iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
msh 09.01.2022 0:36

Nenormāli

msh 08.01.2022 22:52

Izskatās pēc tipiskas situācijas kur motors noslāpst jo nav saņēmis atļauju no immo darboties, jo immo nespēj nolasīt atslēgā esošo kapsulu - gan jau spidometra ciparnīcā, kuru nevar saskatīt, spīdēja immo lampiņa - un varu saderēt ka pieslēdzoties ar kompi pie motora vadības bloka, tajā atrastos kļūda "engine start blocked by immobilizer - intermittent" un pieslēdzoties immo, tajā būtu kļūda par problēmām nolasīt kapsulu

msh 08.01.2022 22:47

Mainīsies - tad tu neieteiksi mainīt dzeses šķidrumu tēmā kas ar to nav īsti saistīta Dzeses šķidruma galvenās sastāvdaļas ir etilēnglikols un ūdens, un šīs sastāvdaļas darbojas mūžīgi. Tas kas izstrādājas ir pretkorozijas piedevas - tāpēc vecākiem dzeses šķidrumiem ir tie divi gadi, kamēr nu jau kādu laiku modē ir ilgmūžīgie dzeses šķidrumi ar pieciem. Man pašam nejauši gadījās uz tādu pāriet, pēc tam pastudēju internetos kas tas tāds par zvēru un sapratu ka mana golfa dzeses sistēmā nav tādu metālu ar kuriem tas ilgmūžīgais dzeses šķidrums reaģētu, un tā nu man tur joprojām tāds ir.

msh 08.01.2022 22:45

Jā jā, amerikā... Valstī kur degviela ir salīdzinoši lēta un atgāzu normas švakas... Vienīgie jaunie motori no tev saistošajiem kas tur ir tikuši vispirms ieviesti - hujdaja V8...

msh 08.01.2022 21:09

Nezinu, es vienkārši kaut kādā Latvijas internetveikalā gūglēju kaut kādu kloķi un tad paņēmu visu sadaļu, un tur bija dažādi komplekti - niansēs neiedziļinājos, kāds kurš modelis.

Nu un kas tad vainas maniem klučiem?

msh 08.01.2022 21:06

Protams ka bezjēdzīgi - jo tāds nav tavs mērķis - tavs mērķis ir papontot kāds tu varens velosportists un citi - lohi un/vai bomži - tāpēc arī informāciju no tevis var izvilkt tikai ar knaiblēm. Atsevišķu tehnisko risinājumu nianses es arī droši vien nezinu - redzi, ārpus uzspīlēto šortu aprindām tevis pielūgto sēriju dzelži īpaši nav sastopami, un tā nu man apkārt krutākie kalnieši ir aprīkoti ar tādiem grabuļiem kā mans pitons [lielākoties tie ir vecāki, un tad nu tur tādu lietu nemaz nav], un vismaz puse - visādi padomju ražojuma ielas velosipēdi. Tas nemaina faktu ka es spēju izvērtēt manu velosipēdu apmierinošās un neapmierinošās lietas un neapmierinošajām lietām meklēt risinājumus - piemēram, man nekad nav pat ienākusi prātā doma ka parastam velosipēdam vajadzētu amortizētu dakšu, bet tev parasta amortizētā dakša par īsu, vajag tādu kura vēl papildus liecas

P.N. Tas labi ka tu piezīmēji cik maz ir to "pārējo kas brauc"

msh 08.01.2022 20:33

Nu, aplauzies ar minējumu? Tiešā iesmidze dzīvē ieviesta tika pirms vairāk kā 20 gadiem [ja ne pirmais, tad viens no pirmajiem bija bitsumišī, jā, tas pats no kura hujdajs kopē savus dzelžus], masveida ieviešana dzīvē sekoja piecus gadus vēlāk, aktīva lielāku motoru aizvietošana ar maziem knapsieriņiem sākās pirms kādiem 5 gadiem vai bik agrāk - no kurienes tas tavs pieņēmums ka tiešā iesmidze noteikti būs turbiķis?

msh 08.01.2022 20:31

Bet vai tu zini kāpēc dzesēšanas šķidrumam vispār ir maiņas intervāls?

msh 08.01.2022 20:25

Nu jā, bet Deore XT ir tikai vienu soli zem XTR - Deore XT hidrobremzes komplekts internetveikalos maksā ~130 eiras. Nē nu var jau būt ka tās bremzes ir paredzētas slinkā demagoģijas mērķauditorijai - cilvēkiem kas neko nesaprot no velosipēdiem bet ir saklausījušies ka vajag dārgus dzelžus, skatoties piedāvājumu nodomā ka XTR jau nu akurāt nevajag un re, šitam ir tāds knibulis, tad jau noteikti vajadzīgs, un nopērk tās XT bremzes...

Jā, un es arī tādu kloķi negribu. Vakardien pasūtīju parastās Deores aizmugures bremzes kloķi - jo iespēja noņemt bremzes kloķi bez raga uzlikas noņemšanas aizmugures bremzei man noderēs - šobrīd man niez nagi vēl pasūtīt gabalus jaunas priekšas bremzes nokomplektēšanai lai būtu truba ar bandžo tipa skrūvi un nebūtu trubas līkuma Veikala plauktā stāv Deore XT supports [zemākām grupām nav bandžo skrūve] ar 30e cenas nakļeni; gan jau kādas vecākas sērijas, bet tas pajāt - vēl vajadzētu trubu kas maksātu tikpat [eh šie lētie velosipēdi ] un, vienādam paskatam, uzsūtīt kreiso deores kloķi kas noteikti maksātu ap 20 eirām. Jautājums vienīgi vai man to vajag - smuki jau būtu, bet 80 eiras par to lai trubai nebūtu līkums...

msh 08.01.2022 19:25

Ja pieņem ka riepas tur varēja būt R15 195/65, tad pārejot uz R15 tika iegūta iespēja šrotos pirkt bieži izplatīta izmēra riepas...

msh 08.01.2022 19:22

Paga, nejauc pirkstu ar krānu. Mani lētuči arī ir regulējami, esmu par 90% pārliecināts - ar mazu seškanti tur kaut ko no sāna paskrūvējot, tb tur ir kaut kas ar seškanti, bet neesmu mēģinājis regulēt jo viss apmierina - šeit tā ideja ir tāda ka var regulēt bez instrumentiem - ko nez kādēļ krutākajiem kloķiem nevajag...

msh 08.01.2022 18:54

Nē nu man šajā gadījumā interesē kāpēc tas ripulis ir tieši Shimano otras krutākās sērijas kloķiem - labi, Deore un uz leju varētu nebūt jo lētāki, un tas knibulis varētu būt "selling point" priekš tās Deore XT ručkas - bet kāpēc XTR nav?

msh 08.01.2022 17:36

Tavai kijas sēklai arī ir turbīna ka tu pieņem ka tiešā iesmidze noteikti nozīmē turbiķi? Par piespiedu dzesēšanu nesmīdini - pat ja pieņem ka tur tāda ir - no kurienes tekstā tu ko tādu izzīdi? Cilvēks iedarbina pastāvējušu mašīnu un panelī ir kaut kāds viduvējš cipars un nesākot braukt un brīvgaitā rūcot tas cipars krītas - kāds tur sakars ar turbīnas dzesi, pat ja tāda būtu?

msh 08.01.2022 17:34

Vai lai kļūtu par autožurnālistu ir jāiet speciālā (Dzēsts) skolā?

msh 08.01.2022 17:16

Mašīnas modeli un izlaiduma gadu arī derēja pieminēt...

Es nemaz nebrīnītos ka tas varētu būt normāli - tomēr ir runa par motoru kuram ir paaugstināts lietderības koeficients. Dīzeļi to līmeni bija sasnieguši jau jūtami agrāk - jau pirms padsmit gadiem lasīju diskusijas par deviņdesmito gadu 1.9 TDI kur ziemas salā apstājoties pie krusta temperatūra krītas.

Bet ja nu tomēr gribas piekasīties - piešķil aukstu motoru, pagaidi piecas minūtes un tad pačamdi abas radiatora trubas.

msh 08.01.2022 16:46

Slinkais, tu varētu vienreiz arī uzrakstīt kaut ko jēdzīgu [nevis tikai pontot] un paskaidrot ko dara tas ripulis pie bremžu kloķa Deore XT bremzēm un to kāpēc tā ripuļa nav XTR bremzēm. Kas tas ir, tā brīža kurā bremzes sāk ņemt regulators?

msh 08.01.2022 16:36

Slinkais rakstīja: nav jābrauc pa kalniem lai novertētu bremzi kas viegli un plašā diapazonā dozējas, nevis darbojas on off režīmā. nav arī jābūt sportistam lai novērtētu karbona elementus kas amortizē bedres labāk par lēto atsperdakšu. labu un ilgspējīgu transmisiju kas slēdzas klusi un momentāli, kalpojot x3 ilgāk, pamanīs jebkurš. ir jābūt arī totālam āpsim, lai nepamanītu sasniegtā ātruma starpību ar veloceliņa vidējiem iemītniekiem kad esi nopircis kko labāku par maximas izstrādājumu. vai arī vnk uzlicis normālas riepas. tam visam vajag tikai nedaudz, proti, jāpakustina smadzeni)) nav runa vairs par tevi, nav vērts. bet apkārt ir daudz cilvēku kuri var visu atļauties, bet nezināšanas dēļ nopērk kluci kas viņus apgrūtina, kuru ieteicis veikala pārdevējs kurš vakar iekārtojās darbā un riteņus atšķir tikai pēc bildītēm internetā.

"nav jābrauc pa kalniem lai novertētu bremzi kas viegli un plašā diapazonā dozējas, nevis darbojas on off režīmā" - pieņemsim ka esam ar knaiblēm no tevis izvilkuši vienu pārcenoto bremžu plusu un izskaidrojumu tam ko nozīmē pie tām bremzēm uzrakstītie teksti par "modulation". Diemžēl realitātē nav tik traki kā tu esi iedomājies - ticība šim būs tādu kā tu maltā demagoģija kas nodota no rokas rokā. Ja būtu tik traki kā tu esi iedomājies, tad tās bremzes nevienam nemaz nepārdotu jo neuzmanīga priekšas bremzes pielietošana lidinātu cilvēkus pāri ragiem Man uz velosipēda šobrīd ir viena bremze kurai sākums ir mazliet asāks - aizmugurējā - jo tā vienkārši nav piedilusi Priekšējā, ar nobraukumu virs 1k km - un kura gandrīz visu laiku darbojusies kā vienīgā bremze, uzvedas patīkamāk.

"nav arī jābūt sportistam lai novērtētu karbona elementus kas amortizē bedres labāk par lēto atsperdakšu" - protams ka ir - tie ir tikai sportisti kas uz ragiem guļ un kam tāpēc vajag priekšai amortizāciju lai bedres pa rokām nesistu. Nesportistiem muguras ir taisnākas, pie ragiem tikai pieturas un uz ar neamortizēto dakšu saistītajiem ragiem attiecas tas pats kas tev uz ķebli, kur tu brīžos kad aizmugures ritenis iet pa bedrēm pacelies kājās lai ķeblis tevi pārāk stipri neizvālētu. Pie viena paliek skaidrs kāpēc visādi športisti regulāri tirgo savus karbonādes velosipēdus - es tiešām nevēlētos ilgtermiņā lietot dzelzi kurš normālā lietošanā lokās - tad nu tavējie tādus pēc kāda laika tirgo nost lai kādam citam loham tā dakša salūzt

" labu un ilgspējīgu transmisiju kas slēdzas klusi un momentāli, kalpojot x3 ilgāk, pamanīs jebkurš" - diez vai - reku tu pats par manu vēlmi pēc tādas te ņirgājies; esot pārāk dārga priekš velosipēda

"ir jābūt arī totālam āpsim, lai nepamanītu sasniegtā ātruma starpību ar veloceliņa vidējiem iemītniekiem kad esi nopircis kko labāku par maximas izstrādājumu. vai arī vnk uzlicis normālas riepas" - paldies par komplimentu - tajos laikos kad es regulāri ar velosipēdu braukāju pa Liepāju, es vienmēr biju starp ātrajiem, neatkarīgi no tā vai uz salieķa, vai uz lielā velosipēda - tas labi ka tu atzīsti ka tie velosipēdi ir labi Protams, es te par tevi smejos - ja tu nebūtu tāds demagogs un sapņotājs, tad tu būtu sapratis ka pie tā ka uz veloceliņiem ir daudz tādu kas agonē uz ~20 kmph pie vainas ir nevis velosipēdi bet blīves starp sēdekļiem un stūrēm.

Un vēl tagad visi kopā pasmiesimies par to frāzi "bet ritenis jau nav auto. tur nav tūksošu remonti" - pat ja nerēķina izmaksas uz kilometriem, pietiek pastāstīt cilvēkiem kas kaut ko sajēdz no mašīnām cik man izmaksā kaut vai tās pašas hidrobremzes lai viņi bolītos - nu kaut vai tas joks ka priekšas bremžu diskam plaukta cena bija 35 eiras Velosipēds ir ļoti dārgs pasāciens pat ja netērē naudu par cenu ziņā nefektīviem dārgā gala risinājumiem - es šito mēdzu purnagrāmatas diskusijās smērēt degunā ekofašistiem un velofašistiem kuri iedomājušies ka velosipēds lietošanā ir lētāks par mašīnu

msh 08.01.2022 16:13

Neskatoties viģiku bet redzot priekšskatījuma bildi, liekas ka tu esi sajaucis divus dažādus izmērus - iekšējo ar ārējo. Šarāniem ražotājs kopā ar lielākām bremzēm noteikti nelika riepas ar lielāku ārējo diametru. Jelgavas taksisti 15 collas varēja gribēt divu iemeslu dēļ. Pirmais - bik augstāka gumija, kas bedrainajā Jelgavā varētu būt noderīgi. Otrais - ja gumijas augstumu uz R15 diskiem atstāj tādu pašu kā uz R16, var no klientiem iekāst vairāk naudiņas jo nobraukums uzrādās lielāks, Bonusā, jā, arī uz papīra sanāk mazāks patēriņš, jo patēriņš nav mainījies bet odometrs saskaitīis vairāk kilometru.

Man golfam sanāk pretējais efekts - vasarenes ražotāja paredzētajā augstumā, ziemenes divus izmērus par augstu - es tikai salīdzinoši nesen sapratu ka rēķinot patēriņu ar ziemenēm, tajā ir jāiekļauj arī tas ka odometrs palaiž garām 5 kilometrus uz simtu, tb patiesībā ir nobraukts vairāk nekā liekas - un kad tā parēķina, tad izrādās ka vismaz puse patēriņa atšķirības patiesībā nemaz nepastāv

msh 07.01.2022 12:57

eidis rakstīja: Nu tieši ko tu nevari izlasīt manis rakstītajā?

Vai es teicu, ka manā miestā vīžo ielas tīrīt? Nē! Es 1,5 postus atpakaļ jau lietoju epitetus par tizlo pieeju kaisīt, ne tīrīt. Un jā - Rīga nevīžo tīr't Jūrmaleni. Iespējams uzskata to par vienu no daudzajām ielām. Jūrmala tīra, bet tikai to. Pilsētā ir tāds pats bardaks kā Rīgā.

Bet! Nejauc pirkstu ar p%$#^&i. Respektīvi: Rīgu ar Rucavu. Pie šāda sniega daudzuma Rucava tiktu izdzēsta no LV kartes. Rucavā tīrīšanas jaudas ir nemērā mazākas, arī pārejās pieminētajās pašvaldībās. Tikko redzēju Talsu neskartās pļavu bildes - tur ir kapitāli mazāk.

Reku iz internetiem uzskatāmi parādīta atšķirība starp pilsētu un laukiem...

www.santa.lv/raksts/autobild/video-virietis-uznemas-iniciativu-un-pats-sak-rievot-ledaino-cela-segumu-46576/

msh 07.01.2022 1:34

Bremžu sakarā paskatījos ka vajadzēs uzsūtīt Deore sērijas aizmugures bremzes kloķi - maksā tas ~23 eiras, tb iespēja kloķa stiprinājuma vietu atlocīt vaļā maksā 8 eiras, un man šī fīča būtu noderīga, par cik aizmugures dakša mēdz tikt nomainīta, kopā ar bremzi.

msh 07.01.2022 1:14

Kas tu īsti esi - trollis vai nenormāls zābaks? Es par šo tēmu jau izteicos dažus postus augstāk - nē, es tā nedomāju - kā jau es izteicos augstāk, tevis piesauktās īpašības ir vajadzīgas kādiem 2% braucēju, ne vairāk. Mēs dzīvojam Latvijā, zemē bez lieliem kalniem, vietā kur bremzes lieto lai velosipēdu apstādinātu, nevis lai tās svilinātu uz gariem nobraucieniem. Ja es izsviestu to nenormālo piķi par XTR bremzēm tad vienīgais ieguvums man būtu iespēja brūķēt muti tavā stilā un lielīties citiem "o cik man krutas bremzes, o cik man krutas bremzes!".

Tevis piesauktie cilvēki "kas ar 3-5k vērtiem velosipēdiem nespēj sasniegt rezultātus" jau kā reiz ir tādu demagogu kā tu upuri - saklausījušies tādus špeciālistus kā tu, iedomājušies ka galvenais ir dzelžu cena, izmetuši naudu un beigās izrādās ka pedāļi arī tomēr jāmin, ne tikai maks jāpogā vaļā...

P.N. Tev kā diženam dzelžu speciālistam nu tā kā vajadzēja zināt ka "no skārdenes izcirsti diski" ir tikai shimano izpildījumā un tikai uz mazajiem izmēriem

msh 07.01.2022 0:54

Ja jau nevar vienoties tad laikam nevajag Nīcas trīsstāvu 18 dzīvokļu daudzdzīvoklenei kurā es esmu nodzīvojis vairāk kā pusi mūža, tajā laikā kad es tur dzīvoju, lieli jumta darbi notika divas reizes - vienu reizi vētra norāva mājai vienu jumta stūri, pēc kam pusi jumta mainīja, otru reizi mainīja visu jumtu, to paceļot un liekot apakšā siltinājumu.

msh 07.01.2022 0:51

Kura no visām, un kāpēc šī fantastiskā mašīna nav iecienīta?

msh 07.01.2022 0:50

Man vislabāk patika viena pazīstama čaļa komentārs. Savulaik strādāja tur tajā kantorī kas ir Maksts & co Liepājas dīleris, par mehu. Doma bija - tā jau tās mašīnas ir uztaisītas caur dirsu, bet ja ieiet tajā domāšanā, tad tie tehniskie risinājumi pat sāk likties loģiski...

msh 06.01.2022 21:12

Jā, protams, mana attieksme - plebejiem jāpielūdz aristokrāti un jācenšas nokļūt to kārtā. Un nevis jānorāda ka pašieceltais aristokrāts visu laiku stumj demagoģiju, smērēdams pārcenotu sporta inventāru visās malās, lai arī tas tur nevienam nah nav vajadzīgs.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti