iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
msh 22.07.2022 0:06

"Nevajag 4x4, jo tad salonā būs tunelis neērts"

Tu mani sasmīdināji. Parādi parastu vidusmēra mašīnu kurai tunelis nav. Tunelis pirmkārt ir lai būtu kur iebāzt izpūtēju un lai pastiprinātu virsbūvi. Otrkārt, teorētiski pastāv ka mašīnai kas ir divritenis tunelis, vai vismaz kāda tā daļa ir mazāka - bet tikai tad ja gan modelis, gan platforma uz kuru šis modelis bāzets vispār ir bez pilnpiedziņas opcijas. Jo ražotājiem ir nosliece unificēt grīdu priekš mašīnām ar pilnpiedziņu.

msh 21.07.2022 18:41

Sanāca nedaudz pieķerties pitonam. Vispirms man sakrita uz nerviem dabas parādība kur noteiktos apstākļos minoties atskan krakšķis - sākotnēji tika vainota vidusass māja, jo tur ir bik sprauga starp trubu uz kuras tā atrodas; metinot tika pa vidu ielikts plāns kartons lai atstātu vietu krāsai - iestūmu kartonu - krakšķis palika. Sāku domāt ka rāmis lūzt kopā - izpētīju, atradu pusduci vietu kur izskatās pēc max 1 cm garām plaisiņām, bet tas tā kā būtu pārāk maz... Beigās paaicināju kolēģi palīgā lai šis pēta kamēr es krakšķinos, šis nosecināja ka vidusass - nu ko, vakarā klaņus nost, monobloku ārā, monobloku vēl apliku otrādi , jo klaņi nebija pa vidu un tāpēc labajā pusē papēdis krāsu deldēja nost, labi pievilku - krakšķa vairs nav.

Vēl kaut kā pēdējajā laikā ričuks pasācis bik neprognozējamāk uzvesties - pirmās aizdomas bija par stūres savienojumu - pārjaucu stāvābolus, salēju tajos hidraulikas eļļu, samainīju tos vietām - bet vispār gribētos tur gultņus, būs jāpadomā par šo...

Visbeidzot, sāku štukot ko man darīt ar priekšas zobratiem. Šobrīd tur ir 28/36/48, ar 36 kā pagaidu variantu kamēr dabūs 38. Sāku štukot ka patiesībā vajag mainīt nevis otro uz 38 bet trešo uz 42...

Vēl sāku domāt par jaunu priekšas pārslēdzēju - šī laikam vienīgā palikusī sākotnēji lietota detaļa, bet tas nabags izdilis un grab...

msh 20.07.2022 18:04

Neko saldāku par burkānu, kā izskatās, neesi ēdis tu - visu laiku stum kaut kādu sporta inventāru ko nav iespējams palietot normālās drēbēs, tikai klauna kostīmā, procesā saņemot anālo seksu. Pie viena tie tavi brīnumi ir tik nedroši ka esi galvu [augšējo] sadauzījis tik daudz ka tev pat nedalec ka velosipēds var būt arī ērts un praktisks transportlīdzeklis - visu laiku tikai sporta inventārs, sporta inventārs, mūsdienu vajadzībām atbilst tikai sporta inventārs blablabla, un beigās noteikti izrādīsies ka pilsētnieks brauc uz veikalu iepirkties ar mašīnu, jo ar sporta inventāru iepirkumus nav iespējams mājās pārvest

msh 20.07.2022 12:33

Mazliet - to ka velosipēds var būt arī ērts un praktisks transportlīdzeklis, nevis tikai sūdains kalnu velosipēds uz kura pat nosēdēt nevar, atklāju tikai piecpadsmitajā gadā, jau ar tehnisku zināšanu bagāžu un naudu kabatā, tāpēc nebija īpaša vajadzība vecus dzelžus ilgi lietot. Bet nu gadījās vienu brīdi pabraukāt ar lielo ričuku kam bija palikuši padomju ražojuma dangi [aizmugures ripulī biju iespieķojis sturmey archer AWC] - kad pārgāju uz alumīnija dangiem, sākās problēmas, izrādījās ka tiem vajadzēja spieķus jūtami stingrākus lai tie neatlaistos. Arī slodzi tie bleķinieki gan jau turētu lielāku...

msh 20.07.2022 0:59

Kā jāsaprot frāze "starta kontrole ieslēdzas gandrīz uzreiz"?

msh 20.07.2022 0:52

"Jo bagūzis kā tāds jau sen neatbilst mūsdienu prasībām."

