par sniegumu nesmīdini - tas mēsls lai būtu maziņš ir uztaisīts apmēram kā Teslas - īsu brīdi papontot var, bet kā jāliek nopietnā slodzē, tā čušs. Jā, tik tiešām, griesti ko es varu izspiest no savas rumbas varētu būt uz kādiem 1200-1500 lūmeniem;šobrīd gan jau ir kādi 1000, kamēr tur tam dārgajam mēslam 1800, tikai - ups - darbības laiks jaunam lukturītim labos apstākļos tajā režīmā - 1,5 stundas - pie tā par kādiem braucieniem tu te mēdz rakstīt, pašam smiekli nenāk? Realitātē noteikti būs par tēmu - man - 1000 lūmeni kad vien vajag un cik ilgi vien vajag, tev - 1000 lūmeni 4 stundas

msh 24.08.2022 11:22

Es lietoju mazu riteni? Nu jā... Ciparus no gaisa [labi, no rumbas šiltes] rauj tu - diezgan interesanti lasīt pēc parametru nosaukšanas ka es tos "neņemot vērā" SON rumbas nosaukšanu par pārcenotu sūdu ķipa manā modē es jau sagaidīju, jo nevar jau gribēt lai Antons no Jūrmalas kurš tik daudz klapējis galvu ka tajā nav īpaši daudz cietas pelēkās masas palicis saprastu kāpēc viņa pārcenotie sūdi tā tiek saukti - gan arī šajā gadījumā, kur par galveno atšķirību ir paņemts tas parametrs kas atšķiras vismazāk Jā, SON rumbai ir mazliet augstāks lietderības koeficients slodzē - bet tā arī rada stipri mazāku rites pretestību bez slodzes, vai tik nebija 2 vai 3 reizes, un, visbeidzot un galvneokārt - tas ir kvalitatīvs vācu ražojums, nevis Shimano ķep ļep trešās pasaules valstu konveijera štancējums - ar slēgtajiem gultņiem, kaut kādu risinājumu lai mazinātu mitruma ieraušanu rumbā [neesmu iedziļinājies] un tādu kvalitāti ka ražotājs nekautrējas iedot 5 gadu garantiju. Shimano tikmēr acīmredzot nepiedāvā NEVIENU ģeneratorrumbu ar slēgtajiem gultņiem - ja jau reiz Alfine tāda nav - un man ir bijusi bēdīga pieredze ar Shimano lētuci; kaut kur dabūja mitrumu iekšā pietiekamos daudzumos un nosprāga jo sapuva. Vienīgais iemesls kāpēc es vēl lietoju Shimano ģeneratorrumbas - nu jā, 300 eiras kokos neaug - gan jau ar laiku. SON rumbas sakarā uz tevi laikam attieksies tas tavs teiciens par burkāniem

Atruna par grūtībām aprīkot piecus dažādus riteņus ar ģeneratorrumbām ir maigi izsakoties debīla, jo vairāk tāpēc ka tu fano par Shimano lētučiem - vienīgais velosipēds kur varēt rasties problēmas būtu tandēms, dēļ lielāka svara.

Visbeidzot, čoma velosipēda apgaismojumam ir akumulators jo ražotāji nevēlas kašķēties ar piepisties kāriem pircējiem. Cita iemesla neredzu tam kāpēc ražotāji mūsdienās nepiedāvā ģeneratoru lukturus kuriem automātiski pieslēgtos un atslēgtos diodes atkarībā no pieejamā sprieguma, un noklusējuma pieņēmums ir ka pircēji ir pārāk slinki vai stulbi lai ar roku pārslēgtu atkarībā no vajadzības. Tu drīzāk nokritīsi no velosipēda nekā pietrūks spriegums priekš vienas 3w diodes Apstāšanās sakarā apsveru uzlikt aizmugures lukturim atsevišķi lielu kondensatoru, jo vienīgais kur apstājoties vajag kaut kādu gaismu ir pakaļas lukturis, lai kāds tumsā neuzskrien virsū - bet nu varbūt pietiktu tikai uzlikt arī kādu atstarotāju

msh 23.08.2022 18:16

Raimi nu PN ar saviem akumulatoriem... Ģeneratorrumba ir divas galvas tiesas pārāka par akumulatoriem - nav jālādē, kad vajag, tad strāva ir pieejama, no aukstuma nebaidās - tik vien ka pieklājīga ģeneratorrumba [SON] maksā arī ļoti pieklājīgi, bet nu tad atkal - jau mehāniskās kvalitātes ziņā līdzvērtīga parastā bezģeneratora rumba maksās dārgāk par lētā gala ģeneratorrumbu...

