iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
msh 02.01.2022 18:59

KO?! Pisināties ar somu uzlikšanu un noņemšanu? You just made my day. Somām ir divi āķi - ar somu rokās pieiet pie velosipēda un to uzkabina uz grabažnieka - otrā galā to paņem aiz roktura un nokabina. Ļoti sarežģīti un šausmīgi grūti.

msh 02.01.2022 18:55

Neviens pie pilna prāta esošs cilvēks arī nevēlēsies mašīnu kas līdz simtam ieskrienas četrās sekundēs.

msh 02.01.2022 18:54

Salt? Tu esi kaut ko sajaucis - salt ir tavs liktenis, tu esi izvēlējies no laba prāta elektrisko spēļmantiņu Es vai nu braucu ar golfu, kura apsildi, un sevišķi to, ka tās izmantošana pēc paša vēlmēm neietekmē nobraucamo attālumu, tu varētu tikai apskaust, vai arī ar velosipēdu, kur man ir grūti notrāpīt pietiekami plānu apģērbu lai jūtami neiesvīstu

Es esmu visīstākais parazīts? Es maksāju ceļa nodokli, es maksāju akcīzi, man reizēm sanāk maksāt par stāvvietām, es nebraucu pa autobusu joslām. Tas ka es nevēlos speciāli maksāt lielus nodokļus lai vicinātu vēdeklīti nav parazitēšāna ;)

msh 02.01.2022 18:49

Protams ka pašvaki. Es ļoti labi zinu cik taisnu līniju var nobraukt ar parastu velosipēdu - salīdzinājumu es uzrakstīju augstāk - tu esi vienā līmenī ar trīsriteņu pitonu un parastu gulošu divriteni, apsveicu.

msh 02.01.2022 18:43

Jā, un tu visu redzi jo esi visur un dari visu - bet - tikai tur kur ir emtēbē priekš cilvēkiem kas tērpti klauna kostīmos, un tāpēc arī jebkas cits tev nemaz nepastāv, jo kā tu ieraudzīsi kaut ko savādāku vietā kur sapulcējušies 100 vai 500 tādi paši kā tu Klasisks piemērs - cik velosipēdus ar Rohloff Speedhub tu regulāri redzi?

Vēl ir tāds sīkumiņš ka tu braukā pa kaut kādām čuhņām, kamēr es visu mūžu esmu nodzīvojis tranzīta šosejas malā pa kuru brauc visi velotūristi kas ceļo starp Klaipēdu un Liepāju - vai apceļo Baltijas jūras piekrasti. Vienu piemēru tam kā tas izpaužas mēs jau noskaidrojām - tā kā velotūrisms tev saistās ar jāšanos pa bezceļiem, tad tu dzīvo uzskatos ka visi velotūristi brauc ar plikiem kalniešiem, jo tajos bezceļos kuros tu mīcies, savādāki velosipēdi nav redzami Dīvainā kārtā es tavējos savā galā redzu tikai uz šosejas - laikam šie nevēlas rīt putekļus lielos daudzumos un atrauties jēlu pakaļu kratoties pa veļasdēli, cita izskaidrojuma neredzu tam kāpēc šie zāģē pa gludu asfaltu nevis kratās pa grants ceļiem...

msh 02.01.2022 15:59

Tehniskas dabas jautājums par tēmu. Objekts - kaut kāds diezgan pajauns samsūda televizors. Gribētos tikt vaļā no digitālās televīzijas dekodera, bet televizoram vienīgais lielais redzamais caurums ir Common Interface Slot - vai tajā caurumā var iebāzt kaut kādu pāreju kurā iespraust to lattelekoma karti vai kā?