Šitā frāze ir bomba

Attiecībā par padomju dzelžiem - tas kas padomijā pietrūka bija rumbas ar planetārajiem pārvadiem, normālas bremzes un ģeneratorrumbas. Pārējais, cik gadījies saskarties, bija pieņemams pie noteikuma ja nebija brāķis - protams, gramu fetišisti saķer galvu jo tērauda detaļas bik sver.

msh 19.07.2022 17:32

1984 rakstīja: Ko vari piedāvāt- mazgadīgos, vājos, simos, vecos un nespējīgos vienkārši likvidēt? Kā radīt apstākļus, lai neveidotos dīkdieņu un parazītu slānis?

Vispār jau manis rakstītais bija par sainmieciskās darbības veicējiem, ne par pabalstiem

Deviņpadsmitajā gadsimtā tam risinājums bija nabagmāja - nejauks iestādījums kurā izmitināt tos kas nav spējīgi nopelnīt sev iztiku un/vai kam nebija uzturētāji - attiecīgi akurāt neviens badā uz ielas nemira un tajā pašā laikā nevienam darba spējīgam cilvēkam neradās vēlme nestrādāt jo pabalstu, protams, nebija.

msh 19.07.2022 17:27

Jūs tur ar to velosipēdu divi kaulu kambari braucat ja varēja iztikt ar padomijas riepām? Man priekš manis viena paša tādas mizas būtu neadekvātas - neesmu redzējis padomju virsdeķus kam būtu atļauts iepūst vairāk par 3 bar, bet esmu redzējis arī tādus kam noteikts 2 bar...

msh 19.07.2022 1:10

Divi kilogrami? Mhm, kā tad. Normālus SKS dubļusargus uzlikt nevar, ne tikai tāpēc ka normāli dubļusargi ir pieskrūvējami, bet arī tāpēc ka SKS ražo dārgus sūdus - man diemžēl uz pitona ir viņi ražojums, uzskatāms piemērs tam kā vācieši var sabraukt auzās un uzražot sarežģītus sūdus.

Tev jebkurš velosipēds ir izpriecu ritenis, neesmu vēl redzējis ka tu būtu ielicis bildi ar lietojamu velosipēdu - laikam tavai mašīnai vajadzētu aizmetināt grabažnieku ciet lai velosipēdi sāktu tikt izmantoti kaut kam praktiskam, nevis tikai lai patēlotu sportistu - kas zin, atklāsi ka ar velosipēdu var arī aizbraukt iepirkties. Bet ejot niekā ar saviem gramiem velosipēdiem ar kuriem tu nepiedalies Tour de France, neaizmirsti ka ķivere arī sver, tāpēc to labāk atstāj mājās, svars tak, jopcik...

msh 18.07.2022 21:22

Jā, izskatās ka miskastē mešana ir notikusi burtiski, bija dubļu sargi un grabažnieks, vairs nav... Sieva par dubļu strīpu uz muguras būs sajūsmā?

Esi drošs ka priekšas dakša diska bremzi turēs?

msh 18.07.2022 20:23

Piektdien aina Brocēnu Viršos - iebraucu uzpildīt gāzi, gāze, protams, pirmajā sūknī - pie sūkņa pa kreisi, paripinājies pāris metrus uz priekšu bet joprojām aizņēmis vietu stāv VW T-Roc, redzams ka iekšā kaut kas sēž - pa labi, ar ieslēgtiem lukturiem bet nevienu iekšā sēž Mūsa Motors piederošs elektrisks XC40, laikam no pistoles ielējis pārdesmit litrus elektrības. Nu neko, tā kā gāzes uzpildīšana ir elastīgāka nekā citām degvielām, apmetu otrādi un šķībi piestūmos tam fofāgenam pie pakaļas un sāku pildīt - kad biju līdz pusei, tas ņēma un aizbrauca, izrādās, tur jau bija pilna mašīna, tikai vadītājs dročīja telefonu un, nodročījis, aizbrauca - ar XC40 brauca kaut kāds īblis uz gadiem 50 ar sievieti un bērnu.

msh 18.07.2022 20:05

Pagājušonedēļ ar pitonu tika maz braukts, nesanāca, darbi un tā. Bet ceturtdienas vakarā golfā tika iestūķēts tandēms izārdītā stāvoklī un piektdienas vakarā aizbraukts uz dižo pilsētu. Tad nu nedēļas nogalē pa dižo pilsētu tika nobraukts ap 80 km, procesā izšaujot uz velosipēdiem ar detaļu lielgabalu, kopsummā kādu strēķīti virs diviem simtiem...

