iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
msh 12.01.2022 18:30

Nu bļac, raimi - mēs dzīvojam 21-ajā gadsimtā - ja iet tālāk par shift light, tad nākamais solis ir vadības bloka satura pamainīšana - teiksim, uztaisīt lai kustībā apgriezienu ierobežotājs ir pie 3k...

msh 12.01.2022 18:27

Jā, nu tagad "jūs" atkal runā par svētdienas braucējiem - bet vispār tavs teksts bija "neesmu redzējis nevienu velosipēdistu ziemā mētajamies grāvī", kur zemteksts bija skaidrs - "ziemā ar velosipēdu brauc tikai šaurās bikses uz karbonadņikiem kas apauti ar naglenēm". Nebaidies - ja vislatvijas "mani gatera draugi" sanāktu vienā vietā, kopā ar tavējiem čomakiem, tavējie pilnīgi garantēti būtu nospiedošā mazākumā. Pieņemsim ka manā ciemā un apkārtnē ir kādi 20 tādi cilvēki [es ļoti iespējams novērtēju par zemu - mēs manā darbā vien jau esam seši velosipēdisti] - tagad paskaiti cik Latvijā ir ciemu, pareizini, un tad tu sapratīsi cik viņi ir mazskaitlīgi. Jā, protams, daudz mazāks cipars nekā kādi simts dižās pilsētas un apkārtnes karbonadņiku braucēji, no kuriem pieci ir skaļas taures iekš "pilsēta atsevišķiem cilvēkiem", un uz kuru pamata var pieņemt lēmumu ierubīt visiem velosipēdistiem obligātas naglenes - kuram niecīgais, ar piecciparu skaitli rakstāmais ikdienas velobraucēju skaits +/- liks mīksto, un cepisti arī nepūlēsies, tāpat kā viņi tagad nepūlas velosipēdistus drāzt.

Un jā, par ikdienas velobraucējiem es tiešām spriežu pēc "saviem gatera draugiem" - tā kā es velosipēdus redzu nevis bezceļa trasēs vai sacensībās bet gan pie veikala vai tamlīdzīgās vietās kur apgrozās tauta, es redzu kādi tie ir - kaut cik kārtībā uzturēts pēdējās desmitgades lētā gala kalnietis ir diezgan liels retums, un tie lielākoties pieder cilvēkiem kas aukstā laikā dod priekšroku mašīnām - ja neskaita kādu retu "holandieti", tad pārējie pamatā ir vai nu padomju dzelži kas tiek kaut kā uzturēti pie dzīvības, vai arī līdz kliņķim nopisti, 20 gadus veci lētā gala kalnieši, kuri pa retam varbūt saņem kādu jaunu kameru vai virsdeķi, bet pa lielam vairāk neko.

msh 12.01.2022 12:41

Nu tas jau cits stāsts...

msh 12.01.2022 2:01

Kanibaals rakstīja: Protams, protanms tava demagoģija un meli palīdzēs izcīnīt taisnību. Ja lai sasniegtu mērķi jāmelo tad tavi mērķi jau nav tā vērti. Pavļuts psihopāts tad kas ir Gobzems?

Gobzems ir nulle kas bez taviem papļūtiem un piekariņiem turpinātu būt nevienam neinteresanta nulle. Apmēram kā Hitlers, kurš bez komunistu drauda pie varas nekad nebūtu nonācis.

msh 12.01.2022 1:00

Kāpēc nevar vienkārši esošajam nomainīt motoru?

Attiecībā par pārslēgšanos - tahometru viņš nepazīst? Tam ir risinājums - uzgūglē "shift light" - aftermarketa risinājums kas domāts dragreisistiem priekš ikdienas braukšanas noteikti būs ļoti uzkrītošs un radīs vēlēšanos pārslēgties [ja vien netiks norauts, jo spīdēs acīs], galvenais lai varētu uzregulēt zemus ~3k.

msh 12.01.2022 0:57

Esi pārliecināts ka abi diski ir vienādas konstrukcijas? Man te reiz bija kaut kādi itāļu aftermarketa R14 ļitaki - pret VW oriģinālajiem svara ziņā kā diena pret nakti, itāļi jūtami vieglāki - kas arī noteikti bija viens no iemesliem kāpēc tie diski, apmēram visi, bija līki...