msh 23.08.2022 18:11

Es tā aizdomājos - ja jau reiz tev pat nav poņas par ģeneratorrumbas jaudu, atliek secināt ka tava nepatika pret praktisku apgaismojumu, un visu pārējo kas praktisks, kā parasti balstās uz kaut kādiem pamperbikšu aizspriedumiem, nevis loģiku. Teiksim plika un neērta športa velosipēda gadījumā pat varētu saprast atrunu par papildus slodzi - jo ar 28" ripuļiem pie 30 km/h lētā gala ģeneratorrumba kas kaut ko darbina radīs papildus 20w slodzi [cik lasīts, lētučiem ir 50% lietderības koeficients] - bet ja jau tu iedomājies ka ģeneratorrumbas jauda ir 3w, un pat ja tu zini par lietderības koeficientu, tas cipars vienalga būtu smieklīgi 6w - tad kāda ir tava atruna akumulatoru lukturu lietošanai?

msh 22.08.2022 23:41

Nu tu jau te uzsities par tādu.

"agrāk braukšanas eksāmens bija maksimums 1 km distance, kurā bija tikai jāparāda, ka proti kreiso pagriezienu izveikt" - kad tas bija, deviņdesmitajos? Padomju laikā diez vai.

Ja jau reiz mans uzskats ir tikai manas iedomas tad pastāsti kāpēc jeņķiem astoņdesmitajos tadās tās problēmas ar audī pedāļu jaukšanu, ar visu to ka tas Audī 5000 [pirmsfeislifta cigārs] bija relatīvi maz pārdots, un kāpēc pie viņiem ir [relatīvi] izplatīta iebraukšana veikalos

msh 22.08.2022 19:12

Jā, un katra biroja žurka - par psiholoģijas un autobūves ekspertu

Jā, tādi gadījumi agrāk bija sastopami - ASV. Pie mums agrāk pietrūka divu faktoru. Pirmkārt, bija tāds būtisks filtrs - braukšanas eksāmenu bija obligāti jānoliek ar mešalku, tas visādus tizleņus atšķiroja. Otrkārt, nopērkot mašīnu, tā ar 95% saturēja mešalku - tāds bija gan tirgus piedāvājums, gan arī apkārtējo ieteikumi. Bet, kā jau mēs noskaidrojām, ar mešalku nav iespējams kaut ko sajaukt tā ka bremzēšanas vietā seko paātrinājums.

msh 22.08.2022 19:04

Sēdies, divi, devītās klases fizika - jauda ir strāva reiz spriegums. Manā normālajā kruīza ātrumā es ražoju kādus 10 vatus elektrības.

msh 22.08.2022 17:21

Man tava lukturu posta pāris lapas atpakaļ likās ka tu kaut ko jēdz no diodēm un elektrības bet laikam jau nē... Uz "niknajām" [tāds apzīmējums, jo ir arī švakās] ģeneratorrumbām ir uzrakstīts "6v 3w", jā, bet tas uzraksts ir domāts lai blondīnes pērkot lukturus nenolohotos - tā ir kādreiz izplatīto pudeles ģeneratoru nominālā specifikācija kur priekšas lukturītī nāca 2,4w spuldzīte bet aizmugurējajā 0,6w. Realitātē vienīgais cieti iekaltais ģeneratorrumbu parametrs ir strāva - "3w" rumbām nomināli 500 mA, faktiski, cik lasīts [neesmu mērījis] 450 mA, "2,4w" rumbām nomināli 400 mA. Kamēr spriegums kāpj lineāri līdz ar rumbas apgriezieniem - Shimano Nexus lētučiem, kā pats esmu izmērījis, 20" ripulī ir viens volts uz ātruma kilometru - 26" ripulis attiecīgi griežas 1,3x lēnāk un 28" 1,4x lēnāk. Jauda ir strāva reiz spriegums, mans normālais kruīza ātrums ir kaut kas ap 27 km/h kas nozīmē kaut ko ap 20v un kādus 9w jaudas. Un tā kā aizmugurē man ir lukturītis kur starp diviem organiskā stikla gabaliem ieliktas mazās SMD diodes kurām tur dzeses nav nekādas, to lukturīti baro sprieguma regulators kurš noregulēts uz 2,4v - variantā kur rumba darbina vienu pašu aizmugures lukturi, viss kas virs šī sprieguma silda sprieguma regulatoru...

