Sanāca nedaudz pieķerties pitonam. Vispirms man sakrita uz nerviem dabas parādība kur noteiktos apstākļos minoties atskan krakšķis - sākotnēji tika vainota vidusass māja, jo tur ir bik sprauga starp trubu uz kuras tā atrodas; metinot tika pa vidu ielikts plāns kartons lai atstātu vietu krāsai - iestūmu kartonu - krakšķis palika. Sāku domāt ka rāmis lūzt kopā - izpētīju, atradu pusduci vietu kur izskatās pēc max 1 cm garām plaisiņām, bet tas tā kā būtu pārāk maz... Beigās paaicināju kolēģi palīgā lai šis pēta kamēr es krakšķinos, šis nosecināja ka vidusass - nu ko, vakarā klaņus nost, monobloku ārā, monobloku vēl apliku otrādi , jo klaņi nebija pa vidu un tāpēc labajā pusē papēdis krāsu deldēja nost, labi pievilku - krakšķa vairs nav.
Vēl kaut kā pēdējajā laikā ričuks pasācis bik neprognozējamāk uzvesties - pirmās aizdomas bija par stūres savienojumu - pārjaucu stāvābolus, salēju tajos hidraulikas eļļu, samainīju tos vietām - bet vispār gribētos tur gultņus, būs jāpadomā par šo...
Visbeidzot, sāku štukot ko man darīt ar priekšas zobratiem. Šobrīd tur ir 28/36/48, ar 36 kā pagaidu variantu kamēr dabūs 38. Sāku štukot ka patiesībā vajag mainīt nevis otro uz 38 bet trešo uz 42...

Vēl sāku domāt par jaunu priekšas pārslēdzēju - šī laikam vienīgā palikusī sākotnēji lietota detaļa, bet tas nabags izdilis un grab...



























"Nevajag 4x4, jo tad salonā būs tunelis neērts"
Tu mani sasmīdināji. Parādi parastu vidusmēra mašīnu kurai tunelis nav. Tunelis pirmkārt ir lai būtu kur iebāzt izpūtēju un lai pastiprinātu virsbūvi. Otrkārt, teorētiski pastāv ka mašīnai kas ir divritenis tunelis, vai vismaz kāda tā daļa ir mazāka - bet tikai tad ja gan modelis, gan platforma uz kuru šis modelis bāzets vispār ir bez pilnpiedziņas opcijas. Jo ražotājiem ir nosliece unificēt grīdu priekš mašīnām ar pilnpiedziņu.