msh 12.01.2022 0:55

Nu, kārtējo reizi tavs viedoklis izriet no novērojumiem vietā ar īpašiem apstākļiem Tie velobraucēji kurus tu redzi vasarā un kurus tu neredzi ziemā, pa ziemu nebrauc, jo viņi var atļauties ziemā braukt ar mašīnu, un attiecīgi tie, kurus tu redzi ziemā, tiešām grib braukt, bet varētu arī nebraukt. Tie kurus tu neredzi ir tie kuriem VAJAG braukt, neatkarīgi no apstākļiem. Nospiedošais vairākums no tiem velosipēdistiem kurus es ikdienā redzu ir tādi, kādus tu pierīgā visdrīzāk neredzi nemaz - cik bieži tu redzi tādus kas brauc ar vairāk vai mazāk nopistiem padomju laiku ielas velosipēdiem? Un tādu ir daudz, un braucot pa šosejām tādus var pamanīt ari šoseju malās. Kāpēc tādi ir? Jo viņiem vienkārši nav cita personīgā transportlīdzekļa bet braukt vajag - uz veikalu, uz darbu...

msh 11.01.2022 12:36

Autostrādes statuss Lietuvā ir zaļa zīme ar divām brauktuvēm un tiltu pāri, ar no tā izrietošu 130 kmph vasaras sezonā. Vēl viņiem ir "lielceļa" statuss, nezinu kā tas apzīmējas bet atļauj 110 kmph.

Es arī neesmu īpaši daudz pabraucis pa Lietuvu, bet kā reiz vienīgo reizi kad es biju ar savu golfu iebraucis bik dziļāk Lietuvā, man sanāca atpakaļ pabraukt pa autostrādi [tas bija viens no kritērijiem maršruta izvēlē ] tos 200 km no Kauņas līdz Klaipēdai [uz otru pusi tur ir "lielceļš", nevis autostrāde] - pa lielam tāda šoseja kā pie mums vidzemes šoseja līdz sēnītei vai daugavpilene līdz Ogrei, tik vien ka pirms daudzpadsmit gadiem rekonstrukcijas procesā viņi ir nolikvidējuši padomju projektu vienlīmeņa krustojumus, tādus kā tur tas kalnā netālu no Salaspils [aizmirsu vietas nosaukukumu] ar fočiku un ierobežojumu - starp Klaipēdu un Kauņu ir palicis VIENS viena līmeņa krustojums - pirms kura ir tādas zīmes sakrāmētas tā it kā tas būtu kaut kādas šausmas; jau kilometru iepriekš brīdinājumi ka beidzas autostrāde, un tad kad beidzas, tad ierobežojums 110...

msh 11.01.2022 0:06

Vai tev ir problēmas šķērsot ar kājām kādu Lietuvas autostrādi?

Es gaidīju ka būs kāds nopietns arguments, kāds viena līmeņa krustojums vai kas tāds, bet nē, tev, kā izrādās, pietrūkst daži žogi...

msh 10.01.2022 22:38

Brīvi šķērsot ar ko - kājām?

msh 10.01.2022 18:27

Nu, jūrmalenei vienīgais kas pietrūkst lai to sauktu par autostrādi - četrstūraina zīme, zila vai zaļa, uz kuras attēlotas divas brauktuves un tilts virs tām

msh 10.01.2022 12:20

Krievu zinātniekiem ir tāds slikts paradums publicēt krievu valodā un man krievu valoda ir draņķīgas sarunvalodas līmenī... Kaut kur pāris reizes garām ejot kaut ko lasīju, bija briti un/vai zviedri - apmierināts?

msh 10.01.2022 2:06

Ā, ja? Ko tu saki par tiem zinātnieku pētījumiem kur atklāts ka mRNS potes čakarē imūnsistēmu? Tam sekas arī izpaudīsies tūlītēji?

msh 10.01.2022 1:12

Kur tad Latvijā pēdējo 30 gadu laikā tādi kilometri ir samazinājušies?

msh 10.01.2022 1:11

Man vispār ir viens jautājums - kad tad vispār to jauno maskavas šoseju aka tīnūženi sāka būvēt, ja nekas no tā kas ir uzbūvēts nav 1986. gada ģenerālštāba kartēs - pašās astoņdesmito gadu beigās?

msh 10.01.2022 0:04

Tas ka pēdējā gada laikā regulāri kaut kādos televīzijas pasācienos prasa bik ievērojamāku noderīgo idiotu viedokļus nav nekas jauns. Tas ka viņš nesaprot ko viņš tur vervelē parādījās apmēram kaut kur pa vidu, kur viņš ņēmās salīdzināt risku bez potes ar ieguvumu ar poti, un nevis risku bez potes un risku ar poti... Kā jau tipiski šādā situācijā, sviestnesis citiem piedēvē slimību ar ko pats slimo - pats lancmanis dzīvo noliegumā, un tu esi tas bravūrīgais pāķis

msh 09.01.2022 23:42

Labi, tātad, kur ir mūsu 10 km autostrāžu gadā? Nu kaut vai vismaz tīnūženi aizvilktu līdz Pļaviņu apvedceļam... Atbildi mēs jau zinām - nodokļu ieņēmumi ir domāti notrallināšanai, bet kaut ko uzcelt var tikai tad ja nāk tam speciāli paredzēta nauda - no tās, protams, arī kādu pusi notrallinot.