msh 22.08.2022 14:59

Pizģec, tātad tas teslas surogāts ir mūsu cepistu sapnis - vajag tik nomainīt zīmi un nolikt blakus fočiku...

msh 22.08.2022 12:43

Raimi, vai tu zini kāda ir starpība starp "spīd" un "apgaismo"? Man te ir priekšas lukturītis ar gaismas atdevi kas īpaši neatpaliek no viena mašīnas priekšas halogēnluktura - vajadzētu tikai to gaismu sakoncentrēt lai tā neapgaismo gabalu aiz grāvjiem, koku galotnes un pretībraucošo sejas.

msh 22.08.2022 12:41

Muhahā No kurienes šāda noprasme - lukturis pārāk jaudīgs? Protams ka vienīgais ar manu velosipēdu saistītais akumulators atrodas tumbiņā un tāds mazohistu marazms kā akumulatoru darbināti lukturi ieviesti netiks - man jau pietiek ar to čakaru uzlādēt tumbiņu - kas šonedēļ beidzot tiks novērsts, jo nākamais elektrosistēmas uzlabojums būs lādētājs priekš tumbiņas.

"Normāls lukturītis" tavā izpratnē maksā pāris reižu dārgāk nekā adekvāts paštaisīts apgaismojums + detaļas no kurām salikt ripuli ar lētā gala ģeneratorrumbu. Piedevām tas saturētu dažādas tizlas neērtības - piemēram, pastasti kādu risināumu tu izmantotu lai pārslēgtu staru lukturītim kurš atrodas tev pie kājām bet vietā kur to ar kāju aizsniegt nevar Par nepieciešamību to lādēt pat nerunāsim.

msh 22.08.2022 2:32

Pēc sestdienas fiasko nācās svētdien atgriezties pie klasiskām vērtībām...

Tātad, donors - traktora 48w darba gaisma. Viens saimnieks ar kuru man ir darīšana man kādu laiciņu atpakaļ atdeva pārīti beigtu darba gaismu kad es viņam pastāstīju ka es no tādām mēdzu būvēt velosipēdiem lukturīšus - šīs radās esam sevišķi piemērotas jo nevis stikls satur lēcas, bet gan stiklā iebāztas 16 atsevišķas lēcas, lieliski. Šoreiz izdonorēšanai izvēlējos bēdīgākā paskata lukturi, jo redzams ka šis pārstājis darboties jo vienkārši sapuvis; tikai divas diodes beigtas, un tīri rūsas dēļ. Tikmēr otrs izskatās smukāk bet tam 1/3 diožu beigtas, tur ir bijusi mokošāka nāve.

Un šitā izskatās gala rezultāts pēc darba gaismai nogriezta gabala iebāšanas sestdienas korpusā - savilcējs uzlikts aiz bailēm ka ar karstlīmi pielīmētais stikliņš neatnāk vaļā, jo tas visu notur, šī ir otrā reize kad lietoju karstlīmi un stikliņu pielīmēju ar otro piegājienu jo pirmajā tas atnāca vaļā. Varbūt jāatgriež, jānoslīpē nost kādi 5 milimetri abos virzienos lai tad līmei būtu šķirbas ko aizpildīt...