Pitons ir ticis pie

Trīs jaunām ķēdēm

Jaunas 25-12 šosejnieka kasetes

Pagaidu 36 zobu priekšējā zobrata - jo 28-38-48 kombinācija ir tiktāl izgājusi no modes ka 38 zobu zobrats uz vietas dižās pilsētas lielākajos veloveikalos neatradās...

Continental Ridetour 26x1,75 priekšas mizas

Tandēms tika pie:

Jauna aizmugures pārslēdzēja/bremžu kloķa hibrīda - tā kā tandēmam tika uzlikti salieķa ragi sēdpozīcijas izlabošanas nolūkos, tadās problēma ar pārslēdzēja novietošanu pa tēmu "bremžu kloķim vieta ir, pārslēdzējam nav" un pārslēdzējs tika novietots vertikāli ciešamā stāvoklī - tā kā velomeistars man bija atdevis lietotu bet vēl lietojamu 8 zobratu kaseti, bet man uz tandēma bija tāds pats 9 ātrumu pārslēdzējs kā uz pitona, lai nebūtu aptuvenā pārslēgšanās, izdomāju nopirkt jaunu pārslēdzēju, un Gandra lapā ieraudzīju risinājumu divām problēmām uzreiz Ļoti savādi bija nopirkt Shimano izstrādājumu kas nepieder nevienai no grupām Bremžu kloķis vēl radās ar garāku sviru kādēļ lētais aizmugures mehāniskais supports sācis tīri patīkami bremzēt - agrāk priekšas danga bremze bija stiprāka, tagad aizmugurējais lētais mehāniskais supports uz 160 mm diska...

Trīsmetrīgas shimano pārslēdzēja troses - līdz šim bija divas ar M6 skrūvi sastukātas trosītes un papildus svars pārslēgšanos padarīja ļoti abstraktu

Divus gabalus pārslēdzēja troses apvalka - vienu gabalu priekšā lai uzliktu jauno pārslēdzēju - to liekot atklāju ka aizmugures pārvalkam, tāpat kā priekšējajam, nav galu - laikam pirms pusotra gada uz ātro liekot to ričuku kopā nebija pa rokai, citu izskaidrojumu neatrodu - nopirku arī aizmugurei jaunu apvalku

ZZK pārskatot pakarinātos ripuļus ieraudzīju un paņēmu 26" aizmugurējo ripuli ar brīvrumbu un stiprinājumu sešu skrūvju diskam - beidzot tandēmam būs savs pakaļas ripulis nevis izņemts no pitona. Būtu vispār to labprāt ielicis pitonā, bet tad nāktos pirkt arī jaunu 203 mm sešu skrūvju bremžu disku - kamēr man kastē mētājas divi jauni 160 mm sešu skrūvju diski.

Eksperimentāliem nolūkiem nopirku pudeles turētāju.

Tā kā tandēms ir atgriezies apritē jo parādījusies vajadzība pēc tā, tad arī turpmāk nāksies tam tērēt naudu Nākotnes vajadzības - priekšas ripulis ar ģeneratorrumbu [reiz bija - bet Shimano Nexus rumba neturēja to slodzi, ass sāka liekties], divi pāri vienādu pedāļu, klaņi ar īpatnēju zobratu kombināciju, un tad būs jādomā kaut kas ar ķebļiem. Rāmis arī būs jāuzlabo, kā minimums aizmugures slīpā truba jāiemetina vietā kur tā netraucēs aizmugurē uzlikt priekšējo pārslēdzēju.

msh 15.07.2022 12:16

Kas ir "trīsene"?

"māžoties ar vairākām ķēdēm"? Tajā variantā vienīgais mīnuss ko saskatu ir nepieciešamība nopirkt vairākas ķēdes, savādāk tikai plusi, proti, retāk vajadzēs eļļot ķēdi jo varēs eļļot divas uzreiz. Es tāpat ik pēc ~200 km ņemu nost ķēdi lai to pamērcētu eļļā.

Divu zobratu nolietojums liecina par braukšanu pa līdzenu reljefu ar velosipēdu kuram ir laba aerodinamika - attiecīgi izpaliek zemāku zobratu lietošana. Kā reiz kādu mēnesi atpakaļ par pamata robu kļuva septītais, ar sesto priekš brīžiem kad spēki jāpietaupa vai kāda iemesla dēļ kādu brīdi jāpabrauc lēnāk.