msh 09.01.2022 22:54

Žēl bet nebūs. Pirmkārt, tajās situācijās ilgi jāzāģē. Otrkārt, nepārsteidzošā kārtā šeit bākā ir pacēlājsūknis - pa ielam vienīgie motori kam tāda nebija bija rindas sūkņa motori.

msh 09.01.2022 22:52

Jā, elektromagnētisks sūds ko sauc par motoriņu Šim motoram ir elektriskā drosele - divas vispār, viena EGR un viena gaisam, no īstām elektriskajām droselēm atšķiras tikai ar to ka iekšā ir tikai viens stāvokļa potenciometrs, nevis divi. Vari neapšaubīt - skatos 2012. gada oktāvijas 140 zs 2.0 TDI shēmā

msh 09.01.2022 12:57

No rūpnīcas nē - pēc desmit gadiem. Un reti maināmas lietas kuras nodzīvo desmit gadus arī mēdz būt īpaši tizli maināmas, kā rocenes troses vai trubas, jo mašīnai tajā laikā paredzēts jau sen tolmetā būt. Un vēl ļoti daudz iepista kapeika, lai ierakstītos savā cenas punktā un kalpotu tos desmit gadus - uz to japāņu inženieri ir speciālisti.

Ja gadījumā esi palaidis garām no kurienes nāk tie desmit gadi - Japānā ar autoindustrijas lobiju ir likumi kur mašīnas virs 10 gadiem sanāk dārgi un problemātiski noturēt uz ceļa lai mudinātu desmitgadīgu mašīnu īpašniekus tās utilizēt vai palaist uz eksportu un pirkt jaunas - no turienes arī rodas tie desmit gadi uz kuriem japāņu autobūve ir ieciklējusies.

msh 09.01.2022 12:49

Uz mirkli piemirsīsim ka tas ir TDI - kā tu to iztēlojies - kvēlsveces darbojas, motors iedarbojas un tad pēkšņi tās, kā ar nazi nocirsts, pārstāj darboties?

Un tas tomēr ir TDI, līdz ar to relatīvi mazjūtīgs pret kvēlsveču neesamību - nē, tāda temperatūrā, protams, tam viņas vajag lai iedarbotos, bet tas ir apmēram viss. Kad es pieslēdzos nullto gadu PD TDI, ar 90% varbūtību es ieraudzīšu kļūdas par kvēlsvecēm kuras izraisa gļukains kvēlsveču relejs [ar PD sākās relejs kur vadības bloks silda un pārbauda katru kvēlsveci atsevišķa] kur, es pieņemu, ka bloks ne tikai neredz ka pāris cilindru kvēlsveces darbotos, bet tās reāli arī nesilst - nu neko, viss normāli, cilvēki brauc un nesūdzas, tā tik es izsaku pretenzijas

msh 09.01.2022 12:40

Elementāri, vatson - uz desmito mēģinājumu immo izdodas tomēr to kapsulu nolasīt - un tālāk motors darbojas, jo vadības bloks ir saņēmis atļauju iedarboties un pēc tam tas immo vairs neņem vērā, drošības apsvērumu dēļ.

Ja ar "brīvgaitas vārstu" tu domā "droseli", tad nebūs - esmu dabā redzējis C6 3,0 TDI, gan ar beigtu droseli, gan ar nepievienotu, abos gadījumos - avārijas režīms, nekas vairāk.

Gumijas pedāļa bojājums arī neko šādu izraisīt nevar, nav jau vadības bloka ar soļa motoru vadīts mehāniskais dīzelis [man ir saskarsme ar tādu risinājumu 25 gadus vecā JCB ekskavatorā] - arī tur būtu avārijas režīms, jā, ar mirgojošu kvēlsveču lampiņu, bet tur tad arī motors īsti negribētu celt apgriezienus.

msh 09.01.2022 12:36

Problēma jau nav atslēgā bet mašīnā ;) Nezinu tik smalki tās nianses ko tur parasti šajā situācijā darīja, nav nācies vēl nekad to risināt, spolei, kura lasa immo kapsulu, štekerim kontaktus tīrīja vai kaut ko tādu. Kā jau teicu - pieslēdz kompi un nolasi kļūdas un tur noteikti būs manis pieminētā kļūda motora vadības blokā un immo

msh 09.01.2022 5:15

Nebūs tas gadījums.

msh 09.01.2022 2:32

Lasītākie raksti

Jaunie raksti