Vakarā biju aizšāvis uz Palangu. Nu, darbībā kā jau gaidīts - kā jau ceturtā daļa no 48w darba gaismas. Gaismas atdeve laba, par auksti balto toni neesmu sajūsmā bet varētu iztikt [galu galā gadu jau iztiku] bet optiku gan gribētos labāku - tik nezinu kur meklēt, jo lemonai piedāvājumā ir tikai tādas lēcas kas nebūs labākas par šīm... Pa lielam arī darba gaismu lēcas ir galvenais mīnuss no darba gaismu uztaisītiem lukturiem - man vienreiz redzot darbībā kaut kādu švakāku rūpniecisku diožu lukturi radās iespaids ka tas ir niknāks par manu iepriekšējo 2x3w lukturi, bet patiesībā tur vienkārši optika vairāk sakoncentrēja starus un tāpēc tur bija mazs spoži apgaismots pleķis, nevis kā man - gaisma izmētāta 20m platumā un 50m garumā...

msh 22.08.2022 2:21

Ja problēma būtu zema pirktspēja tad visi velosipēdisti brauktu ar lietotiem lētā gala kalniešiem kas neko nemaksā. Bet ja tu darba dienā ierastos manā darbavietā, tu tur atrastu vienu pitonu, vienu nopistu lētā gala kalnieti un kādus piecus parastus velosipēdus. Līdzīga aina ir redzama arī visur citur - kalnieši pamatā ir tiem kas tos nopirkuši laika nosišanai, tiem kam velosipēdi ir lai pārvietotos, ir parasti velosipēdi - lielākoties padomju ražojumi, vienam otram arī pa kādam "holandietim".

Raķetniekos ir uztaisīta krosa moču trase. Doma braukt pa Paurupi ar kaut ko kam ir dzenskrūve man liekas optimistiska...

msh 22.08.2022 2:14

Nu jau tu savā pašpārliecinātībā sāc jaukt divas dažādas lietas - ražotāju uzspiestos tomātus ar lumpeņu sistēmām Cik pieaudzis pedāļu jaucēju skaits kopš tomatizācijas sākuma? Nezinu - bet gadu vai divus atpakaļ arī Liepājā bija pirmais gadījums kur sajauca pedāļus un iebrauca veikalā. Tev kā lielam CSNg speciālistam vajadzētu zināt ka šādi notikumi agrāk pie mums nebija sastopami, bet nu jau parādās.

Noskatījos vēl pāris reizes to viģiku un nekādīgi neieraudzīju tur kaut ko kas liecinātu ka vadītājs pats nebūtu varējis nobremzēt. Par ekspertiem nerunāsim - mūsdienās šitā birka tiek karināta katram kas to grib klāt, uzskatāms piemērs ir mendziņš un tas sviests ko viņš kā "eksperts" stumj - pirms uzņemt kāda eksperta viedokli, vispirms vajag saprast vai viņam nav personīgā ieinteresētība viņa viedoklī Tad kāpēc fūres vadītājs nebūtu varējis nobremzēt - ķipa pārāk īss laiks reakcijai? Tas ko tu un visādi citi ieinteresētie eksperti piemirstat ir tas ka cilvēkam ir smadzenes, kamēr notrulināšanas sistēmām nav ne smadzeņu, ne mākslīgā intelekta - nu kā te par tiem lukturiem par kuriem es cepjos - vadītājs spētu mani uz velosipēda tumsā atpazīt pat tad ja man būtu tikai atstarojoša veste [pie noteikuma ka apkārt nebūtu pārāk daudz uzmanību novērsošu atstarojošu stabiņu] - kamēr kaut kādam automātisko gaismu sūdam šim nolūkam vajag pretī spīdošu noteiktu gaismas daudzumu, ja tā nav, tad nekā. Tā arī te - pieredzējis un koncentrējies vadītājs pilnīgi noteikti spēj atpazīt skolēnu autobusu un apzināties ka tādam autobusam kurš pamet pieturu pabraukt garām var tikai lūrot uz aizmugures stūri un ar kāju uz bremžu pedāļa - kamēr automātisko bremžu sūds nostrādā [ja nostrādā] ja uztver kaut ko mašīnas priekšā, paaugstinātas bīstamības objektus tas atšķirt nespēj. Bet tevis piesauktais gadījums ar krusteniski samesto opeli ir vienkārši atgādinājums tam kam tās sistēmas ir domātas - nevis lai uzlabotu drošību [statistiku vienīgi varbūt] bet lai pasargātu vadītājus no pašu stulbuma. Drošāk ir nevis lietot ESP bet braukt ar apziņu ka uz seguma kas nav sauss vai mitrs asfalts mašīna var aiziet krusteniski. Nerunāsim nemaz par to ka mūsdienu lumpeņu palīgi pat apzināti mēdz slēpt ceļa stāvokli no pie stūres sēdošā lumpeņa - es, piemēram, biju uz pakaļas kad izlasīju Kaspicha blogā par to kā darbojas BMW pretslīde; tavai behai tā arī noteikti tā darbojas - ja uz apledojuša ceļa es golfā ieminu grīdā, tad tas nospolē ar vienu riteni [es to mēdzu darīt speciāli lai pārbaudītu saķeri tādos gadījumos], ja es tā izdaru manas mātes fābijā, tur mirgo pretslīedes lampiņa - kamēr ja tā izdara behā - tad ja tu varbūt nedročī telefonu un seko līdzi apkārt notiekošajam, tad tu pamanīsi ka mašīnai cēliens tāds pašvakāks, bet ja dročīsi, tad nepamanīsi arī to - jo ESP vienkārši pieadaptējas pie tā cik ņūtonus fiziski var nolikt uz asfalta un ierobežo griezes momentu situācijās kur tos var pārsniegt un viss - ne mirgojoša lampiņa, ne aprauts paātrinājums, nekā - dusi saldi pie stūres esošais lumpeni, elektronika par visu gādā, nu līdz tam "oi bļēēēē" momentam kad saķeres būs tik maz ka arī ESP neizručīs...

