Ko jūs te cilvēkam piepisāties, X-type pa lielam ir mondeo ar britu piegaršu... ![]()
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Ko jūs te cilvēkam piepisāties, X-type pa lielam ir mondeo ar britu piegaršu... ![]()
Tās lietas kas ir ērtībam tev ir pilnīgi svešas. Bet ikdienas velosipēdam klipši ir tas pats kas ikdienas mašīnai iemetināt dugas. Es nejustos sevišķi pārsteigts ja izrādītos ka ar klipšu pedāļiem braukt ar neklipšu apaviem būtu neērtāk nekā ja tur būtu plika pedāļu ass...
Pastāsti labāk kaut ko par Hayes bremzēm.
Tu esi nelabojams - kārtējo reizi piedāvāji sporta inventāru... ![]()
Jā, te vismaz tas ir iespējams - ir arī pedāļi kam konuss vienkārši ir uzpresēts un pēc dažiem simtiem kilometru var tos mest ārā - vai arī tiem čīkstot tos pist līdz izjukšanai.
Es labprāt nopirktu pedāļus ar slēgtajiem gultņiem, bet te iestājas problēma ar fetišu uz svaru un maziem izmēriem - ražotāji tos pedāļus taisa plānus un nevar gribēt lai mazs gultnītis turētu slodzi. Septiņus gadus atpakaļ priekš salieķa nopirku pedāļus ar slēgtajiem gultņiem - vienam gultnis sāka ņerkstēt pēc kādiem 400 km...
Dziļš caurums kurā atrodas konuss ar 11 mm seškanti un uzgrieznis uz 9 mm. Plānotais specinstruments - caurulīte ar ārējo diametru kas ielien tajā caurumā, iekšējo diametru tādu kurā ielien 9 mm muciņa un galā aizmetināt ciet un uztaisīt 11 mm seškantainu caurumu.
Ka-lib-rā-ci-ja.
Nav bijis jārisina šādu problēmu, tīri loģiski pieņemu ka pareizais risinājums būtu paskatīties motora vadības blokā uz kuru pusi nepareizas kalibrācijas šis sataisījis un tad gāzes vadības blokā, ja tā programmatūra to pieļauj, paraut visu kalibrāciju uz pretējo virzienu.
Pagājušonedēļ ar Pitonu nobraukti apmēram 420 kilometri un ar golfu apaļa nulle. Vidējais ātrums visiem braucieniem kas nav uz darbu svārstās ap 25 km/h. Nopirkta jauna ķēde kas tiks rīt uzlikta, un esmu ieberzies ar kreisā pedāļa pārjaukšanu - kreisais pedālis pasācis bik grūtāk griezties tāpēc nolēmu to pārjaukt un sasmērēt - pedālis ir izjaucams [viena no lietām uz ko skatīties pērkot pedāļus], bet ar parastiem instrumentiem nokontrēt ķīli nav iespējams, jo starp ķīli un kontruzgriezni šeibes ar izbīdījumu nav, un ar kontruzgriežņa pievilkšanu un konusa atvilkšanu nekas nesanāk. Laikam nāksies uztaisīt kādu īpašu atslēgu.
Kas pie vainas? Noteikti sūdīga kalibrācija kuras dēļ motora vadības bloks uztaisa neadekvātas adaptācijas un rezultātā uz benzīna viss ir galīgās auzās...
Kuram tuvāka zīmēšanās, kuram citas lietas. Gābešņika doma bija ka nevar dabūt smago mašīnu jo, lūk, nevar iznomāt, manējā ka nevajag obligāti nomāt.
Un jā, gābešņika pēdējais komentārs arī ir spēkā - kad tā labi padomā, ar attiecīgas kategorijas vadītāja apliecību kabatā kamazu es arī varētu dabūt... ![]()
Kas tev tur bija par mašīnu?
Atkarīgs no galiem. Ja man būtu attiecīgas kategorijas apliecība, es droši vien varētu gan aizņemties smago mašīnu kopā ar "vannu", gan arī baļķvedēju... ![]()
Centis_Nuudele rakstīja: Vo vo, benzīntankā regulāri klientam ielej dažus litrus vairāk, nekā rāda skaitītājs. ![]()
Tiem kas tankā - ir pietiekami lasīti netā raksti par to ka pārbaudes konstatē tanku sūkņu noslieci padot degvielu mazāk - uz likumā pieļautās kļūdas robežas. Ļoti atbilst tam klasiskajam apgalvojumam ka pēc bākas metodes tiek sarēķināts lielāks patēriņš nekā sarēķina borta kompis. Jeb no kurienes tad šī patēriņa starpība rastos - ražotājs nokalibrētu borta kompjus lai tie rāda par maz un viņu pat neviens rietumos nav iesūdzējis tiesā? Vai arī jaunā tačka jau izbraucot no salona ir galīgi nopista un motora vadības bloks nezina ka cilindros nonāk jūtami vairāk degvielas nekā tas vēlas padot?
Žēl ka es golfu vairs nedarbinu ar benzīnu, varētu uzlikt MPGuino [entuziastu uztaisīts/uzprogrammēts borta kompis uz Arduino bāzes] un prikola pēc salīdzināt.
Mūžīgā atsaukšanās uz izglītības trūkumu ir tīra pašlepnuma celšana pa tēmu "kas tad cits sunim asti cels ja ne pats" - "paskat kāds es gudrs jo izglītots - tie kas nav, tie gan ir lohi!". Stulbums ir nespēja loģiski domāt, kamēr izglītība ir noteikts zināšanu komplekts kurš mēdz iegrozīt domāšanu noteiktā virzienā [un ne obligāti labā - piemēram man pazīstamie kvēlie komunisti tādi ir padarīti augstākās izglītības iegūšanas procesā] bet kam nav nekādas sakarības ar spēju domāt. Pagājušais rudens to ļoti uzskatāmi demonstrēja.
Aprēķinā iekļāvi benzīntanka sūkņa kļūdu?
Vācu kvalitāte ir augstā līmenī - tur kur tai nav jākonkurē ar profesionāli štancētajiem japāņu lētučiem. Bet BMW ir īpašs stāsts - ražotājs kas tiecoties pēc īpašas izsmalcinātības šajā gadsimtā pasācis izgudrot velosipēdu no jauna, gala rezultātā galvenokārt tikai smagi sarežģījot to visu pasācienu. Piemēram motoru vadības - fofāgena grupa izmanto gatavus lielražotāju risinājums - tikmēr BMW kaut kāds motroniks ir par prastu, jāizgudro pašiem savas motora vadības un lielražotājs lai tās tikai uzražo...
Šonedēļ ar Pitonu rupji rēķinot nobraukti kādi 370 kilometri. Otrdien Palanga un Kretinga, ceturtdien Liepāja, Sestdien Palanga, svētdien atkal Palanga, un vēl ikdienas braukāšana uz darbu. Pie šitādiem nobraukumiem laikam jāsāk uztraukties par velosipēda amortizāciju, nav jau mašīna ar detaļu resursu kas mērāms desmitos tūkstošu kilometru
Otrdien arī izlīda divas problēmas - atskārtu ka ir nevis nodiluši priekšas bremžu kluči bet gan bremžu kloķim manžetes sulo, un izlūza viens spieķis - tas ceturtdien pirms brauciena uz Liepāju tika nomainīts lai atjaunotu riteņa stiprību.