Ir jau izdomāts ko darīt - nopirks jaunu priekšas vidējo zobratu, vēl trīs ķēdes un šosejnieka kaseti. Paskatoties piedāvājumu, paštukojot un parēķinot tika nosecināts ka 25-12 [esošās 32-11] kasete šī velosipēda spējas un īpašības tikai uzlabos

msh 14.07.2022 22:18

Uz čuju paskatījos trijiem 2.0 TDI shēmas [agrīnos B6 passātos viņi bija 6...] visiem trīs ieraudzīju klasisko N75 vārstiņu. Tā kā ir nosaukts vispārējs OBD2 kļūdas kods nevis VAG/VCDS kļūdas kods tad es neņemšos izteikties par ko tieši tā kļūda ir. Jebkurā gadījumā darbs ar testeri, pamērīt vai ar vadiem viss ir kārtībā, varbūt sagadīšanās pēc kaut kas tāds izleca laukā.

Nesen man sanāca trīsarpus stundu pikniks manā sētā ar kolēģi pie viņa kadija - samainīja tam kadijam motoru, pēc tam, hujaks, kļūda par EGR dzeses vārsta vadības vārstu un avārijas režīms, visu laiku ieslēgts radiatora ventilators. Pirmā doma bija ka čaļi kaut ko nepareizi sasprauduši, nekā. Pēc shēmas atradu īsto štekeri, pamērīju ar testeri, izrādījās ka nepienāk barošana, dienas beigas. Citu vakaru atbrauca pie manis, patukšojām bik motortelpu lai varētu daļēji izvilkt motora vadus, tos izģērbjot izrādījās ka vadiem no vibrācijas pret gofru kurā tie sabāzti nodilusi izolācija un tie sapuvuši - dabūju trīs vadus lodēt.

msh 14.07.2022 19:55

Tofika autor noprecizē par kādu motoru ir runa, gribu palūrēt shēmā.

msh 14.07.2022 19:53

Nu tad ir izcirsts ar cirvi. Jau kaut kādam mk4 golfam un tamlīdzīgiem katrā otrajā blokā, tb tajos kuru pareiza darbība atkarīga no borta sprieguma, šādas kļūdas būs. Protams, tās neietekmēs mašīnas darbību un, spilvenu bloka gadījumā pat neiededzinās lampiņu, bet būs.

msh 14.07.2022 17:18

Tavam FR-V, pieņemot ka japāņi to nav ar cirvi iztēsuši, pēc tam bija visos vadības blokos kļūdas par pārāk zemu spriegumu...

msh 14.07.2022 17:15

Plāns pēc zobratu papētīšanas skaidrs - jauna aizmugurējo zobratu čupa, jauns priekšas vidējais zobrats un vēl trīs jaunas ķēdes.

Pie viena filosofijai - es mēdzu purnagrāmatā cilvēciņiem kas safanojušies par velosipēda zemajām izmaksām smērēt degunā to cik kas velosipēdam maksā un ka mašīnu amortizācija izmaksā vairāk tikai nesalīdzināmi lielāka nobraukuma dēļ. Es aptuveni ieskicēju izmaksas tam kas man tagad būs - mainīšu aizmugurējo zobratu čupu un priekšā vidējo zobratu - kopā ar ķēdi apmēram 60 eiras uz 3k. Pieņemsim ka braucot līdz kliņķim varbūt būtu izvilkts līdz 4k - vienalga, 60 eiras uz 4k - tās ir 240 eiras uz 16k - man golfam eļļa tik ilgi iet un to samainīt izmaksā 5x lētāk...

msh 14.07.2022 12:47

Diez vai šito ķēdi izstiepšu - uz nodilušajiem 6. un 7. zobratiem tā noturēties nespēj, un šīs nespējas dēļ attiecīgi sanāk arī lielākoties izvairīties no priekšējā otrā zobrata kurš uz aci gan nav īpaši dilis, bet noteikti ir vairāk nodilis nekā citi.

Kopā ar jauniem zobratiem noteikti būs jānopērk vairākas ķēdes - man meistars ieminējās par variantu kā viens otrs dara - 4 ķēdes un rotācija ik pēc 500 km - manā variantā, pie eļļošanas ik pēc 200 km man tad rotācija būtu ik pēc 200 km un nepieciešamība retāk eļļot ķēdes jo tad varētu vienā reizē eļļot 2 vai 3.

msh 14.07.2022 12:39

Uzliku pitonam jaunu ķēdi. Pēc tam uzrāvos uz problēmas - virs 5. roba lēkā. Paregulēju pārslēdzēju - nav izmaiņu. Labi, izdomāju ka pie vainas tas ka zobratu čupa staigā jo brīvrumba luftē - vakar izbraukāju Nīcu ar 3x5 kombināciju parastās 2x7 vietā un vakarā pārjaucu brīvrumbu, ko darīju pirmo reizi. Iemesls brīvrumbas luftei skaidrs - uz konveijera štancējot niansēs iedziļināties nevar - zem konusa viena lielā šeibe un divas mazās - mazās 0,2 mm biezas, ar vienu par maz, ar divām par daudz - aizgāju uz lūžņu čupu un atnesu vienu kafijas bundžu un vienu alus bundžu, sagriezu, pamērīju - kafijas bundža 0,25 mm, nederēs, alus bundža 0,1 mm, derēs - izgriezu šeibīti, saliku brīvrumbu, bik velk līdzi, bet tur noteikti pie vainas lielais smēres daudzums [nekas, gan jau aizmuks ], izmaiņu nav. Pirmīt vēl piekasījos pārslēdzējam un bik palocīju tā stiprinājumu - izmaiņu nav. Tad nejauši ieraudzīju ka man tak tur 6. un 7. zobrats galīgi nodiluši un jaunā ķēde vienkārši uz tiem nespēj noturēties... Diezgan loģiski, lielās kilometrāžas tiek grieztas ar 2x6 un 2x7. Nelaimīgā kārtā tie zobrati ir pēdējie lielajā čemurā [tur ir pirmie septiņi kopā un pēdējie divi atsevišķi] un meistars man teica ka no lielā čemura varot brīvi dabūt tikai kādus pirmos trīs... Būs kaut kur jāpameklē internetā vai nevar nopirkt dažus, jo mainīt visu zobratu čupu 2-3 zobratu dēļ būtu muļķīgi. Īstermiņā jāizdomā kurš variants labāks - braukt ar jauno ķēdi un tizlām pārnesumu kombinācijām, vai uzlikt veco ķēdi un pist līdz galam...

msh 13.07.2022 2:12

Droši vien.

msh 13.07.2022 0:13

You just made my day... Kāda iksa pēc vasaras laikā vispār būtu jāvalkā zeķes?! Es vispār arī varētu dragāt ar basām kājām, bet pat uz parasta velosipēda lecene pa vidu ir mazliet ērtāka nekā ar basu kāju, un uz guloša velosipēda tas variants cauri neiet - ja braukātu apkārt ar mašīnu, tad gan standartiņš būtu - lecenes mētājas mašīnā un pats iet ar basām kājām.

Zeķes parādīsies tad kad bez zeķēm kājas sāks salt

msh 13.07.2022 0:01

Šodien uztaisīju instrumentu un nokontrēju konusu - tātad drīzumā varēs pārjaukt arī otru pedāli

Vakar vēl uzbūvēju no divām taurītēm vienu, balstoties uz pagātnes pieredzi kādai jābūt taurītei. Taurīte ir svarīgs aprīkojuma punkts, sevišķi pilsētā jo pilsētā var gadīties pa ceļam vairāk telefona dročītāju nekā uz veloceliņa...

Un priekš tā kurš tankā - mani ikdienas apavi ar kuriem ir nobraukts virs tūkstoša kilometru Vienreiz izbraukāju Nīcu ar lecenēm - nē, lecenes neder, pat ja pieregulē pedāļu atrašanās vietu, gludā zole neieķeras pedāļos un jāveic papildus darbības lai pēdas neizkristu laukā - te nu parasts ričuks ir labāks, 7 gadus atpakaļ uz parasta ričuka griezu kilometrāžu ar lecenēm kājās

msh 12.07.2022 20:32

Šajā sakarā rēcīgi lasīt ka wikipēdijā kāds asprātis [vai varbūt vieglprātis] ierakstījis ka piecu katlu motors nespējot normāli ieraut degmaisījumu ja ir karbulis, un tāpēc piecu katlu motori esot tikai ar šprici - rēcīgi jo audī kā reiz no septiņdesmito beigām līdz astoņdesmito vidum ražoja 1.9 piecu katlu karburatornieku...

Tas kas ar nepāra cilindru skaitu nav iespējams ir dinamiskais kloķenes balanss. Bet kā jau tu redzi - ražotāji ražo kur vajag un neiespringst.

msh 12.07.2022 12:41

Šaubos ka tur ir kaut kas kroplīgāks par kaut kādu behas "plīti". Normāls, kompakts motors, un brīdī kad tas ir 24v VR6, piedevām lēts 4v motors ar lielu potenciālu.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti