Motorolers rakstīja: Visi tie pirmās paaudzes hibrīdi ir diezgan liela diršana, tagad kas nāk, tie puslīdz sāk attaisnot to, kam ir paredzēti. Čomam bija Camry, tas tiešām varēja ierakstīties 5-6L ar to 2,5L dzinēju, iepriekš kaimiņam bija NX300, tas tāpat rija ap 10L, respektīvi no tā hibrīda maz jēgas bija.
Izteikšu minējumu ka čoms brauc maigi un/vai daudz stumdās pa dižo pilsētu kamēr kaimiņš ar smagu kāju un/vai pa šosejām dragā. Hibrīds jau nav nekāda panaceja tikai mašīna kas optimizēta lai stumdītos pa pilsētu.




















WALA tu nebeidz pārsteigt ar savu naivumu un tuvredzību
Šajā gadījumā ar to ka neesi pamanījis ka lielās korporācijas ir kreiso politiķu gultasbiedri. Klasisks piemērs - Big Tech. Un šāda kārtība ka lielie uzņēmumi atbalsta sev vēlamus politiķus nav jauna - reku 90 gadus atpakaļ Vācijā Ādolfam Hitleram pietiekami daudz palīdzēja vācu lielās kompānijas - kuras no diviem austošiem totalitāriem politiskiem spēkiem izvēlējās to kas neprasīja pēc to nacionalizācijas. Mūsdienās vienīgi kreisie politiķi palikuši gudrāki un arī nebrēc pēc nacionalizācijas un tā kā viņi kompānijām ir gatavi dot vairāk, tad kompānijas izvēlas tos.