Priekšas bremžu sakarā varētu uzkāpt četru virzuļu bremžu grābeklim, jo kad tā padomā - pie man patreiz iepatikušas nodarbes - dragāt pa leišu veloceliņu - situācija kur pēkšņi īsā gabalā jānomet mierā 130 kilogrami ir pilnīgi reāla. Te gan iestājas izvēles problēma - kluču pieejamības viedokļa dēļ gribētos kādu Shimano lētā gala komplektiņu [ja 120 eiras ir lēti...], bet sasodītais Shimano ir ieviesis jaunu vipendronu, pie bremžu kloķiem stiprināmus pārslēdzējus, un bremžu kloķi izmainīti tā ka ar parastajiem pārslēdzējiem tie kloķi pārāk nedraudzējas, nākas likt tos kloķus pārāk daudz uz vidu - pārslēdzēju maiņa nenotiks jo 3x9 kombinācijai vipendron-pārslēdzējus neražo, un nav neviena praktiska iemesla mainīt pārslēdzējus - attiecīgi jāizskata vēl variants ar lietotu bremžu komplektu ar bez-vipendronkloķi, vai citas firmas bremžu komplektu... Sāku gan lasīt ka pirmais variants laikam gan nepastāv, tas ražotājs jau 12 gadus niekojas ar ko šitādu...
Vakar pārliecinājos ka pamperbiksis - tā ir diagnoze - veselais saprāts un pašsaglabāšanās instinkts lielākajai daļai to cilvēku ir miris. Situācija - braucu ar pitonu pa Palangas - Vidmantu veloceliņu; veloceliņš Liepājas - Klaipēdas un Palangas - Šauļu šoseju pārvada vietā skauj rampas un diezgan asos leņķos ieiet šaurā tunelī zem Liepājas - Klaipēdas šosejas - es piebraucu pie tuneļa tajā pusē kur ir tīrs 90 grādu pagrieziens priekš manis pa labi, kad man deguna galā no tuneļa izbrauc divi blakus braucoši pamperbikši - būtu es bijis bik ātrāks [max 20 metri pietrūka], es būtu ar vienu saticies - tunelis tik šaurs ka divi pretī braucoši var izmainīties un izeja nepārredzama, nē, brauc blakus un pa tādām trajektorijām it kā brauktu pa vienvirziena veloceliņu... Mošk veloķiveres pieaugušiem cilvēkiem vajag aizliegt lai palaistu dabisko atlasi...
Kontrole svētku periodā? Sestdien stūrējot tandēmu Palangā dabūju iepūst bezkontakta trubā
Palangas pašvaldībnieki, četri gabali, stāvēja veloceliņu krustpunktā un stādināja nost braucējus šmigas pārbaudei. Stādījās priekšā, paprasīja piekrišanu, pateica kā pūst, iepūtu, novēlēja laimīgu ceļu, kaut kā tā. Pie tā kāda publika ar dažādiem divu riteņu braucamajiem tur pārvietojas, nemaz nejutos pārsteigts.

Uz jāņiem radās nepieciešamība izvilkt savulaik uz ātru roku salipināto un pēc tam izdonorēto tandēmu laukā no sienaugšas un padarīt ejošu. Tas nu tika izdarīts - pie viena tika izveikt pāris uzlabojumi kas jau tolaik bija vajadzīga, jauna priekšējā ķēde ar spriegotāju un grabažnieks, kas tika izdonorēts no kaut kāda bērnu velosipēda - no lielā ričuka tika paņemts ķeblis, no pitona aizmugures ripulis, apgaismojums netika atjaunots vajadzības trūkuma dēļ. Tad nu attiecīgi ar to tika uzgriezti - trešdien 13 km, ceturtdien 70 km, piektdien 4 km un sestdien 76 km. Secinājums - laikam priekš ilgstošas sēdēšanas uz parasta ķebļa tomēr vajag dirsu pieradināt, tas nekas ka brūks - bik arī iestiepu, jo tas ķeblis ir bik padzīvojis, neko neizmainīja. Ja nu vienīgi vēl augstāka stūre [esošais variants toč ir par zemu] palīdzētu, bet negribas ticēt. Pēc pirmās dienas vēl samainīju pārslēdzēju, no mūžveca Shimano lētuča uz tikpat mūžvecu bezfirmnieku, jo tam bija stingrāka atpakaļvelkošā atspere un Shimano pārslēdzējs kaut cik noturēties robos spēja tik diapazona galos, kamēr pa vidu bija šausmas - bezfirmnieks attaisnoja uz sevi liktās cerības, un, lai arī pārslēgšanās bija apmēram nekāda [sastukātas divas troses ar M6 skrūvi], bet vismaz robos turējās.