msh 21.08.2022 14:16

Vislabākā aklās zonas brīdinājuma sistēma ir pagriezt galvu uz atpakaļ. Tik vienkārši.

msh 21.08.2022 13:56

Tu esi kaut ko ļoti spēcīgi sajaucis Kalnietis ir pilsētnieku izklaide tevis piesaukto variantu dēļ, velosipēds laika nosišanai - nepārsteidzošā kārtā pie mums kalnieši ir tikai visnenopietnākajiem braucējiem, tiem kas sausā vakarā aizbrauc ar velosipēdu uz veikalu pēc aliņa un tamlīdzīgi - tie kas ar velosipēdu pārvietojas nevis niekojas, tie tādus sūdus praktiski nelieto.

msh 21.08.2022 13:51

Vienīgais kas te ir interesants ir tas, cik dziļi smiltīs ir iebāzta tava galva - ja jau reiz tu neesi pamanījis vispārējās braucēju tomatizācijas sakarību ar pedāļu jaucēju daudzumu. Reku pie mums arī pirmie ir parādījušies. Redzi, mašīnas ar mešalku vadīšana prasa izstrādāt iemaņas abu kāju koordinācijai, plus vēl metot pa nažiem tiek izspiests sajūgs. Kamēr mašīnas ar tomātu šādas iemaņas neprasa un iedrošina nespējīgākus braucējus braukt. Klasisks piemērs, un 35 gadus vecs piedevām ir audī "unintended acceleration" pie jeņķiem - audī cigāram ar tomātu atlikušos divus pedāļus novietoja tāpat kā mašīnām ar mešalku, par cik mešalku braucējiem eiropā tas problēmas neradīja - jeņķiem tas bija pietiekami tuvu lai tie sāktu jaukt pedāļus, un pietiekami daudz lai tas tiktu plaši izbazūnēts kā audī problēma. Mešalkas robu jaukšanas piesaukšana bija izmisīgs māņu gājiens no tavas puses Pirmkārt, tas ir daudz nekaitīgāks, jo tā ir braukšanas uzsākšana, tikai uz nepareizo pusi, atšķirībā no tomāta pedāļu jaukšanas kur kustībā esošai mašīnai vadītājs grib nospiest bremzi, sajauc un nospiež gāzi un tā kā mašīna sāk paātrināties, visdrīzāk krīt panikā un spiež to gāzi vēl stiprāk. Otrkārt, lai pamanītos ielikt atpakaļrobā pirmā vietā, ir jāsakrīt diviem faktoriem - noteiktai atpakaļroba atrašanās vietai un šausmīgam tizlumam vai arī nopistai kulisei.

