Jā, nu tagad "jūs" atkal runā par svētdienas braucējiem - bet vispār tavs teksts bija "neesmu redzējis nevienu velosipēdistu ziemā mētajamies grāvī", kur zemteksts bija skaidrs - "ziemā ar velosipēdu brauc tikai šaurās bikses uz karbonadņikiem kas apauti ar naglenēm". Nebaidies - ja vislatvijas "mani gatera draugi" sanāktu vienā vietā, kopā ar tavējiem čomakiem, tavējie pilnīgi garantēti būtu nospiedošā mazākumā. Pieņemsim ka manā ciemā un apkārtnē ir kādi 20 tādi cilvēki [es ļoti iespējams novērtēju par zemu - mēs manā darbā vien jau esam seši velosipēdisti] - tagad paskaiti cik Latvijā ir ciemu, pareizini, un tad tu sapratīsi cik viņi ir mazskaitlīgi. Jā, protams, daudz mazāks cipars nekā kādi simts dižās pilsētas un apkārtnes karbonadņiku braucēji, no kuriem pieci ir skaļas taures iekš "pilsēta atsevišķiem cilvēkiem", un uz kuru pamata var pieņemt lēmumu ierubīt visiem velosipēdistiem obligātas naglenes - kuram niecīgais, ar piecciparu skaitli rakstāmais ikdienas velobraucēju skaits +/- liks mīksto, un cepisti arī nepūlēsies, tāpat kā viņi tagad nepūlas velosipēdistus drāzt.
Un jā, par ikdienas velobraucējiem es tiešām spriežu pēc "saviem gatera draugiem" - tā kā es velosipēdus redzu nevis bezceļa trasēs vai sacensībās bet gan pie veikala vai tamlīdzīgās vietās kur apgrozās tauta, es redzu kādi tie ir - kaut cik kārtībā uzturēts pēdējās desmitgades lētā gala kalnietis ir diezgan liels retums, un tie lielākoties pieder cilvēkiem kas aukstā laikā dod priekšroku mašīnām - ja neskaita kādu retu "holandieti", tad pārējie pamatā ir vai nu padomju dzelži kas tiek kaut kā uzturēti pie dzīvības, vai arī līdz kliņķim nopisti, 20 gadus veci lētā gala kalnieši, kuri pa retam varbūt saņem kādu jaunu kameru vai virsdeķi, bet pa lielam vairāk neko.























Nu bļac, raimi - mēs dzīvojam 21-ajā gadsimtā - ja iet tālāk par shift light, tad nākamais solis ir vadības bloka satura pamainīšana - teiksim, uztaisīt lai kustībā apgriezienu ierobežotājs ir pie 3k...