Un tā kā pa nedēļu divas reizes aizbraukt uz Palangu ar ričuku ir par maz, tad vēl šovakar uztaisīju trešo reizi ar pitonu. Turpceļš bez maikas, tikai šorti un tank-sandales, atpakaļceļā maika arī bija. Pitons vakariņās ēd visu kas kustas uz leišu veloceliņa, tajā skaitā visus modīgos elektriskos brīnumus jo ejot uz ~28, ik pa brīdim pieklauvējot pie 30, tiem visiem jāiet garām - par mani ātrāki varētu būt vienīgi trenēti čaļi uz karbonādes kalniešiem, bet tādi tur ir skaitāmi uz vienas rokas pirkstiem, un ja tāds mani pamanītos noskriet, kauns par to būtu tikpat liels kā ja manu golfu noskrietu porka vai ferrari...
Pa jāņiem vēl 2 kilo pazuduši, atstājot vairs tikai 105. Mierīgi braucot uz Liepāju varētu aizbraukt jau tagad - formai turpinot uzlaboties esošajā ātrumā pēc pāris nedēļām gan jau varētu arī to Liepāju izbraukāt zāģējot uz tiem 27-28. Izrādās ka pie 28 grādu temperatūras braucot uz ~27 tā tik arī vajag dragāt - tad vismaz temperatūra ir ciešama, līdz ko apstājas, tā ir karsti... ![]()
Piemirsi divas apskates gadā. Manai darbavietai agrāk darbinieku vadāšanai bija 16 vietīga LTeška - vedamo darbinieku skaitam samazinoties šis kļuva par galveno iemeslu to nomainīt uz labu pēdējā laidiena T4 muļķuvanu.
Nosauc piemēru tādai mašīnai. Man saistošajiem vagmobīļiem bremzes uzblīda kopā ar svara pieaugumu līdz neadekvātiem izmēriem...
Nejauši pamanīju ka mūsējie taisās ieviest Krievijas sistēmu ar personu apliecinošiem dokumentiem, pase vulgaris [ID karte] un zagranpasports [pase]. Maza interese - kādu sodu varētu ierubīt ja es to ID karti nenokārtotu līdz pases maiņas brīdim [pēc 2 gadiem] ?
Pēc visa spriežot nepareiza pieeja. Vajadzēja kādam kurš netiktu identificēts ar konkrētu mašīnu iet viņiem iedot pa muti, lai pēc novilkšanas malā tie vairs nespētu atkal uzlīst uz ceļa...
Vai uzliet katram kādu spaini ar eļļu, dīzeļdegvielu vai vircu... ![]()
Tāda lieta kā līgumi vairs nepastāv vai kā?
Manā ciemā viens turīgāks sievišķis pagājušogad uzbūvējās sev dārzā divas viesu mājiņas. Kā dzirdēju, bija noslēgts līgums par 17k gabalā, kad šie uzbūvēja, šie gribēja 23k, bet nekā, jo līgums par 17k. Šogad cena x2...
Vai ar birstēm automātiskajā automazgātuvē var saskrāpēt auto — saskrāpēt motora pārsegu? (+ VIDEO)
12
Pakaļdzīšanās Rīgā – policija aptur autovadītāju, kurš braucis 1,43 promiļu stiprā reibumā (+ VIDEO)
10
Pēc šitādas loģikas vismaz pusi Ukrainas tofika komentētāju, tevi laikam arī, jau tam VDD bija jābūt savākušam...