Nu, ko es uzzinātu? Nav vairs 2017. gads, ir 2022. gads - ja gribas elektrokasti, klāsts ir ļoti plašs.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Nu, ko es uzzinātu? Nav vairs 2017. gads, ir 2022. gads - ja gribas elektrokasti, klāsts ir ļoti plašs.
Nu bļa, te ir vācu mašīna nevis akmens laikmeta honda... Pirmkārt, centrālās motoriņš atrodas slēdzenēs. Otrkārt, pieņemot ka mašnā ir elektriskie logi, tos darbina "durvju vadības bloks", kurš atrodas attiecīgajā durvī loga pacēlāja motoriņā - ja kaut kas nedarbotos dēļ vadiem, tad nedarbotos viss kas attiecīgajā durvī.
Te viennozīmīgi ir darbs ar datoru - pat ja vēl kaut ko citu vajadzētu pēc tam darīt, tad diagnostika ar datoru pirms tam vajadzīga jebkurā gadījumā.
Rakstu līdz galam izlasīji? Izlasi pēdējo teikumu. Jā, mēs neesam indieši - mums grib ielaist kaut ko citu.
Man kolēģis stāsta ka Lietuvā nēsā uz kakliem un tamlīdzīgās vietās, visiem esot pohuj, cilvēki iet bez uzpurņiem un bez groziem/ratiem veikalos utt.
Jā, vēl ir kāds laiciņš, bet tas nebūs ilgs. Un nebaidies, tavi priekšteči septītajā gadā domāja līdzīgi.
Tieši tā - paklausies ekspertus. Vai gadījumā nav tā ka vienīgā masu elektrokastu marka kurai Latvijā nav pārstāvja ir tesla? Tātad - nepērciet teslas.
Jā, ripuļa ārāņemšanas retums bija iemesls kāpēc es to risinājumu pieļāvu pašā saknē - bet dubļu problēma man lika mainīt savas domas par to, kas svarīgāks - tīrāks supports ar cilpu trubā vai dubļiem piedzīts ar taisnu trubu.
Salieķa rumba, pirmkārt, atrodas salieķī, kuru vairs izkomplektēt nevēlos, otrkārt, tajā atrodas bremze, treškārt un galvenokārt - tā ir par īsu. Tā paša iemesla dēļ tu te nepieredzēsi nexus 8 - arī tā ir par īsu.
Hahaha
Es savus velosipēdus būvēju pats, pamainot nianses atbilstoši tam kas nedarbojas vai ir ar trūkumiem - bet tu nopērc gatavu velosipēdu un tāpēc pat neiedziļinies kāpēc tam kaut kas ir uztaisīts tieši tā, un nevis savādāk. Man kā reiz agrāk bija tā, kā tu vēlies [nē kā tad, tavuprāt, vēl varēja to supportu pielikt], un tas tiešām bija tizli - un iemesls agrākajam novietojumam bija - jep, tieši tā - lai truba būtu uz aizmuguri
Lūk šajā bildē var mēģināt saskatīt

Un tizli tas bija divu iemeslu dēļ. Pirmkārt, apakšā esošs supports sapiš visu riteņa ārā ņemšanas padarīšanu, jo tas katru reizi ir jāskrūvē nost un pēc tam jāliek atpakaļ un jāregulē. Otrkārt, un galvenokārt - supports kurš atrodas uz aizmuguri un ir ar atvērto daļu uz augšu ir īsts dubļu magnēts. Dabā tas izpaužas kā - es izbraucu caur kādu nelielu peļķi, un kādus 10 metrus tālāk sākas no bremzes metāliskās strīķēšanās skaņa... Par trubas orientāciju - laikam palaidi garām manu filosofiju ka varētu tādēļ Deore XT parasto supportu uzlikt - bet nu realitātē ir tīri ok, vienīgi ja izdotos uzlikt kapara trubu, tad varētu iziet uz asākiem līkumiem.
www.facebook.com/gatis.greblis/posts/4903304899756336
Atgādinājums tiem kuriem caura atmiņa un kuri apgalvo "nē, nē, tā neviens pa vasaru neteica!". Man arī caura atmiņa - kuri tie bija, gābešņiks, eidis, kanibāls, vai visi trīs?
P.N. Augstāk redzamajā smadzeņu skalošanas viģikā tas pats stāsts kas tagad ar kultūras darbinieku intervēšanu televīzijā - 30 sekunžu garajā fargmentā par potēšanos pret vīrusu stāsta divi kardiologi un viens neirologs... ![]()
Viss kārtībā - lietosim miljons reižu lietojamos vienreizlietojamos uzpurņus. Nu kā klasika tagad, kad katram mašīnā čupiņa mētājas.
Protams ka sūds. Parādi man kaut vienu budžeta mašīnu kura "bomžpaket" komplektācijā nav sūds. "grabošs mk2 musars" ta vismaz paātrinās, nevis kā tas mironīgais 1.6 dīzelis...
Bet par to piecīti bija labs... ![]()

Svētdien beidzot uzbūvēju trīs riteņu konfigurācijai grabažnieku. Pašā sākumā bija doma par tādu priekš divām somām, tad sapratu ka pietiks ar vienu vietu [divnieks būtu ~30 cm gara aste], būvēšanas procesā sapratu ka pie viena radīsies parasta ričuka grabažniekam līdzīga virsma, tikai apakšā. Bildē pielaikošanas procesā, vēl nenokrāsots.

Nedēļu atpakaļ beidzot pārvietoju priekšas supportu uz pareizo vietu - pie viena attiecīgi nomainot trubu. Vēl neesmu izdomājis kā rīkoties ar trubas stiprinājumiem, tāpēc truba pievilkta ar pirmo savilcēju kas gadījās pa rokai. Apsveru domu priekšas bremzei paprovēt uzlikt kapara bremžu trubu...

Un te patreizējais kopskats.
Pēc grabažnieka uzbūvēšanas svētdien pārgāju atpakaļ uz diviem riteņiem. Un sāku čaknīties ka beidzot braukšana ar divu riteņu pitonu sāk palikt patīkama, jo pieaugušo prasmju un refleksu dēļ velosipēds sāk pieņemami klausīt - vakar gadījās kādas trīs reizes situācijas kādās pirms mēneša vai diviem visdrīzāk būtu nolicies, un esmu pamanījis ka nu jau es varu braucot atļauties spogulī kaut ko mirkli papētīt, un tas nenovedīs pie līdzsvara zuduma
Vēl pasāku regulēt pedāļu attālumu - jo nejauši biju izlasījis tekstu, gan ne pie pitona, bet savādāka velosipēda, ka gulošajam velosipēdam pedāļu attālums ir kritisks, ar milimetra precizitāti - ja par tuvu, cieš ceļu locītavas, ja par tālu, potīšu. Tā kā es, pateicoties esošajiem pedāļiem esmu pasācis pēdas uz pedāļiem likt pareizi, pedāļi sanāca par tuvu - tad nu šie tika palēnām attālināti līdz pēc sirsnīga uz darbu brauciena par sevi lika manīt potītes nevis ceļi - un pēc tam bik samazināts.
Drīzāk tirgiem un/vai īpašniekiem. Neesmu vēl saskāries ar mašīnu kurai būtu piekodēta secīgā atslēgšanās, lai arī, kā jau teicu, šāda funkcionalitāte ir ne tikai visām VAG grupas elektromehāniskajām centrālajām atslēgām [mk4 golfa platforma, mk4 polo platforma, B5 pastēte, C5 un D2 audī - un visam kas jaunāks par šiem], bet pat pāris deviņdesmito otrās puses aužiem kam ir pneimatiskā centrālā.
Trešā deva jau nu pagaidām ir brīvprātīga - bez tās nedrīkstēs vazāties pa koncertiem un lielveikaliem bet vaļā no darba laist nedrīkstēs.
Kanibāls. Partija saka ka vajag, pēc kalendāra, tātad - vajag! Kas to nesaprot, tas pāķis.
Varbūt ir, varbūt nav. Jebkurā gadījumā tur tas apgalvojums ir ar 80% varbūtību - kamēr manis pieminētais ar nepierakstītu 100% varbūtību.
Tas nav noklusētais - tas ir tavai mašīnai piekodētais; noklusējumā secīgā atslēgšana nav. Jūsu abu mašīnām šito joku var ļoti elementāri jebkurš kam ir Ross-Tech kabeļa ķīniešu klons izkodēt ārā.
Kāpēc tofika autoram tas pēkšņi iestājās, to gan nemācēšu teikt.
Es nesaprotu, ko tu tur murgo? Pirmdiena ir, tev kost vajadzēja beigt jau vakar ![]()
Vai saukt nepotētos par bioloģiskajiem ieročiem un apgalvot ka tie apdraud pārējos ir dezinformācija vai nav?
Manā golfā esošais mk4 golfa centrālās atslēgas bloks teorētiski spēj visu to - gan aizslēgt durvis sākot braukt un atslēgt izslēdzot aizdedzi, gan secīto atslēgšanu, gan vēl šo to - tikai man tas nav vajadzīgs, un manā gadījumā pāris no tām fīčām nespēj darboties mk4 slēdzeņu neesamības dēļ - tā pati secīgā atslēgšana izpildās atslēdzot vadītāja durvi un atbloķējot pārējās - kas manā gadījumā tāpat atslēgtu visas durvis. Tas pats attiecas uz atsevišķu grabažnieka atslēgšanu.
Ja tā, tad tev tā kaste ir uztaisīta caur dirsu. VAG šito fīču izdomāja deviņdesmito otrajā pusē - vadītāja durvis un, pāris modeļiem bākas vāciņš uz vienu spiedienu, viss uz vēl vienu, un ja šitā lieta nepatīk, var atkodēt.
Interesanti tie agresīvie lauķi - dzied pakaļ saviem kovidreliģiskajiem vadoņiem un nemaz neatceras ka pusgadu atpakaļ tā dziesma ko dziedāja bija jūtami savādāka... ![]()
Jā, ar viltus diplomētiem ārstiem. Nu kā tā viena kura Liepājas domē, kura nepotētu deputāti atļāvās nosaukt par "bioloģisko ieroci"; izteikums par kādu vien to ārsta sertifikātu derētu atņemt.
Forši, tu to no personīgās pieredzes?
Degvielas uzpildei pietiek ar 90 sekundēm priekš 800 kilometriem, kad to sasniegs elektrouzlāde? (+ VIDEO)
26
Rīt TV un interneta tiešraidē paziņos Latvijas Gada auto 2026 uzvarētājus, atklāti finālistu auto nominācijās (+ VIDEO)
9
Jā, elektriskā loga motoriņam arī pietiks?
Un vispār - tu mani sasmīdināji - kur tu esi redzējis centrālās atslēgas motoru kurā iekšā atrodas elektromagnēts? Es vēl nekur - visur ir mazi līdzstrāvas motoriņi - konkrētajās slēdzenēs tādi paši kādus tu vari atrast izārdot kaut kādu rotaļu mašīnīti - saki, tādam vajag baigo jaudu?
Kā jau mēs te noskaidrojām, kaut kādā bezsakarā komforta blokam ieslēgusies secīgā atslēgšana - attiecīgi tas ko viņš dzird citās durvīs ir nevis "nepilnīga atvēršanās", bet gan atbloķēšanās - komforta bloks atslēdz vadītāja durvis un atbloķē pārējās; procedūra ko tie bloki ir ieprogrammēti darīt jebkurā situācijā kur pastāv varbūtība ka cilvēks varētu rasties salonā - kaut vai tikai ar pulti atsevišķi atslēdzot grabažnieku.