msh 02.01.2022 15:46

Pirmās divas rindas - kā uz to skatās. Pazīstams cilvēks uzbūvēja B3 audī kurš izpuļķē to tavu lētā gala tesloni vienos vārtos 5k budžetā, pašas mašīnas iegādi [20vq, laikam bija pusotra paka] ieskaitot. Protams ka ar 500 zs un 12 sekunžu ceturtdaļjūdzi ir par maz [cik bija krutākajam teslonim, 10 sekundes?] tāpēc tagad viņš iztērējis vēl dažas pakas visādiem kaltiem dzelžiem lai uzbūvētu motoru kurš neizdotu īpatnējas skaņas, nekūpētu un attīstītu 700 zs. Un nebaidies - jaunām mašīnām ar benzīnniekiem joprojām pastāv šāda iespēja - jaudas celšana - tikai pateicoties dažādām ekofašisma normām tā ir relatīvi dārga, bet tāpat - neredzu īpašu problēmu panākt lai jauns golfs sasniegtu simtu tajās tavās četrās sekundēs; rietumos ir arī kantori kas piedāvā šādus pakalpojumus. Tas viss, protams, ja piemirst cik mašīna ar šādu paātrinājumu ir bezjēdzīga Latvijas apstākļiem un bīstama vadītāja apliecībai...

Degvielas izmaksas ir parazitēšana uz citu rēķina jo nav akcīzes - pārējais ir smuki sakāpis. Pie esošajām cenām cik tev vispār sanāk eiras uz simtu?

Nu re - nodokļi nav jāmaksā, autobusa joslas un stāvēšana par velti...

Ērtums ar klusumu un vibrāciju trūkumu - kāda mašīna tev bija pirms tesloņa, 1.6D otrais golfs ar plastmasas paneli? Jā, nu šausmīgi briesmīgi pieciest tevis nosauktās dabas parādības mašīnā kas jaunāka par 20 gadiem...

Momentāni pieejams griezes moments jebkurā brīdī? Tiešām? Tam teslonim nav vilkmes kontrole? Ja ir, tad tu melo, ja nav, jūtu līdzi - ir gadījies pabraukāties pa slidenu grīdu ar elektrokāru un saprast cik ļoti smagi sūkā dirsu "pieejams pilns griezes moments jebkurā brīdī".

msh 02.01.2022 15:22

Cik dienas gadā ir tā šļura ka tās dēļ visu gadu jābrauc ar mašīnu? Un par iepirkumu maisiem nesmīdini un neizrādi tehniskās domāšanas trūkumu - velosipēdam nav jābūt tādam, kā te viens športists propagandē, plikai žurkai ar rāmi un diviem riteņiem. Ar attiecīgām somām un grabažniekiem - vai piekabi - neredzu problēmu vienā piegājienā ar vienu velosipēdu aizvest pilnu iepirkumu ratiņu saturu. Turīgā vidusslāņa problēmas gan man nav sanācis risināt jo tam nepiederu - lai arī manā īpašumā ir četras dažādas somas, sen neesmu velosipēdam vienlaicīgi bijis uzlicis vairāk par vienu, kurā salien 2/3 no iepirkumu ratiņu satura.

msh 01.01.2022 23:29

Man te tuvākajā apkārtnē katrs otrais filosofē ka man vajadzetu kaut kādu motoru pielikt...

msh 01.01.2022 15:40

Ja etalons ir RS autobuss tad pareizā izvēle ir velosipēds...

msh 01.01.2022 15:38

Tik traki ir? Sešus gadus atpakaļ braucot pa Liepāju ar salieķi kura optimālais kruīza ātrums bija ~25 kmph radās iespaids ka vidējais velobraucējs brauc uz kādiem 20 kmph. Man vislabāk palicis atmiņā kā es vienreiz, ejot ar lielo ričuku ar labu ceļavēju uz ~32 kmph, dabūju uz Brīvībenes veloceliņa divas bābas, kuras agonēja viena otrai blakus, kost nost pa zāli

msh 01.01.2022 15:35

Kā es jūtos? Ļoti patīkami, ar pārakuma sajūtu - atšķirībā no gājējiem, citiem velosipēdiem un mopēdistiem, es nevaru nokrist, līdz ar to manu braukšanas stilu ierobežo tikai ceļa pretestība.

Priekš manis, pagaidām, kamēr neesmu uzbūvējis slēgtu dubļusargu nepatīkamākie apstākļi ir sals ar sniegotu ceļu un slapjš ceļš.

msh 01.01.2022 1:09

Pirmais. Pirmkārt, jāskrien, jo športists, otrkārt, realitātē ar to "diegu" ir pašvaki - kapeiku labāk kā divu riteņu pitonam, vienā līmenī ar trīs riteņu pitonu un parastas ģeometrijas gulošo divriteni, un jūtami sliktāk par parastu trīsriteni, kurš, atšķirībā no visiem pārējiem, tiešām ir spējīgs nobraukt pa taisnu līniju. Treškārt, tā kā atšķirība ir galvā nevis tehnikā, tad pirmais aizņem vairāk vietas uz ceļa braucamās daļas

msh 31.12.2021 20:23

" joslu platums bieži neļauj droši apdzīt lēnākos minējus" - nē nu par ko tad tu sapņoji? Palasi "Pilsēta atsevišķiem cilvēkiem" sapņus, tā bišķi pavairāk, lai tev pazustu visādas muļķīgas iedomas no galvas - velojosla, vismaz viņu izpratnē, ir vieta kur tu brauksi uz ~20 kmph - jo viņu mērķis ir to piedzīt ar dažāda veida lēnajiem divplākšņiem, no kā izriet ka minimālais platums kurā tu varbūt varēsi paskriet ar savu sporta inventāru būtu vienas autojoslas platums.

msh 31.12.2021 20:19

Nu redzi, Anton, pirmkārt, es esmu izvēlējies velosipēda veidu ar kuru ir jāiemācās braukt no nulles, nevis vieglāko ceļu kā tu - velosipēdu ar kādu tu māki braukt jau no 5 gadu vecuma. Otrkārt, to ir būvējis amatieris garāžā ar primitīvu un lētu pusautomātu, nevis roboti fabrikā. Treškārt, es esmu smags, braucu relatīvi agresīvi, bet mans ikdienas maršruts ir ļoti nelīdzens un bedrains - laba kombinācija lai konstrukcijas nepilnības izlīstu ārā.

msh 31.12.2021 20:12

Kodolreaktoriem normāls darbamūžs ir vismaz 50 gadi - protams, pēc pirmajiem pāris trīs desmitiem gadu parasti taisa padziļinātas pārbaudes un sertificē par jaunu.

msh 31.12.2021 19:22

Raimi, tas nav vajadzīgs. Rūpnieciski ražotiem parastajiem velosipēdiem trubas ir labi ja milimetru biezas - jā, man te varbūt ir bik švakāks metāls, bet biezums to kompensē ar atliektiem galiem, vajag vienīgi labu caurmetinājumu visā biezumā.

Ja esi palaidis garām, trīsfāzu aparātiem ir dažādi plusi, ne tikai mazliet lielāka jauda. Manās acīs galvenais no tiem - spēja labi darboties arī pie vāja pieslēguma, jeb kā teica pazīstams čalis, pārejot no vienfāznieka kas pieslēgts starp fāzēm [jo pieslēdzot normāli nemaz nevarēja pametināt - bet pieslēdzot šitā baigi dedzināja] uz trīsfāznieku - "es biju jau aizmirsis ka metināšana var sagādāt baudu". Es arī labprāt šī iemesla dēļ pārietu uz trīsfāznieku, vienīgi man nav tādas prioritātes.

msh 31.12.2021 19:18

Tāpēc jau arī man radās tāda ideja...

msh 31.12.2021 19:15

Slīpums tur ir mazāks nekā liekas, bet pietiekams lai pašā augšā atstātam golfam bez strādājoša startera pietiktu vienatnē iekāpjot to izkustināt un tajā vietā kur ir velosipēds varētu palaižot vaļā sajūgu iedarbināt motoru. Pie noteikuma ja sniegs ir daudzmaz notīrīts, arī vienai gludajai velkošajai riepai pietiek saķeres.

Un man nav ne jausmas kāpēc tu piemini kaut kādu ceļošanu ieliekot bildi ar sporta inventāru - es īpaši neredzu tik jocīgus un plikus rietumu velotūristus kas varētu atļauties braukt ar sporta inventāru, ko tu visu laiku stum. Un dīvaini ka tu runā par kaut kādu "caurtikšanu" ieliekot bildi ar lielgabarīta lamzaku, kurš ir tikai ~20 cm šaurāks par viduvēju gulošu trīsriteni, bet stipri augstāks. Ja man būtu tādas jocīgas rūpes kā tev, tad man būtu divu riteņu pitons ar šaurāku ķebli un bez ragiem , velosipēds uz kura platākais punkts ir pats braucējs Par laimi reālā dzīvē biežāk var sastapt augstuma ierobežojumus nekā platuma ierobežojumus zem 80 cm.

msh 31.12.2021 10:55

Ak tad kompleksi? Vai Vācijā arī cilvēkiem ir šādi ļaunie skaudības kompleksi? Jo es varu pilnīgi saderēt ka tur velosportisti/wannabesportisti šitā neizpildās - jo ja viņi tā darītu, skaudīgie un kompleksainie menti viņus izdrāztu kā mazus ezīšus, par piedalīšanos ceļu satiksmē neievērojot CSN. Kāpēc pie mums vienai grupai jābūt virs likuma?

msh 31.12.2021 10:38

Nē, jo nav pēc tā vajadzības. Problēmas ar konstrukcijas stingrību man rodas tikai dēļ sūdīga caurmetinājuma kas radies dēļ tā ka divu 2 mm bleķa gabalu malas metināšanas brīdī bijušas saspiestas kopā - kādu laiciņu atpakaļ sanāca paprasīt vienam pazīstamam čalim lai tas aizmetina dažas plaisas, un tas, pat metinot ar labu trīsfāzu automātu, vispirms tajās iebrauca ar fleksi...

msh 31.12.2021 2:20

Beidzot saņēmos un uzšuvu pagalvi. Gan droši vien vajadzētu to uz ziemas sezonu apģērbt kādā maisiņā, lai mitrums pa šuvēm netiek iekšā...

Šitā patlaban izskatās kāja - pietrūkst tikai fiksācijas. Radās doma paprovēt kādu neodīmija magnētu, tāds varētu darboties foršāk nekā skava vai tamlīdzīgs fiksators

Un un un, bišķi iepirkos. Priekšas dakšā spožā saules gaismā ieraudzīju vienu plaisiņu, iespējams ka vienīgo [pie nopietnām plaisām dakša sāktu čīkstēt; ir pieredze], tātad beidzot ir iemesls pārvietot bremžu supportu - tas savulaik tika novietots uz pulkstens četriem lai truba ietu uz aizmuguri - tagad tam tiks uztaisīta skava uz pulkstens desmitiem, jo esošajā vietā tam iet virsū dubļi - kā izbrauc caur peļķei, tā 20m tālāk sāk tur kaut kas strīķēties. Attiecīgi vajadzēja jaunu trubu - te tā ir - un tā kā kluči padiluši pašķībi, tad arī iegādāti tie. Bildē nav redzama, bet ir arī veikalā piepildīta 20 ml šprice ar eļļu. Trubas cena fascinē, kaut kas par "uzdāvini viņiem skuvekli, pārdod viņiem asmeņus" tēmu... Un izdomāju paņemt paprovēt kādu rupjāku riepu. Atbraucot mājās un pameklējot netā vienīgi palika interesanti - žēl ka veloriepām nav DOT kodi; palika interesanti cik vecām jābūt riepām kuras makša lapā nav pat "archive" sadaļā...

msh 31.12.2021 1:36

Tu vēl piemirsi ka pētījumi rāda ka tur līdz tai datubāzei nonāk ~1% blakusparadību.

Abet par to kurš nošāvās - vai tu uzskati ka tām švakcīnām nav iespējamas smadzeņu darbību ietekmējošas blakusparādības?

msh 31.12.2021 1:29

Viss jau būtu pareizi, tik tā viena nianse - nu nah mīcīties ar sporta inventāru pa pilsētu ja tas tam nav piemērots? CSN visiem ir vieni - športists savu megasipēdu var ar mašīnu izvest ārpus pilsētas un tur zāģēt pa šoseju, un var arī sev to pašu slodzi dabūt uz pilsētai piemērota velosipēda - ja jau reiz tik grūti ar savu megasipēdu ievērot CSN. Kāpēc šādas īpašas atlaides piemērot tikai uz vienu brauceju grupu? Varbūt lai autosportisti arī ikdienā braukā apkārt ar savam sporta mašīnām, un dodam arī viņiem īpašas atļaides - neievērot sarkanos rallistiem, atļauju frēzēt krusteniski kur vien gribas drifteriem, atstiept no krusta vismaz uz 150 dragreisistiem utt, būtu forši, ne?

msh 30.12.2021 12:33

Kāpēc kaut kāds tunelis tik nenormāli visu izmainītu? Kāpēc ūdens nespēj tam tunelim pa abām pusēm applūst apkārt?

Lasītākie raksti

Jaunie raksti