Tava personīgā pieredze ir forša, žēl ka aizmirsi pieminēt kādi tad bija tie iemesli tam kas tur notika

Un jā, paldies ka pieķēries pie salmiņa un iemeti to viģiku ar Kreisa fūri. Kā tu zini ka vadītājs nebūtu nobremzējis? Un kā tu zini ka tā pati avārijas bremzēšanas sistēma nesataisa avārijas negaidot nometot pa nažiem, piemēram, ja pretī braucošā mašīna uzrauj gaisā kādu maisiņu? Kā automātiskā bremzēšana apdraud apkārtējos jau te kaut kur pieminēja - ar piemēru par indivīdu kuram mašīnu apstādina automātiskā bremzēšana nevis pats, lasīt, cilvēks paļaujas uz sistēmu uz kuru paļauties nevajadzetu.

msh 21.08.2022 2:08

Diemžēl uz Palangu aizbraukt nesanāca tehnisku iemeslu dēļ, bet nu, par visu no sākuma.

Tā kā vakari paliek arvien īsāki, nolēmu beidzot uzlabot apgaismojumu un elektrosistēmu...

Pabeidzu beidzot slēdžus - kopš pagājuša rudens līdz šīs vasaras sākumam bija pieci slēdži no kuriem trīs bija pievienoti - tagad ieliku atlikušos divus un visu salodēju. Sākotnējajā plānā īsti nebija vajadzības pēc tik daudziem sledžiem bet noteicošais faktors bija kastīte , izgriezta no otrā golfa viduskonsoles

Slēdžus pabeidzis ceturtdien tos uzliku. Vakarā aizbraucu uz Palangu. Salādējis tukšo taru taromātā atklāju ka man nedarbojas lukturi un sapratu ka ir dirsā, jo man nav tik maza skrūvgrieža līdzi un pulkstenis ir pāri deviņiem vakarā. Nu neko, noņēmu ķebli, atvienoju slēdžus, nekādu izmaiņu, beigās izrādījās ka nosprāgusi priekšas lukturī viena diode - atvienoju to nost, aizbraucu mājās ar vienu diodi priekšā un pakaļas lukturīti. Radās doma uzbūvēt jaunu lukturīti. Uzbūvēju vakar jaunu lukturīti - četras 3w [laikam] gaismas diodes vienā rindā, sanāca diezgan eleganti. Vakarā izdomāju aizbraukt uz Palangu. Braucu pa ceļu, priecājos - jaunais lukturis tik spožs ka diezgan gaišā laikā var redzēt uz ceļa priekšā apgaismotu pleķi. Iebraucu Sventājā un piepeši nokonstatēju ka man lukturi nedarbojas... Slēdziens - priekšas lukturis nosprādzis - izmēginājos izvadus visādos veidos, nekādu panākumu. Salādēju taru turpat Sventājas taromātā, noņēmu priekšas lukturi, uzvilku keponu dziļi uz acīm un ar vienu pašu pakaļas lukturi braucu mājās. Braucu diezgan gurdeni jo bija bail ka aizmugures luktura sprieguma regulators nepaņem neizbeidzas; pie normālajiem 27 km/h ar vienu pašu pakaļas lukturi tas dabūtu siltumā pārvērst vismaz 8w - nu neko, izturēja. Mājās luktura sekcija rādīja ka lukturī trīs diodes nosprāgušas - viena bija man krājumos bijusi 3w diode, pārējās trīs kolēģis piektdien man nopirka - man ir aizdomas ka tai kas man bija sanāca par švaku dzese un tās trīs ko kolēģis nopirka varēja būt kāda kļūdas pēc 1w un nosprāgstot manai diodei pie viena aizgāja divas jaunās. Nu neko, būs jāprovē kas cits.

Ceturtdien vēl mājās braucot aiz gara laika iedziļinājos tajā cik nikni spīd mans aizmugures lukturis

msh 21.08.2022 1:45

Ha! Jā, ir tāda problēma, parādījās pirms pāris mēnešiem - tā kā tehnisku problēmu dzelžos neatradu, pieņemu ka pie vainas ir sarukušais svars un līdz ar to centrējošais spēks - tā kā iztikt varu [pa lielam koncentrēšanās jautājums, un kosmētiskas dabas problēmas; savākt problēmu nav] tad pagaidām slinkums izmainīt stūres leņķi lai to kompensētu.

msh 21.08.2022 1:42

Tev rāda četras eiras jo tu skaties uz elektrības cenu. Bet viņš uz to kas sanāk galā, kur vēl ir klāt PVN un vēl kaut kas.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti