Palasīju, secinājums - Lavrovs mazliet neveikli izteicies; bik pareizāk savirknējot vārdus viņa domu būtu varēts izteikt skaidrāk.
Citā sakarā mani fascinē delfu teksts - "Krievijas prezidents un kara noziedznieks"...
Skaisti.
Palasīju, secinājums - Lavrovs mazliet neveikli izteicies; bik pareizāk savirknējot vārdus viņa domu būtu varēts izteikt skaidrāk.
Citā sakarā mani fascinē delfu teksts - "Krievijas prezidents un kara noziedznieks"...
Skaisti.
Kopš kura laika fofāgens skaitās širpotrebs?
Es arī nebraucu maz, es gadā nobraucu jūtami virs vidējā noskrējiena. Jebkurā gadījumā, jā, ar 30 gadīgu mašīnu gadā nobraukt pārdesmit štukas ir lētāk nekā to pašu izdarīt ar jaunu. Bet ja ar to trīsdesmitgadīgo gadā nobrauktu 50 štukas - būtu vēl lētāk
Mani kaimiņi pirms dažiem gadiem nomainīja savu B5 pirmsfeislifta passātu pret citu - septiņu gadu laikā šie bija nobraukuši 500k, ar mašīnu kurai pirkšanas brīdī pulkstenī noteikti bija savi 300k. Būs intereses pēc jāiebliež ecsdd viņu esošā T5 2.5 numurs, palūrēt - ir pa trīs gadiem uzgriezuši 200k vai vēl kaut kas pietrūkst. Tāds šīris, ja censtos īstenot savus sapņus, tur mainītu mašīnu reizi gadā...
P.N. Mazi noskrējieni kā reiz ir diezgan nežēlīgi pret mašīnu - ja vien, protams, tie netiek taisīti reizi mēnesī aizbraucot uz pilsētu un pārējā laikā mašīnu turot sausā garāžā.
Pastāsti sīkāk par to krīzi.
Bet vispār komiski - atbalsts VELOSIPĒDA iegādei - kam to dos, bomžiem? Runa noteikti ir par pakaļas pārvietotājiem, un tā ir kategorija kur virs 300-400 eirām sākas vipendroni...
Kāpēc vecākas mašīnas lietošana automātiski ir knapināšanās, ja drīkst zināt? Knapināšanās ir mašīnas uzturēšanas procesā skaitīt kapeikas un vērtēt tās attiecībā pret mašīnas tirgus vērtības pēc principa "ir vērts/nav vērts". Un ja tu meklē knapināšanos, paskaties uz jauno tačku braucējiem - vismaz šajā forumā nospiedošais vairākums no viņiem ko uzskata par galveno plusu jaunai mašīnai? Ražotāja garantiju. Bet ražotāja garantija jau nav garantija ka mašīna neplīsīs - tā ir garantija ka remonts notiks uz ražotāja rēķina - tātad, ja tu gribi mašīnu kuras remontu apmaksā kāds cits - vai tā nav knapināšanās? ![]()
Kuri? Aizej jauno tačku tofikā pameklē. Man atmiņā stāv iciks, bet, protams, bija vēl citi - kas nesajūsminās par joslu asistentiem, start/stop sistēmām un citām lietām.
Kurš teica ka mans golfs ir perfektā stāvoklī? Tā ir ikdienas mašīna kura laizīta netiek, uz apskati speciāli gatavota arī netiek, un es esmu slinks - tā nu es aizbraucu, un mēdzu dabūt kādus divniekus. Pēdejoreiz, izbraucot no boksa ar slimības lapu pusdivos pēcpusdienā, uz atkārtoto apskati ierados bik pāri četriem, tik nopietni bija trīs saņemtie divnieki
Ja gadījumā palikšu čaklāks, tad nāksies iztikt ar vieniniekiem.
Nē, tu esi tas kurš filosofē ka lumpeņu aizsardzības sistēmas esot foršas, tas nekas ka vismaz pusducis šī paša foruma lietotāju, nopirkuši jaunas tačkas, par tām te ir publiski spļaudījušies.
Tāpēc ka tikai prātā pistiem pajoliņiem mašīna ir tāds uzmanības objekts ka to vajag regulāri mainīt, dročīt uz citām jaunām mašīnām utt. Saprātīgi cilvēki ar mašīnām vienkārši brauc, un tam nav nekāda sakara ar kaut kādu "bomāriskumu". Kā reiz man apkārt tie kas ir galvā bomāri mašīnas maina ik pēc dažiem gadiem, jo tās nopiš - pārējie vienkārši brauc, un kad tā padomā - diezgan daudz zinu tādus kas ar esošo mašīnu brauc vismaz 10 gadus. Tajā skaitā tādus kuriem pilnīgi noteikti ir vismaz tava rocība, ja ne labāka.
Tu tik iedomājies, tā mana urna ir nodzīvojusi 33 gadus - tev vēl ir jautājumi? Protams, otrais golfs, būdams budžeta mašīna ir uztaisīts nekvalitatīvāks kā to gadu audī vai lolvo, bet tomēr - resurss kādiem 25 gadiem tur bija. Un tagad parādi kaut vienu no savām kastēm kura ir spējīga tik daudz nodzīvot
Tesla jau sen būs sadegusi vai arī pamesta zem preses jo neviens desmitgadīgai jaunus aķus nemainīs. Šrotbaru 15 gadu vecumā izjuks rūsas dēļ. Tev tur vēl bija kaut kāds neminēts pikaps - nu tam dosim 20 gadus, un arī tikai tāpēc ka rāmis. Nu, ko vēl mums te jāpiemin? Beigu beigās skaties ka tavs esošais autoparks tolmetā neiekaucas ātrāk par manu golfu... ![]()
Uz ko man nav izvēles? Ja man vajadzētu nebaudāmu mašīnu kura vadītu mani, nevis otrādi, līdz rudenim mierīgi tādai sakrātu naudu. Bet naids pret tādiem mašīnu izstrādājumiem ir tāpēc ka tādus sūdus agrāk vai vēlāk centīsies uzspiest arī man, un tādi lumpeņi kā tu atbalsta ražotāju centienus autovadītājiem uzspiest arvien nebaudāmākas un nekontrolējamākas mašīnas. Jā, un arī arvien nekvalitatīvākas - tu pats ļoti uzskatami demonstrē ka tu ar savu naudu balso par zemas kvalitātes mašīnām, un ar to vēl lepojies.
Pff... Es galddatoram biju uzinstalējis win7 bet, tā kā vistveidīgie jau ir pietiekami nostulboti, uzķēros uz jautājuma vai esmu pieslēdzies māju tīklam vai publiskajam un paņēmu "māju", lai arī bija jāņem "publiskajam" [man kā vecam telekoma klientam ir Thompson rūtermodēms ar divām IP adresēm, un galddators ir piesprausts pie modēma, līdz ar to tam ir ārējā IP] - dators ar atslēgtu ugunsmūri relatīvi neilgu laiku padzīvojās internetā, vairs neatceros, dažas stundas max, kad jau tam virsū radās esam uzlikts bitkoinu racējs... Viss atkarīgs no tā vai ugunsmūris noslēdz visu ko vajag vai nē.
Vismaz pusei bezjēdzīgo funkciju tādas podziņas ražotājs nemaz nav paredzējis un tev nāksies pašam kaut ko iemudrīt
Un par otru pusi, jā, riktīgi forši kaut ko slēgt ārā, daļu noteikti katru reizi - riktīgi apskaužu tevi par iespēju jāties arī vēl citā veidā...
Tu tik iedomājies - stūre manam golfam ir savienota pa tiešo ar riteņiem, un stūres pastiprinātajs ir hidraulisks, spējīgs tikai atsaukties uz manu komandu un nespējīgs izdomāt kaut ko pa savam. Sajūga pedālis ir savienots pa tiešo ar sajūgu. Ātrumkloķis ir savienots pa tiešo ar kārbu. Bremžu galvenais cilindrs ir savienots pa tiešo ar supportiem, un ja es gadījumā ieliktu ABSu [pēdējā laikā tāda doma ir parādījusies], panelī noteikti tiks ielikts slēdzītis lai vajadzības gadījumā tās ierīces vadības blokam parādītu kurš ir galvenais - vadības bloks vai mašīnas vadītajs. Gāzes pedālis ir savienots pa tiešo ar droseli, attiecīgi vadības bloks tiek nostādīts fakta priekšā un tam atliek tikai padot attiecīgu degvielas daudzumu un uzšķilt dzirksteles īstajā brīdī. Vēl vairāk, tas ir programmējamais vadības bloks kurš uzvedas tā, kā es to esmu saregulējis, un nevis kā rūpnīca izdomājusi
Un aizdedzes atslēga ir mehāniska - ja tajā ieliek atslēgu un to pagriež, tad tiek attiecīgajām ķēdēm padota strāva. Vienvārdsakot, viss kā vajag, mašīnu vada vadītājs nevis vadības bloki. Es, protams, saprotu ka tādam lumpenim kā tu gribas būt vadības bloku atkarībā. Tas ko tāds lumpenis kā tu nesaprot ir tas ka "moderns auto" ir nopērkams par sākot ar ~2k eirām - moderns šajā ziņā - lai arī pilnam lumpenības līmenim būs jānolika bik vairāk, 5k un uz augšu - līdz ar to būt par lumpeni var atļauties apmēram jebkurš un lumpeņus par to ka viņi ir lumpeņi neviens neapskauž.
Datu drošību? Vai apsēstību ar tieksmi pēc iedomātas drošības? Telefonu specifikā neesmu iedziļinājies, bet datoru situācijā mani fascinē tie cilvēciņi kas dzied "ja operētājsistēmai vairs nav atjauninājumi, tā ir nedroša" - jā, bļin, pastāstiet to manam winxp x64 kurš tiek lietots gadiem ilgi, bez ielāpiem un bez antivīrusiem, un kura vietā ir doma uzlikt win7 tikai dēļ tā ka visādās purnagrāmatās problemātiski lietot tik vecus interneta pārlūkus. Jā, protams, jebkurā programmatūrā kaut kādi caurumi ir, bet uzbrucējs bez tavas palīdzības tos tāpat nevar izmantot - tev tāpat ir jāatslēdz ugunsmūris, jāatver kāda lapa, jāpalaiž kāds fails vai kaut kas tamlīdzīgs.
Protams, kaut kādai Māra lāpstai kura visu laiku atrodas internetā un kurā atrodas visa viņa dzīve tas varētu būt bik saistošāk, bet pati tā situācija - kur visādi svarīgi dati atrodas telefonā - ir nedroša pēc noklusējuma, jo to var pazaudēt vai nozagt... ![]()
Kur tu redzi demagoģiju? Izlasi pēdējo rindkopu - tas tev liekas normāli? Nu ja normāli tad tu esi dārzenis. Šī ir viena no lietām kas man visvairāk nepatīk pēdējās desmitgades mašīnu izstrādājumos - tā kā ražotāji ir sapratuši ka jaunas tačkas pērk pilnīgi lumpeņi kuri neko nesaprot un ir jāpasargā paši no sevis, tad tajās ir saliktas visādas pseidodrošības sistēmas kas dod vairāk ļaunuma nekā labuma. Šis ir uzskatāms piemērs - tačka izdomā ka ir notikusi avārija un uzliek mīksto vadītāja komandām pati un apstājas - es vēl saprastu ja mašīna varētu apstāties jo motora vadības bloks saņemtu no spilvenu vadības bloka signālu ka spilveni ir izšauti - bet kaut kāds atsevišķs, bezjēdzīgs devējs?! Izklausās forši.
Atjaunoji, ja? Es tiešām nesaprotu tos cilvēciņus kas vēlas remontēt to kas nav sabojājies - priekš kam atjaunot programmatūru ja esošā darbojas labi? ![]()
Viss jau būtu skaisti, bet tikai no kurienes izrauts tas pieņēmums ka tikai lauciniekiem vajag adekvātu klīrensu un pilsētniekiem ne? Ja ne manas darbavietas pagalms un vēl pāris vietas, tad nelīdzenākās vietas ar visnevienmērīgākajām augstuma izmaiņas vietām es būtu novērojis tikai pilsētās. Tad kad dažus gadus atpakaļ dižās pilsētas Stabu ielā lēja jaunu asfaltu, ierēcu par skatu - uzlieta asfalta pamatkārta bet izlīdzinošā vēl ne - un pie pāris iebrauktuvēm dēlīši salikti jo pacaniem pietrūkst to dažu centimetru lai izbrauktu/iebrauktu
Nerunājot nemaz par klasiku kur mikrorajonu sētās jāmočī ar vienu pusi vai nu pa ietvi, vai pa izbraukātu zemi.
Bradypus rakstīja: Esi pārliecināts, ka tāda tur vispār ir?
Kas, sliežu pārrāvuma kontrole? Kāpēc lai nebūtu? Kreosan čaļi astoņus gadus atpakaļ Doņeckā pie sliedēm spuldzes slēdza.
Mainīt spoles uz kilometriem ir kā mainīt mašīnu kad pelnutrauks pilns.
Šaubos ka tavas problēmas ir no spolēm. Man ir gadījies pēdējos gadus divas reizes piedzīvot ka divas mūžvecas "parastās" spoles nosprāgst - attiecīgi vispirms dzirkstele paliek švaka, kas nozīmē to ka pie lielākiem ieplūdes spiedieniem spole vienkārši nespēj dzirksteli uzšķilt - respektīvi, ja motors vēl ir piešķiļams, tad brīvgaitā viss ir normāli, bet ieminot grīdā aizrijas.
Savulaik sanāca piedzīvot vecu sveču efektu - sešus gadus atpakaļ ieliekot donora motoru, auksts darbojās labi, uzsilstot, neatceros kas tieši, bet uzvedās ne pārāk patīkami, jaunas sveces to novērsa.
Ja tev tur tam tavam avensim ir četras aktīvās spoles, tur vēl mazāk ticams variants ka tā tava dabas parādība būtu no sprāgstošām spolēm; pussprāguši pusvadītāji kā reiz labāk uzvestos auksti nekā silti.
Nu es tik tā - ir lasīts ka agrākus gadus tur zem tā nosaukuma vienkārši salasījies dalbajobu bars pohujā kaut kur mauc pa kaut kādām ielām... ![]()
Neesmu dzirdējis ka VAG motoriem galvas plaisātu - nu ja neskaita vecajiem 4v turbiķiem starp vārstiem, kur pat ir ražotāja norma cik daudz drīkst plaisāt. Jebkurā gadījumā ja vienkārši eļļa ar dzeses šķidrumu sajauktos, darbību tas neietekmētu - ja dzeses kontūrs rastu savienojumu ar kādu cilindru, tad tas pasāciens būtu diezgan jautrs - man dažus gadus atpakaļ gadījās piedzīvot ka golfam izpūta galvas blīvi, brīvgaitā darbojās uz trīs cilindriem un pa izpūtēju pūta ārā smuku tvaiku mākoni... ![]()
Sasmējos par tām spolēm...
Šim motoram ar raustīšanu neko noteikt nesanāks jo te nav "spoleS" - te ir spoļu paka kura satur divas spoles wasted spark konfigurācijā, tā ka noraujot vienu svečvadu tiks vienlaicīgi atslēgti divi cilindri - reālāk būtu raustīt sprauslu štekerus, bet, ups, otrā un trešā cilindra sprauslu štekeriem visdrīzāk sanāks piekļūt tikai noņemot ieplūdnieka augšu...
Eksperimentāliem nolūkiem citu spoļu paku gan varētu paprovēt - kaut gan pie šitā joka ar eļļu vispirms vajadzētu paprovēt sveces apskatīties.
Tu vari man nestāstīt - man ir pazīstams, dižajā pilsētā dzīvojošs dragreisists kura autoparku es vienu divas reizes gadā aplodēju, un kura jaudīgākā mašīna, ar nakļeni logā aprīkots B3 A90q tuvākajos mēnešos no 500 zs pakāpsies līdz ~700 zs - viņš man ir pastāstījis dižās pilsētas apskates punktu īpatnības, kuras man kā cilvēkam no provinces nebija saprotamas jo te tā nenotiek - slimības lapa liecina ka cilvēks izdomāja dabūt slimības lapu lai drīkstētu ar to tačku braukt, un tāpēc neizņēma športa inventāru - bet tā kā dižā pilsēta, un because sportscar, apskates punktā viņu ņēmās drāzt pa pilnu programmu.
Es saprotu ka pa lielam tajā slimības lapā nekā īpaša nav. Es vairāk ironizēju par to ka dirsējs kurš daudz dirš par to ka pie mums uz ceļiem ir daudz "vecu lūžņu", tikko ir nošķīlies mašīnā kas ir ne jaunāka par 21 gadu, un kura apskati nav izgājusi ar nulli ![]()
Purnagrāmatā lasu ka Andris Kulbergs vakardien iekūlies avārijā - šim braucot ar Evo, purnā ielikusies kaut kāda bāba ar lolvo. Komentāros viens nopublicēja viņa mašīnas slimības lapu - nu tagad mēs saprotam kāpēc viņš viskautkur vāvuļo par to ka Latvija piepildās ar veciem lūžņiem un ka to vajag mainīt - viņš vadās pēc personīgās pieredzes...

Man ir zināma sajēga par satiksmes īpatnībām Rīgā un kaut kāda sajēga par CSN. Tātad, kāpēc šeit divas joslas aizdirstas ar velosipēdistiem - iela slēgta, ar konvoju priekšā un pakaļā, vai vienkārši braucējiem jūra līdz ceļiem?

Sasmējos par šito prikolu - jā, cik traki ka mešalkās ir daudz mikroshēmu, nevis kā tomātus, kur to nav nemaz... ![]()
Degvielas uzpildei pietiek ar 90 sekundēm priekš 800 kilometriem, kad to sasniegs elektrouzlāde? (+ VIDEO)
26
Rīt TV un interneta tiešraidē paziņos Latvijas Gada auto 2026 uzvarētājus, atklāti finālistu auto nominācijās (+ VIDEO)
9
Tu gadījumā nepirki lietotu teslu lai tā ierakstītos zem "reprezentatīva auto" robežas un to varētu nopirkt uz firmu nemaksājot PVN?